Wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Jivis het volgende:
De psycholoog vergeleek het verwerkingsproces van de inwoners net met WOII.
Zo hopeloos. Opsluiten dat tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef tralalala het volgende:
Sukkeltje wordt ook gewoon door 100 man gefilmd
Burgemeester valt weinig te verwijten. Was een weloverwogen beslissing het niet te doen. Aangezien het mischien meer mensen aan had kunnen trekken en erger had kunnen maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef igottagun het volgende:
Burgemeester had al die kids naar het voetbal veld moeten sturen, burgemeester deed pas wat toen het te laat was terwijl iedereen dit zag aankomen. Diep triest.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze al die relschoppers identificeren met behulp van deze filmpjes en uit hun bed plukken 's nachts.
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze al die relschoppers identificeren met behulp van deze filmpjes en uit hun bed plukken 's nachts.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsquote:
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze na een voetbalrel al de grootste problemen hebben mensen te pakken. Laat staan zoietsEn die gasten staan ook vaak op beeld. Bovenstaande filmpje, gezocht, gast van 1.80 lang in witte capuchon. Oké. Succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |