abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116896428
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Projskippy - 22 september
.Sparkling. - 22 september
Kekaa - 26 september
Estelle_ - 28 september
Martine1984 - 30 september
Twinkly - 4 oktober
Zomerzon01 - 8 oktober

Users:
Aemelia (01-2012)
Babbel1 (02-2012)
Chanty (09-2011)
Dushi2012(08-2012)
Elmo76 (12-2011)
Estelle_ (07-2012)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
L-E (08-2012)
Lijnloos (02-2011)
Lindala (10-2011)
Marijevdh
Martine1984
Poppejans
Projskippy
Sethiwe (08-2011)
.Sparkling. (09-2011)
Winka (01-2011)
Zomerzon01 (08-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door .Sparkling. op 18-09-2012 17:18:07 ]
E.
pi_116896483
Ik hoor graag of er aanpassingen gedaan moeten worden in de OP.

En waar we nieuwsgierig zijn of L-E streepjes piest! :D
E.
  maandag 17 september 2012 @ 17:15:26 #3
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116896536
Ik durf geen NOD meer door te geven. Als ik dat namelijk niet doe, is mijn cyclus ineens netjes 34 dagen ;) maareh... Ergens eind volgende week verwacht ik bloed of blijheid :)
  maandag 17 september 2012 @ 19:37:27 #4
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116902700
Mooie spreuk Frummeltje! "Bloed of Blijheid!"
Ik duim voor blijheid!

Sparkling, zou ik ook in de OP mogen?
Elmo76: 12-2011
Alvast bedankt
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116903418
Je staat erbij Elmo! :)
E.
pi_116903514
:D

Ik heb nog niet gepiest! Nu ja, wel natuurlijk, maar niet voor een streepje. Zeurderig gevoel in de onderbuik, dus er kan goed een menstruatie onderweg zijn inmiddels..
pi_116903521
Wat staan er veel in het rijtje in de OP uit 2010 of 2011 zeg :(
Tijd voor verse streepjes voor alle wachtenden hier!
E.
pi_116903569
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef L-E het volgende:

Ik heb nog niet gepiest! Nu ja, wel natuurlijk, maar niet voor een streepje. Zeurderig gevoel in de onderbuik, dus er kan goed een menstruatie onderweg zijn inmiddels..
Nou LE, wat ben jij gemeen!! Zeurderig gevoel kan ook bij een zwangerschap horen hoor ;)
E.
pi_116903658
Ik ben heul niet gemeen. :(

Gewoon incapabel met teleurstellingen om te gaan. ;(
pi_116905357
Nou, vooruit dan maar :*
Maar je gaat ons toch niet meer zo lang in spanning laten hè? Nee toch? ;)
E.
pi_116905439
Nee..

Net getest. Weer negatief. Dus nu wil ik gewoon heel erg graag bloed zien, dan kunnen we verder.
pi_116905492
He verdorie!! :( wat rot LE.. :*
E.
  maandag 17 september 2012 @ 20:31:11 #13
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116906002
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef .Sparkling. het volgende:
Je staat erbij Elmo! :)
Dankje!

Hè sjit L-E. :(
Dan laat idd dat bloed maar komen, dan kun je in ieder geval verder.
pi_116913507
Volgens mij staan er een aantal NOD's in de vorige reeks,... en een aantal nieuwe mensen.

Mijn NOD mag op 26 september. Ik verwacht niks trouwens. Daarna wel weer beginnen met medicijnen.
  maandag 17 september 2012 @ 22:37:21 #15
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116914386
Mijn NOD is de 19de maar hoeft niet in het lijstje. Ik heb al buikpijn dus volgens mij ga ik morgen ongesteld worden. :(
En heel handig, tijdens m'n volgende vruchtbare dagen zit ik in Polen, zonder m'n menneke. :')
pi_116916322
Balen L-E, het zag er zo hoopvol uit.... Hopelijk kun je snel verder!

Welkom Elmo! En succes ;)
  maandag 17 september 2012 @ 23:21:04 #17
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116916845
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef happyme28 het volgende:
Balen L-E, het zag er zo hoopvol uit.... Hopelijk kun je snel verder!

Welkom Elmo! En succes ;)
Dankje happyme! Hoe staat het er bij jou voor?!
pi_116917156
Tsja, het lijkt een beetje hopen op een wondertje, maar daar hopen we dan maar op. Elke maand is het toch weer spannend, hoewel ik weet dat de kans klein is.

Momenteel zit ik op 7dpo, bij mij dus 3 dagen voor NOD dus weer spannend. Hopenlijk van het weekend testen. We zien het wel :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:03:04 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116922748
LE balen -O- Hopelijk komt je menstruatie snel op gang nu.

Elmo welkom *O*

Frummel, Kekaa en Happyme spannend! Er mogen wel weer wat strepen voorbij komen hier ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116922993
Welkom Elmo, hopelijk voor jou ook snel een 2de streepje!

Nod's in aantocht, spannend. Fingers crossed dames ^O^

L-E, dat is inderdaad balen! Eerste ronde was ik ook helemaal overtuigd dat het raak was maar de negatieve testen zeiden jammerg enoeg iets anders :{ En dan mag het bloed idd komen zodat je op naar de volgende ronde kan! :Y

Mijn Nod is trouwens 28 september, ook hier afwachten dus !
't es tit tat 't ut es!
pi_116923360
Ik zal straks even het vorige topic nalopen en jullie NOD neerzetten. Ik zit nu op mijn telefoon, dat vind ik niet handig.

Welkom Elmo!
E.
pi_116923989
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef L-E het volgende:
Nee..

Net getest. Weer negatief. Dus nu wil ik gewoon heel erg graag bloed zien, dan kunnen we verder.
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116924989
Estelle, wil jij ook in de OP met begindatum? Zo ja, wat is je begindatum?
Volgens mij heb ik alles aangevuld, mocht ik iets vergeten zijn dan hoor ik dat graag O-)
E.
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:21:14 #24
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116925123
Dank dames!

Hoofdpijn, buikpijn, strontchagerijnig, dus het zal straks wel losbarsten hier. :(
pi_116928650
Ik sta ook nog niet in de OP... Mijn NOD is 8 oktober pas, net vorige maand eerste poging mislukt. Komend weekend weer klussen voor de tweede poging.
Oost west, mij best.
pi_116928675
Sorry moest dikgedrukt zijn: NOD 8 oktober
Oost west, mij best.
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:33:38 #27
52229 Chanty
pi_116929127
Voor de geïnteresseerden:

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis.
Het goede nieuws: ik reageer op de gonal.
Het slechte nieuws: overstimulatie.

Had 8 eitjes tussen de 12 en 15mm en daarom wordt de cyclus afgebroken. De gyn zei dat ze niet verwacht hadden dat ik met zo kort spuiten al zo heftig zou reageren, omdat ik niet op de chlomid reageerde. Maar goed, ik zie het zelf als positief dat ik in ieder geval reageer. Nu nog de juiste dosering vinden.

Alleen... heb gister wel seks gehad en er is een kans dat de eitjes nog doorgroeien en springen. Dus als ik over twee weken niet ongesteld ben, moet ik een zwangerschapstest doen. Maar de kans lijkt me behoorlijk klein.

Volgende ronde wordt dan waarschijnlijk pas in november aangezien ik in oktober een week voor werk in het buitenland zit.
pi_116929584
En dan een 8ling :P
Wel fijn dat je reageert!!
pi_116930622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik sta ook nog niet in de OP... Mijn NOD is 8 oktober pas, net vorige maand eerste poging mislukt. Komend weekend weer klussen voor de tweede poging.
Je staat er tussen. Klopt je startdatum ook? 08-2012?
E.
pi_116939819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Estelle, wil jij ook in de OP met begindatum? Zo ja, wat is je begindatum?
Volgens mij heb ik alles aangevuld, mocht ik iets vergeten zijn dan hoor ik dat graag O-)
Dat mag :) Begindatum is 07-2012.

Chanty, de kans is klein misschien maar je weet nooit he, toch wel spannend :D
Verder lijkt het me wel vrij moeilijk dat je zo moet zoeken naar wat nu precies werkt voor jouw lichaam... Maar toch wel fijn natuurlijk dat je op die manier geholpen kan worden, al vraagt het waarschijnlijk ook wel wat tijd.
't es tit tat 't ut es!
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:58:19 #31
52229 Chanty
pi_116940513
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef Kekaa het volgende:
En dan een 8ling :P
Wel fijn dat je reageert!!
Dat gaat niet passen :P Zelfs een drieling gaat niet passen. Met een tweeling zou ik nog wel doormogen. Maar moet er niet aan denken dat ik nu zwanger raak van een drieling en je daardoor alsnog de zwangerschap moet afbreken terwijl je er zo hard voor moet werken om zwanger te raken :{

Estelle: geduld is wel een schone zaak ja :) En welkom en succes ;)
pi_116941117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat gaat niet passen :P Zelfs een drieling gaat niet passen. Met een tweeling zou ik nog wel doormogen. Maar moet er niet aan denken dat ik nu zwanger raak van een drieling en je daardoor alsnog de zwangerschap moet afbreken terwijl je er zo hard voor moet werken om zwanger te raken :{

Estelle: geduld is wel een schone zaak ja :) En welkom en succes ;)
Waarom zou je met een drieling de zwangerschap al af moeten breken? Het is natuurlijk heel veel en er zitten risico's aan verbonden maar je zou niet de eerste zijn toch..?

Nouja, ik duim op een (of twee ;)) wondertjes voor je!
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:27:22 #33
52229 Chanty
pi_116941762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Waarom zou je met een drieling de zwangerschap al af moeten breken? Het is natuurlijk heel veel en er zitten risico's aan verbonden maar je zou niet de eerste zijn toch..?

Nouja, ik duim op een (of twee ;)) wondertjes voor je!
De verschillende gyns hebben vrij duidelijk gezegd dat ik met twee doormag, maar met drie niet. Ik ben niet zo heel groot en zwaar, waarschijnlijk zijn de risico's gewoon te groot dan.
pi_116941955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

De verschillende gyns hebben vrij duidelijk gezegd dat ik met twee doormag, maar met drie niet. Ik ben niet zo heel groot en zwaar, waarschijnlijk zijn de risico's gewoon te groot dan.
Hmm oké, nouja ik neem aan dat jij nog altijd zelf die beslissing mag maken mocht het zover komen.
Maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk! :)
pi_116943051
De zwangerschap breken ze niet af hoor Chanty. De overstimulatie breken ze de poging af. Als jij zwanger bent van 3 en je wilt het houden is dat aan jou de keus.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:17:03 #36
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116943741
Dat lijkt mij inderdaad ook! :Y
Zíj gaan je alleen niet bevruchten als je 3 eitjes of meer hebt.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116947825
Een drieling, omfg :') Wel spannend Chanty!

Hier nog geen menstruatie. Zucht.
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:36:19 #38
52229 Chanty
pi_116947834
Maar drie is geen optie, financieel niet, en ook niet qua mijn gezondheid. Dat zou ik niet trekken en ik wil mijn kinderen wel kunnen geven wat ze nodig hebben.
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:00:09 #39
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116949152
Wel spannend zo, Chanty! En een achtling lijkt mij ook wat teveel van het goede ;)

Pfff meiden, ik wil echt zó graag dat het eindelijk eens raak is... Van al die maanden voor onze 'wachttijd', de wachttijd zelf en het proberen de afgelopen maanden raak ik best een beetje gefrustreerd dat het nog niet gelukt is. :( Zit ook een beetje in dubio, want ik ben op zoek naar een andere baan. Wat nou als ik kort na een eventuele overstap ineens zwanger blijk? Dat lijkt me nogal wat...

Ik werk nu in het onderwijs, heb een vast contract en weet dus dat ik na een verlof gewoon weer terug zou kunnen komen. (zet je ook gelijk aan het denken dat mijn toekomstige kind net zo'n brutale puber wordt als op mijn werk :') )
pi_116949393
Sparkling je hebt de op weer goed op orde.

Chanty fijn dat je reageert, maar balen dat je er te goed op reageerde.

Elmo en Estelle welkom.

Ongesteldheid is weer voorbij, we kunnen weer aan de klus. Van de week langs de travel health clinic vanwege de vakantie in oktober. Nu hopen dat ze geen beperking opleggen.

Frummeltje lastig dilemma. Kon je maar in de toekomst kijken dan was de keus makelijker. Probeer anders voor jezelf de voor en nadelen van je werk op een rijtje te zetten en dan te kijken wat de hoogste prioriteit heeft. Succes met de keus maken. Al hoop ik echt dat je daar niet over hoeft te denken en je je alleen maar op een zwangerschap hoeft te richten. Je wacht al zolang kan me voorstellen dat je er flink van baalt :*

[ Bericht 43% gewijzigd door Sethiwe op 18-09-2012 20:13:52 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:23:31 #41
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116950603
Lief :* Je hebt gelijk; ik zou heel graag in de toekomst willen kijken.Eigenlijk weet ik al twee jaar dat ik wil stoppen bij mijn huidige werk, maar ergens durf ik dat steeds niet... En nu schiet ik elke week van de ene emotie in de andere. Eerst wil ik me helemaal richten op solliciteren, dan wil ik weer rekening houden met een eventuele zwangerschap binnenkort. Ik wil echt heel graag iets anders gaan doen. Kom vier van de vijf dagen zwaar depri thuis... :(

Sorry voor mijn zeuractie, ik voel me echt een zeikerd. Moet mezelf even weer een schop onder mijn kont geven en een keuze gaan maken!
pi_116956981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lief :* Je hebt gelijk; ik zou heel graag in de toekomst willen kijken.Eigenlijk weet ik al twee jaar dat ik wil stoppen bij mijn huidige werk, maar ergens durf ik dat steeds niet... En nu schiet ik elke week van de ene emotie in de andere. Eerst wil ik me helemaal richten op solliciteren, dan wil ik weer rekening houden met een eventuele zwangerschap binnenkort. Ik wil echt heel graag iets anders gaan doen. Kom vier van de vijf dagen zwaar depri thuis... :(

Sorry voor mijn zeuractie, ik voel me echt een zeikerd. Moet mezelf even weer een schop onder mijn kont geven en een keuze gaan maken!
Heel erg herkenbaar. Een kindje heb ik voor mijn gevoel vaak uitgesteld. Eerst een diploma halen, dan een goede baan... dan dit, dan dat.... Nu op dit moment werk ik maar 12 uur per week, en zit ik gedeeltelijk in de WW (had voor een half jaar werk, contract niet verlengd). Heb de afgelopen paar maanden het idee dat ik tegen een burnout aan zat (misschien nog wel zit). Aan het solliciteren.. en is het dan wel handig, zwanger worden en een kindje krijgen? Ook als ik straks wel ergens net werk?

Heb voor mezelf besloten van wel. Kan nog wel weer gaan wachten, maar hoe lang dan? Wanneer is dan het goede moment? Vooral ook omdat het blijkbaar niet zo gemakkelijk gaat. We gaan nu gewoon lekker door met de chlomid. Heb zelf het idee dat het nog wel eens een jaar kan duren, dus liever nu beginnen dan wanneer ik weer meer financiële zekerheid heb (mocht het wel allemaal goed gaan met zwanger worden dan komen we er dan ook wel uit).
pi_116960407
frum.. ik snap het gevoel ook helemaal hoor..
hier dan niet een andere werkgever maar wel een andere functie.. eentje waar ik al 2 a 3 jaar op aan het " asen" ben :) en dan vind ik het ook heul gek als ik dan meteen zwanger zou zijn..
aan de andere kant.. hoor en merk ik wel dat men er " vanuit" gaat dat ik zwanger raak tijdens deze functie.. dus.. dan denk ik weer.. nou hup! we gaan er toch maar voor.. hoeveel rekening moet/wil je er mee houden..

afgezien van het feit dat mijn man enorm last heeft van het mannenkwaaltje " ik ben er nog niet helemaal aan toe " :X

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_116968999
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Je staat er tussen. Klopt je startdatum ook? 08-2012?
Dat klopt inderdaad. Dank je wel!
Oost west, mij best.
pi_116969100
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
afgezien van het feit dat mijn man enorm last heeft van het mannenkwaaltje " ik ben er nog niet helemaal aan toe " :X
Zo had ik er ook een, maar dan komt er op een gegeven moment ineens achteraan "Maar we proberen het gewoon en we zien wel hoe het gaat". Hij doet dan alsof hij er vanuit gaat dat het toch wel even gaat duren voordat ik zwanger ben. Maar stiekem wil hij het zelf ook wel graag want hij vond de eerste keer testen ook wel spannend en vond het ook jammer dat het niet gelukt was.
Dus dat draait vanzelf bij.
Oost west, mij best.
pi_116971029
quote:
12s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:57 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Zo had ik er ook een, maar dan komt er op een gegeven moment ineens achteraan "Maar we proberen het gewoon en we zien wel hoe het gaat". Hij doet dan alsof hij er vanuit gaat dat het toch wel even gaat duren voordat ik zwanger ben. Maar stiekem wil hij het zelf ook wel graag want hij vond de eerste keer testen ook wel spannend en vond het ook jammer dat het niet gelukt was.
Dus dat draait vanzelf bij.
dat bij draaien mag wel een beetje rap gebeuren, ;) ik rammel de tent uit en ik ben ook geen 25 meer }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_116971331
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dat bij draaien mag wel een beetje rap gebeuren, ;) ik rammel de tent uit en ik ben ook geen 25 meer }:|
Dat is bij mij inderdaad ook zo. Heel onze vriendengroep is nu ook aan het werpen en dan vindt hij het toch wel ontzettend leuk om met zo'n klein mensje bezig te zijn O+ .
Mannen moeten daar eerst even langzaam aan wennen denk ik. Ik heb er ook lang op moeten wachten hoor. Ik heb het er al drie jaar over en we zijn nu pas gestart. Dus ik heb al heel veel geduld gehad.
Oost west, mij best.
pi_116972085
Cheezburger, hoe gaat 't met jou?

Ik ben heerlijk op vakantie en ik ben na 79 dagen eindelijk ongesteld geworden! Het lijkt ook een 'echte' ongesteldheid te zijn, want ik zit al op dag 3.. Ook ben ik begonnen met het temperaturen.. Ik vergeet het soms nog wel, maar over het algemeen gaat het goed. Nu weer lekker verder met vakantie vieren en dan volgende week dinsdag naar de gynaecoloog.. Ben benieuwd!
pi_116984413
Fijn aan het hypochonderen hier }:| Inmiddels CD30 en nog geen tekenen van mijn ongi. Ik reken echter nergens op, want die symptomen die ken ik nu wel en uiteindelijk blijkt het toch weer niet raak, dus ik wacht in ieder geval tot het weekend :X

Babbel, fijn dat je cyclus op gaan is gekomen. Hopelijk nu sneller de volgende eisprong.

Verder iedereen :*
pi_116985398
Happy :* klote is dat... Zon niemandsland.
pi_116988128
Thanks Lijn! Wanneer had jij die afspraak nu ook alweer? Binnenkort toch?
pi_116988475
Vanmiddag gehad... Zie andere topic.
pi_117014484
Het is bijna 22 september, dan hebben we twee NOD's. Ik duim heel hard voor jullie!
pi_117014537
Eh..

3 keer is scheepsrecht toch?! :D
E.
pi_117014722
...... .sparkling. Betekend dit wat ik denk dat het betekend?!?!?!?!?!?
pi_117014788
Spark????!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117014803
Spark!!!!!
pi_117014808
Ja!!! :D
E.
pi_117014817
GEWELDIG!!! *O* *O* *O*
pi_117014828
Jaaaaaaaaaaa sparkling O+ O+ O+ *O* *O* *O* Gefeliciteeeeeeeeeerd wat super super super tof!!!!!!
pi_117014844
Jeeeeeeee gefeliciteerd!!!!! En precies een jaar toch???
pi_117014856
Er verscheen al best snel 2 streepjes! ik zit nog niet eens op mijn NOD dus echt blij durf ik nog niet te zijn maar pffff! Stiekem wil ik wel dansen :D
E.
pi_117014862
Hup, dansen jij!!!
pi_117014868
Gefeliciteerd meid! Fotoooo

Dat moet wel n fijn gevoel zijn!!
pi_117014874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Jeeeeeeee gefeliciteerd!!!!! En precies een jaar toch???
Ja, klopt. Wauw! 3 zwangerschappen in 1 jaar, bizar toch?
E.
pi_117014883
Ja, je verdient het, deze blijft plakken!!
pi_117014949
sparkling, ik moet er een traantje van weg pinken. 3 zwangerschappen in precies 1 jaar, ik duim heel hard mee dat dit een plakkertje is O+ Een dansje mag ook heus echt hoor! Je bent echt echt echt (weer) zwanger nu! (Was het alvast maar een week of wat later :*)
pi_117014984
Gefeliciteerd Sparkling!
En dan straks lekker relaxt op vakantie. Misschien heeft dat wel een positieve uitwerking erop.
pi_117015012
Ik moest ook mijn tranen wegslikken Sparkling. Het is je zo gegund!
pi_117015085
Oh wat zijn jullie lief :* dankjulliewel!
Ik doe het bijna in mijn broek hoor.. Maar morgen heerlijk een week weg! Na de vakantie (als het nog goed zit) bel ik de gyn pas en dan hopelijk al snel voor een echo. Aaahh! :D
E.
pi_117015107
Sparkling O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117015145
Wel testen meenemen voor de zekerheid, voor je gemoedsrust!!
pi_117015214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef Suikertante het volgende:
Wel testen meenemen voor de zekerheid, voor je gemoedsrust!!
Ja, doe ik ook! Misschien niet het meest verstandig maar anders geniet ik sowieso niet van mijn vakantie hoor.
En geen tampons in mijn koffer hoeven doen *O*
Wel weer maandverband want je weet maar nooit..
E.
pi_117015260
Haha je zit er alweer helemaal in! Fijne vakantie en daarna zie ik je in het andere topic!
pi_117015332
spark!
gefeliciteerd!
* gaat nu in de duimstand voor het plakken* :Y ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 20 september 2012 @ 10:16:45 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117015380
Gefeliciteerd Sparkling! Dat dit maar een mooi plakkertje mag blijken te zijn. :Y
pi_117015406
Sparkling; wat goed en tegelijk ook heel spannend! Ik duim voor een plakker!
  donderdag 20 september 2012 @ 10:18:01 #78
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117015421
Jaaaa Spark!!!!!! *O* *O* *O*
  donderdag 20 september 2012 @ 10:18:25 #79
52229 Chanty
pi_117015435
Sparkling hoe doe je dat toch? :o Je bent echt megavruchtbaar! :D
Gefeliciteerd *O* *G* *O* En nu...:

pi_117015441
Sparkling gefeliciteerd! O+

Dit komt goed, dat kan niet anders! :*
pi_117015629
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:18 schreef Chanty het volgende:
Sparkling hoe doe je dat toch? :o Je bent echt megavruchtbaar! :D
Gefeliciteerd *O* *G* *O* En nu...:

[ afbeelding ]
Ja, bijna wel he? Zou je niet denken met mijn overgewicht.. Ik las een tijdje geleden een artikel over vrouwen die heel snel zwanger raken ook meer kans op miskramen hebben of iets dergelijks. Als dat waar is zou het wel verklaren waarom het bij mij mis ging tot nu toe ;)
E.
pi_117015647
Bewijs:

Duidelijk al toch? 2 dagen voor NOD :o
E.
pi_117015657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Bewijs:

[ afbeelding ]

O+ En of die duidelijk zijn!
pi_117015665
Duidelijk ZWANGER! *O*
pi_117015744
Ik had me voorgenomen om bij een positieve test een leuke manier te bedenken om het mijn man te vertellen. Hij kwam thuis vanochtend en ik vrijwel meteen: "KIJK!!!" en zwaaide met de positieve test voor zijn hoofd. Daar gingen mijn ideetjes.. }:|
E.
pi_117015975
Spark, jij moét gewoon mama worden O+
Deze blijft plakken! Velpon in je koffer! *O*
pi_117016146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef Mangostine het volgende:
Spark, jij moét gewoon mama worden O+
Deze blijft plakken! Velpon in je koffer! *O*
Noteer ik op het inpaklijstje ;)
E.
pi_117016170
Sparkling *O* Gefeliciteerd!
En dat is toch gewoon de leukste manier; heel enthousiast, overdonderd en spontaan die positieve test tonen O+
Geniet van je vakantie en ik duim heel erg hard mee voor een plakkertje! ^O^
't es tit tat 't ut es!
pi_117016493
Van harte Spark!!! Plakken met die hap. Preventief de boel dichtstoppen voor de komende 9 maanden!
  donderdag 20 september 2012 @ 11:16:54 #90
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_117017164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Bewijs:

[ afbeelding ]

Driemaal is scheepsrecht Sparkling!
Gefeliciteerd! *O*
pi_117017384
JA Spark!!! O+ :'( O+ Ohhh ik ben zo blij voor je! Van harte gefeliciteerd, ik zend een hoop goeie plakkerige gedachtes naar je toe!! Deze keer moet het gewoon goed gaan!! :* *O*
pi_117017913
Yay!!!! Sparkling!!! Wat goe-hoed!!!! *O*
Ik duim met iedereen mee, 3e keer móet gewoon goed gaan! :*
pi_117018286
*O* Sparkling O+ wat super! ik ga heel hard duimen voor een mooie zwangerschap :*

*O* *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 20 september 2012 @ 12:03:51 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117018656
*komt uit lurkmodus*
Sparkling wat super!!! :D :* Gefeli! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:25:03 #95
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_117019313
Prachtige streepjes! Gefeliciteerd Spark!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_117019636
Sparkling wat fantastisch, ik ga heel hard voor je duimen dat ie blijft plakken en dat je de komende maanden lekker in het volgende forum mee kan kletsen *O*
pi_117019653
Ooooh, Sparkling! Meid, wat ben ik blij voor je! Dat deze maar mag blijven plakken en een mooie grote sterke baby mag worden! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_117019754
Sparkling, wat fijn zeg. Gefeliciteerd.
pi_117020669
Spark!!! :D *O* *O* O+
pi_117020959
Super Sparkling, gefeliciteerd! Dat die derde keer inderdaad maar scheepsrecht mag zijn *O*
  donderdag 20 september 2012 @ 15:42:22 #101
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117026374
Jaaaaaaa Sparkling, wat gaaf!!!

*O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117032513
Gefeliciteerd Spark!! Dit moet 'm dan maar zijn toch! En geniet van je weekje weg!

Hier helaas geen geluk deze maand. Maar weer een maandje wachten dus!
pi_117034362
Wat jammer Happyme :(
E.
pi_117034445
Yeeey sparkling *O* *O* *O*

En heel erg balen Happyme -O-
pi_117035534
Shit Happy.... doen we samen een Bloody Mary dan maar?! :(
pi_117036394
Spark, wat ontzettend fijn!!! Een heleboel blije jompels vanuit Zwitserland voor jou!! Geniet van je vakantie!!
pi_117036622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef happyme28 het volgende:
Gefeliciteerd Spark!! Dit moet 'm dan maar zijn toch! En geniet van je weekje weg!

Hier helaas geen geluk deze maand. Maar weer een maandje wachten dus!
Balen, happyme.. volgende maand weer een streepjesregen dan maar?? Ik ben nu ook ongesteld, dus dan kunnen wij mooi met de volgende lichting mee ;)

Hier dus weer ongesteld na die 79 dagen... Jeetje, alsof ik ook drie keer zoveel bloed moet verliezen ofzo! Getsie... wie dit toch allemaal zo verzonnen heeft ;)
pi_117037479
Sparkling, gefeliciteerd! *O*

Duim echt voor je dat dit een plakkertje is :*
pi_117038191
Whaa Sparkling wat zie ik nou!! Gefeli meid!! Plak baby plak!!! *O* :* O+ :D :D :D
  donderdag 20 september 2012 @ 20:41:38 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_117039465
Sparkling, van harte! :*
pi_117042981
Ik ontlurk even: Sparkling, wat goed! Ik duim voor je!
Home is where the O+ is...
pi_117049314
Dankjewel iedereen, jullie zijn top! :*
Hopelijk volgen meer dames uit het topic, gezellig met zijn allen doorschuiven!

Mijn man en ik zijn matig blij, eerst even zien en dan geloven.
Ik lig op dit moment in bad met mijn telefoon want ik heb krampen in mijn buik. En hoewel ik normaal direct in paniek zou raken voelt het nu juist heel goed. Er is echt iets bezig in mijn lijf, het is bezig een mooi plekje voor ons kindje te maken!
Bij de zwangerschap in januari had ik die krampen ook en toen kwam ik toch mooi tot 9 weken! Vorige maand had ik ze niet en toen ging het bijna direct al mis. Dat geeft moed!
E.
pi_117050732
Fijn Spark! En je streepjes waren deze keer ook meteen al duidelijker toch? :)
pi_117051064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Fijn Spark! En je streepjes waren deze keer ook meteen al duidelijker toch? :)
Ja, volgens mij wel duidelijker dan vorige maand terwijl ik nu vroeger test. Wel leuk :D
E.
pi_117051152
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:58 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel duidelijker dan vorige maand terwijl ik nu vroeger test. Wel leuk :D
Allemaal positieve tekenen *O*
pi_117053130
Sparkling gefeliciteerd. Dat het nu maar 9 maanden moge blijven plakken. Kan me wel voorstellen dat je nog een beetje terughoudend bent. Fijne vakantie.

Happyme balen dat je weer ongesteld bent geworden.
pi_117054995
Nou, gisteren voelde ik me best positief maar vandaag helemaal niet meer ;( Ik heb helemaal geen goed gevoel over de zwangerschap.. Ik weet alleen niet of het komt door angst of doordat er echt weer iets niet klopt. He bah.. :'(
E.
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:50:19 #118
190853 RockabeIIa
pi_117055052
Dat heeft ook met je verleden te maken :* (been there...)
pi_117055477
Oh sparkling meis, ik herken zo wat je schrijft. Na de positieve test voelde ik me er goed over, maar1 of 2 dagen later kon ik alleen maar huilen... Een dag lang heb ik me helemaal leeg gehuild, wat als het weer mis zou gaan, ik wilde zo graag genieten maar voelde me alleen maar bang, etc etc.
Na die dag was ik best onzeker, ik wilde er niet graag over praten. Maar inmiddels begin ik het stukje bij beetje steeds meer te geloven. Kon ik de tijd maar alvast een paar weken voor je vooruit draaien :* Ik hoop dat de vakantie je een beetje afleiding gaat geven. Ik blijf duimen dat deze lekker 9 maandjes bij je blijft plakken O+ dikke knuffel
pi_117055736
Gefeliciteerd sparkling! ik duim voor een mooie plakker!
Het is helemaal niet raar dat je je zo voelt. Je kunt het moeilijk plaatsen natuurlijk omdat het 2 keer is mis gegaan. Hopelijk is dit gewoon het angstgevoel door het verleden en gaat dat snel over en heb je deze keer een mooie plakkerd!

Ik weet niet hoe ik me zal voelen als het weer raak zou zijn. Misschien ook bang dat het wéér mis gaat of misschien merk ik wel gelijk dat het goed zit en voel ik dat dan ook zo. We zullen het zien! Hopelijk zeer binnenkort!
vragen mag!
pi_117058171
Gefeliciteerd Sparkling!!!! O+

Ik snap je negatieve gedachten ook wel. Komt misschien wel door de hormonen die nu door je lijf razen?
Ik hoop voor je dat deze keer alles goed gaat en er een mooie wolk van een baby over 9 maanden komt! Ik ga ook in de duimmodus voor je!
Oost west, mij best.
pi_117058229
Ik ben soms ook ineens doodsbang dat het mis gaat, terwijl ik me de andere dag superzeker voel. Het is gewoon doodeng, dus bang zijn mag best Sparkling! :* Ga jij nou maar lekker op vakantie, ontspannen en soms even panieken, en als je thuis komt en het is nog steeds raak dan kom je feesten in het andere topic. *O*
pi_117071214
*O* *O* *O* *O* *O* Sparkling gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*
zoals je zegt 3 keer is scheepsrecht, dus deze keer moet het goed gaan! Geniet maar lekker van je vakantie
pi_117093749
Van harte Sparkling, wat goeeeed! *O* Hopelijk kan je snel (ietsje) geruster gaan genieten!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_117094112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Poppejans het volgende:
Van harte Sparkling, wat goeeeed! *O* Hopelijk kan je snel (ietsje) geruster gaan genieten!
Bij jou al iets van een cyclus in zicht?
pi_117094443
PJ :* Vakantie jou nog goed gedaan?
pi_117095961
Oh en ik laat niet veel van me horen omdat er steeds zo weinig te melden valt hier, maar lees wel al jullie verhalen mee hoor.

Maar nu heb ik ook weer wat te vertellen; ben toch weer ongesteld geworden, mn lijf is echt vaahaag
In nov met de pil gestopt, in juni(!)een keer ongesteld geweest, daarna weer niks en nu dus ineens weer
En ik heb nog steeds de arts niet gebeld voor een doorverwijzing, stom he. Gewoon omdat ik denk dat ik in het zh weer zal horen wat ik ook hoorde voordat ik zwanger van Wolf werd; dat er niks afwijkends is...
Maar ik wil niks liever dan zwanger worden, het duurt me alweer veel te lang nu. Ik twijfel nog of ik nog weer zal afwachten of er nu wel een eisprong komt, of toch maar gaan bellen maandag
#einde dagboek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_117096236
Bluh, ja het is ook niks zo. Maar ik denk dat bellen weinig kwaad kan. Ook al was er voor Wolf ook niks te vinden, wil niet zeggen dat dat nu weer zo is. En wellicht kunnen ze nu wat meer? Anywho, :* voor jou!
pi_117096295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Poppejans het volgende:
Oh en ik laat niet veel van me horen omdat er steeds zo weinig te melden valt hier, maar lees wel al jullie verhalen mee hoor.

Maar nu heb ik ook weer wat te vertellen; ben toch weer ongesteld geworden, mn lijf is echt vaahaag
In nov met de pil gestopt, in juni(!)een keer ongesteld geweest, daarna weer niks en nu dus ineens weer
En ik heb nog steeds de arts niet gebeld voor een doorverwijzing, stom he. Gewoon omdat ik denk dat ik in het zh weer zal horen wat ik ook hoorde voordat ik zwanger van Wolf werd; dat er niks afwijkends is...
Maar ik wil niks liever dan zwanger worden, het duurt me alweer veel te lang nu. Ik twijfel nog of ik nog weer zal afwachten of er nu wel een eisprong komt, of toch maar gaan bellen maandag
#einde dagboek
Hmm er gebeurt wel iets dus.. Ga je nu ook ovutesten gebruiken en/of tempen? Shit zeg, als het allemaal zo lang duurt ;( :*
pi_117099878
Ik ga maandagochtend toch maar bellen, nog weer een keertje langs de gyn kan nooit kwaad.Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
L0t, ik gebruik inderdaad ovulatietesten, vrijwel dagelijks om maar niks te missen, maar nog geen eisprong mee gevonden.
pi_117106555
Poppejans, wat rot om geen eisprong te kunnen vinden. Slim dat je toch maar eens belt, misschien maak je geen eisprong en lukt dat wel met wat hulp :*

Mijn man en ik zijn bijna op Schiphol. Ik deed vanochtend weer een test en het streepje verscheen sneller dan eergisteren en was ook ietsje donkerder. Gerust gesteld ben ik nog lang niet maar voor nu ziet het er goed uit!
We hebben wifi in Italië dus ik hou jullie in de gaten hoor!! :*
E.
pi_117106563
Veel plezier!
pi_117106590
Oh je gaat op vakantie, dat is nog eens een heerlijk begin dan zeg! Veel plezier Sparkling
pi_117106664
Fijne vakantie Sparkling! Hoop dat je er lekker van kunt genieten ondanks je zorgen :*
pi_117106793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
...Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
....
Lijkt me een strak plan! ^O^
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:49:21 #136
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117121102
Oef pj, het gaat bij jou ook niet echt van een leien dakje zeg... :* naar de dokter geen slecht plan denk ik.

Sparkling, je hebt gewoon een dikke plakkerd deze keer!!

Lijnloos, ik hoop voor jou snel duidelijkheid. Misschien raakt je lichaam wel getriggerd door de actie die nu ondernomen wordt. :*

Voor mij nog even afwachten wat het deze maand wordt... je kunt er ook gewoon bijna niet niet mee bezig zijn als vrouw! Ik heb bewust nog geen testen in huis gehaald...
pi_117124355
Frummeltje, heel herkenbaar. Mijn zus, die zelf nog niet bezig is, zegt steeds dat ik het los moet laten en ik slik extra vitamine B enzo omdat er een kans is dat dat miskramen voorkomt en zij zei laatst dat ze dat niet "al zou doen na 2 miskramen". Mensen die zelf bezig zijn met zwanger raken begrijpen veel beter dat het je steeds bezig houdt.
Ik duim voor je in ieder geval :*

Wij zijn aangekomen in Italië. Ik voel me prima, geloof amper dat ik zwanger ben. Al was ik vanmiddag zo moe dat ik in de auto in slaap gevallen ben..
Mijn man is zijn ID kaart verloren ergens, tussen Schiphol en Milaan.. Balen dus, extra stres! :(
E.
pi_117144937
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga maandagochtend toch maar bellen, nog weer een keertje langs de gyn kan nooit kwaad.Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
Ik wil ook meedoen :Y

Trouwens wel vaag, donderdag en vrijdag flink gebloed maar gister was het alweer voorbij. En vandaag ineens het gevoel dat ik ongi moet worden, terwijl ik dat afgelopen weer eigenlijk niet gehad heb. :?
pi_117183487
Hoi dames,

Kom even uit de lurkmodus, afgelopen 3 weken zo vreemd gevoeld. Probeerde er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar de symptomen kwamen vanzelf.

Week 2 getest..negatief
Vanochtend getest.. negatief

Ik ben er zo kapot van, heb non stop gehuild vanaf het moment dat ik uitslag had ;( Sorry als ik er even tussen kom zeuren..ik voel me zo alleen nu
Till Lindemann.. &lt;3
pi_117183521
(ik ben een definitieve lurker maar ik vind je berichtje hartverscheurend)
pi_117183568
Darkbrowneyes.. :*
Ik kan het me zo goed voorstellen. Huil het er maar lekker even uit!
E.
pi_117186874
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
(ik ben een definitieve lurker maar ik vind je berichtje hartverscheurend)
:') Ik lees niks hartverscheurends
Darkbrowneyes, je username zegt me zo niks dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gaat er een verhaal vooraf aan dit berichtje ofzo?
Waarom zou je huilen bij 2x een negatieve test?

Dan zou ik al geen tranen meer over hebben gehad geloof ik :+ :P
pi_117188287
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

:') Ik lees niks hartverscheurends
Darkbrowneyes, je username zegt me zo niks dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gaat er een verhaal vooraf aan dit berichtje ofzo?
Waarom zou je huilen bij 2x een negatieve test?

Dan zou ik al geen tranen meer over hebben gehad geloof ik :+ :P
Nou sorry, maar dat dus... Ik mis denk ik ook even het voor-verhaal, maar toch. Tuurlijk is het kut als je graag een kindje wilt en de testen blijven negatief terwijl er ook geen ongesteldheid is, onduidelijkheid is the mother of all evil, maar om daar nou "non-stop om te huilen" ... nee, sorry dat gaat mijn inlevingsvermogen echt te boven. Maar goed, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, welke kant op dan ook.
pi_117190440
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hoi dames,

Kom even uit de lurkmodus, afgelopen 3 weken zo vreemd gevoeld. Probeerde er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar de symptomen kwamen vanzelf.

Week 2 getest..negatief
Vanochtend getest.. negatief

Ik ben er zo kapot van, heb non stop gehuild vanaf het moment dat ik uitslag had ;( Sorry als ik er even tussen kom zeuren..ik voel me zo alleen nu
Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.
Dan lijkt het niet alsof je bezig bent om zwanger te raken. Want dan kan je beter die pil niet slikken :+
pi_117190482
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.
Dan lijkt het niet alsof je bezig bent om zwanger te raken. Want dan kan je beter die pil niet slikken :+
Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117190642
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..
Maar dan niet piepen in het wachten op het tweede streepje topic, want dan wacht je er totaal niet op :+
pi_117192475
Nou we zijn alles nagegaan, op een gegeven moment blijft een mogelijke zwangerschap over. En het was meer dan welkom..financieel ook.

Het was zo'n ander gevoel, je lichaam veranderd dus het idee dat ik het wel kon zijn wende en werd er blij van. Mijn vriend ook..

De reden dat ik zo moest huilen is omdat mijn verwachting en hoop te groot was. Ik ben zojuist iemand kwijt geraakt dus dit erbij kwam rauw op mijn dak. Maar bedankt voor jullie oordeel..ik zal me niet meer laten zien hier..
Till Lindemann.. &lt;3
pi_117192810
Dat valt allemaal niet aan je berichtjes af te lezen. Helemaal niet als je je berichtjes in SEX naast dit berichtje leest. Dus moet je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik het maar een vreemd verhaal vind.
pi_117192869
Ja daar komt het over alsof je blij bent als je niet zwanger blijkt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117192999
Nou blij ben ik niet..maar kan begrijpen dat het zo overkomt. Alleen heb ik daar pas gereageerd toen ik wat rustiger was en uitgehuild. Succes iedereen, ik duim voor jullie..
Till Lindemann.. &lt;3
pi_117193800
Oh zo, ik dacht dat ze gewoon dacht dat ze zwanger was en daar ook bewust mee bezig was om te worden. Ik heb ook wel eens gehuild toen ik ongesteld werd hoor, dus dat begrijp ik dan wel. Hoe dan ook, succes verder, hopelijk ga je de goede pil vinden.
E.
pi_117193934
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Nou we zijn alles nagegaan, op een gegeven moment blijft een mogelijke zwangerschap over. En het was meer dan welkom..financieel ook.

Het was zo'n ander gevoel, je lichaam veranderd dus het idee dat ik het wel kon zijn wende en werd er blij van. Mijn vriend ook..

De reden dat ik zo moest huilen is omdat mijn verwachting en hoop te groot was. Ik ben zojuist iemand kwijt geraakt dus dit erbij kwam rauw op mijn dak. Maar bedankt voor jullie oordeel..ik zal me niet meer laten zien hier..
Als het zo welkom is en je vriend wilt ook, dan hoef je toch geen nieuwe pil te gaan halen? Grote kans dat je dan binnen een half jaartje gewoon zwanger bent.
  maandag 24 september 2012 @ 18:54:26 #153
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117201837
Weet niet of dit in dit topic hoort, maar ik weet niet wat ik heb. Ik heb al 3/4 maanden zere borsten wat ik eerst nooit had ( ben aan de pil ) verder regelmatig misselijk en vage pijn in onderbuik. Ik ben wel al wel 2 keer ongesteld geweest wel minder dan anders, paar weken geleden 2 zwangerschapstesten gedaan eentje half positief en de andere negatief. Maar ik blijf dit gevoel houden en ben wel ongerust omdat je ook hoort dat je tijdens een zwangerschap ook ongesteld kunt blijven, Ik zal hier overigens wel deze week mee naar de dokter gaan
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117202164
Stampertje, wanneer heb je die testen gedaan?

Te snel gelezen. Je zou nog eens kunnen testen, als hij nu nog negatief is ben je niet zwanger in ieder geval, lijkt mij.
E.
pi_117202203
Sparkling, doe es vakantie vieren joh!
pi_117202286
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Kekaa het volgende:
Sparkling, doe es vakantie vieren joh!
Ik lig op bed! Ik was zo moe dat ik ben gaan liggen en viel in slaap. Ik ben net wakker!
En tussendoor internet ik in de auto, wat moet ik anders tijdens een uur zitten? Verslaafd of niet? ;)
E.
pi_117202383
Nog even voor ik opsta en we uit eten gaan: de 2 streepjes op de zwangerschapstest zijn al bijna even donker! :D
E.
  maandag 24 september 2012 @ 19:06:20 #158
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117202462
die testen waren 3 september bijna een maand terug dus
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117204738
Goed, misschien was ik iets overdreven meelevend, maar hoop nog steeds dat je je snel beter voelt DBE. Tot lurks!

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2012 20:53:48 ]
  maandag 24 september 2012 @ 20:48:42 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117208669
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef StampertjeX het volgende:
die testen waren 3 september bijna een maand terug dus
morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.
pi_117241069
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.
Heeft mijn zusje ook gehad anders. Daardoor kwam ze er ook pas bij maand 3 achter dat ze uberhaupt zwanger was.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:18:20 #162
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117241632
Stamp:

Ik ben bij mijn eerste gewoon elke mnd heel licht ongesteld geweest. Ik kwam erachter doordat ik dacht een blaasontsteking te hebben (buikpijn) en de dokter voor de zekerheid toch een test wou doen. Toen bleek ik gewoon 4mnd zwanger te zijn dat was best even schrikken.

Daarna 2 normale zwangerschappen gehad.

En mijn vorige zwangerschap/miskraam was ook een raadsel: wederom gewoon elke mnd lichte ongesteldheid maar wel alle tekenen van een zwangerschap die ik na 3x wel herkende, dus een aantal testen gedaan maar die waren telkens negatief en toen een mnd later ineens een miskraam. Ik bleek bijna 4mnd zwanger te zijn geweest.

Dus ga gewoon naar de dokter en laat een bloedtest of echo doen ipv passief af te wachten en op internet vragen te stellen waar niemand iets mee kan behalve net zo hard mee gissen.

Beide keren trouwens door de anticonceptie heen. :X

Succes :*
pi_117263172
Hier ben ik weer met mijn getwijfel..
Is het normaal dat een teststreep niet donkerder wordt dan de controlestreep? Eergisteren waren de streepjes even donker en vandaag ook weer. Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer.
E.
pi_117263208
Ik zou even stoppen met testen en gaan genieten van de vakantie.
Zodra je thuis bent weer testen en een afspraak maken.
pi_117263262
Dat zou ik kunnen doen maar het is niet dat ik dan meer ontspan, denk ik zo.
E.
pi_117263273
Volgens mij is dat normaal, en nu hup genieten jij! o|O
pi_117263285
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef Logician78 het volgende:
Volgens mij is dat normaal, en nu hup genieten jij! o|O
Ja baas! ;)
E.
pi_117263303
Mijn streep is nooit donkerder geworden dan het teststreepje.
Je weet het, zelfs als je een zaklamp nodig hebt om het streepje te onderscheiden ben je zwanger, dus jij bent een superzwangere vakantieganger! Enjoy :)
pi_117263367
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry ;)
pi_117263375
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja baas! ;)
Braaf :*
  woensdag 26 september 2012 @ 09:41:11 #171
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117264203
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry ;)
+1 :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117265978
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
+1
Op de sensitesten is ie even donker geworden en op de kruidvattest is ie zelfs altijd net 1 tikje lichter gebleven dan de controlestreep. Ik was toen al 5-6 weken zwanger trouwens. Toen las ik dat na 6 weken de testen ook helemaal gek kunnen doen. Ivm de hoeveelheid HCG (hoog) kunnen de testen dan zelfs negatief uitslaan terwijl je gewoon zwanger bent. Hoe lastig ook, toch op een gegeven moment proberen om de testen te laten liggen. Ik wilde ook heel graag blijven testen om een donkerder streepje te zien. Ik moest er ook echt van afkicken maar na bovenstaande was ik veel te bang dat m'n test opeens onterecht negatief zou zijn, dus dan toch maar gewoon niet meer testen.

Stampertje, wat Logician ook zegt. Na een paar weken zwangerschap kunnen testen dus (weer) negatief uitslaan. En je hebt ook meiden die zelfs helemaal niet positief testen en toch zwanger zijn. Als jouw lichaam gek voelt, dan toch eventueel even naar laten kijken :*
pi_117266250
Wij zitten weer in de auto dus eventjes tijd ;)
Bedankt, dat stelt gerust! Ik heb nu nog 1 test liggen en dan stop ik er ook mee. Dan ben ik 5 weken en moet ik maar vertrouwen hebben dat het goed zit toch?
Volgende week kom ik me melden in Z&G, als het goed is. Brrr, eng!

Nou, ik ga maar weer, anders worden jullie boos ;) Vandaag gaan we een dagje shoppen in Florence! :*
E.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:41:49 #174
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117267339
Super!

I O+ Florence!

Veel plezier :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117269353
Oh je doet vandaag niet even de laatste test zodat we daar vanaf zijn?
pi_117271779
Belle, dat heb ik dus gehad rond 6-7 weken, dat de test ineens veel lichter was. Paniek! Dacht echt dat het helemaal over was ;( vk aan de telefoon toen ook trouwens, zij hadden daar nog nooit van gehoord :?. Heb het daarna wel meteen afgeleerd :').
pi_117287286
ben weer terug van even weg geweest. Heb het forum express een beetje gemeden omdat ik niet zo bezig wil zijn met zwanger worden. Als het zover is dan is het zo en anders proberen we het de maand er op gewoon weer opnieuw.

De afgelopen week enorm pijnlijke borsten gehad, nu zijn ze nog wel gevoelig maar t is niet meer de hele dag door. Verder heb ik een aantal pijnlijke steken gehad in mn buik en rommellige darmen. Op zich zijn het wel dingen die me hoopvol maken. Maar ben ook bang dat het tussen mn oren zit en dat de pijnlijke borsten bij mijn cyclus horen. Vorige maand had ik ze ook maar toen werd ik gewoon ongesteld. Maar zondag zullen we het weten... maar tot die tijd laat ik mijn wijntjes maar even staan.
pi_117291395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh je doet vandaag niet even de laatste test zodat we daar vanaf zijn?
Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.
E.
pi_117291544
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
pi_117291609
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
Ja prima, als andere mensen dat denken mogen ze dat ook zelf zeggen. En ik ben echt de enige niet die langere tijd door aan het testen is.
E.
pi_117291965
Ik heb er geen last van en ik begrijp het ook wel, heb het zelf ook gedaan. Kan je wel aanraden om er na deze week mee te stoppen, anders krijg je straks misschien wat ik ook had, en dan schrik je je onnodig kapot. :*
pi_117292096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb er geen last van en ik begrijp het ook wel, heb het zelf ook gedaan. Kan je wel aanraden om er na deze week mee te stoppen, anders krijg je straks misschien wat ik ook had, en dan schrik je je onnodig kapot. :*
Ja maar zoals ik ook zei was dat sowieso het plan al. Naar aanleiding van jouw verhaal helemaal, dat maakt niemand graag mee :*
E.
pi_117292336
quote:

[..]

Ik heb vaak zat gehad dat mensen naar mijn idee nogal overdreven reageren (net een maand proberen zwanger te raken en dan meteen enorm van slag zijn als het niet raak is) en dat heb ik altijd aangegeven. Zeker toen ik nog actief meepostte in dit topic.

Maar in dit geval? Spark geeft zelf al aan dat ze na deze test gaat stoppen. En damn, ze heeft twee miskramen achter elkaar gehad, ik kan me goed voorstellen dat ze misschien wat 'verder' gaat dan normaal.

Ik denk dat ze meer heeft aan goed advies dan een kut opmerking zoals die van jou.
pi_117292798
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.

Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
pi_117292891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.

Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
Dat meen je? Goh, nooit geweten!

Ik test helemaal niet iedere dag trouwens, om de dag, dat wel ja. Maar dat duurt nu nog niet eens een week.
E.
pi_117293264
Maar nog even terug komen. Natuurlijk heb je gelijk, een donkere test zegt niet alles.
Maar de vorige keer zei het wel degelijk dat het mis zat en wist ik dat al voor ik bloed zag. Mijn streepjes zijn nu donkerder dan ze vorige maand geweest zijn en daarom heb ik ook aangegeven hierna te stoppen met testen. Prima dat jij vindt dat dat onzin is. Ik voel me prima bij het zien dat de testen donkerder worden zodat ik weet dat het er (nu) in ieder geval goed uit ziet.
E.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:10:27 #187
52229 Chanty
pi_117293515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar nog even terug komen. Natuurlijk heb je gelijk, een donkere test zegt niet alles.
Maar de vorige keer zei het wel degelijk dat het mis zat en wist ik dat al voor ik bloed zag. Mijn streepjes zijn nu donkerder dan ze vorige maand geweest zijn en daarom heb ik ook aangegeven hierna te stoppen met testen. Prima dat jij vindt dat dat onzin is. Ik voel me prima bij het zien dat de testen donkerder worden zodat ik weet dat het er (nu) in ieder geval goed uit ziet.
Jij moet doen waar je je goed bij voelt :* Ik heb er geen last van hoewel ik denk dat je jezelf er mogelijk ook meer gek mee maakt dan nodig. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen na twee miskramen. En nu ksssst kssst naar je bedje. Stress is niet goed voor zwangere vrouwen en jij moet gewoon lekker uitrusten en genieten ;)
pi_117294601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:

Wat een ongelooflijk zwart/wit denken, geen enkele ruimte voor nuance :')

Kusje kroel is exact het tegenovergestelde van jouw botte opmerking. Er is een enorm gebied daartussenin. Ik ben het met je eens dat niet iedere opmerking ingepakt hoeft te worden, maar je kunt het ook duidelijk brengen op een andere manier.

Los daarvan: testen bieden ook geen zekerheid behalve dat je 'zeker' weet dat je op het moment van testen zwanger/niet zwanger bent. Maar goed. Dat kun je nog verder doorvoeren. Wat geeft wel zekerheid? Ik heb met 6-7 weken een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Vijf dagen later had ik een miskraam. Dus tja.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:36:37 #189
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117295385
Doen waar jij je goed bij voelt Sparkling. O+ Wat kan jou het schelen wat een ander daarvan vindt? Als het stoort dan hoor je het wel, nou dat was er dan precies 1 en die stoort zich nogal snel. Who gives a fuck?

Dus kusje, kroel en slaap lekker! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117296243
Sorry, maar het stoort mij af en toe ook.
En ik probeer het dan genuanceerd te zeggen.

Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.

Soms is het gewoon te veel.
pi_117301579
Sparkling: lekker doen waar jij zin in hebt hoor. Ik kan me je behoefte voorstellen, gezeur daarover helpt niets, de rust in je hoofd die je nodig hebt in deze onzekere angstige periode valt niet altijd af te dwingen. For what it's worth: ik heb er geen last van. Ik hoop dat de komende weken voorbij vliegen en je snel in de 'veilige' zone zit! :)
pi_117301634
Sparkling: Ik snap ook wel dat juist jij vaker een test herhaalt door wat jij hebt meegemaakt, ik stoor me er niet aan, maar ik snap ook dat mensen je willen adviseren om ermee te stoppen, zoals jijzelf ook al van plan bent... Dus wat mij betreft hoeft het zeker niet alleen maar kusjekroel te zijn, maar een beetje begrip en nuance kan geen kwaad...

Ik ben bij de gynaecoloog geweest en hij vemoedt ook het PCO syndroom. Op de echo zagen mijn baarmoeder en eierstokken er goed uit, maar uit mijn bloed bleek dat de 'aansturing vanuit de hersenen om de eitjes goed te laten rijpen' niet goed werkt. Hiervoor krijg ik Clomid. Ik moet hier vandaag mee starten en 8 of 9 oktober weer langskomen voor een echo...Ik ben echt blij dat er tegenwoordig zoveel kan en hij gaf ook gelijk aan dat dit 'probleem' in de meeste gevallen heel goed te behandelen is.. Ik twijfel een beetje of ik nu nog hier 'hoor' of bij het andere topic... Het gaat niet helemaal vanzelf, maar het is niet heel ernstig...

ik moet vandaag werken, dus ik kan vanavond pas weer bijlezen..
pi_117301740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.

Dat kan toch ook gewoon :?

Babbel, jammer dat het allemaal niet vanzelf gaat maar fijn dat de gyn er iig positief over is :) Ik hoop dat de Chlomid het helemaal gaat zijn voor jou, dat je snel een eisprong hebt en dan natuurlijk die streepjes! :*
  donderdag 27 september 2012 @ 07:49:13 #194
52229 Chanty
pi_117301863
Babbel hopelijk gaat de Chlomid bij jou wel werken :) En je kunt gewoon in beide topics posten. Doe ik ook ;) Wil toch weten hoe het hier verder gaat en als er eenmaal iets gebeurt zit ik ook net zo goed op een tweede streepje te wachten. En in het andere topic zitten er meer mensen met PCO. Hoe ernstig het is weet je pas later, want ook met PCO kan het zijn dat je uiteindelijk bij IVF uitkomt omdat andere dingen niet werken. De eerste behandeling is meestal gewoon Chlomid, dat is het minst ingrijpend en werkt voor velen voldoende. Succes :*
  donderdag 27 september 2012 @ 08:09:48 #195
190853 RockabeIIa
pi_117302027
quote:

[..]

:')
Serious...
Als je es wist hoeveel 'opdehandenzitters' er zijn die zich dood ergeren aan jou en/of zelfs opgehouden zijn met posten.
pi_117302290
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Serious...
Als je es wist hoeveel 'opdehandenzitters' er zijn die zich dood ergeren aan jou en/of zelfs opgehouden zijn met posten.
Dat is echt awesome!! O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117302771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Sorry, maar het stoort mij af en toe ook.
En ik probeer het dan genuanceerd te zeggen.

Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..
E.
pi_117302806
Babbel, dat klinkt niet fijn! Hopelijk slaat de Chlomid goed aan bij jou!! :*
E.
pi_117302826
Ik moet ook zeggen dat ik jouw opmerking onnodig kwetsend vind Tico. Ik deel absoluut je mening dat het zinloos is om zo vaak te testen, het biedt geen enkele zekerheid en je maakt jezelf helemaal gek. Maar wij kunnen niet in Sparkling's hoofd kijken en ik kan me voorstellen dat 2 miskramen achter elkaar je afschuwelijk onzeker maken (na mijn miskraam heb ik in de eerste week dat ik zwanger was van Saar ook 6 testen gedaan geloof ik :o). Je had dezelfde boodschap ook een stuk genuanceerder kunnen brengen. En dan hoeft het natuurlijk niet gelijk kusje kroel te zijn.

Sparkling ik hoop dat je snel vertrouwen krijgt in je zwangerschap!
pi_117302859
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:58 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..
Lekker belangrijk wat een ander daar van denkt. Al doe je 10 testen op een dag en post je dat. Lekker doen. Willen mensen het niet lezen, kijken ze er toch lekker over heen.
pi_117303006
quote:
Stress niet maar "angst bij de zwangere vrouw leidt wel tot gedragsproblemen bij het kind op 5-jarige leeftijd" Staat iets verderop ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117303793
Ga gewoon op een begripvolle wijze met elkaar om, so what als iemand het op een andere manier doet daar zal diegene dan wel zijn/haar redenen voor hebben maar dat maakt het niet meteen verkeerd. Get over it :*

Verder is angst idd slechter voor het kind dan stress alleen. Maar het is verdomd moeilijk om emoties te rationaliseren dus is het goed om te doen wat voor jou werkt om het vertrouwen terug te krijgen in je eigen lichaam en zwangerschap.
pi_117304169
Sparkling ik hoop dat je snel vertrouwen krijgt in deze beeb en durft te genieten van t wonder in je lijf. En wat mij betreft mag je gewoon posten, vind t fijn om te lezen dat de streepjes er nog zijn!
pi_117305818
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:58 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Leuke discussie ontketent zo....

Ik stoor me denk ik vooral aan de hoeveelheid en het enthousiasme/gevoel wat erin zit. Dan of weer heeel blij, of heeeel verdrietig, of heeeel onzeker etc... Tenminste, zo komt het over.

En ik denk dan: Meid... je hebt twee miskramen gehad, je bent nu weer zwanger. Binnen een jaar. Voor mijn gevoel heb je alle geluk van de wereld (ik moet nog maar eens zien of ik uberhaupt wel zwanger kan worden).

En ik heb het idee dat je je er zelf heel druk om maakt... en volgens mij helpt posten, en de reacties van de anderen dan juist helemaal niet. Net zoals elke keer weer testen.

Je bent op vakantie, ga genieten! Denk er even niet aan, post even niet. Kom tot rust. Even uit de situatie. Als deze blijft zitten blijft ie zitten. Als het helaas weer een miskraam wordt kun je er zelf toch niet zo heel veel aan doen, en elke keer testen en posten en je druk maken erover (bijv. precies het moment dat je op vakantie gaat, het paspoort kwijt is, dat het streepje niet donkerder wordt etc etc...) maakt dat niet anders.

En van mij mag je hier best blijven posten, ook als je zwanger bent. Ik houd je niet tegen.
pi_117305897
Lekker makkelijk gezegd. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. En iedereen mag het op zijn eigen manier beleven. En als ze alle geluk van de wereld had dan was ze nu al een aantal maanden zwanger of had ze al een kindje.
pi_117305914
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:09 schreef Babbel1 het volgende:

Ik ben bij de gynaecoloog geweest en hij vemoedt ook het PCO syndroom. Op de echo zagen mijn baarmoeder en eierstokken er goed uit, maar uit mijn bloed bleek dat de 'aansturing vanuit de hersenen om de eitjes goed te laten rijpen' niet goed werkt. Hiervoor krijg ik Clomid. Ik moet hier vandaag mee starten en 8 of 9 oktober weer langskomen voor een echo...Ik ben echt blij dat er tegenwoordig zoveel kan en hij gaf ook gelijk aan dat dit 'probleem' in de meeste gevallen heel goed te behandelen is.. Ik twijfel een beetje of ik nu nog hier 'hoor' of bij het andere topic... Het gaat niet helemaal vanzelf, maar het is niet heel ernstig...
Ik heb zeer waarschijnlijk ook PCOS. Alles ziet er goed uit (op een cyste na). Ook mijn bloed zag er goed uit. En toch werkt het niet naar behoren... door de onregelmatige ongesteldheid.
Eerste keer clomid werkte bij mij, was op de echo's te zien. Dus nu mag ik een half jaar zelf verder met elke keer clomid.

Ik post zelf niet in het andere topic, kijk er af en toe wel eens.
pi_117306844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
Lekker makkelijk gezegd. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. En iedereen mag het op zijn eigen manier beleven. En als ze alle geluk van de wereld had dan was ze nu al een aantal maanden zwanger of had ze al een kindje.
Dit ja!
pi_117307269
Voor mijn gevoel staat er nog voor...
  donderdag 27 september 2012 @ 11:51:38 #210
52229 Chanty
pi_117307274
Ik zit inmiddels twee dagen te broekloeren. Dinsdagmiddag begon het bruinverlies en dat wordt steeds meer. Hoop echt dat vandaag de rode vlag uitkan, dan kan ik het ziekenhuis bellen en heel misschien kunnen we nog een nieuwe ronde starten voordat ik naar het buitenland moet :) Ik durf in ieder geval wel te stellen dat ik geen drieling ga krijgen.
pi_117307506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef Kekaa het volgende:
Voor mijn gevoel staat er nog voor...
Ook al is dat jouw gevoel is dat nog steeds hard om te zeggen. Het hoeft geen kusje kroel te zijn zoals Tico zegt maar er zit ook wel een hele hoop tussen.
Dat andere vrouwen problemen heeft met zwanger raken kan zij ook niets aan doen.
pi_117308163
Mensen die zich druk maken om andere mensen die zich ergens druk om maken O+
Sarcasme. Herken het.
pi_117308860
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Ook al is dat jouw gevoel is dat nog steeds hard om te zeggen. Het hoeft geen kusje kroel te zijn zoals Tico zegt maar er zit ook wel een hele hoop tussen.
Dat andere vrouwen problemen heeft met zwanger raken kan zij ook niets aan doen.
Sparkling vraagt waar ik me precies aan stoor, en ik leg het uit. Volgens mij kan dat gewoon op een forum.
En ik vond dat het best wel tussen het kusje kroel en de hardheid van Tico in zat.

Maar laten we verder gaan met waar het topic voor bedoeld is.
pi_117308949
Kekaa, het spijt me zeer maar dat slaat werkelijk nergens op. Ja, ik kan makkelijk zwanger worden maar wat heb ik er aan als dat niet blijft zitten zoals tot nu toe het geval is? In mijn ogen heb je dan niet het geluk van de wereld, dat geluk had ik wel gehad als rond 19 september dat eerste gewenste kindje geboren was.
Ik vind het oprecht rot voor jou dat zwanger worden niet lukt en ik gun jou, net als alle andere hier, snel een succesvolle zwangerschap. Maar jouw post schiet wel behoorlijk verkeerd. Alsof als je snel zwanger wordt je mond verder moet houden want je bent tenslotte zwanger en er zijn genoeg mensen die dat niet lukt.
En dat ik hier post betekent niet dat ik niet geniet van mijn vakantie hoor. Ja, ik ben er veel mee bezig, de vorige keer verloor ik rond deze termijn het vruchtje dus mag ik angstig zijn in deze periode?

De schommelingen in mijn humeur heb je trouwens gelijk in hoor. Ik heb een angststoornis en dat maakt het ook niet bepaald makkelijker allemaal. En soms voel ik me zeker en soms weer helemaal niet. Zo gaat het en naar wat ik hier gelezen heb is dat vooral voor dames die eerder een miskraam gehad hebben heel herkenbaar.
E.
  donderdag 27 september 2012 @ 12:45:05 #215
190853 RockabeIIa
pi_117308953
Kekaa, wat je zegt slaat kant noch wal. Als je ooit een + plast waarbij het vervolgens mis gaat, snap je pas wat voor impact het heeft...
Je toekomstige agenda is al deels gevuld en je dromen, hele toekomst is dan opeens weg. Dat is zo naar...
  donderdag 27 september 2012 @ 12:50:29 #216
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117309119
Sparkling, ik duim knetterhard voor jou dat het deze keer goed mag gaan! :*
pi_117309190
Dankjewel Frummeltje en de rest :*

Voorlopig zal ik me in ieder geval eventjes inhouden met posten, ik trek het me te veel aan en dat lijkt me niet nodig. Morgen gaan we inpakken en zaterdag al vroeg richting vliegveld. Tot snel! :*
E.
pi_117309224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Kekaa, het spijt me zeer maar dat slaat werkelijk nergens op. Ja, ik kan makkelijk zwanger worden maar wat heb ik er aan als dat niet blijft zitten zoals tot nu toe het geval is? In mijn ogen heb je dan niet het geluk van de wereld, dat geluk had ik wel gehad als rond 19 september dat eerste gewenste kindje geboren was.
Ik vind het oprecht rot voor jou dat zwanger worden niet lukt en ik gun jou, net als alle andere hier, snel een succesvolle zwangerschap. Maar jouw post schiet wel behoorlijk verkeerd. Alsof als je snel zwanger wordt je mond verder moet houden want je bent tenslotte zwanger en er zijn genoeg mensen die dat niet lukt.
En dat ik hier post betekent niet dat ik niet geniet van mijn vakantie hoor. Ja, ik ben er veel mee bezig, de vorige keer verloor ik rond deze termijn het vruchtje dus mag ik angstig zijn in deze periode?

De schommelingen in mijn humeur heb je trouwens gelijk in hoor. Ik heb een angststoornis en dat maakt het ook niet bepaald makkelijker allemaal. En soms voel ik me zeker en soms weer helemaal niet. Zo gaat het en naar wat ik hier gelezen heb is dat vooral voor dames die eerder een miskraam gehad hebben heel herkenbaar.
Het kan dat het verkeerd schiet. Sorry daarvoor.
Ik zeg niet dat je je mond verder moet houden, dan heb je het niet goed gelezen. Ik zeg dat ik het idee hebt dat je je er heel druk om maakt, en dat moet je volgens mij niet doen, want dat helpt niet.

Je hebt er inderdaad niks aan als het niet blijft zitten, maar je hebt er ook niks aan als je je alleen maar druk erom maakt volgens mij. En naar mijn idee heb je dan juist meer kans dat het fout kan gaan (weet niet of het zo is, maar dat denk ik). Vandaar juist... ga toch genieten van je vakantie.
Ik wil niet dat het fout gaat bij jou, nog een keer. Ik hoop voor je dat deze blijft plakken, echt waar. Maar elke keer over (in mijn idee) wisse wasje posten.. daar stoor ik mij aan. En daar ging het om.
  donderdag 27 september 2012 @ 12:56:23 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117309277
Ik vind het echt heel erg vreemd dat men voor elkaar denkt te mogen bepalen wie wat wel of niet post of hoe ergens mee omgegaan moet of mag worden. :?

En dan gaat het soms nog vooral om het 'wie' want als het Marietje is dan zijn we allemaal oh zo meelevend, maar is het Klaartje dan is het ineens storend en overdreven. :?

quote:
15s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef Logician78 het volgende:
Ga gewoon op een begripvolle respectvolle wijze met elkaar om, so what als iemand het op een andere manier doet daar zal diegene dan wel zijn/haar redenen voor hebben maar dat maakt het niet meteen verkeerd. Get over it :*
*knip*
Dat je het niet begrijpt of dat je het zelf anders zou doen, dat kan allemaal best. En dat je dat wil melden kan ik me in sommige gevallen ook nog voorstellen, maar de manier waarop (hier maar ook elders in OUD) vind ik ronduit stuitend te laatste tijd. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 27-09-2012 13:25:08 ]
pi_117309295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:54 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je je mond verder moet houden, dan heb je het niet goed gelezen. Ik zeg dat ik het idee hebt dat je je er heel druk om maakt, en dat moet je volgens mij niet doen, want dat helpt niet.

Je hebt er inderdaad niks aan als het niet blijft zitten, maar je hebt er ook niks aan als je je alleen maar druk erom maakt volgens mij. En naar mijn idee heb je dan juist meer kans dat het fout kan gaan (weet niet of het zo is, maar dat denk ik). Vandaar juist... ga toch genieten van je vakantie.
Ik wil niet dat het fout gaat bij jou, nog een keer. Ik hoop voor je dat deze blijft plakken, echt waar. Maar elke keer over (in mijn idee) wisse wasje posten.. daar stoor ik mij aan. En daar ging het om.
Oké, dat begrijp ik wel. Waarschijnlijk had ik in jouw schoenen hetzelfde gevonden. Dus van mij ook een welgemeende excuses daarvoor. Echt waar!
E.
pi_117309999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:54 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Zo'n zelfde zin als: Ja je zal best zwanger worden als je je er maar niet te druk om maakt. Helemaal niet aan denken joh. Dan raak je wel zwanger.

pi_117316721
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef Tally het volgende:
De zwangerschap breken ze niet af hoor Chanty. De overstimulatie breken ze de poging af. Als jij zwanger bent van 3 en je wilt het houden is dat aan jou de keus.
Ik ken nochtans iemand waarbij ze dat wel gedaan hebben (nl. de zwangerschap van 1 van de embryo's afgebroken).
  donderdag 27 september 2012 @ 16:34:08 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117316764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ken nochtans iemand waarbij ze dat wel gedaan hebben (nl. de zwangerschap van 1 van de embryo's afgebroken).
Daar moet dan toch instemming voor geweest zijn? Want als je dat niet wil, dan ga je toch niet naar het ziekenhuis? Ze kunnen je moeilijk thuis komen halen...
pi_117317272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar moet dan toch instemming voor geweest zijn? Want als je dat niet wil, dan ga je toch niet naar het ziekenhuis? Ze kunnen je moeilijk thuis komen halen...
Het was iemand die ook in een CRG langs ging dus daar zien ze het natuurlijk onmiddellijk bij de eerste controle in week 7. En het was ook wel om medische redenen bij de vrouw (het fijne weet ik er niet van, maar ik weet nog dat ze het me vertelde toen ik zelf naar het CRG ging en ik dus echt zoiets had van: "stel je maar voor dat het me dan eindelijk lukt om zwanger te worden en dat ze dan moet zoiets zullen afkomen :o ").
  donderdag 27 september 2012 @ 16:51:35 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117317599
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het was iemand die ook in een CRG langs ging dus daar zien ze het natuurlijk onmiddellijk bij de eerste controle in week 7. En het was ook wel om medische redenen bij de vrouw (het fijne weet ik er niet van, maar ik weet nog dat ze het me vertelde toen ik zelf naar het CRG ging en ik dus echt zoiets had van: "stel je maar voor dat het me dan eindelijk lukt om zwanger te worden en dat ze dan moet zoiets zullen afkomen :o ").
Maar dan nog kan het toch nooit tegen haar zin in gedaan zijn? Het wordt zeker wel gedaan als het medisch noodzakelijk is, maar echt tegen de zin van de zwangere vrouw in lijkt me sterk want je stapt dan toch van die tafel af als je er pertinent tegen bent en bereid bent het medisch risico te nemen.
pi_117317813
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar dan nog kan het toch nooit tegen haar zin in gedaan zijn? Het wordt zeker wel gedaan als het medisch noodzakelijk is, maar echt tegen de zin van de zwangere vrouw in lijkt me sterk want je stapt dan toch van die tafel af als je er pertinent tegen bent en bereid bent het medisch risico te nemen.
Ja, dat wellicht wel. Maar ik reageerde eigenlijk vooral omdat er hier zo expliciet gezegd werd dat dit enkel gebeurde tijdens de stimulatiepoging en dat het dus wel kan gebeuren bij de zwangerschap, waardoor het eigenlijk leek alsof de post van Chanty nooit mogelijk zou zijn.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:03:36 #227
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117320318
Nou dames, hier hopelijk the moment of truth morgen... :X
  donderdag 27 september 2012 @ 19:38:28 #228
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117324103
Spannend Frummel!! ^O^ *duimendraaien
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117324278
Spannend Frummel!
pi_117327667
Ik duim frummel!! Ben je morgen overtijd?
pi_117327877
ik duim ook mee frummel...

en ik kom ook ff uit de lurkstand; Sparkling; ik hoop en duim ook voor jou! *plakkerdeplakkerdeplak*

[ Bericht 4% gewijzigd door Beessie-Jen op 27-09-2012 21:21:45 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117328295
Spannend Frummel, ik duim ook mee!
E.
  donderdag 27 september 2012 @ 21:03:14 #233
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117328733
Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Heb vandaag flink veel last van opgezwollen tieten :x best wel pijnlijk. En normaal gesproken de avond van tevoren ook echt een pokkehumeur. Nu daar helemaal geen last van. Ik heb dus wel een beetje goede hoop! :)
pi_117330990
Hier draaien de duimen ook voor je frummel!!!!
pi_117331019
Sorry voor de stilte aan mijn kant. Ik ben al ruim 4 maanden niet ongesteld, en het gaat lichamelijk niet zo lekker. De huisarts kan niets vinden en 19 oktober mag ik 's middags naar de gyn voor een echo om te zien of alles normaal is. Ik lees dus even niet meer zo actief mee hier, het is een beetje confronterend en ik wil er in gedachten zo min mogelijk mee bezig zijn omdat zwanger worden voorlopig dus niet lukken wil....
succes voor alle anderen :*
pi_117331683
Go Frummel!!! ^O^
pi_117332132
Spannend Frummel! ^O^
pi_117333598
Cheezburger, dat vind ik heel rot om te lezen. Ik ben benieuwd wat er bij de gyn uitkomt. Hopelijk niets of iets dat heel simpel te verhelpen is. Het is heel frustrerend als je niet ongesteld wordt :*
E.
pi_117339895
Cheezburger balen dat je nog steeds niet ongesteld bent. Kan me voorstellen dat je hier minder meeschrijft, om er iets meer afstand van te nemen. Hopelijk kun je 19:oktober weer stappen vooruit zetten en weet je waar je aan toe bent.

Sparkling ik duim voor een plakker bij je. Heel begrijpelijk dat je zo onzeker bent, doordat het vorige keren mis ging. Hopelijk krijg je snel wat vertrouwen (terug) en kan je gaan genieten.

Frummel klinkt wel positief, ik hoop het zo voor je dat je eindelijk eens een duidelijk positieve test hebt. Ga je ook testen vandaag of wacht je af of je menstruatie wegblijft. Ik ga duimen voor je.
  vrijdag 28 september 2012 @ 07:20:42 #240
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117341294
Ik ga proberen nog even te wachten met testen. Normaal ben ik 's morgens direct ongesteld, nu nog niks aan de hand. Ik wacht het af!

Thnx voor jullie geduim, dat gaat vast en zeker helpen! :)

Cheezburger, succes voor jou :*
pi_117342391
Chanty, hoe is het vandaag bij jou?

Frummel, spannend!! Wanneer durf je te testen denk je?

cheezburger :*
pi_117342782
Oh Frummel, wat spannend! Het wordt nu wel eens tijd dat jij aan de beurt bent :* Ben idd ook wel benieuwd wanneer je wilt gaan testen :).
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:47:58 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117343248
Spannend frummel!
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:01:50 #244
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117343562
Spannend Frum!!!
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:25:03 #245
52229 Chanty
pi_117344072
Cheezburger wat vervelend -O- Hopelijk krijg je na je bezoekje aan de gyn meer duidelijkheid.

Frummel ik duim ^O^

Bellelena: Ik wacht nog altijd op rood bloed :( Sinds gisteren einde ochtend is het bruinverlies afgenomen. Hele middag kwam er niks meer, 's avonds nog een heel klein beetje en vanochtend met afvegen een beetje. Maar nu blijft weer alles schoon. Snap er niks van :? Dus ik wacht nog maar wat langer.
pi_117344152
Misschien kan je dan wel lang wachten Chanty. *O*
En is het gewoon raak :Y

Spannend frum ik zou niet zo lang kunnen wachten met testen hoor :D
pi_117344155
Chanty! Dat klinkt toch ook best wel spannend hoor! Ik blijf stiekem voor je meeduimen :*
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:32:04 #248
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117344248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef bellelena het volgende:
Chanty! Dat klinkt toch ook best wel spannend hoor! Ik blijf stiekem voor je meeduimen :*
Dat dus, *meeduim*
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:32:38 #249
52229 Chanty
pi_117344263
Ik kan me niet voorstellen dat het raak is. Heb nog altijd het idee dat ik dat dan toch zou moeten merken. Maar ik heb inderdaad al zitten lezen over innestelingsbloedingen en dat zou qua tijd kunnen. Er zit niks anders op dan gewoon afwachten. Met die hormonen spuiten weet ik ook niet hoe mijn lijf reageert. Het kan best dat het gewoon een week duurt voordat de menstruatie doorzet. Met de pil kon ik de klok bijna gelijk zetten op de start van de bloeding, maar nu heb ik gewoon geen idee.

Als jullie duimen, duim dan ook even dat het er max. 2 zijn :P
pi_117344634
Maar hoelang wil je gaan wachten?
Ik had bij mijn oudste niets door pas met een week of 12 :D
Mijn jongste voelde ik al direct dat ik zwanger was. Dus iets merken of voelen hoeft echt niet.
pi_117344810
Chat ik duim voor je dat het maximaal 2 keer raak is.
Frummel heb je al getest?

Hier ben ik de hoop verloren dat het deze maand gelukt is. Ik kan niet zeggen waarom maar zo voelt t nu eenmaal. Nu wachten op de ongesteldheid en volgende maand opnieuw aan de klus
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:55:31 #252
52229 Chanty
pi_117344869
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef Pvoesss het volgende:
Maar hoelang wil je gaan wachten?
Ik had bij mijn oudste niets door pas met een week of 12 :D
Mijn jongste voelde ik al direct dat ik zwanger was. Dus iets merken of voelen hoeft echt niet.
Nou sowieso tot woensdag want dan zit ik ongeveer twee weken na een mogelijke eisprong. Vorige week dinsdag tijdens de echo waren de drie a vier grootste eitjes 15mm. Dus als ze door zijn gegroeid moeten ze woensdag of donderdag zijn gesprongen. Vanaf woensdagavond had ik ovutestjes gedaan, maar die waren steeds negatief (die hormonen regelen dus wel iets goed want eerder had ik altijd positieve ovutesten :+)
pi_117345676
Chanty, het lijkt me ontzettend spannend voor jou. Misschien is het wel gewoon gelukt deze keer! :D Ik hoop het echt! En ik zal ook duimen dat het er maximaal 2 zijn.

Martine, jammer dat je gevoel zegt dat het niet raak is.. Maar het kan altijd nog hè? Ik heb ook niets gevoeld de eerste 2 keer. Deze keer wist ik het eigenlijk al meteen maar dat hoeft helemaal niet!

Frummel!! wat spannend joh! Niet te lang wachten met testen hè, dat houden wij niet vol ;)
E.
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:35:09 #254
52229 Chanty
pi_117346073
Ik word met het uur nerveuzer inderdaad :P En wordt een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Hopen dat het bloed wegblijft en het raak is O+ Maar dan de angst dat het er meer dan twee zijn. Maar ik houd mezelf voor dat de kans op meer dan twee wel ergggg klein is, net als de kans dat er toch eitjes zijn gesprongen en bevrucht zijn. Ik moet even nuchter blijven }:|
pi_117346230
Ik hoop het zo voor je Chanty!
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:55:15 #256
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117346755
Haha dames toch... ;) jullie zullen toch nog even geduld moeten hebben. Ik ga op zijn vroegst pas zondag testen denk ik. Mijn lijf is nooit extreem stipt. Volgens de natuurarts waar ik ben geweest is mijn hormoonhuishouding wel een heel stuk beter dan twee maanden geleden. Ze achtte de kans dan ook aanwezig dat het nu wellicht zou kunnen lukken!
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:56:10 #257
52229 Chanty
pi_117381558
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker en dacht: Getver dit is de derde keer op een rij dat ik zo vroeg wakker ben. En toen schoot me ineens te binnen dat er hier wat dames waren die ook ineens vroeg wakker waren en zwanger. Begin nu ernstig te twijfelen :D
pi_117382021
:o Chanty! Zou het??
Frummel spannend! Wat doet die natuurarts verder, voeding aanpassen of kruiden oid?
pi_117382085
Ohhh Chanty, wat spannend! Mijn ritme ging ook helemaal om! Ik duim nog een standje harder, dat het raak is en dan maximaal 2 keer :*

Frummel, nog maar 1 nachtje is dat! Ik duim!!
pi_117385465
Oeh, spannnend Chanty en Frummel! Fingers crossed en hopelijk snel twee streepjes! ^O^

En jeetje, wat een heisa verder rond dat doortesten :7 Gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor Sparkling en kutopmerkingen negeren, sommige mensen beschikken nu eenmaal niet over een empatisch vermogen.

Hier ondertussen wel ongesteld geworden. We bekijken het maar positief, mijn cyclus is iig erg regelmatig dus op naar de volgende ronde!
't es tit tat 't ut es!
pi_117387777
Ohh Chanty, wat spannend! Dat zou wat zijn O+

Frummel, hoe is het bij jou, nog niet ongesteld?
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:45:58 #262
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117394706
Nee nog niet ongesteld hier! Wel nog steeds gevoelige tieten... en een drukkend gevoel in mijn buik.

Fieder, die natuurarts heeft inderdaad een combinatie van allerlei soorten vitaminepillen voorgeschreven en daarnaast korrels met bioresonantie ( als ik het goed zeg). Beetje zweverig maar het werkt super! ;)
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:52:35 #263
52229 Chanty
pi_117394944
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:45 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee nog niet ongesteld hier! Wel nog steeds gevoelige tieten... en een drukkend gevoel in mijn buik.

Fieder, die natuurarts heeft inderdaad een combinatie van allerlei soorten vitaminepillen voorgeschreven en daarnaast korrels met bioresonantie ( als ik het goed zeg). Beetje zweverig maar het werkt super! ;)
Oh wat spannend *O* Ga jij de streepjesregen ontketenen? O+
pi_117397451
Even zo ego als maar zijn kan, sorry.

Vandaag 14 dagen na NOD, nog steeds geen menstruatie gezien. Zat geduldig te wachten tot het zou komen, zodat we de volgende ronde konden gaan benutten.

Totdat ik afgelopen week 's morgens vroeg de tram uit wilde stappen omdat ik moest overgeven. Vanmiddag toch maar getest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een tikje van de wereld, had het zó niet verwacht, zo idioot snel ook, maar potverdikkie zeg, wat zijn we blij! O+

Wie doet er mee met streepjes piesen? *O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:10:45 #265
52229 Chanty
pi_117397613
Tof O+ Gefeliciteerd! *O*

Frummel pies jij morgen, dan pies ik woensdag? :P
pi_117398124
L-E O+ Van harte!
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:46:43 #267
52229 Chanty
pi_117399079
Martine jij mag ook morgen testen zie ik :o Heb je er inmiddels een beter gevoel over?

En Estelle balen maar je hebt een goede instelling ^O^ Wel fijn dat je cyclus regelmatig is.
pi_117404533
LE, toch te vroeg getest dus! Gefeliciteerd, wat leuk! :D

Estelle, jammer. Gelukkig heb je een mooie cyclus, snel nieuwe kansen.

Chanty en Frummeltje, heel spannend voor jullie. Ga je echt morgen testen Frummel? Ben zo benieuwd!
E.
pi_117408846
L-E gefeliciteerd *O*

Chanty en frummeltje jullie houden de spanning er nog even in. Klinkt wel hoopvol.

Ik ben mezelf ook weer een beetje aan het gek maken. Veel last van misselijkheid. Kan echt minder eten als normaal en soms eet ik wat, zodat de misselijkheid weer afneemt en af en toe naar buiten om frisse lucht in te ademen, zodat misselijkheid afneemt. Slaap ook veel slechter afgelopen dagen... Maar zit pas op dag 17 en ben al 5 dagen misselijk, dus het kan niet eens raak zijn en dan toch zit er zo'n stemmetje in mijn hoofd heel hoopvol te zijn :').
pi_117415295
En en en Frummel? Al getest? ;)
pi_117415602
LE gefeliciteerd!
Frummel en Chanty spannend maar absoluut hoopvol. Ik duim voor streepje.

Hier gaan we voor de volgende ronde, gister middag ben ik ongesteld geworden. Positief is wel dat ik mn regelmatige cyclus terug heb. En dat we de benodigde verbouwing van ons huis nog even iets kunnen uitstellen.
Hoe zit dat nou eigenlijk, de dagen met een hoog slakkengehalte zijn toch de meest vruchtbare dagen? Ik temperatuur niet omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn.
  zondag 30 september 2012 @ 08:59:58 #272
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117415634
Niet meer nodig om te testen... :(
pi_117415670
Oh frummeltje dat is flink balen op zijn zachtst gezegd. :*
  zondag 30 september 2012 @ 09:10:56 #274
52229 Chanty
pi_117415748
Frummel nee ;( -O- Dikke knuffel :* Jij bent toch ook al een hele tijd bezig inmiddels?

Sethiwe wat apart :o
pi_117415802
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 08:59 schreef Frummeltje86 het volgende:
Shit!! :( :*
pi_117415840
quote:
shit gatver wat een teleurstelling !
pi_117416136
L-E wat goed! *O*

Frummel, balen! :( :*
  zondag 30 september 2012 @ 10:13:49 #279
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117416442
Ik kan momenteel even niet meer dan :( op mijn gezicht toveren. Baal flink...

Trek me even terug voorlopig. Succes voor jullie allemaal :*
  zondag 30 september 2012 @ 10:28:30 #280
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117416719
Bah wat jammer Frum! ;( :*
pi_117416962
Ah shit frummel! Dat is echt niet leuk :(

Martine, jammer. Hopelijk heb je volgende ronde meer succes :)
E.
  zondag 30 september 2012 @ 10:49:03 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_117417057
L-E, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_117419761
quote:
-O- Nou zeg, wat jammer. :*
  zondag 30 september 2012 @ 12:46:26 #284
190853 RockabeIIa
pi_117419801
Gefeliciteerd LE!
pi_117420077
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan momenteel even niet meer dan :( op mijn gezicht toveren. Baal flink...

Trek me even terug voorlopig. Succes voor jullie allemaal :*
Begrijpelijk hoor, balen is geoorloofd, en hoe. Veel sterkte. :*
  zondag 30 september 2012 @ 15:18:43 #286
52229 Chanty
pi_117424434
Het bruinverlies is nu helemaal weg. Heeft dus vier dagen geduurd, waarvan het gisteren alleen nog met afvegen was... ik vind het maar spannend!
  zondag 30 september 2012 @ 15:38:36 #287
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117425099
Nou zeker spannend Chanty!!

Balen Frummel... :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117460890
Zouden jullie voor mij even willen test staren?
Ik zie een heel licht streepje maar ik heb het gevoel dat ik gek aan het worden ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117460905
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:46 schreef Happiny het volgende:
Ik zie een heel licht streepje maar ik heb het gevoel dat ik gek aan het worden ben.
SPOILER
Zet m eens in negatief?
pi_117460982
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:46 schreef Happiny het volgende:
SPOILER
Ik zie ook een licht streepje.
Maar.... het is een streepje
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:56:53 #291
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_117461162
Ik zie 'm ook Happiny!
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:18:38 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117461700
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Chanty het volgende:
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker en dacht: Getver dit is de derde keer op een rij dat ik zo vroeg wakker ben. En toen schoot me ineens te binnen dat er hier wat dames waren die ook ineens vroeg wakker waren en zwanger. Begin nu ernstig te twijfelen :D
Chanty, dat was bij mij dus alledrie de keren het geval. :Y
(En ook het bruinverlies bij de tweede. ;) )
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:21:15 #293
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_117461754
Chanty wat spannend, hopelijk wordt het snel duidelijk!

Frummel, wat een domper... :*

En L-E onwijs gefeliciteerd!
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:27:01 #294
52229 Chanty
pi_117461923
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Chanty, dat was bij mij dus alledrie de keren het geval. :Y
(En ook het bruinverlies bij de tweede. ;) )
Aaaahh hou op :P Ik hoop het zoooooo erg O+ En mijn man probeert me maar nuchter te houden en eraan de herinneren dat de kans wel heel klein is en dat het vanalles kan betekenen. Net even van de KV-testen gehaald aangezien die zo goed blijken te zijn. Heb ook wel sensitive testen van sensitest thuis liggen maar geen idee hoe goed ze zijn. Nog twee dagen dan mag ik...

Happiny ik zie een heeeeeeel vaag streepje. Zou morgen of overmorgen gewoon nog eens testen dan moet het al zichtbaarder zijn? Op welke dag zit je?
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:29:53 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117462024
Bij de derde keer had ik wat last van mijn borsten en een zeurderig gevoel onderin mijn buik, maar aangezien het totaal ongepland was en ook niet zou moeten kunnen, want spiraal, dacht ik echt dat het tussen mijn orgen zat. En dus zei ik met een gekke bek tegen F. 'nou ja, het zal wel tussen mijn oren zitten, want ik word nog niet op rare tijden wakker 's ochtends'. :') :D De volgende ochtend was ik om half 6 klaar wakker en 'the rest is history'. :+
Dus ik ga voor je duimen hoor! :Y
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:38:05 #296
52229 Chanty
pi_117462260
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Bij de derde keer had ik wat last van mijn borsten en een zeurderig gevoel onderin mijn buik, maar aangezien het totaal ongepland was en ook niet zou moeten kunnen, want spiraal, dacht ik echt dat het tussen mijn orgen zat. En dus zei ik met een gekke bek tegen F. 'nou ja, het zal wel tussen mijn oren zitten, want ik word nog niet op rare tijden wakker 's ochtends'. :') :D De volgende ochtend was ik om half 6 klaar wakker en 'the rest is history'. :+
Dus ik ga voor je duimen hoor! :Y
Whahaha _O- wel fijn dat je het op die manier kunt herkennen. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten en feit is dat het gewoon toeval kan zijn of wishfull thinking.
Pijnlijke tepels en trekkend gevoel in mijn onderbuik had ik de dag van de echo en de drie dagen erna (als er een eisprong was dan wat die rond die tijd), maar geen idee of dat typisch samen gaat.
Nou ja, woensdag testen, anders vrijdag nog een keer en als het dan nog negatief is bel ik het ziekenhuis wel om te zien wat zij zeggen dat ik moet doen.
pi_117465529
Happyine, ik zie hem ook. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, dan moet hij toch wel merkbaar donkerder zijn.

Chanty, heb je niet heel erg de neiging nu gewoon al een test te doen joh? :D

Ik heb een afspraak in het ziekenhuis gemaakt, 22 oktober pas. Mijn gyn heeft vakantie tot die tijd dus nog 3 weekjes wachten. Tot de echo durf ik mezelf niet zo goed in Z&G te laten zien en er is toch nog niets te melden nu ;)
E.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:21:17 #298
52229 Chanty
pi_117465777
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Happyine, ik zie hem ook. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, dan moet hij toch wel merkbaar donkerder zijn.

Chanty, heb je niet heel erg de neiging nu gewoon al een test te doen joh? :D

Ik heb een afspraak in het ziekenhuis gemaakt, 22 oktober pas. Mijn gyn heeft vakantie tot die tijd dus nog 3 weekjes wachten. Tot de echo durf ik mezelf niet zo goed in Z&G te laten zien en er is toch nog niets te melden nu ;)
Jawel maar als ik nu test en hij is negatief dan weet ik nog niets want dan test ik te vroeg dus ik ga gewoon op zn minst wachten tot die twee weken om zijn.

3 weekjes, dat gaat zo voorbij. Voel je je lekker zwanger verder? O+
pi_117466242
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jawel maar als ik nu test en hij is negatief dan weet ik nog niets want dan test ik te vroeg dus ik ga gewoon op zn minst wachten tot die twee weken om zijn.

3 weekjes, dat gaat zo voorbij. Voel je je lekker zwanger verder? O+
Maar je kan ook een licht streepje krijgen zoals in het andere topic ;)
En een test kost niets. Dus... ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:36:52 #300
52229 Chanty
pi_117466378
Jaaa breng me nou niet in de verleiding :P Ik heb het al zo zwaar om rustig te blijven :+
pi_117466408
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:36 schreef Chanty het volgende:
Jaaa breng me nou niet in de verleiding :P Ik heb het al zo zwaar om rustig te blijven :+
Ik breng je niet in de verleiding. Je moet gewoon ff een testje doen O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')