Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de ME![]()
geen grapje trouwens
Goede vraag, het stroomt nog flink toe...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Disana het volgende:
Hoe krijgen ze al die mensen in vredesnaam weer weg.
Absoluut!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Olga het volgende:
[..]
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de media
Matthijs houd er altijd wel van om een beetje tegen het nederlandse gezag en burgerlijkheid in te gaan. Opzich kan ik dat wel waarderen. Was ook zo bij die DDOS aanvallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zag net nog bij DWDD dat Matthijs en Ali B. en anderen het helemaal geweldig vonden (na 8 uur het Journaal opgezet, weet niet wat ze daarna hebben gezegd). 'Artiesten' die zeiden: 'Ga ons allemaal followen, dan komen wij ook, want we hebben altijd al eens op een uit de hand gelopen feestje willen optreden.' Ja, topfeestje.
Omdat er - zoals je ziet - een hoop dom voetbalvolk tussen staat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom gaan ze nou voetballieden zingen
rtlnieuws en het nosjournaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Absoluut!!Bedankt SlamFM, 538, 3FM, de kranten, FOK!, Nu.nl, AD.nl
Die sukkels die naar Haren vertrokken zijn hadden van te voren moeten bedenken dat er helemaal geen feestje zou zijn. En nu staan ze er dus met en vind jij dat dan maar de overheid voor een feestje moet zorgen? Wel helemaal lekker in het hoofd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Syntix het volgende:
Dit is echt zo'n FAAL. Die gemeente had gewoon 1 geluidsinstallatie neer moeten zetten en wat barretjes rond dat voetbalveld en klaar. Nu hebben die jongeren/ramptoeristen niks te doen en gaan ze maar kloten tegen de politiealsof je dit niet van te voren had kunnen bedenken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand die rtl stream nog een keer linken?
regionale zenders zijn bij ziggo niet overal hetzelfde, bij mij is 36 tv westquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Frutsel het volgende:
Voor mensen met Ziggo: Kanaal 36
RTV Noord is zo bij u terug live vanuit Haren
"het was een beste tik zeg"...
"ben even verderop gaan staan"
'maar het was een flinke tik"\
nu zijn ze ff uit de uitzending...komen zo terug
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet niet of je ooit daartussen gestaan hebt, maar die gasten meppen op alles en iedereen in dat beweegt dat in zo'n massa staat.. Al heb je een kroon op je kop, het maakt ze niks uit. Hoe harder hoe beter vinden ze..quote:
ow sorry dan, 36 is TvNoord bij mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
regionale zenders zijn bij ziggo niet overal hetzelfde, bij mij is 36 tv west
Komt hard aan, kan ik je vertellen....quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou wel graag een ME'er zijn nu, beetje benen tikken.
Zat toch echt al een tijd te luisteren maar geen waarschuwing of iets gehoord dus die ME'er zei het of niet heel duidelijk of wilde die pottekijker weghebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Frutsel het volgende:
"optyfen, ik heb je nu vaak genoeg gewaarschuwd" hoorde ik de ME zeggen en die verslaggever kreeg gewoon een mep
Al die jongens daar wel. Wellicht dat ze als afscheidcadeau allemaal hun 'ding' kunnen doen op haar bed?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
even vergeten
Nou ja, ik ben er wel klaar meeGa weer TV kijken.
linlinklinkquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
MAR-TIJN HOOLIGANS hoor je op de achtergrond.
Ja, dus? Mensen zijn nog altijd zelf verantwoordelijk voor hun eigen acties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Absoluut!!Bedankt SlamFM, 538, 3FM, de kranten, FOK!, Nu.nl, AD.nl, RTL Nieuw, Journaal, Hart van Nederland en iedereen die ik vergeten ben
Dat lukte niet meer toen ze er achter kwam... 2 nieuwe terug...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef pagadder het volgende:
Best wel leuk zo naar die verslaggeving luisteren op de radio. Het lijkt War of the Worlds wel.
[ afbeelding ]
Maar wat ik niet snap is waarom dat meisje dat evenement niet direct heeft verwijderd toen ze zag dat ze het publiek had gemaakt.
quote:
Ja, sowieso wel interessant die stream.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef QBay het volgende:
Wtf...RTL? Beseffen ze niet dat ze live zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |