quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:34 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je nooit bij de ME
Op laste van de burgemeester, zoals gezegd en je kon het ook al zien aan zijn hoofd op de persconferentie, die ligt er eind van de week uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Caland het volgende:
Maar van al die mensen naar een voetbalveld sturen en daar een paar DJ's neerzetten is dus niks meer terecht gekomen? Dom van die gemeente.
Dat mag echt niet... Ik liep alleen maar met je te fucken, maar eigen rechtertje gaan spelen is echt verboden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]![]()
Samen particuliere burgerwacht oprichten ter ondersteuning van de sterke arm?
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef Godshand het volgende:
De schuldige is toch dat wijf...
Ik bedoel, iedereen heeft het over jouw feestje, dan kan je die Invite wat publiekelijk staat alsnog uitzetten?
Of kan dat niet meer (ik ben een van de weinige die geen Facebook heeft)?
Je weet dat er duizenden mensen gaan komen. Dan weet je ook dat die baldadig gaan worden als er geen ene kut te doen is daar, niet echt handig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op laste van de burgemeester, zoals gezegd en je kon het ook al zien aan zijn hoofd op de persconferentie, die ligt eind van de week uit.
Nog niet eerder een PersCo gezien na zoiets? Dit gaat nog redelijk vlot en soepelquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef iwantpie het volgende:
De persco is even goed geregeld als de avond van gisteren
Dus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee.
Het ging viral voor ze er uberhaupt iets aan kon doen.
In Haren halen ze dan de straatnaamborden maar weg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat er duizenden mensen gaan komen. Dan weet je ook dat die baldadig gaan worden als er geen ene kut te doen is daar, niet echt handig.
Ja, dat had de menigte echt tegengehouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Naar ik begrijp werd er al weken over gesproken. Plaats dan een bericht op je Facebook dat er geen feest komt...
Hoe moeilijk is dat nou?!
Zij had haar feestje allang weer van facebook afgehaald. Dat was toen te laatquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef Godshand het volgende:
De schuldige is toch dat wijf...
Ik bedoel, iedereen heeft het over jouw feestje, dan kan je die Invite wat publiekelijk staat alsnog uitzetten?
Of kan dat niet meer (ik ben een van de weinige die geen Facebook heeft)?
Wat ben je heerlijk naief!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Naar ik begrijp werd er al weken over gesproken. Plaats dan een bericht op je Facebook dat er geen feest komt...
k heb me daar ook al even in zitten verdiepen. Je moet minimaal 3 dienstjaren achter de rug hebben als 'gewoon' agent en vervolgens heb je een opleiding van 4 weken nodig. Het kan dus wel, maar het kost nog wat tijd.quote:
Dat is gebeurd, de uitnodiging heeft niet eens een middag op haar eigen profiel gestaan, maar derden zijn er mee vandoor gegaan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat had de menigte echt tegengehouden.
Lekker onder die steen?
Ik heb het niet eens over het wel of niet hebben van facebook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb Facebook niet nodig, vrienden nodigen mij ervoor uit maar ik kijk wel uit..
Privacy 0,0 met die site...
Eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft. Nu begrijp ik het, dank je...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zij had haar feestje allang weer van facebook afgehaald. Dat was toen te laat
Het stoppen van OV naar Haren, heeft ook het aantal mensen dat kan komen vermindert. Dat is imo dus geen fout, maar slim.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Syntix het volgende:
Het wordt steeds meer duidelijk dat de beleidmakers/handhavers (Gemeente en politie) hebben gefaald:
- geen DJ neerzetten
- geen treinen meer toelaten naar Haren
- geen bussen meer toelaten naar Haren
De fout is dat ze het OV naar haren niet hebben gestopt, dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het stoppen van OV naar Haren, heeft ook het aantal mensen dat kan komen vermindert. Dat is imo dus geen fout, maar slim.
Geen DJ neerzetten... Dat was idd vaudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |