Jammer dat die limerick grammaticaal fout is. Het moet zijn: "Het plaatste een linkje", want "het meisje" is onzijdig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
kan niet vaak genoeg gepost worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net als
Er was eens een meisje uit Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.
Nu zit heel Haren op de blaren.
ik blijf kapot gaan![]()
![]()
Volgens mij gestopt op last van politie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat is er nou met die drone gebeurd die zou gaan streamen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jammer dat die limerick grammaticaal fout is. Het moet zijn: "Het plaatste een linkje", want "het meisje" is onzijdig.
Aangezien Onlogisch begon, doe ik ook even mee:quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Jammer dat die limerick grammaticaal fout is. Het moet zijn: "Het plaatste een linkje", want "het meisje" is onzijdig.
Als er dan meerdere mee doen gaan we vrolijk verder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
lol kom deze net ergens anders tegen:
[ afbeelding ]
Origineel joh, is nog maar 2356467 keer langsgekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef JochemP het volgende:
Jonge ik was in slaap gevallen, schrok wakker met Ovide zo engquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gisternacht om 1 uur keken er 600 man naar afleveringen van Ovide, Dommel en Boes
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef JochemP het volgende:
Facebook ook al 10 keer gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Origineel joh, is nog maar 2356467 keer langsgekomen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Origineel joh, is nog maar 2356467 keer langsgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |