twitter:
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:09 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet al in het noorden wonen? Sowieso is de gemeente achterlijk geweest, een beetje internet scannen en je kan erachter komen daar het zeer waarschijnlijk is dat er veel mensen komen, om dan te besluiten deze mensen maar op straat te laten is vragen om problemen. Of in Haren is klaarzetten om te doen, of alleen nog bestemmingsverkeer doorlaten naar Haren.
0 dood, 25 gewonden waarvan 2 zwaar, 25 arrestaties. over schade nog niks bekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is de samenvatting?
Hoeveel doden, wat is er kapot etc?
Als je een concert had neergezet had het alsnog puinhoop geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef Samson het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Als het anders aangepakt was had het veel beter kunnen gaan. Beetje dommigheid allemaal.
3 doden waarvan 2 ernstig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is de samenvatting?
Hoeveel doden, wat is er kapot etc?
hoe had het dan aangepakt moeten worden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef Samson het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Als het anders aangepakt was had het veel beter kunnen gaan. Beetje dommigheid allemaal.
Er was een heel groot voetbalveld beschikbaar. Je had kunnen voorspellen dat er veel mensen zouden komen, deze gewoon maar op straat te laten is heel dom, ze hadden iets moeten organiseren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:
[..]
hoe had het dan aangepakt moeten worden?
had de gemeente een festival terrein uit hun mouw moeten schudden? dat is dan toch meteen een vrijbrief om dit soort bagger elke week uit te halen?
Ze hadden òf de mensen meteen weg moeten sturen, òf ze ergens heen moeten verwijzen (grasveld ofzo). Nu stond er een verveelde menigte in een woonwijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:
[..]
had de gemeente een festival terrein uit hun mouw moeten schudden? dat is dan toch meteen een vrijbrief om dit soort bagger elke week uit te halen?
quote:Nog niet alle vandalen zijn opgepakt. Direct na de rellen heeft de recherche een opsporingsteam opgezet met als doel alle daders in de kraag te vatten. Het team maakt onder meer gebruik van beelden die tijdens de rellen zijn gemaakt.
Onzin natuurlijk. Er werd via alle media duidelijk gemaakt dat je niet hoefde te komen, dat er geen feest zou zijn en dat zelfs de toegang geweigerd zou worden. Als je alle oproepen zag om daar rotzooi te gaan trappen vind ik het gewoon écht te triest voor woorden dat je er alsnog heen gaat. Het zal niet mogelijk zijn, maar iedereen die er was zou gewoon op zijn minst voor openbare ordeverstoring gepakt moeten worden.quote:'De meeste mensen kwamen niet om zich te misdragen maar uit nieuwsgierigheid'', zegt de woordvoerster. De 'feestgangers' kwamen volgens haar uit alle hoeken van het land. Later op de dag moet duidelijk worden hoeveel personen de politie precies heeft opgepakt.
Juist. + een flinke taakstraf + nog een geldboete. Eventueel een celstrafje, meteen duidelijk maken dat dit soort triest gedrag en meeloperigheid niet word getolereerd.quote:De gemeente meldt op haar website dat zij de schade die veroozaakt is, wil verhalen op de relschoppers. Zij roept burgers op hun schade te melden bij de gemeente en aangifte te doen bij de politie.
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHarenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
Is er al een fok schoonmaakploeg in de maak?
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Er was een heel groot voetbalveld beschikbaar. Je had kunnen voorspellen dat er veel mensen zouden komen, deze gewoon maar op straat te laten is heel dom, ze hadden iets moeten organiseren.
Dat is van Tijl, niet FOK!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Dat heb ik ook als een van de oplossingen staan in een andere post. Eens dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.
Die zag ik al, maar aangezien fok in het verleden ook vaak dingen op touw heeft gezet was ik benieuwd of er nogeen grote groep vanuit fok ging.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Ik wil best wel helpen, maar tegen de tijd dat ik daar ben (3 uur met OV) is het al opgeruimdquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die zag ik al, maar aangezien fok in het verleden ook vaak dingen op toue heeft gezet was ik benieuwd of er nog een grote groep vanuit fok ging.
Meteen verbieden die straat in te gaan is de kat op het spek binden. Dan willen mensen natuurlijk juist die straat in. Daar zijn ze tenslotte in eerste instantie voor gekomen. Dat is toch echt wel de consequentie van de dommigheid van die meid die het in eerste instantie op FB had gezet. Als je vantevoren dus dit al zo duidelijk aangeeft als autoriteit kun je er gewoon op wachten totdat mensen dit juist wel gaan doen. En daar heb je de eerste confrontatie al te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Dat was idd een goed idee geweestquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.
Nee, het begon met een vinkje en mensen die grappig dachten te zijn door het bewust als "kom laten we een feestje gaan vieren!"quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:26 schreef Travel. het volgende:
Wel grappig dat iedereen al iemand de schuld heeft gegeven. Maar hoe en waarom begon de ME met ingrijpen? Toen liep het volledig uit de hand toch?
Zou heel goed kunnen, dat gebeurt vaker. Geweld lokt altijd geweld uit natuurlijk, dus of zo'n benadering nu de juiste is kun je je afvragen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:26 schreef Travel. het volgende:
Wel grappig dat iedereen al iemand de schuld heeft gegeven. Maar hoe en waarom begon de ME met ingrijpen? Toen liep het volledig uit de hand toch?
Tja oke. Maar of het dan slim is om het feestje een straat verder te houden....quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het begon met een vinkje en mensen die grappig dachten te zijn door het bewust als "kom laten we een feestje gaan vieren!"
Alleen hebben bepaalde mensen in dat gezelschap een raar idee bij een feestje. Die zijn schuld, niet meer, niet minder.
kijk uit mallootquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Paul het volgende:
Ok ik viel vannacht in slaap en werd wakker met Ovide en z'n vriendjes
"Stumpers", lekker objectief!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)or-relschoppers.html
JAAAquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:06 schreef igottagun het volgende:
Dit kind is de oorzaak van de rellen...
[ afbeelding ]
en aljazeera ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef vogelkooi het volgende:
Zelfs op bbc :
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-19684708
Nou, ik ben ook jeugd maar geen haar op mijn hoofd die dit maar ook een beetje goedkeurt. Het is gewoon zo dat er een steeds grotere groep agressieve jongeren is die alsmaar de grenzen blijven opzoeken. Mensen kunnen tegenwoordig gewoon hun kinderen niet meer opvoeden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
Goed, schade verhalen op iedereen die opgepakt is en nog zal worden.
Kansloze losers.
Iedereen oproepen om te komen relllen, doen alsof je naar een feestje gaat, verder geen soundsystems regelen.![]()
Stoer doen en moeilijk doen tegen de ME.
Ambulances en brandweer tegenhouden.
Een auto in de fik zetten.
De jeugd is de toekomst toch?
Beam me up scotty, this planet sucks.
Ik val ook nog onder jeugdquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook jeugd maar geen haar op mijn hoofd die dit maar ook een beetje goedkeurt. Het is gewoon zo dat er een steeds grotere groep agressieve jongeren is die alsmaar de grenzen blijven opzoeken. Mensen kunnen tegenwoordig gewoon hun kinderen niet meer opvoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |