Ze kunnen er zo een hoop oppakken, die beelden zijn superscherp. Als je dan toch aan het plunderen slaat (moet je natuurlijk niet doen, foei), wees dan zo slim om te weten dat je dan natuurlijk niet herkenbaar in beeld moet komen. Missen die jongelui de nodige hersencellen of zo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen pontificaal in beeld, nog meer zelfs dan bij voetbalrellen (omdat die nog net slim genoeg zijn capuchons op te doen).
Waren gewoon knetterbezopen, dan denk je daar niet meer aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze kunnen er zo een hoop oppakken, die beelden zijn superscherp. Als je dan toch aan het plunderen slaat (moet je natuurlijk niet doen, foei), wees dan zo slim om te weten dat je dan natuurlijk niet herkenbaar in beeld moet komen. Missen die jongelui de nodige hersencellen of zo?
Wel met de intro hequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zal zo is ff een aflevering opzetten
Koningquote:
van ons aller grootste almere cityquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef ferrariking het volgende:
doetichem mensen waren het ze waren boos dat de graafschap al weer verloren hebben:P
Die zooi op RTV Noord zijn alleen maar herhalingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Really? lol Alfred Jodocus kwak?
Vraagje he, hoe kijk jij al die dingen op je pc? Tv kaart?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon Alfred
Omdat het kan
Dat wordt wat maandag op schoolquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef maurisioo het volgende:
"Merthe bedankt" zingen terwijl ze een auto omgooien en in brand steken.![]()
Linux satelliet ontvanger (Zoals bijv. een Dreambox)quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Vraagje he, hoe kijk jij al die dingen op je pc? Tv kaart?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gisternacht om 1 uur keken er 600 man naar afleveringen van Ovide, Dommel en Boes
Ah okequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Linux satelliet ontvanger (Zoals bijv. een Dreambox)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gisternacht om 1 uur keken er 600 man naar afleveringen van Ovide, Dommel en Boes
Ik moest toen huilenquote:
Ja hallo, ik zat er net inquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga ff wat anders doen mensen. Mocht er nog echt wat boeiend komen dan kom ik wel ff kijken
nederland feestlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef vosss het volgende:
Je zal er maar wonen. 1000 man in je voortuin, hekken en fietsen die door de lucht vliegen, winkels geplunderd, auto's naar de klote etc etc.
Compleet debiel kutvolk.
Ik hoop maar voor iedereen die schade geleden heeft dat die het vergoed krijgen (en dat zal nog wel lastig worden ben ik bang).
En maar klagen op moslims als die weer eens boos worden om een cartoon.
Nee dan wij, wij breken een compleet dorp af omdat we op voorhand weten dat er geen feest is.
Ik zou zeggen sterkte voor alle mensen die schade geleden hebben.
Het is wachten op de eerste kneus die de politie en Geenstijl aanklaagt voor privacy-schending. En nog kans heeft om gelijk te gaan krijgen van de rechter ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze kunnen er zo een hoop oppakken, die beelden zijn superscherp. Als je dan toch aan het plunderen slaat (moet je natuurlijk niet doen, foei), wees dan zo slim om te weten dat je dan natuurlijk niet herkenbaar in beeld moet komen. Missen die jongelui de nodige hersencellen of zo?
Werkt dat dan nog steeds zo? Ik had het idee dat als andere belangen zwaarder wegen die privacy niet echt meer telt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef kiezer het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste kneus die de politie en Geenstijl aanklaagt voor privacy-schending. En nog kans heeft om gelijk te gaan krijgen van de rechter ook.
Ovide? LINKquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die ~70 mensen blijven ook gewoon hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |