Hij zei het nu net weer dat ie een tik had gehad en dat hij nu wel 'goed stond' en dat die meneer van de ME nu wel lief voor hem wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Zat toch echt al een tijd te luisteren maar geen waarschuwing of iets gehoord dus die ME'er zei het of niet heel duidelijk of wilde die pottekijker weghebben.
Mooi!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef QBay het volgende:
Mensen worden gearresteerd op dit moment!
livestream is bonus, maar ze moeten gewoon goede nieuwsbulletins maken, en dat gaat zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef QBay het volgende:
Wtf...RTL? Beseffen ze niet dat ze live zijn?
Volgens mijn opa (die woont aan de stationsweg) zijn er wel wat tuinen die nu reparatie kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Lagrinta het volgende:
Gaat er nog veel vernield worden denk je? Dat andere bewoners ook schade hebben? Plunderingen?
Zo te zien is er al uitgebreide schade aan tuinen en auto's van buurtbewoners.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Lagrinta het volgende:
Gaat er nog veel vernield worden denk je? Dat andere bewoners ook schade hebben? Plunderingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |