Er zijn mensen die geen dumpert kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is al deze shit al op dumpert geweest?
Het is ook niet nodig aangezien alles bij dwdd herhaald wordtquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen dumpert kijken
Vanacht weer een hunt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond laat weer over die dames met hun Wellness project.
Oh, ik had ze nog niet ontdekt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Ties02 het volgende:
Hij kan een paar woorden Nederlands! jaja!
Ik las het en ik moet morgen weer werken (eerste dag na de vakantiequote:
Klopt. Het is lekker dromerig.quote:
quote:
D'r kapper ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
D'r haar is ook gelijk overleden.
Dat bruine ding wat ze aan heeft is ook niet mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Wat heeft ze veel make-up op, niet mooi.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat bruine ding wat ze aan heeft is ook niet mooi.
Alleen Geer komt met dit soort outfits weg.quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Zelfs voor Marokkaanse begrippen passé.quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Haar oorbellen vallen ook tegen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
En d'r knieënquote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haar oorbellen vallen ook tegen.
Eens.quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik vind Ilse best een leuke vrouw, maar ik houd niet van haar muziek.
Ergerlijk ja, doet zo af aan het nummer, dat mij overigens ook al niet erg sterk lijkt.quote:
Anouk - gedumpte geflipte drugshoerquote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
ilse heeft altijd in de shaduw gelopen van anouk
Hehe wat een olifantengeheugen, maar ze had het wel even netter kunnen doen inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
Karina wat vind jij van der haar trouwens? Zo ga je toch niet op TV :x? Alsof het totaal niet gekamd is..
En dan hebben we het nog niet eens over haar schoenen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
Karina en alors wat vinden jullie van der haar trouwens? Zo ga je toch niet op TV :x? Alsof het totaal niet gekamd is..
Ilse is helaas gewoon zo dom.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Anouk - gedumpte geflipte drugshoer
Ilse -
oh nog niet gezienquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over haar schoenen.
Oh dat vind ik wel meevallen, het kan flatteuzer ja, maar een bad hairday kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
Karina en alors wat vinden jullie van der haar trouwens? Zo ga je toch niet op TV :x? Alsof het totaal niet gekamd is..
Haha Dacht ook kunnen we nu haar schoenen zien.quote:
De gouden cassettebandjes waren op.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De gouden cassettebandjes waren op.
nee dat was de Gouden Stuiverquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die kregen artiesten vroeger bij STuif-Es-In.
IK BEGRIJP HET NIET HELP VARAquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
Ja, waar is de ondertiteling nou?
Idd, ik versta er niks vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
liefdeswinterquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
ilse bezorgt mij veel genot, vooral in de latere uurtjes
Vara leden zijn lekker verschillig slim, die hebben dankzij de ondertitels van 5 minuten geleden engels geleerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
Was dat dat bandje met d'r zus? yvonne keeley ofzo?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef marcodej het volgende:
Het origineel van deze scene was leuker dan deze satire.
I'm with you!quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef alors het volgende:
Gewoon goed gezongen natuurlijk, dat is het probleem ook niet. Geef mij maar I'd Be Yours, I'm Not So Tough, All The Answers enzo
Dat.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef alors het volgende:
Gewoon goed gezongen natuurlijk, dat is het probleem ook niet. Geef mij maar I'd Be Yours, I'm Not So Tough, All The Answers enzo
Nee dat waren de Star Sisters.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was dat dat bandje met d'r zus? yvonne keeley ofzo?
En dat ook helaas.quote:
Zeikerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
ALWEER zo'n neppe mastermovies lucky.. flikker op met die stemmen, die horen bij MASTERMOVIES!!
Oja, mastermovies, zo heette datquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
ALWEER zo'n neppe mastermovies lucky.. flikker op met die stemmen, die horen bij MASTERMOVIES!!
Ja, Aad is van zichzelf al een karikatuur.quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef marcodej het volgende:
Het origineel van deze scene was leuker dan deze satire.
Ik zag laatst ook zoiets: Scan de QR-code en bekijk de commercial!quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Wat zag ik nou net? Extra reclame speciaal voor jouAlsof je vrijwillig reclame gaat kijken.
Echt he.quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Wat zag ik nou net? Extra reclame speciaal voor jouAlsof je vrijwillig reclame gaat kijken.
Barbie: "Normaal gebruik ik vaseline voor kontneuken"quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Barbie: "Normaal gebruik ik vaseline voor kontneuken"
[ afbeelding ]
Haha die rechterquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Barbie: "Normaal gebruik ik vaseline voor kontneuken"
[ afbeelding ]
Die rechter heeft dat wel eens gedaan, die linker hoort er voor het eerst van.quote:
Haha ja dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Die rechter heeft dat wel eens gedaan, die linker hoort er voor het eerst van.
Alleen vandaag?quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Arcee het volgende:
Wat een dom gelul van Jan Mulder vandaag, zeg.
Is-ie weer aan het schreeuwen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk het nu mét geluid.
Wat een onzin kraamt Mulder uit zeg.
quote:In de 40-minuten uitzending van dinsdag 18 september o.a.: Doe Maar met een aantal rappers en Prem Radhakishun.
quote:Eén van de grootste Nederlandse bands ooit, Doe Maar, brengt in samenwerking met hiphoplabel TopNotch een dubbel-EP uit. Daarop zeven opnieuw opgenomen Doe Maar-nummers én versies van deze nummers van bekende rappers, zoals Extince, Kempi, Gers Pardoel, Sticks, Rico, Kubus, Kraantje Pappie, Postmen en The Opposites. We praten met Henny Vrienten en de overige leden van Doe Maar. The Opposites spelen live hun interpretatie van 'Belle Hélène'; Kraantje Pappie en Postmen doen 'Alles gaat voorbij'.
"schreeuw van geluk"quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
Zalando krijgt het elke voor elkaar om met een reclame te komen die nog meer aids is.
Ik?quote:
Dat kwam door die eerste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"schreeuw van geluk". Wát een nietszeggende slogan
Zalandode. Zelfmoorden die veroorzaakt zijn door ondermaatse zalandoreclamesquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kwam door die eerste.
[ afbeelding ]
Hoogtepuntquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]En de jurk van de koningin is bijna dezelfde stof als de stoel.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kut, hij gaat toch niet 'zingen'?
Hij kotst op het plebs. Niks nieuws dus inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Wat zegt ie nu verkeerd?
Zo zit dat systeem toch in elkaar?
johquote:
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef rubbereend het volgende:
hondenmensen zijn altijd zo lelijk
quote:
Wat is een Gers Pardoel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |