Als het zo welkom is en je vriend wilt ook, dan hoef je toch geen nieuwe pil te gaan halen? Grote kans dat je dan binnen een half jaartje gewoon zwanger bent.quote:Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Nou we zijn alles nagegaan, op een gegeven moment blijft een mogelijke zwangerschap over. En het was meer dan welkom..financieel ook.
Het was zo'n ander gevoel, je lichaam veranderd dus het idee dat ik het wel kon zijn wende en werd er blij van. Mijn vriend ook..
De reden dat ik zo moest huilen is omdat mijn verwachting en hoop te groot was. Ik ben zojuist iemand kwijt geraakt dus dit erbij kwam rauw op mijn dak. Maar bedankt voor jullie oordeel..ik zal me niet meer laten zien hier..
Ik lig op bed! Ik was zo moe dat ik ben gaan liggen en viel in slaap. Ik ben net wakker!quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Kekaa het volgende:
Sparkling, doe es vakantie vieren joh!
morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef StampertjeX het volgende:
die testen waren 3 september bijna een maand terug dus
Heeft mijn zusje ook gehad anders. Daardoor kwam ze er ook pas bij maand 3 achter dat ze uberhaupt zwanger was.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.
Ja baas!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef Logician78 het volgende:
Volgens mij is dat normaal, en nu hup genieten jij!
+1quote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry
+1quote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |