16 - 21 en nog wat doorgewinterde hooligans gok ik zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij zie ik niet alleen jeugd op die foto's, maar ook heel veel 30-jarige losers.
Ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_puinzooi_haren.html
Moet je auto maar zijn
Zat precies hetzelfde te denken... die gaan mooi mogen betalen denkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef Jivis het volgende:
Al die mongolen die vol in beeld zijn terwijl ze een verkeersbord slopen. Hilarisch.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
Was een goed feestje, ben net weer terug van het politiebureau. Die agentjes moeten ook echt elk feest weer verpesten.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Rectum het volgende:
http://www.stuk.tv/news/1(...)hand/d,video_details
die knakkers die uit de ah lopen met een pakje sigaretten en een flesje fristi zijn straks mooi de lul
De verzekeringen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wie zal eigenlijk de schade moeten betalen?
Het origineel was verwijderd toen is er een nieuwe gemaakt door een vreemde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n uitnodiging bij duizenden personen terecht is gekomen op facebook. Lijkt me toch alleen als die in je vriendenlijst staan? In dat geval is ze toch wel een enorme aandachtshoer.
Aha... dan weten we iig dat facebook geen veilig medium is (is het sowieso niet) voor uitnodigingen als ze niet voor het grote publiek bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het origineel was verwijderd toen is er een nieuwe gemaakt door een vreemde.
Maar in principe heeft dat meisje toch alles veroorzaakt.quote:
Nou, wel als je hem op privé zet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dan weten we iig dat facebook geen veilig medium is (is het sowieso niet) voor uitnodigingen als ze niet voor het grote publiek bedoeld zijn.
Nee. ze heeft nml de uitnodiging verwijderd en gezegd dat niet iedereen mag komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar in principe heeft dat meisje toch alles veroorzaakt.
Ik had liever special forces zien komen, duizenden die kapot geschoten worden, zwaar gewond in het ziekenhuis komen te liggen / doden en alle verzekeringen vervallen voor hun of die van hun naasten. Dan was er ook nog wat sensationeels gebeurt vanuit onze perspectief.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:03 schreef DjinN het volgende:
Ik hoop echt gewoon zo dat die reltrappende imbecielen een dikke vette rekening krijgen, zo eentje waar ze echt jaren voor moeten betalen![]()
Doe niet zo domquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar in principe heeft dat meisje toch alles veroorzaakt.
hoe es opquote:
Was net op RTV Noord, meneer zat te huilen voor de camera. Zat vannacht met een honkbalknuppel doodsangsten uit te slaan in z'n mannenkledingwinkelquote:
Dat is wel sneuquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was net op RTV Noord, meneer zat te huilen voor de camera. Zat vannacht met een honkbalknuppel doodsangsten uit te slaan in z'n mannenkledingwinkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ze hebben hun lolletje gehad. Nu maar hopen dat ze snel gepakt worden en dat de schade van rond een miljoen of 3 oid op 50 tot 100 man verhaald gaat worden.
Die kunnen lekker de rest van hun leven betalenDat is ironisch ook de conclusie van de film project x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ze hebben hun lolletje gehad. Nu maar hopen dat ze snel gepakt worden en dat de schade van rond een miljoen of 3 oid op 50 tot 100 man verhaald gaat worden.
Die kunnen lekker de rest van hun leven betalenZal allemaal wel weer mild uitvallen de straffen voor de jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Oh, ik ken die film niet eens. Maar daar was het dus naar vernoemd?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is ironisch ook de conclusie van de film project x.
Precies, zal uiteindelijk wel weer doorgerekend worden aan de belastingbetaler.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer mild uitvallen de straffen voor de jeugd.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik ken die film niet eens. Maar daar was het dus naar vernoemd?
Die auto ziet er meer uit als zo'n bakkie van die relschoppers zelf..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_puinzooi_haren.html
Moet je auto maar zijn
Bijna 'over 9000' postsquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand die gaat betalen
Enkeltje Haren 7,50quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand die gaat betalen
Godverdomme, ik kan niet geloven hoe onmetelijk dom deze lui zijn. Net als die gasten die lachend de ah uitlopen met hun grandioze buit. Met een beetje geluk komen ze nooit meer aan de bak (hooguit erin). Maar gezien hun verstandelijke vermogens zal dat toch nooit het niveau sociale werkplaats overstijgen dus zo'n gemis is het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |