Nou LE, wat ben jij gemeen!! Zeurderig gevoel kan ook bij een zwangerschap horen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog niet gepiest! Nu ja, wel natuurlijk, maar niet voor een streepje. Zeurderig gevoel in de onderbuik, dus er kan goed een menstruatie onderweg zijn inmiddels..
Dankje!quote:
Dankje happyme! Hoe staat het er bij jou voor?!quote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef happyme28 het volgende:
Balen L-E, het zag er zo hoopvol uit.... Hopelijk kun je snel verder!
Welkom Elmo! En succes
quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef L-E het volgende:
Nee..
Net getest. Weer negatief. Dus nu wil ik gewoon heel erg graag bloed zien, dan kunnen we verder.
Je staat er tussen. Klopt je startdatum ook? 08-2012?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik sta ook nog niet in de OP... Mijn NOD is 8 oktober pas, net vorige maand eerste poging mislukt. Komend weekend weer klussen voor de tweede poging.
Dat magquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Estelle, wil jij ook in de OP met begindatum? Zo ja, wat is je begindatum?
Volgens mij heb ik alles aangevuld, mocht ik iets vergeten zijn dan hoor ik dat graag
Dat gaat niet passenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef Kekaa het volgende:
En dan een 8ling![]()
Wel fijn dat je reageert!!
Waarom zou je met een drieling de zwangerschap al af moeten breken? Het is natuurlijk heel veel en er zitten risico's aan verbonden maar je zou niet de eerste zijn toch..?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat gaat niet passenZelfs een drieling gaat niet passen. Met een tweeling zou ik nog wel doormogen. Maar moet er niet aan denken dat ik nu zwanger raak van een drieling en je daardoor alsnog de zwangerschap moet afbreken terwijl je er zo hard voor moet werken om zwanger te raken
Estelle: geduld is wel een schone zaak jaEn welkom en succes
De verschillende gyns hebben vrij duidelijk gezegd dat ik met twee doormag, maar met drie niet. Ik ben niet zo heel groot en zwaar, waarschijnlijk zijn de risico's gewoon te groot dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou je met een drieling de zwangerschap al af moeten breken? Het is natuurlijk heel veel en er zitten risico's aan verbonden maar je zou niet de eerste zijn toch..?
Nouja, ik duim op een (of twee) wondertjes voor je!
Hmm oké, nouja ik neem aan dat jij nog altijd zelf die beslissing mag maken mocht het zover komen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
De verschillende gyns hebben vrij duidelijk gezegd dat ik met twee doormag, maar met drie niet. Ik ben niet zo heel groot en zwaar, waarschijnlijk zijn de risico's gewoon te groot dan.
Heel erg herkenbaar. Een kindje heb ik voor mijn gevoel vaak uitgesteld. Eerst een diploma halen, dan een goede baan... dan dit, dan dat.... Nu op dit moment werk ik maar 12 uur per week, en zit ik gedeeltelijk in de WW (had voor een half jaar werk, contract niet verlengd). Heb de afgelopen paar maanden het idee dat ik tegen een burnout aan zat (misschien nog wel zit). Aan het solliciteren.. en is het dan wel handig, zwanger worden en een kindje krijgen? Ook als ik straks wel ergens net werk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Frummeltje86 het volgende:
LiefJe hebt gelijk; ik zou heel graag in de toekomst willen kijken.Eigenlijk weet ik al twee jaar dat ik wil stoppen bij mijn huidige werk, maar ergens durf ik dat steeds niet... En nu schiet ik elke week van de ene emotie in de andere. Eerst wil ik me helemaal richten op solliciteren, dan wil ik weer rekening houden met een eventuele zwangerschap binnenkort. Ik wil echt heel graag iets anders gaan doen. Kom vier van de vijf dagen zwaar depri thuis...
Sorry voor mijn zeuractie, ik voel me echt een zeikerd. Moet mezelf even weer een schop onder mijn kont geven en een keuze gaan maken!
Dat klopt inderdaad. Dank je wel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Je staat er tussen. Klopt je startdatum ook? 08-2012?
Zo had ik er ook een, maar dan komt er op een gegeven moment ineens achteraan "Maar we proberen het gewoon en we zien wel hoe het gaat". Hij doet dan alsof hij er vanuit gaat dat het toch wel even gaat duren voordat ik zwanger ben. Maar stiekem wil hij het zelf ook wel graag want hij vond de eerste keer testen ook wel spannend en vond het ook jammer dat het niet gelukt was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
afgezien van het feit dat mijn man enorm last heeft van het mannenkwaaltje " ik ben er nog niet helemaal aan toe "![]()
dat bij draaien mag wel een beetje rap gebeuren,quote:Op woensdag 19 september 2012 08:57 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Zo had ik er ook een, maar dan komt er op een gegeven moment ineens achteraan "Maar we proberen het gewoon en we zien wel hoe het gaat". Hij doet dan alsof hij er vanuit gaat dat het toch wel even gaat duren voordat ik zwanger ben. Maar stiekem wil hij het zelf ook wel graag want hij vond de eerste keer testen ook wel spannend en vond het ook jammer dat het niet gelukt was.
Dus dat draait vanzelf bij.
Dat is bij mij inderdaad ook zo. Heel onze vriendengroep is nu ook aan het werpen en dan vindt hij het toch wel ontzettend leuk om met zo'n klein mensje bezig te zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 10:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat bij draaien mag wel een beetje rap gebeuren,ik rammel de tent uit en ik ben ook geen 25 meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |