Wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Jivis het volgende:
De psycholoog vergeleek het verwerkingsproces van de inwoners net met WOII.
Zo hopeloos. Opsluiten dat tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef tralalala het volgende:
Sukkeltje wordt ook gewoon door 100 man gefilmd
Burgemeester valt weinig te verwijten. Was een weloverwogen beslissing het niet te doen. Aangezien het mischien meer mensen aan had kunnen trekken en erger had kunnen maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef igottagun het volgende:
Burgemeester had al die kids naar het voetbal veld moeten sturen, burgemeester deed pas wat toen het te laat was terwijl iedereen dit zag aankomen. Diep triest.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze al die relschoppers identificeren met behulp van deze filmpjes en uit hun bed plukken 's nachts.
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze al die relschoppers identificeren met behulp van deze filmpjes en uit hun bed plukken 's nachts.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsquote:
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsEn die gasten staan ook vaak op beeld. Bovenstaande filmpje, gezocht, gast van 1.80 lang in witte capuchon. Oké. Succes.
Er zullen nog wel betere beelden opduiken. Naast de betere beelden die er al zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsEn die gasten staan ook vaak op beeld. Bovenstaande filmpje, gezocht, gast van 1.80 lang in witte capuchon. Oké. Succes.
En toch verwacht ik weinig van de politie. Maar he, ze mogen me positief verrassen hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Mattt het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_haren_in.html#more
Toch zijn dit volgens mij niet de doorgesnoven Hoek van Holland-relschoppers. Eerder gewoon dronken puberende boeren. Maar dat is positief, want met die eerste groep komt het nooit meer goed. Met hun misschien nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Mattt het volgende:
ja, maar dan met andere TTquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef vaagjunior het volgende:
Deze topicreeks gaat door tot Project X Gouda?
Leuk om te volgen, maar het blijft diep triest en ik zou nooit naar zoiets heen gaan ook al is het om erbij te zijn en ernaar te kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef OverRated het volgende:
Was leuk om dit te volgen gisteren, ramptoerisme ftw
Ik zou gister heengaan gewoon om ff te kijken... maar ik kwam terug van het sporten en tijdens het eten zag ik opeens een bepaald type volk op de livestream..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Leuk om te volgen, maar het blijft diep triest en ik zou nooit naar zoiets heen gaan ook al is het om erbij te zijn en ernaar te kijken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Mattt het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
We gaan weer verder
Ik hoor niks, ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
We gaan weer verder
Valt ook weinig meer te melden hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die shit van RTV Noord zijn gewoon herhalingen![]()
De Nederlandse DVDs van Ducktales zijn baggerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Valt ook weinig meer te melden hè.
Ga maar Ducktales streamen.
Dat kwam er wat onhandig uit ja. Maar hij bedoelde denk ik te zeggen dat het soms met trauma's heel lang kan duren voordat een dorp/stad/land er echt overheen is. Dat voorbeeld over Assen was dan een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef vaagjunior het volgende:
"Haren zal nooit meer hetzelfde zijn"
Dit vergelijken met de 2e wereldoorlog
Alfred J. Kwak mag ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Nederlandse DVDs van Ducktales zijn baggerJe ziet allemaal dubbel beeld enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |