quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef Taks999 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig....
Btw, weet niet zeker of dit hier mag staan?
In eerdere tweets heeft die ook getweet Jeuh ik ga rellen enzo...quote:
Wie gaat hem bellen, doen alsof hij van de politie is en de opnames hier posten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:36 schreef Taks999 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tuig....
Btw, weet niet zeker of dit hier mag staan?
ik wil het wel doen, maar hoe moet datquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie gaat hem bellen, doen alsof hij van de politie is en de opnames hier posten?
Op speaker zetten en gewoon opnemen met microfoon?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, maar hoe moet dat
heb wel vaker dat soort gein uitgehaald... behalve het opnemen.
Haha goed ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie gaat hem bellen, doen alsof hij van de politie is en de opnames hier posten?
Kapot gereld denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat is er nou met die drone gebeurd die zou gaan streamen?
Te ingewikkeld voor ricardo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat is er nou met die drone gebeurd die zou gaan streamen?
Zeg dat ie zich moet melden op het bureau, dat ie anders uit huis gehaald wordt met een busje!quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, maar hoe moet dat
heb wel vaker dat soort gein uitgehaald... behalve het opnemen.
Heerlijk hé. Daar hoop ik ook zo erg opquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef agentstarling het volgende:
is er al iets bekend voor de hoogte van de schade? Juridisch gezien zijn ze echt de zak je hoeft dan namelijk niet alleen jou deel te betalen nee dit heet groepsaansprakelijkheid en degenen die gepakt worden moeten dan de kosten gewoon delen door het totaal bedrag MOOI KUT VOOR ZE
Geregeld in artikel 6:166 BW. Indien een onrechtmatige daad is gepleegd door een groep persoenen is een ieder van de groep, mits deze de andere niet heeft weerhouden, hoofdelijk aansprakelijk voor de schade. De verzekeraar van de aangesprokene kan na betaling de schade in gelijke delen verhalen op de overige leden van de groep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef agentstarling het volgende:
is er al iets bekend voor de hoogte van de schade? Juridisch gezien zijn ze echt de zak je hoeft dan namelijk niet alleen jou deel te betalen nee dit heet groepsaansprakelijkheid en degenen die gepakt worden moeten dan de kosten gewoon delen door het totaal bedrag MOOI KUT VOOR ZE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |