twitter:
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:09 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet al in het noorden wonen? Sowieso is de gemeente achterlijk geweest, een beetje internet scannen en je kan erachter komen daar het zeer waarschijnlijk is dat er veel mensen komen, om dan te besluiten deze mensen maar op straat te laten is vragen om problemen. Of in Haren is klaarzetten om te doen, of alleen nog bestemmingsverkeer doorlaten naar Haren.
0 dood, 25 gewonden waarvan 2 zwaar, 25 arrestaties. over schade nog niks bekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is de samenvatting?
Hoeveel doden, wat is er kapot etc?
Als je een concert had neergezet had het alsnog puinhoop geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef Samson het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Als het anders aangepakt was had het veel beter kunnen gaan. Beetje dommigheid allemaal.
3 doden waarvan 2 ernstig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is de samenvatting?
Hoeveel doden, wat is er kapot etc?
hoe had het dan aangepakt moeten worden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef Samson het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Als het anders aangepakt was had het veel beter kunnen gaan. Beetje dommigheid allemaal.
Er was een heel groot voetbalveld beschikbaar. Je had kunnen voorspellen dat er veel mensen zouden komen, deze gewoon maar op straat te laten is heel dom, ze hadden iets moeten organiseren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:
[..]
hoe had het dan aangepakt moeten worden?
had de gemeente een festival terrein uit hun mouw moeten schudden? dat is dan toch meteen een vrijbrief om dit soort bagger elke week uit te halen?
Ze hadden òf de mensen meteen weg moeten sturen, òf ze ergens heen moeten verwijzen (grasveld ofzo). Nu stond er een verveelde menigte in een woonwijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:
[..]
had de gemeente een festival terrein uit hun mouw moeten schudden? dat is dan toch meteen een vrijbrief om dit soort bagger elke week uit te halen?
quote:Nog niet alle vandalen zijn opgepakt. Direct na de rellen heeft de recherche een opsporingsteam opgezet met als doel alle daders in de kraag te vatten. Het team maakt onder meer gebruik van beelden die tijdens de rellen zijn gemaakt.
Onzin natuurlijk. Er werd via alle media duidelijk gemaakt dat je niet hoefde te komen, dat er geen feest zou zijn en dat zelfs de toegang geweigerd zou worden. Als je alle oproepen zag om daar rotzooi te gaan trappen vind ik het gewoon écht te triest voor woorden dat je er alsnog heen gaat. Het zal niet mogelijk zijn, maar iedereen die er was zou gewoon op zijn minst voor openbare ordeverstoring gepakt moeten worden.quote:'De meeste mensen kwamen niet om zich te misdragen maar uit nieuwsgierigheid'', zegt de woordvoerster. De 'feestgangers' kwamen volgens haar uit alle hoeken van het land. Later op de dag moet duidelijk worden hoeveel personen de politie precies heeft opgepakt.
Juist. + een flinke taakstraf + nog een geldboete. Eventueel een celstrafje, meteen duidelijk maken dat dit soort triest gedrag en meeloperigheid niet word getolereerd.quote:De gemeente meldt op haar website dat zij de schade die veroozaakt is, wil verhalen op de relschoppers. Zij roept burgers op hun schade te melden bij de gemeente en aangifte te doen bij de politie.
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHarenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
Is er al een fok schoonmaakploeg in de maak?
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Er was een heel groot voetbalveld beschikbaar. Je had kunnen voorspellen dat er veel mensen zouden komen, deze gewoon maar op straat te laten is heel dom, ze hadden iets moeten organiseren.
Dat is van Tijl, niet FOK!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Dat heb ik ook als een van de oplossingen staan in een andere post. Eens dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.
Die zag ik al, maar aangezien fok in het verleden ook vaak dingen op touw heeft gezet was ik benieuwd of er nogeen grote groep vanuit fok ging.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Ik wil best wel helpen, maar tegen de tijd dat ik daar ben (3 uur met OV) is het al opgeruimdquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die zag ik al, maar aangezien fok in het verleden ook vaak dingen op toue heeft gezet was ik benieuwd of er nog een grote groep vanuit fok ging.
Meteen verbieden die straat in te gaan is de kat op het spek binden. Dan willen mensen natuurlijk juist die straat in. Daar zijn ze tenslotte in eerste instantie voor gekomen. Dat is toch echt wel de consequentie van de dommigheid van die meid die het in eerste instantie op FB had gezet. Als je vantevoren dus dit al zo duidelijk aangeeft als autoriteit kun je er gewoon op wachten totdat mensen dit juist wel gaan doen. En daar heb je de eerste confrontatie al te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Dat was idd een goed idee geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.
Nee, het begon met een vinkje en mensen die grappig dachten te zijn door het bewust als "kom laten we een feestje gaan vieren!"quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:26 schreef Travel. het volgende:
Wel grappig dat iedereen al iemand de schuld heeft gegeven. Maar hoe en waarom begon de ME met ingrijpen? Toen liep het volledig uit de hand toch?
Zou heel goed kunnen, dat gebeurt vaker. Geweld lokt altijd geweld uit natuurlijk, dus of zo'n benadering nu de juiste is kun je je afvragen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:26 schreef Travel. het volgende:
Wel grappig dat iedereen al iemand de schuld heeft gegeven. Maar hoe en waarom begon de ME met ingrijpen? Toen liep het volledig uit de hand toch?
Tja oke. Maar of het dan slim is om het feestje een straat verder te houden....quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het begon met een vinkje en mensen die grappig dachten te zijn door het bewust als "kom laten we een feestje gaan vieren!"
Alleen hebben bepaalde mensen in dat gezelschap een raar idee bij een feestje. Die zijn schuld, niet meer, niet minder.
kijk uit mallootquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Paul het volgende:
Ok ik viel vannacht in slaap en werd wakker met Ovide en z'n vriendjes
"Stumpers", lekker objectief!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)or-relschoppers.html
JAAAquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:06 schreef igottagun het volgende:
Dit kind is de oorzaak van de rellen...
[ afbeelding ]
en aljazeera ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef vogelkooi het volgende:
Zelfs op bbc :
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-19684708
Nou, ik ben ook jeugd maar geen haar op mijn hoofd die dit maar ook een beetje goedkeurt. Het is gewoon zo dat er een steeds grotere groep agressieve jongeren is die alsmaar de grenzen blijven opzoeken. Mensen kunnen tegenwoordig gewoon hun kinderen niet meer opvoeden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
Goed, schade verhalen op iedereen die opgepakt is en nog zal worden.
Kansloze losers.
Iedereen oproepen om te komen relllen, doen alsof je naar een feestje gaat, verder geen soundsystems regelen.![]()
Stoer doen en moeilijk doen tegen de ME.
Ambulances en brandweer tegenhouden.
Een auto in de fik zetten.
De jeugd is de toekomst toch?
Beam me up scotty, this planet sucks.
Ik val ook nog onder jeugdquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook jeugd maar geen haar op mijn hoofd die dit maar ook een beetje goedkeurt. Het is gewoon zo dat er een steeds grotere groep agressieve jongeren is die alsmaar de grenzen blijven opzoeken. Mensen kunnen tegenwoordig gewoon hun kinderen niet meer opvoeden.
16 - 21 en nog wat doorgewinterde hooligans gok ik zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij zie ik niet alleen jeugd op die foto's, maar ook heel veel 30-jarige losers.
Ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_puinzooi_haren.html
Moet je auto maar zijn
Zat precies hetzelfde te denken... die gaan mooi mogen betalen denkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef Jivis het volgende:
Al die mongolen die vol in beeld zijn terwijl ze een verkeersbord slopen. Hilarisch.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
Was een goed feestje, ben net weer terug van het politiebureau. Die agentjes moeten ook echt elk feest weer verpesten.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Rectum het volgende:
http://www.stuk.tv/news/1(...)hand/d,video_details
die knakkers die uit de ah lopen met een pakje sigaretten en een flesje fristi zijn straks mooi de lul
De verzekeringen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wie zal eigenlijk de schade moeten betalen?
Het origineel was verwijderd toen is er een nieuwe gemaakt door een vreemde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n uitnodiging bij duizenden personen terecht is gekomen op facebook. Lijkt me toch alleen als die in je vriendenlijst staan? In dat geval is ze toch wel een enorme aandachtshoer.
Aha... dan weten we iig dat facebook geen veilig medium is (is het sowieso niet) voor uitnodigingen als ze niet voor het grote publiek bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het origineel was verwijderd toen is er een nieuwe gemaakt door een vreemde.
Maar in principe heeft dat meisje toch alles veroorzaakt.quote:
Nou, wel als je hem op privé zet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dan weten we iig dat facebook geen veilig medium is (is het sowieso niet) voor uitnodigingen als ze niet voor het grote publiek bedoeld zijn.
Nee. ze heeft nml de uitnodiging verwijderd en gezegd dat niet iedereen mag komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar in principe heeft dat meisje toch alles veroorzaakt.
Ik had liever special forces zien komen, duizenden die kapot geschoten worden, zwaar gewond in het ziekenhuis komen te liggen / doden en alle verzekeringen vervallen voor hun of die van hun naasten. Dan was er ook nog wat sensationeels gebeurt vanuit onze perspectief.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:03 schreef DjinN het volgende:
Ik hoop echt gewoon zo dat die reltrappende imbecielen een dikke vette rekening krijgen, zo eentje waar ze echt jaren voor moeten betalen![]()
Doe niet zo domquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar in principe heeft dat meisje toch alles veroorzaakt.
hoe es opquote:
Was net op RTV Noord, meneer zat te huilen voor de camera. Zat vannacht met een honkbalknuppel doodsangsten uit te slaan in z'n mannenkledingwinkelquote:
Dat is wel sneuquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was net op RTV Noord, meneer zat te huilen voor de camera. Zat vannacht met een honkbalknuppel doodsangsten uit te slaan in z'n mannenkledingwinkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ze hebben hun lolletje gehad. Nu maar hopen dat ze snel gepakt worden en dat de schade van rond een miljoen of 3 oid op 50 tot 100 man verhaald gaat worden.
Die kunnen lekker de rest van hun leven betalenDat is ironisch ook de conclusie van de film project x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ze hebben hun lolletje gehad. Nu maar hopen dat ze snel gepakt worden en dat de schade van rond een miljoen of 3 oid op 50 tot 100 man verhaald gaat worden.
Die kunnen lekker de rest van hun leven betalenZal allemaal wel weer mild uitvallen de straffen voor de jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Oh, ik ken die film niet eens. Maar daar was het dus naar vernoemd?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is ironisch ook de conclusie van de film project x.
Precies, zal uiteindelijk wel weer doorgerekend worden aan de belastingbetaler.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer mild uitvallen de straffen voor de jeugd.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik ken die film niet eens. Maar daar was het dus naar vernoemd?
Die auto ziet er meer uit als zo'n bakkie van die relschoppers zelf..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_puinzooi_haren.html
Moet je auto maar zijn
Bijna 'over 9000' postsquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand die gaat betalen
Enkeltje Haren 7,50quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand die gaat betalen
Godverdomme, ik kan niet geloven hoe onmetelijk dom deze lui zijn. Net als die gasten die lachend de ah uitlopen met hun grandioze buit. Met een beetje geluk komen ze nooit meer aan de bak (hooguit erin). Maar gezien hun verstandelijke vermogens zal dat toch nooit het niveau sociale werkplaats overstijgen dus zo'n gemis is het niet.quote:
Wanneer zie ik doden?quote:
wel handig dat je niet beelden van iemand anders kan plaatsen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef tammepiet het volgende:
Dames / heren,
Bruikbare beelden s.v.p.tussen op http://www.nationale-recherche.nl/
Bedankt namens de politie.
kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Kan je dat er niet later bijzetten:?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
wel handig dat je niet beelden van iemand anders kan plaatsen.
Ik zag toch echt een gast door drie ME'ers gemept worden hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat de ME niet echt gemept heeft.
Klopt, die kreeg er wel flink van langs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een gast door drie ME'ers gemept worden hoor.
Niet echt met kracht, als dat de liggende man is die er na rustig opstond en terugliep?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een gast door drie ME'ers gemept worden hoor.
Aan het eind:quote:
quote:Gooi die camera! Gooi die camera! Ze hebben me mattie vriend!"
Ik zou bijna hopen dat dit soort taferelen een keer in jouw voortuin plaatsvinden.quote:
hahahahahahahahahahhaaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Aan het eind:
Gooi die camera! Gooi die camera! Ze hebben me mattie vriend!"![]()
![]()
nu nog? of werd bedoel je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef Jivis het volgende:
Die auto die effe in de hens gestoken wordt, jezus.
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.aspquote:
Veels te kleine voortuin man, en zou me zwaar kut voelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen dat dit soort taferelen een keer in jouw voortuin plaatsvinden.
Kijken of je het dan nog steeds lachen vindt.
Dat was entertainment, 10 keer beter dan als je voetbalclub voetbalt tegen de nr 1.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:48 schreef tralalala het volgende:
Was gisteravond best spannend toen iedereen hier net die radiostream aan had staan toen de rellen begonnen.
Mooi om te zien dat 500 van die tokkies toch wel heel erg hard gaan rennen wanneer 8 ME'ers een charge uitvoeren.quote:
Volgens mij was de ME wel heel erg zwaar in de minderheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
ME had gewoon wat aggressiever moeten optreden, want met zulke charges ontstaan rellen juist.
Er waren er in totaal rond de 80, die meerdere gebieden moesten beveiligen en ook de ambulances moesten bewaken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij was de ME wel heel erg zwaar in de minderheid.
Kuddevolkquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef GekkePoes het volgende:
ik vond het wel humor, dat er 300 man stonden en wegrende voor 5 ME ers
Tjah, met een paar charges doen, mensen opjutten en dan vervolgens staan toekijken. Heb je ook helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij was de ME wel heel erg zwaar in de minderheid.
Ze staan daar om de ambulances erachter te beschermen en het volk bij elkaar te houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Tjah, met een paar charges doen, mensen opjutten en dan vervolgens staan toekijken. Heb je ook helemaal niks aan.
Wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Jivis het volgende:
De psycholoog vergeleek het verwerkingsproces van de inwoners net met WOII.
Zo hopeloos. Opsluiten dat tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef tralalala het volgende:
Sukkeltje wordt ook gewoon door 100 man gefilmd
Burgemeester valt weinig te verwijten. Was een weloverwogen beslissing het niet te doen. Aangezien het mischien meer mensen aan had kunnen trekken en erger had kunnen maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef igottagun het volgende:
Burgemeester had al die kids naar het voetbal veld moeten sturen, burgemeester deed pas wat toen het te laat was terwijl iedereen dit zag aankomen. Diep triest.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze al die relschoppers identificeren met behulp van deze filmpjes en uit hun bed plukken 's nachts.
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze al die relschoppers identificeren met behulp van deze filmpjes en uit hun bed plukken 's nachts.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsquote:
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsEn die gasten staan ook vaak op beeld. Bovenstaande filmpje, gezocht, gast van 1.80 lang in witte capuchon. Oké. Succes.
Er zullen nog wel betere beelden opduiken. Naast de betere beelden die er al zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsEn die gasten staan ook vaak op beeld. Bovenstaande filmpje, gezocht, gast van 1.80 lang in witte capuchon. Oké. Succes.
En toch verwacht ik weinig van de politie. Maar he, ze mogen me positief verrassen hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Mattt het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_haren_in.html#more
Toch zijn dit volgens mij niet de doorgesnoven Hoek van Holland-relschoppers. Eerder gewoon dronken puberende boeren. Maar dat is positief, want met die eerste groep komt het nooit meer goed. Met hun misschien nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Mattt het volgende:
ja, maar dan met andere TTquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef vaagjunior het volgende:
Deze topicreeks gaat door tot Project X Gouda?
Leuk om te volgen, maar het blijft diep triest en ik zou nooit naar zoiets heen gaan ook al is het om erbij te zijn en ernaar te kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef OverRated het volgende:
Was leuk om dit te volgen gisteren, ramptoerisme ftw
Ik zou gister heengaan gewoon om ff te kijken... maar ik kwam terug van het sporten en tijdens het eten zag ik opeens een bepaald type volk op de livestream..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Leuk om te volgen, maar het blijft diep triest en ik zou nooit naar zoiets heen gaan ook al is het om erbij te zijn en ernaar te kijken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Mattt het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
We gaan weer verder
Ik hoor niks, ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
We gaan weer verder
Valt ook weinig meer te melden hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die shit van RTV Noord zijn gewoon herhalingen![]()
De Nederlandse DVDs van Ducktales zijn baggerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Valt ook weinig meer te melden hè.
Ga maar Ducktales streamen.
Dat kwam er wat onhandig uit ja. Maar hij bedoelde denk ik te zeggen dat het soms met trauma's heel lang kan duren voordat een dorp/stad/land er echt overheen is. Dat voorbeeld over Assen was dan een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef vaagjunior het volgende:
"Haren zal nooit meer hetzelfde zijn"
Dit vergelijken met de 2e wereldoorlog
Alfred J. Kwak mag ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Nederlandse DVDs van Ducktales zijn baggerJe ziet allemaal dubbel beeld enzo
Ze kunnen er zo een hoop oppakken, die beelden zijn superscherp. Als je dan toch aan het plunderen slaat (moet je natuurlijk niet doen, foei), wees dan zo slim om te weten dat je dan natuurlijk niet herkenbaar in beeld moet komen. Missen die jongelui de nodige hersencellen of zo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).
Waren gewoon knetterbezopen, dan denk je daar niet meer aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze kunnen er zo een hoop oppakken, die beelden zijn superscherp. Als je dan toch aan het plunderen slaat (moet je natuurlijk niet doen, foei), wees dan zo slim om te weten dat je dan natuurlijk niet herkenbaar in beeld moet komen. Missen die jongelui de nodige hersencellen of zo?
Wel met de intro hequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zal zo is ff een aflevering opzetten
Koningquote:
van ons aller grootste almere cityquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef ferrariking het volgende:
doetichem mensen waren het ze waren boos dat de graafschap al weer verloren hebben:P
Die zooi op RTV Noord zijn alleen maar herhalingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Really? lol Alfred Jodocus kwak?
Vraagje he, hoe kijk jij al die dingen op je pc? Tv kaart?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon Alfred
Omdat het kan
Dat wordt wat maandag op schoolquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef maurisioo het volgende:
"Merthe bedankt" zingen terwijl ze een auto omgooien en in brand steken.![]()
Linux satelliet ontvanger (Zoals bijv. een Dreambox)quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Vraagje he, hoe kijk jij al die dingen op je pc? Tv kaart?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gisternacht om 1 uur keken er 600 man naar afleveringen van Ovide, Dommel en Boes
Ah okequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Linux satelliet ontvanger (Zoals bijv. een Dreambox)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gisternacht om 1 uur keken er 600 man naar afleveringen van Ovide, Dommel en Boes
Ik moest toen huilenquote:
Ja hallo, ik zat er net inquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga ff wat anders doen mensen. Mocht er nog echt wat boeiend komen dan kom ik wel ff kijken
nederland feestlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef vosss het volgende:
Je zal er maar wonen. 1000 man in je voortuin, hekken en fietsen die door de lucht vliegen, winkels geplunderd, auto's naar de klote etc etc.
Compleet debiel kutvolk.
Ik hoop maar voor iedereen die schade geleden heeft dat die het vergoed krijgen (en dat zal nog wel lastig worden ben ik bang).
En maar klagen op moslims als die weer eens boos worden om een cartoon.
Nee dan wij, wij breken een compleet dorp af omdat we op voorhand weten dat er geen feest is.
Ik zou zeggen sterkte voor alle mensen die schade geleden hebben.
Het is wachten op de eerste kneus die de politie en Geenstijl aanklaagt voor privacy-schending. En nog kans heeft om gelijk te gaan krijgen van de rechter ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze kunnen er zo een hoop oppakken, die beelden zijn superscherp. Als je dan toch aan het plunderen slaat (moet je natuurlijk niet doen, foei), wees dan zo slim om te weten dat je dan natuurlijk niet herkenbaar in beeld moet komen. Missen die jongelui de nodige hersencellen of zo?
Werkt dat dan nog steeds zo? Ik had het idee dat als andere belangen zwaarder wegen die privacy niet echt meer telt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef kiezer het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste kneus die de politie en Geenstijl aanklaagt voor privacy-schending. En nog kans heeft om gelijk te gaan krijgen van de rechter ook.
Ovide? LINKquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die ~70 mensen blijven ook gewoon hangen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef Taks999 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig....
Btw, weet niet zeker of dit hier mag staan?
In eerdere tweets heeft die ook getweet Jeuh ik ga rellen enzo...quote:
Wie gaat hem bellen, doen alsof hij van de politie is en de opnames hier posten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef Taks999 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig....
Btw, weet niet zeker of dit hier mag staan?
ik wil het wel doen, maar hoe moet datquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie gaat hem bellen, doen alsof hij van de politie is en de opnames hier posten?
Op speaker zetten en gewoon opnemen met microfoon?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, maar hoe moet dat
heb wel vaker dat soort gein uitgehaald... behalve het opnemen.
Haha goed ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie gaat hem bellen, doen alsof hij van de politie is en de opnames hier posten?
Kapot gereld denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat is er nou met die drone gebeurd die zou gaan streamen?
Te ingewikkeld voor ricardo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Zeg dat ie zich moet melden op het bureau, dat ie anders uit huis gehaald wordt met een busje!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, maar hoe moet dat
heb wel vaker dat soort gein uitgehaald... behalve het opnemen.
Heerlijk hé. Daar hoop ik ook zo erg opquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef agentstarling het volgende:
is er al iets bekend voor de hoogte van de schade? Juridisch gezien zijn ze echt de zak je hoeft dan namelijk niet alleen jou deel te betalen nee dit heet groepsaansprakelijkheid en degenen die gepakt worden moeten dan de kosten gewoon delen door het totaal bedrag MOOI KUT VOOR ZE
Geregeld in artikel 6:166 BW. Indien een onrechtmatige daad is gepleegd door een groep persoenen is een ieder van de groep, mits deze de andere niet heeft weerhouden, hoofdelijk aansprakelijk voor de schade. De verzekeraar van de aangesprokene kan na betaling de schade in gelijke delen verhalen op de overige leden van de groep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef agentstarling het volgende:
is er al iets bekend voor de hoogte van de schade? Juridisch gezien zijn ze echt de zak je hoeft dan namelijk niet alleen jou deel te betalen nee dit heet groepsaansprakelijkheid en degenen die gepakt worden moeten dan de kosten gewoon delen door het totaal bedrag MOOI KUT VOOR ZE
Jammer dat die limerick grammaticaal fout is. Het moet zijn: "Het plaatste een linkje", want "het meisje" is onzijdig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
kan niet vaak genoeg gepost worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net als
Er was eens een meisje uit Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.
Nu zit heel Haren op de blaren.
ik blijf kapot gaan![]()
![]()
Volgens mij gestopt op last van politie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jammer dat die limerick grammaticaal fout is. Het moet zijn: "Het plaatste een linkje", want "het meisje" is onzijdig.
Aangezien Onlogisch begon, doe ik ook even mee:quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jammer dat die limerick grammaticaal fout is. Het moet zijn: "Het plaatste een linkje", want "het meisje" is onzijdig.
Als er dan meerdere mee doen gaan we vrolijk verder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
lol kom deze net ergens anders tegen:
[ afbeelding ]
Origineel joh, is nog maar 2356467 keer langsgekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef JochemP het volgende:
Jonge ik was in slaap gevallen, schrok wakker met Ovide zo engquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef JochemP het volgende:
Facebook ook al 10 keer gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Origineel joh, is nog maar 2356467 keer langsgekomen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Origineel joh, is nog maar 2356467 keer langsgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |