abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117109420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Jezus christus. De wereldvreemden nemen hier met de minuut toe.
Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaan :'( " Daarbij, dat meisje treft ook helemaal geen blaam, iemand anders heeft dat feestje overgenomen op Facebook, laten ze die ook maar eens aanspreken.
I reject reality and substitute my own
pi_117109421
Wat is dit uitgelopen in een kansloze bende :')
pi_117109428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ach ach, de ME is zo zielig. Die kicken er juist op joh. Zijn geen haar beter dan die relschoppers. :')
Deze ME'ers hebben het heel goed gedaan.
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Op grond waarvan wil je ze arresteren?
"Verstoring van de Openbare Orde". Lekker breed
pi_117109433
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op grond waarvan wil je ze arresteren?
Op grond van de noodverordening die ze in dat geval hebben gemaakt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_117109436
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef CindieY het volgende:

[..]

Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaan :'( " Daarbij, dat meisje treft ook helemaal geen blaam, iemand anders heeft dat feestje overgenomen op Facebook, laten ze die ook maar eens aanspreken.
Die is anoniem
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:50:29 #106
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117109442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Doe es effe normaal man.

Als er duizenden mensen ergens op afkomen wat niet de bedoeling is, ga je maar een DJ inhuren? :')

Dus zo kan ik ook een gratis feest organiseren? Ik open een Facebook feestje, en dan eis ik maar dat ze ff Ilse de Lange optrommelen omdat anders er rellen komen? Je bent niet goed bij je hoofd man, je bent zelf wereldvreemd!

Ik begrijp heel goed dat er mensen onrustig worden, maar dat is HUN verantwoordelijkheid. NIET van de gemeente.

Kortom, die apen ZIJN verantwoordelijk, niet de gemeente. Opsluiten en alles laten betalen...
OPENBARE ORDE IS EEN VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE GEMEENTE.

Sorry voor de caps maar jij wil het gewoon niet begrijpen, :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:50:32 #107
350968 kedge
cicatrix manet
pi_117109445
quote:
Ach ach, de ME is zo zielig. Die kicken er juist op joh. Zijn geen haar beter dan die relschoppers. :')
Jij bent een van die relschoppers ? Anders kan ik mij ook niet bedenken waarom je zo bekrompen denkt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_117109446
Mee eens met Godshand
pi_117109449
Beelden van StukTV verslaggever tussen de menigte

http://www.stuk.tv/news/1(...)hand/d,video_details
pi_117109451
Ik hoop dat er door de beelden nog aardig wat mensen opgepakt kunnen worden :')
pi_117109452
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef PoliSplash het volgende:

[..]

Die is anoniem
Hm, zonde.
pi_117109455
quote:
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.
pi_117109467
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef kedge het volgende:

[..]

Jij bent een van die relschoppers ? Anders kan ik mij ook niet bedenken waarom je zo bekrompen denkt.
Alsof de ME het niet lekker vindt om zo een charge uit te voeren. :')
Die hijsen zich zeker in zo'n pak om de hele avond in die warme bus te zitten en niks te doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117109468
Die arme oude man ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117109475
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef CindieY het volgende:

[..]

Hm, zonde.
Anders hadden ze het feest allang laten cancellen lijkt me.
pi_117109485
Xijn er ook beelden van die verslaggever die tikken krijgt?
pi_117109493
Wat een bullshit, alsof je zomaar zonder scannen bij de ME komt :')
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:52:27 #118
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117109497
Mensen die met trottoir tegels hebben gegooid moeten ze gewoon aanklagen voor poging tot doodslag
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_117109499
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.
Flikker gewoon op als je er niks te zoeken hebt. Het is je eigen keuze dat je daar blijft. De ME kan niet per persoon onderscheid gaan maken, als je gewoon doorloopt krijg je echt geen harde patsen hoor :')
pi_117109505
Ik weet niet of je ook verschillende "gradaties" hebt bij de ME, maar die ME-ers die je gisteren daar zag zijn een stuk liever dan die je bv bij een willekeurige eredivisie-wedstrijd ziet.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_117109506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef PoliSplash het volgende:

[..]

Anders hadden ze het feest allang laten cancellen lijkt me.
Dat was allang niet meer tegen te houden. Het was niet alleen op Facebook, maar ook op Twitter, een eigen website, zelfs hier op FOK! is een topic geopend met de vraag wie gaan.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:52:53 #122
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_117109507
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:

[..]

:')

De domheid....
pi_117109508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Travel. het volgende:
Was volgens mij alleen op de radio.
pi_117109510
Het feestje is afgelopen hoor, wellicht tijd voor een andere OP?

HAREN - Burgemeester van Haren Rob Bats noemt het "ongekend" wat vrijdagavond is gebeurd in Haren. Volgens hem heeft "tuig huisgehouden in de gemeente".

Dat zei Bats zaterdagochtend tijdens een persconferentie in het gemeentehuis van Haren naar aanleiding van de rellen in de gemeente vrijdagavond. Hij noemde de rellen "buitensporig".
"De agressie tegen politie en andere hulpverleners was ongekend groot", voegde hoofdcommissaris Oscar Dros toe.

In totaal zijn 34 aanhoudingen verricht, waarvan het merendeel voor openlijke geweldpleging. De verdachten, overwegend jong meerderjarigen, komen uit het hele land.
Voor de verdachten zal snelrecht worden toegepast. "Wat ons betreft gaat er geen verdachte weg zonder dat er streng strafrecht is toegepast", stelt Hessel Schut, hoofd-officier van Justitie in Groningen.

De politie heeft vrijdagavond in eerste instantie niet ingegrepen om zodoende te voorkomen dat de situatie zou escaleren. Toen er vernielingen werden aangericht is besloten om alsnog in te grijpen.
In totaal zijn 500 mensen ingezet, waaronder 250 leden van de mobiele eenheid. Daarnaast waren 75 agenten en 40 man van arrestatieteams ter plaatse om te voorkomen dat de boel nog verder uit de hand liep.

De politie had van tevoren contact gehad met de Duitse politie, die eerder een vergelijkbare situatie met een Facebook-feest had meegemaakt. Daarop werd rekening gehouden met alle mogelijke scenario’s, waaronder ook rellen. Tijdens de gebeurtenissen zijn ook sociale media in de gaten gehouden.

De gemeente is een grootschalig onderzoek gestart naar de rellen. Hierbij zijn 25 rechercheurs betrokken. Dat team verzamelt zoveel mogelijk informatie om aanhoudingen te kunnen verrichten.
De politie heeft ook zelf beeldmateriaal verzameld. Ook roept het Openbaar Ministerie mensen op om beeldmateriaal te sturen.

"Het is niet veroorzaakt door scholieren die afkomen op een feestje, maar eerder door georganiseerde raddraaiers", stelt de korpschef. "Er is ongelofelijk veel beeldmateriaal van publiek, van journalisten. De kans is groot dat je gepakt wordt op een moment dat het je niet uitkomt. Dus meld je maar zelf."

Burgemeester Bats heeft contact gehad met de familie van het meisje dat had opgeroepen voor het Facebook-feestje. Inmiddels is de familie ondergedoken op een ander adres en is door de gebeurtenissen volgens Bats zwaar geëmotioneerd.

Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43 pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_117109511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Travel. het volgende:
Wellicht hier, livestream van 3 uur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')