Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus christus. De wereldvreemden nemen hier met de minuut toe.
Deze ME'ers hebben het heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ach ach, de ME is zo zielig. Die kicken er juist op joh. Zijn geen haar beter dan die relschoppers.
"Verstoring van de Openbare Orde". Lekker breedquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op grond waarvan wil je ze arresteren?
Op grond van de noodverordening die ze in dat geval hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op grond waarvan wil je ze arresteren?
Die is anoniemquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaan" Daarbij, dat meisje treft ook helemaal geen blaam, iemand anders heeft dat feestje overgenomen op Facebook, laten ze die ook maar eens aanspreken.
OPENBARE ORDE IS EEN VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE GEMEENTE.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe es effe normaal man.
Als er duizenden mensen ergens op afkomen wat niet de bedoeling is, ga je maar een DJ inhuren?
Dus zo kan ik ook een gratis feest organiseren? Ik open een Facebook feestje, en dan eis ik maar dat ze ff Ilse de Lange optrommelen omdat anders er rellen komen? Je bent niet goed bij je hoofd man, je bent zelf wereldvreemd!
Ik begrijp heel goed dat er mensen onrustig worden, maar dat is HUN verantwoordelijkheid. NIET van de gemeente.
Kortom, die apen ZIJN verantwoordelijk, niet de gemeente. Opsluiten en alles laten betalen...
Jij bent een van die relschoppers ? Anders kan ik mij ook niet bedenken waarom je zo bekrompen denkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ach ach, de ME is zo zielig. Die kicken er juist op joh. Zijn geen haar beter dan die relschoppers.
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Alsof de ME het niet lekker vindt om zo een charge uit te voeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij bent een van die relschoppers ? Anders kan ik mij ook niet bedenken waarom je zo bekrompen denkt.
Flikker gewoon op als je er niks te zoeken hebt. Het is je eigen keuze dat je daar blijft. De ME kan niet per persoon onderscheid gaan maken, als je gewoon doorloopt krijg je echt geen harde patsen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.
Dat was allang niet meer tegen te houden. Het was niet alleen op Facebook, maar ook op Twitter, een eigen website, zelfs hier op FOK! is een topic geopend met de vraag wie gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Anders hadden ze het feest allang laten cancellen lijkt me.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.
Was volgens mij alleen op de radio.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Travel. het volgende:
Xijn er ook beelden van die verslaggever die tikken krijgt?
twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Wellicht hier, livestream van 3 uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Travel. het volgende:
Xijn er ook beelden van die verslaggever die tikken krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |