Balen, happyme.. volgende maand weer een streepjesregen dan maar?? Ik ben nu ook ongesteld, dus dan kunnen wij mooi met de volgende lichting meequote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef happyme28 het volgende:
Gefeliciteerd Spark!! Dit moet 'm dan maar zijn toch! En geniet van je weekje weg!
Hier helaas geen geluk deze maand. Maar weer een maandje wachten dus!
Ja, volgens mij wel duidelijker dan vorige maand terwijl ik nu vroeger test. Wel leukquote:Op donderdag 20 september 2012 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Fijn Spark! En je streepjes waren deze keer ook meteen al duidelijker toch?
Allemaal positieve tekenenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:58 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel duidelijker dan vorige maand terwijl ik nu vroeger test. Wel leuk
Bij jou al iets van een cyclus in zicht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Poppejans het volgende:
Van harte Sparkling, wat goeeeed!Hopelijk kan je snel (ietsje) geruster gaan genieten!
Hmm er gebeurt wel iets dus.. Ga je nu ook ovutesten gebruiken en/of tempen? Shit zeg, als het allemaal zo lang duurtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Poppejans het volgende:
Oh en ik laat niet veel van me horen omdat er steeds zo weinig te melden valt hier, maar lees wel al jullie verhalen mee hoor.
Maar nu heb ik ook weer wat te vertellen; ben toch weer ongesteld geworden, mn lijf is echt vaahaag
In nov met de pil gestopt, in juni(!)een keer ongesteld geweest, daarna weer niks en nu dus ineens weer
En ik heb nog steeds de arts niet gebeld voor een doorverwijzing, stom he. Gewoon omdat ik denk dat ik in het zh weer zal horen wat ik ook hoorde voordat ik zwanger van Wolf werd; dat er niks afwijkends is...
Maar ik wil niks liever dan zwanger worden, het duurt me alweer veel te lang nu. Ik twijfel nog of ik nog weer zal afwachten of er nu wel een eisprong komt, of toch maar gaan bellen maandag
#einde dagboek
Lijkt me een strak plan!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
...Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
....
Ik wil ook meedoenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga maandagochtend toch maar bellen, nog weer een keertje langs de gyn kan nooit kwaad.Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
quote:Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
(ik ben een definitieve lurker maar ik vind je berichtje hartverscheurend)
Nou sorry, maar dat dus... Ik mis denk ik ook even het voor-verhaal, maar toch. Tuurlijk is het kut als je graag een kindje wilt en de testen blijven negatief terwijl er ook geen ongesteldheid is, onduidelijkheid is the mother of all evil, maar om daar nou "non-stop om te huilen" ... nee, sorry dat gaat mijn inlevingsvermogen echt te boven. Maar goed, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, welke kant op dan ook.quote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]Ik lees niks hartverscheurends
Darkbrowneyes, je username zegt me zo niks dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gaat er een verhaal vooraf aan dit berichtje ofzo?
Waarom zou je huilen bij 2x een negatieve test?
Dan zou ik al geen tranen meer over hebben gehad geloof ik![]()
Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hoi dames,
Kom even uit de lurkmodus, afgelopen 3 weken zo vreemd gevoeld. Probeerde er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar de symptomen kwamen vanzelf.
Week 2 getest..negatief
Vanochtend getest.. negatief
Ik ben er zo kapot van, heb non stop gehuild vanaf het moment dat ik uitslag hadSorry als ik er even tussen kom zeuren..ik voel me zo alleen nu
Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..quote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.
Dan lijkt het niet alsof je bezig bent om zwanger te raken. Want dan kan je beter die pil niet slikken
Maar dan niet piepen in het wachten op het tweede streepje topic, want dan wacht je er totaal niet opquote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..
Als het zo welkom is en je vriend wilt ook, dan hoef je toch geen nieuwe pil te gaan halen? Grote kans dat je dan binnen een half jaartje gewoon zwanger bent.quote:Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Nou we zijn alles nagegaan, op een gegeven moment blijft een mogelijke zwangerschap over. En het was meer dan welkom..financieel ook.
Het was zo'n ander gevoel, je lichaam veranderd dus het idee dat ik het wel kon zijn wende en werd er blij van. Mijn vriend ook..
De reden dat ik zo moest huilen is omdat mijn verwachting en hoop te groot was. Ik ben zojuist iemand kwijt geraakt dus dit erbij kwam rauw op mijn dak. Maar bedankt voor jullie oordeel..ik zal me niet meer laten zien hier..
Ik lig op bed! Ik was zo moe dat ik ben gaan liggen en viel in slaap. Ik ben net wakker!quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Kekaa het volgende:
Sparkling, doe es vakantie vieren joh!
morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef StampertjeX het volgende:
die testen waren 3 september bijna een maand terug dus
Heeft mijn zusje ook gehad anders. Daardoor kwam ze er ook pas bij maand 3 achter dat ze uberhaupt zwanger was.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.
Ja baas!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef Logician78 het volgende:
Volgens mij is dat normaal, en nu hup genieten jij!
+1quote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry
+1quote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry
Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh je doet vandaag niet even de laatste test zodat we daar vanaf zijn?
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig last van toch? Je kan ook over berichten van mij heen lezen als ik je zo stoor. Jeetje.. Altijd zo lekker vriendelijk jij tegen iedereen hè.
Ja prima, als andere mensen dat denken mogen ze dat ook zelf zeggen. En ik ben echt de enige niet die langere tijd door aan het testen is.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
Ja maar zoals ik ook zei was dat sowieso het plan al. Naar aanleiding van jouw verhaal helemaal, dat maakt niemand graag meequote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb er geen last van en ik begrijp het ook wel, heb het zelf ook gedaan. Kan je wel aanraden om er na deze week mee te stoppen, anders krijg je straks misschien wat ik ook had, en dan schrik je je onnodig kapot.
Ik heb vaak zat gehad dat mensen naar mijn idee nogal overdreven reageren (net een maand proberen zwanger te raken en dan meteen enorm van slag zijn als het niet raak is) en dat heb ik altijd aangegeven. Zeker toen ik nog actief meepostte in dit topic.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon wat een hoop mensen denken en die op hun handen gaan zitten. Ik gooi het er gewoon uit.
Dat meen je? Goh, nooit geweten!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.
Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
Jij moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar nog even terug komen. Natuurlijk heb je gelijk, een donkere test zegt niet alles.
Maar de vorige keer zei het wel degelijk dat het mis zat en wist ik dat al voor ik bloed zag. Mijn streepjes zijn nu donkerder dan ze vorige maand geweest zijn en daarom heb ik ook aangegeven hierna te stoppen met testen. Prima dat jij vindt dat dat onzin is. Ik voel me prima bij het zien dat de testen donkerder worden zodat ik weet dat het er (nu) in ieder geval goed uit ziet.
Wat een ongelooflijk zwart/wit denken, geen enkele ruimte voor nuancequote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Och nee natuurlijk mag het alleen kusje kroel zijn. Dat je elke dag gaat testen is helemaal niet compleet belachelijk.
Maar goed, je testen kunnen ook donkerder worden en je kindje kan dan ook alweer dood zijn. Het geeft je gewoon 0 zekerheid. Echt 0. Het is zinloos.
Dat kan toch ook gewoonquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.
Soms is het gewoon te veel.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is echt awesome!!quote:Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Serious...
Als je es wist hoeveel 'opdehandenzitters' er zijn die zich dood ergeren aan jou en/of zelfs opgehouden zijn met posten.
Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Kekaa het volgende:
Sorry, maar het stoort mij af en toe ook.
En ik probeer het dan genuanceerd te zeggen.
Wil ook al bijna wegblijven uit het topic, maar het is zo dubbel. Wil ook wel weer graag dingen posten als ik wat meemaak.
Soms is het gewoon te veel.
Lekker belangrijk wat een ander daar van denkt. Al doe je 10 testen op een dag en post je dat. Lekker doen. Willen mensen het niet lezen, kijken ze er toch lekker over heen.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:58 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat is nooit mijn bedoeling natuurlijk. Maar stoor je je eraan dat ik hier post over mijn twijfels of sowieso dat er hier nog gepost wordt als er tweede streepjes zijn? Want anders stop ik wel gewoon met posten tot ik me zeker genoeg voel om in Z&G te posten hoor, dat maakt mij niet echt uit. Ik wil niet dat er mensen niet meer gaan posten omdat ik dat doe ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |