Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh je doet vandaag niet even de laatste test zodat we daar vanaf zijn?
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.
Ja prima, als andere mensen dat denken mogen ze dat ook zelf zeggen. En ik ben echt de enige niet die langere tijd door aan het testen is.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
Ja maar zoals ik ook zei was dat sowieso het plan al. Naar aanleiding van jouw verhaal helemaal, dat maakt niemand graag meequote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb er geen last van en ik begrijp het ook wel, heb het zelf ook gedaan. Kan je wel aanraden om er na deze week mee te stoppen, anders krijg je straks misschien wat ik ook had, en dan schrik je je onnodig kapot.
Ik heb vaak zat gehad dat mensen naar mijn idee nogal overdreven reageren (net een maand proberen zwanger te raken en dan meteen enorm van slag zijn als het niet raak is) en dat heb ik altijd aangegeven. Zeker toen ik nog actief meepostte in dit topic.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
Dat meen je? Goh, nooit geweten!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.
Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
Jij moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar nog even terug komen. Natuurlijk heb je gelijk, een donkere test zegt niet alles.
Maar de vorige keer zei het wel degelijk dat het mis zat en wist ik dat al voor ik bloed zag. Mijn streepjes zijn nu donkerder dan ze vorige maand geweest zijn en daarom heb ik ook aangegeven hierna te stoppen met testen. Prima dat jij vindt dat dat onzin is. Ik voel me prima bij het zien dat de testen donkerder worden zodat ik weet dat het er (nu) in ieder geval goed uit ziet.
Wat een ongelooflijk zwart/wit denken, geen enkele ruimte voor nuancequote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.
Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
Dat kan toch ook gewoonquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.
Soms is het gewoon te veel.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is echt awesome!!quote:Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Serious...
Als je es wist hoeveel 'opdehandenzitters' er zijn die zich dood ergeren aan jou en/of zelfs opgehouden zijn met posten.
Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Sorry, maar het stoort mij af en toe ook.
En ik probeer het dan genuanceerd te zeggen.
Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.
Soms is het gewoon te veel.
Lekker belangrijk wat een ander daar van denkt. Al doe je 10 testen op een dag en post je dat. Lekker doen. Willen mensen het niet lezen, kijken ze er toch lekker over heen.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:58 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |