Ik wil het geweld niet goedpraten maar idd, bij de ME zitten vaak dezelfde soort lui. Is niet alleen bij de ME zo, ik hoor ook regelmatig van ander 'tuig' wat uiteindelijk voor de politie gaat werken zodat ze legaal hun 'vijanden' kunnen pesten en zelf ook een soort autoriteit hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik weet het ... heb het al vaker mee gemaakt gezellig voetbal feest tot de ME komt en toen later helemaal uit de hand gelopen ..
Sommige zeggen ook je gaat bij de ME om legaal te mogen rellen maar dat klopt wel
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Verslaggever is omgekomen door een hockeystick?
Dat begreep ik iets laterquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verslaggever van RTV noord kreeg klappen van de ME![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef PennyWise84 het volgende:
doet me denken aan die feestjes uit flodder![]()
![]()
Zag net nog bij DWDD dat Matthijs en Ali B. en anderen het helemaal geweldig vonden (na 8 uur het Journaal opgezet, weet niet wat ze daarna hebben gezegd). 'Artiesten' die zeiden: 'Ga ons allemaal followen, dan komen wij ook, want we hebben altijd al eens op een uit de hand gelopen feestje willen optreden.' Ja, topfeestje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Olga het volgende:
[..]
precies. Dit 'feestje' is mede mogelijk gemaakt door de media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |