Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de ME![]()
geen grapje trouwens
Goede vraag, het stroomt nog flink toe...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Disana het volgende:
Hoe krijgen ze al die mensen in vredesnaam weer weg.
Absoluut!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Olga het volgende:
[..]
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de media
Matthijs houd er altijd wel van om een beetje tegen het nederlandse gezag en burgerlijkheid in te gaan. Opzich kan ik dat wel waarderen. Was ook zo bij die DDOS aanvallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zag net nog bij DWDD dat Matthijs en Ali B. en anderen het helemaal geweldig vonden (na 8 uur het Journaal opgezet, weet niet wat ze daarna hebben gezegd). 'Artiesten' die zeiden: 'Ga ons allemaal followen, dan komen wij ook, want we hebben altijd al eens op een uit de hand gelopen feestje willen optreden.' Ja, topfeestje.
Omdat er - zoals je ziet - een hoop dom voetbalvolk tussen staat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom gaan ze nou voetballieden zingen
rtlnieuws en het nosjournaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Absoluut!!Bedankt SlamFM, 538, 3FM, de kranten, FOK!, Nu.nl, AD.nl
Die sukkels die naar Haren vertrokken zijn hadden van te voren moeten bedenken dat er helemaal geen feestje zou zijn. En nu staan ze er dus met en vind jij dat dan maar de overheid voor een feestje moet zorgen? Wel helemaal lekker in het hoofd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Syntix het volgende:
Dit is echt zo'n FAAL. Die gemeente had gewoon 1 geluidsinstallatie neer moeten zetten en wat barretjes rond dat voetbalveld en klaar. Nu hebben die jongeren/ramptoeristen niks te doen en gaan ze maar kloten tegen de politiealsof je dit niet van te voren had kunnen bedenken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand die rtl stream nog een keer linken?
regionale zenders zijn bij ziggo niet overal hetzelfde, bij mij is 36 tv westquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Frutsel het volgende:
Voor mensen met Ziggo: Kanaal 36
RTV Noord is zo bij u terug live vanuit Haren
"het was een beste tik zeg"...
"ben even verderop gaan staan"
'maar het was een flinke tik"\
nu zijn ze ff uit de uitzending...komen zo terug
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet niet of je ooit daartussen gestaan hebt, maar die gasten meppen op alles en iedereen in dat beweegt dat in zo'n massa staat.. Al heb je een kroon op je kop, het maakt ze niks uit. Hoe harder hoe beter vinden ze..quote:
ow sorry dan, 36 is TvNoord bij mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
regionale zenders zijn bij ziggo niet overal hetzelfde, bij mij is 36 tv west
Komt hard aan, kan ik je vertellen....quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou wel graag een ME'er zijn nu, beetje benen tikken.
Zat toch echt al een tijd te luisteren maar geen waarschuwing of iets gehoord dus die ME'er zei het of niet heel duidelijk of wilde die pottekijker weghebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Frutsel het volgende:
"optyfen, ik heb je nu vaak genoeg gewaarschuwd" hoorde ik de ME zeggen en die verslaggever kreeg gewoon een mep
Al die jongens daar wel. Wellicht dat ze als afscheidcadeau allemaal hun 'ding' kunnen doen op haar bed?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
even vergeten
Nou ja, ik ben er wel klaar meeGa weer TV kijken.
linlinklinkquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
MAR-TIJN HOOLIGANS hoor je op de achtergrond.
Ja, dus? Mensen zijn nog altijd zelf verantwoordelijk voor hun eigen acties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Absoluut!!Bedankt SlamFM, 538, 3FM, de kranten, FOK!, Nu.nl, AD.nl, RTL Nieuw, Journaal, Hart van Nederland en iedereen die ik vergeten ben
Dat lukte niet meer toen ze er achter kwam... 2 nieuwe terug...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef pagadder het volgende:
Best wel leuk zo naar die verslaggeving luisteren op de radio. Het lijkt War of the Worlds wel.
[ afbeelding ]
Maar wat ik niet snap is waarom dat meisje dat evenement niet direct heeft verwijderd toen ze zag dat ze het publiek had gemaakt.
quote:
Ja, sowieso wel interessant die stream.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef QBay het volgende:
Wtf...RTL? Beseffen ze niet dat ze live zijn?
Hij zei het nu net weer dat ie een tik had gehad en dat hij nu wel 'goed stond' en dat die meneer van de ME nu wel lief voor hem wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Zat toch echt al een tijd te luisteren maar geen waarschuwing of iets gehoord dus die ME'er zei het of niet heel duidelijk of wilde die pottekijker weghebben.
Mooi!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef QBay het volgende:
Mensen worden gearresteerd op dit moment!
livestream is bonus, maar ze moeten gewoon goede nieuwsbulletins maken, en dat gaat zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef QBay het volgende:
Wtf...RTL? Beseffen ze niet dat ze live zijn?
Volgens mijn opa (die woont aan de stationsweg) zijn er wel wat tuinen die nu reparatie kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Lagrinta het volgende:
Gaat er nog veel vernield worden denk je? Dat andere bewoners ook schade hebben? Plunderingen?
Zo te zien is er al uitgebreide schade aan tuinen en auto's van buurtbewoners.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Lagrinta het volgende:
Gaat er nog veel vernield worden denk je? Dat andere bewoners ook schade hebben? Plunderingen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ik daar woonde had ik minimaal 20 vrienden naar m'n huis gehaald met allemaal een honkbalknuppel. hoeckeystick.
Ben je bekend met Facebook? Publiek betekend dat al je vrienden het kunnen zien. 99 van de 100 keer is dit geen probleem omdat jezelf uitnodigen (en andere) op een feestje wat duidelijk als besloten feest bedoeld is gewoon 'not done' is, net zoals in het echt. Waarschijnlijk had ze net zo'n aap in haar lijst die wel allemaal andere mensen ging uitnodigen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef pagadder het volgende:
Best wel leuk zo naar die verslaggeving luisteren op de radio. Het lijkt War of the Worlds wel.
[ afbeelding ]
Maar wat ik niet snap is waarom dat meisje dat evenement niet direct heeft verwijderd toen ze zag dat ze het publiek had gemaakt.
Heb je nog vrij weinig aan. 20 man is niet genoeg zo denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ik daar woonde had ik minimaal 20 vrienden naar m'n huis gehaald met allemaal een honkbalknuppel.
Als je daar woont heb je geen twintig vrienden; eerder twintig man personeel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ik daar woonde had ik minimaal 20 vrienden naar m'n huis gehaald met allemaal een honkbalknuppel.
Serieusquote:
gewoon tv noord opzetten...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef Barbapapamama het volgende:
Iemand nog een werkende stream?
Komt dat niet gewoon doordat Haren op slot is gezet en iedereen wordt gecontroleerd?quote:
Sinterklaas?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serieus
bron http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=67175.80 en de poster is een van de meeste betrouwbare personen die ik ken.
nee, aan domme mensen... al zal er niet veel verschil zitten tussen voetbalpubliek en die mongolen in Haren...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Rellen is toch voorbehouden aan het voetbal?
Cobra4quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wtf? Wat is dit voor achterlijks? Is Nederland compleet doorgedraaid ofzo?
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:16:32Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, aan domme mensen... al zal er niet veel verschil zitten tussen voetbalpubliek en die mongolen in Haren...
Waar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Nielsch het volgende:
die hoge piep, is dat een tactiek van de ME ofzo?
twitter:FemkeWolthuis twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:19:13Om 21.30 extra uitzending @rtvnoord. Burgemeester Haren live in de uitzending reageer retweet
En dan wel de tijd hebben om te twitterenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Barbapapamama het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:16:32Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen reageer retweet
De ME.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Barbapapamama het volgende:
Die debiele internethypes slaan toch nergens op...quote:
Hij gaat een liedje voor Merthe zingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:29 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:FemkeWolthuis twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:19:13Om 21.30 extra uitzending @rtvnoord. Burgemeester Haren live in de uitzending reageer retweet
Geluid is wel een tof wapen om mensenmassa's weg te jagenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Nielsch het volgende:
die hoge piep, is dat een tactiek van de ME ofzo?
Heeft de politie niet gewoon de weg afgezet?quote:
Lol, Haren staat op de map. Nu eerst de hooligans eruit halen en dan hopelijk een mooi feestje.quote:
Ziggoquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:30 schreef YazooW het volgende:
wie heeft een werkende rtv noord stream?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Foto's van de charges http://www.dejaap.nl/2012/09/21/live-fotoblog-project-x-in-haren/
Ik niet, net nog gekeken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh wacht, ik kan ook gewoon op TV kijken naar RTV Noord.
Niet meer nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
in het zuiden van het land heb je geen rtv noord op ziggo
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geluid is wel een tof wapen om mensenmassa's weg te jagen
Zou daar nu handig van pas komen
hier in Utrecht vliegt er zowat permanent een rond...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef QBay het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat er nog geen politie helikopter in de lucht is, normaal zijn ze daar hier in de provincie echt snel mee...
Er is er nu eentje op Eelde, vast even tanken ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef QBay het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat er nog geen politie helikopter in de lucht is, normaal zijn ze daar hier in de provincie echt snel mee...
Volledig met barbaaf eens!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die sukkels die naar Haren vertrokken zijn hadden van te voren moeten bedenken dat er helemaal geen feestje zou zijn. En nu staan ze er dus met en vind jij dat dan maar de overheid voor een feestje moet zorgen? Wel helemaal lekker in het hoofd?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Wokkel het volgende:
Familie van Merthe zal wel wat moeten uitleggen aan de buurtbewoners.
RTV Noord, een en al gebrul en gesmijt daarnet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef One_of_the_few het volgende:
Waar kijken jullie? Bij mij is weer alles zwart.
Ach dit kon iedereen gebeuren. Domme pech ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Wokkel het volgende:
Familie van Merthe zal wel wat moeten uitleggen aan de buurtbewoners.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij voor het eerst dat ik TV Noord kijk
Klopt wel mooi van die ME-man dacht misschien na die tik ook hum niet handig om een journalist een tik te verkopen :-)quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zei het nu net weer dat ie een tik had gehad en dat hij nu wel 'goed stond' en dat die meneer van de ME nu wel lief voor hem was
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je er in de buurt woont en je gaat kijken, okay...
Maar als je uit een ander deel van NL komt en je gaat er speciaal naar toe....x100000000000000
Koop maar vast een bandenplaksetjequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef CartWOman het volgende:
Daar fiets ik morgenvroeg weer langs.![]()
Wat is dit erg om te zien en te horen.
Kijk maar uit... Leeeevensgevaarlijk daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef CartWOman het volgende:
30quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef Paul het volgende:
Waarom heb ik geen RTV noord op ziggo hier
Neem je bandenplaksetje maar mee dan!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef CartWOman het volgende:
Hij stond in de weg, eigen schuld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Barbapapamama het volgende:
Lang geleden dat ik zo gespannen naar de Radio heb geluisterd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef muzas het volgende:
"U luistert naar de uitzending van Radio Noord vanuit Haren"
Soort langs de lijn.. Nog spannender.
Of 20.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Neem je bandenplaksetje maar mee dan!
ach er is nu in haren meer gebeurd op 1 avond dan in de laatste 150 jaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef freecell het volgende:
Wel fijn dat Haren ooit weer rustig wordt
nu ja... net was er de hele tijd beeld...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef muzas het volgende:
"U luistert naar de uitzending van Radio Noord vanuit Haren"
Soort langs de lijn.. Nog spannender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |