abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117271779
Belle, dat heb ik dus gehad rond 6-7 weken, dat de test ineens veel lichter was. Paniek! Dacht echt dat het helemaal over was ;( vk aan de telefoon toen ook trouwens, zij hadden daar nog nooit van gehoord :?. Heb het daarna wel meteen afgeleerd :').
pi_117287286
ben weer terug van even weg geweest. Heb het forum express een beetje gemeden omdat ik niet zo bezig wil zijn met zwanger worden. Als het zover is dan is het zo en anders proberen we het de maand er op gewoon weer opnieuw.

De afgelopen week enorm pijnlijke borsten gehad, nu zijn ze nog wel gevoelig maar t is niet meer de hele dag door. Verder heb ik een aantal pijnlijke steken gehad in mn buik en rommellige darmen. Op zich zijn het wel dingen die me hoopvol maken. Maar ben ook bang dat het tussen mn oren zit en dat de pijnlijke borsten bij mijn cyclus horen. Vorige maand had ik ze ook maar toen werd ik gewoon ongesteld. Maar zondag zullen we het weten... maar tot die tijd laat ik mijn wijntjes maar even staan.
pi_117291395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh je doet vandaag niet even de laatste test zodat we daar vanaf zijn?
Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.
E.
pi_117291544
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117291609
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
Ja prima, als andere mensen dat denken mogen ze dat ook zelf zeggen. En ik ben echt de enige niet die langere tijd door aan het testen is.
E.
pi_117291965
Ik heb er geen last van en ik begrijp het ook wel, heb het zelf ook gedaan. Kan je wel aanraden om er na deze week mee te stoppen, anders krijg je straks misschien wat ik ook had, en dan schrik je je onnodig kapot. :*
pi_117292096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb er geen last van en ik begrijp het ook wel, heb het zelf ook gedaan. Kan je wel aanraden om er na deze week mee te stoppen, anders krijg je straks misschien wat ik ook had, en dan schrik je je onnodig kapot. :*
Ja maar zoals ik ook zei was dat sowieso het plan al. Naar aanleiding van jouw verhaal helemaal, dat maakt niemand graag mee :*
E.
pi_117292336
quote:

[..]

Ik heb vaak zat gehad dat mensen naar mijn idee nogal overdreven reageren (net een maand proberen zwanger te raken en dan meteen enorm van slag zijn als het niet raak is) en dat heb ik altijd aangegeven. Zeker toen ik nog actief meepostte in dit topic.

Maar in dit geval? Spark geeft zelf al aan dat ze na deze test gaat stoppen. En damn, ze heeft twee miskramen achter elkaar gehad, ik kan me goed voorstellen dat ze misschien wat 'verder' gaat dan normaal.

Ik denk dat ze meer heeft aan goed advies dan een kut opmerking zoals die van jou.
pi_117292798
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.

Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117292891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.

Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
Dat meen je? Goh, nooit geweten!

Ik test helemaal niet iedere dag trouwens, om de dag, dat wel ja. Maar dat duurt nu nog niet eens een week.
E.
pi_117293264
Maar nog even terug komen. Natuurlijk heb je gelijk, een donkere test zegt niet alles.
Maar de vorige keer zei het wel degelijk dat het mis zat en wist ik dat al voor ik bloed zag. Mijn streepjes zijn nu donkerder dan ze vorige maand geweest zijn en daarom heb ik ook aangegeven hierna te stoppen met testen. Prima dat jij vindt dat dat onzin is. Ik voel me prima bij het zien dat de testen donkerder worden zodat ik weet dat het er (nu) in ieder geval goed uit ziet.
E.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:10:27 #187
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117293515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar nog even terug komen. Natuurlijk heb je gelijk, een donkere test zegt niet alles.
Maar de vorige keer zei het wel degelijk dat het mis zat en wist ik dat al voor ik bloed zag. Mijn streepjes zijn nu donkerder dan ze vorige maand geweest zijn en daarom heb ik ook aangegeven hierna te stoppen met testen. Prima dat jij vindt dat dat onzin is. Ik voel me prima bij het zien dat de testen donkerder worden zodat ik weet dat het er (nu) in ieder geval goed uit ziet.
Jij moet doen waar je je goed bij voelt :* Ik heb er geen last van hoewel ik denk dat je jezelf er mogelijk ook meer gek mee maakt dan nodig. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen na twee miskramen. En nu ksssst kssst naar je bedje. Stress is niet goed voor zwangere vrouwen en jij moet gewoon lekker uitrusten en genieten ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117294601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:

Wat een ongelooflijk zwart/wit denken, geen enkele ruimte voor nuance :')

Kusje kroel is exact het tegenovergestelde van jouw botte opmerking. Er is een enorm gebied daartussenin. Ik ben het met je eens dat niet iedere opmerking ingepakt hoeft te worden, maar je kunt het ook duidelijk brengen op een andere manier.

Los daarvan: testen bieden ook geen zekerheid behalve dat je 'zeker' weet dat je op het moment van testen zwanger/niet zwanger bent. Maar goed. Dat kun je nog verder doorvoeren. Wat geeft wel zekerheid? Ik heb met 6-7 weken een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Vijf dagen later had ik een miskraam. Dus tja.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:36:37 #189
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117295385
Doen waar jij je goed bij voelt Sparkling. O+ Wat kan jou het schelen wat een ander daarvan vindt? Als het stoort dan hoor je het wel, nou dat was er dan precies 1 en die stoort zich nogal snel. Who gives a fuck?

Dus kusje, kroel en slaap lekker! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117296243
Sorry, maar het stoort mij af en toe ook.
En ik probeer het dan genuanceerd te zeggen.

Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.

Soms is het gewoon te veel.
pi_117301579
Sparkling: lekker doen waar jij zin in hebt hoor. Ik kan me je behoefte voorstellen, gezeur daarover helpt niets, de rust in je hoofd die je nodig hebt in deze onzekere angstige periode valt niet altijd af te dwingen. For what it's worth: ik heb er geen last van. Ik hoop dat de komende weken voorbij vliegen en je snel in de 'veilige' zone zit! :)
pi_117301634
Sparkling: Ik snap ook wel dat juist jij vaker een test herhaalt door wat jij hebt meegemaakt, ik stoor me er niet aan, maar ik snap ook dat mensen je willen adviseren om ermee te stoppen, zoals jijzelf ook al van plan bent... Dus wat mij betreft hoeft het zeker niet alleen maar kusjekroel te zijn, maar een beetje begrip en nuance kan geen kwaad...

Ik ben bij de gynaecoloog geweest en hij vemoedt ook het PCO syndroom. Op de echo zagen mijn baarmoeder en eierstokken er goed uit, maar uit mijn bloed bleek dat de 'aansturing vanuit de hersenen om de eitjes goed te laten rijpen' niet goed werkt. Hiervoor krijg ik Clomid. Ik moet hier vandaag mee starten en 8 of 9 oktober weer langskomen voor een echo...Ik ben echt blij dat er tegenwoordig zoveel kan en hij gaf ook gelijk aan dat dit 'probleem' in de meeste gevallen heel goed te behandelen is.. Ik twijfel een beetje of ik nu nog hier 'hoor' of bij het andere topic... Het gaat niet helemaal vanzelf, maar het is niet heel ernstig...

ik moet vandaag werken, dus ik kan vanavond pas weer bijlezen..
pi_117301740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.

Dat kan toch ook gewoon :?

Babbel, jammer dat het allemaal niet vanzelf gaat maar fijn dat de gyn er iig positief over is :) Ik hoop dat de Chlomid het helemaal gaat zijn voor jou, dat je snel een eisprong hebt en dan natuurlijk die streepjes! :*
  donderdag 27 september 2012 @ 07:49:13 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117301863
Babbel hopelijk gaat de Chlomid bij jou wel werken :) En je kunt gewoon in beide topics posten. Doe ik ook ;) Wil toch weten hoe het hier verder gaat en als er eenmaal iets gebeurt zit ik ook net zo goed op een tweede streepje te wachten. En in het andere topic zitten er meer mensen met PCO. Hoe ernstig het is weet je pas later, want ook met PCO kan het zijn dat je uiteindelijk bij IVF uitkomt omdat andere dingen niet werken. De eerste behandeling is meestal gewoon Chlomid, dat is het minst ingrijpend en werkt voor velen voldoende. Succes :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 27 september 2012 @ 08:09:48 #195
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_117302027
quote:

[..]

:')
Serious...
Als je es wist hoeveel 'opdehandenzitters' er zijn die zich dood ergeren aan jou en/of zelfs opgehouden zijn met posten.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_117302290
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

:')
Serious...
Als je es wist hoeveel 'opdehandenzitters' er zijn die zich dood ergeren aan jou en/of zelfs opgehouden zijn met posten.
Dat is echt awesome!! O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117302771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Sorry, maar het stoort mij af en toe ook.
En ik probeer het dan genuanceerd te zeggen.

Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..
E.
pi_117302806
Babbel, dat klinkt niet fijn! Hopelijk slaat de Chlomid goed aan bij jou!! :*
E.
pi_117302826
Ik moet ook zeggen dat ik jouw opmerking onnodig kwetsend vind Tico. Ik deel absoluut je mening dat het zinloos is om zo vaak te testen, het biedt geen enkele zekerheid en je maakt jezelf helemaal gek. Maar wij kunnen niet in Sparkling's hoofd kijken en ik kan me voorstellen dat 2 miskramen achter elkaar je afschuwelijk onzeker maken (na mijn miskraam heb ik in de eerste week dat ik zwanger was van Saar ook 6 testen gedaan geloof ik :o). Je had dezelfde boodschap ook een stuk genuanceerder kunnen brengen. En dan hoeft het natuurlijk niet gelijk kusje kroel te zijn.

Sparkling ik hoop dat je snel vertrouwen krijgt in je zwangerschap!
pi_117302859
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:58 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..
Lekker belangrijk wat een ander daar van denkt. Al doe je 10 testen op een dag en post je dat. Lekker doen. Willen mensen het niet lezen, kijken ze er toch lekker over heen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')