Wanneer zie ik doden?quote:
wel handig dat je niet beelden van iemand anders kan plaatsen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef tammepiet het volgende:
Dames / heren,
Bruikbare beelden s.v.p.tussen op http://www.nationale-recherche.nl/
Bedankt namens de politie.
kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Kan je dat er niet later bijzetten:?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
wel handig dat je niet beelden van iemand anders kan plaatsen.
Ik zag toch echt een gast door drie ME'ers gemept worden hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat de ME niet echt gemept heeft.
Klopt, die kreeg er wel flink van langs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een gast door drie ME'ers gemept worden hoor.
Niet echt met kracht, als dat de liggende man is die er na rustig opstond en terugliep?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een gast door drie ME'ers gemept worden hoor.
Aan het eind:quote:
quote:Gooi die camera! Gooi die camera! Ze hebben me mattie vriend!"
Ik zou bijna hopen dat dit soort taferelen een keer in jouw voortuin plaatsvinden.quote:
hahahahahahahahahahhaaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Aan het eind:
Gooi die camera! Gooi die camera! Ze hebben me mattie vriend!"![]()
![]()
nu nog? of werd bedoel je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef Jivis het volgende:
Die auto die effe in de hens gestoken wordt, jezus.
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.aspquote:
Veels te kleine voortuin man, en zou me zwaar kut voelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen dat dit soort taferelen een keer in jouw voortuin plaatsvinden.
Kijken of je het dan nog steeds lachen vindt.
Dat was entertainment, 10 keer beter dan als je voetbalclub voetbalt tegen de nr 1.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:48 schreef tralalala het volgende:
Was gisteravond best spannend toen iedereen hier net die radiostream aan had staan toen de rellen begonnen.
Mooi om te zien dat 500 van die tokkies toch wel heel erg hard gaan rennen wanneer 8 ME'ers een charge uitvoeren.quote:
Volgens mij was de ME wel heel erg zwaar in de minderheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
ME had gewoon wat aggressiever moeten optreden, want met zulke charges ontstaan rellen juist.
Er waren er in totaal rond de 80, die meerdere gebieden moesten beveiligen en ook de ambulances moesten bewaken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij was de ME wel heel erg zwaar in de minderheid.
Kuddevolkquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef GekkePoes het volgende:
ik vond het wel humor, dat er 300 man stonden en wegrende voor 5 ME ers
Tjah, met een paar charges doen, mensen opjutten en dan vervolgens staan toekijken. Heb je ook helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij was de ME wel heel erg zwaar in de minderheid.
Ze staan daar om de ambulances erachter te beschermen en het volk bij elkaar te houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Tjah, met een paar charges doen, mensen opjutten en dan vervolgens staan toekijken. Heb je ook helemaal niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |