abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117193800
Oh zo, ik dacht dat ze gewoon dacht dat ze zwanger was en daar ook bewust mee bezig was om te worden. Ik heb ook wel eens gehuild toen ik ongesteld werd hoor, dus dat begrijp ik dan wel. Hoe dan ook, succes verder, hopelijk ga je de goede pil vinden.
E.
pi_117193934
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Nou we zijn alles nagegaan, op een gegeven moment blijft een mogelijke zwangerschap over. En het was meer dan welkom..financieel ook.

Het was zo'n ander gevoel, je lichaam veranderd dus het idee dat ik het wel kon zijn wende en werd er blij van. Mijn vriend ook..

De reden dat ik zo moest huilen is omdat mijn verwachting en hoop te groot was. Ik ben zojuist iemand kwijt geraakt dus dit erbij kwam rauw op mijn dak. Maar bedankt voor jullie oordeel..ik zal me niet meer laten zien hier..
Als het zo welkom is en je vriend wilt ook, dan hoef je toch geen nieuwe pil te gaan halen? Grote kans dat je dan binnen een half jaartje gewoon zwanger bent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 24 september 2012 @ 18:54:26 #153
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117201837
Weet niet of dit in dit topic hoort, maar ik weet niet wat ik heb. Ik heb al 3/4 maanden zere borsten wat ik eerst nooit had ( ben aan de pil ) verder regelmatig misselijk en vage pijn in onderbuik. Ik ben wel al wel 2 keer ongesteld geweest wel minder dan anders, paar weken geleden 2 zwangerschapstesten gedaan eentje half positief en de andere negatief. Maar ik blijf dit gevoel houden en ben wel ongerust omdat je ook hoort dat je tijdens een zwangerschap ook ongesteld kunt blijven, Ik zal hier overigens wel deze week mee naar de dokter gaan
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117202164
Stampertje, wanneer heb je die testen gedaan?

Te snel gelezen. Je zou nog eens kunnen testen, als hij nu nog negatief is ben je niet zwanger in ieder geval, lijkt mij.
E.
pi_117202203
Sparkling, doe es vakantie vieren joh!
pi_117202286
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Kekaa het volgende:
Sparkling, doe es vakantie vieren joh!
Ik lig op bed! Ik was zo moe dat ik ben gaan liggen en viel in slaap. Ik ben net wakker!
En tussendoor internet ik in de auto, wat moet ik anders tijdens een uur zitten? Verslaafd of niet? ;)
E.
pi_117202383
Nog even voor ik opsta en we uit eten gaan: de 2 streepjes op de zwangerschapstest zijn al bijna even donker! :D
E.
  maandag 24 september 2012 @ 19:06:20 #158
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117202462
die testen waren 3 september bijna een maand terug dus
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117204738
Goed, misschien was ik iets overdreven meelevend, maar hoop nog steeds dat je je snel beter voelt DBE. Tot lurks!

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 24-09-2012 20:53:48 ]
  maandag 24 september 2012 @ 20:48:42 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117208669
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef StampertjeX het volgende:
die testen waren 3 september bijna een maand terug dus
morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.
pi_117241069
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

morgen nog een test doen, áls het zo is, dan zou hij nu echt positief moeten zijn, maar die kans is wel klein als je menstrueert. Dan zou je én de uitzondering zijn dat je door de pil zwanger geraakt ben én dat je blijft menstrueren.
Heeft mijn zusje ook gehad anders. Daardoor kwam ze er ook pas bij maand 3 achter dat ze uberhaupt zwanger was.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:18:20 #162
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117241632
Stamp:

Ik ben bij mijn eerste gewoon elke mnd heel licht ongesteld geweest. Ik kwam erachter doordat ik dacht een blaasontsteking te hebben (buikpijn) en de dokter voor de zekerheid toch een test wou doen. Toen bleek ik gewoon 4mnd zwanger te zijn dat was best even schrikken.

Daarna 2 normale zwangerschappen gehad.

En mijn vorige zwangerschap/miskraam was ook een raadsel: wederom gewoon elke mnd lichte ongesteldheid maar wel alle tekenen van een zwangerschap die ik na 3x wel herkende, dus een aantal testen gedaan maar die waren telkens negatief en toen een mnd later ineens een miskraam. Ik bleek bijna 4mnd zwanger te zijn geweest.

Dus ga gewoon naar de dokter en laat een bloedtest of echo doen ipv passief af te wachten en op internet vragen te stellen waar niemand iets mee kan behalve net zo hard mee gissen.

Beide keren trouwens door de anticonceptie heen. :X

Succes :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117263172
Hier ben ik weer met mijn getwijfel..
Is het normaal dat een teststreep niet donkerder wordt dan de controlestreep? Eergisteren waren de streepjes even donker en vandaag ook weer. Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer.
E.
pi_117263208
Ik zou even stoppen met testen en gaan genieten van de vakantie.
Zodra je thuis bent weer testen en een afspraak maken.
pi_117263262
Dat zou ik kunnen doen maar het is niet dat ik dan meer ontspan, denk ik zo.
E.
pi_117263273
Volgens mij is dat normaal, en nu hup genieten jij! o|O
pi_117263285
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef Logician78 het volgende:
Volgens mij is dat normaal, en nu hup genieten jij! o|O
Ja baas! ;)
E.
pi_117263303
Mijn streep is nooit donkerder geworden dan het teststreepje.
Je weet het, zelfs als je een zaklamp nodig hebt om het streepje te onderscheiden ben je zwanger, dus jij bent een superzwangere vakantieganger! Enjoy :)
pi_117263367
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry ;)
pi_117263375
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja baas! ;)
Braaf :*
  woensdag 26 september 2012 @ 09:41:11 #171
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117264203
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
Bij mij is het streepje ook nooit donkerder geworden dan de controlestreep, even donker op z'n best. Don't worry ;)
+1 :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117265978
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef L0t.. het volgende:
+1
Op de sensitesten is ie even donker geworden en op de kruidvattest is ie zelfs altijd net 1 tikje lichter gebleven dan de controlestreep. Ik was toen al 5-6 weken zwanger trouwens. Toen las ik dat na 6 weken de testen ook helemaal gek kunnen doen. Ivm de hoeveelheid HCG (hoog) kunnen de testen dan zelfs negatief uitslaan terwijl je gewoon zwanger bent. Hoe lastig ook, toch op een gegeven moment proberen om de testen te laten liggen. Ik wilde ook heel graag blijven testen om een donkerder streepje te zien. Ik moest er ook echt van afkicken maar na bovenstaande was ik veel te bang dat m'n test opeens onterecht negatief zou zijn, dus dan toch maar gewoon niet meer testen.

Stampertje, wat Logician ook zegt. Na een paar weken zwangerschap kunnen testen dus (weer) negatief uitslaan. En je hebt ook meiden die zelfs helemaal niet positief testen en toch zwanger zijn. Als jouw lichaam gek voelt, dan toch eventueel even naar laten kijken :*
pi_117266250
Wij zitten weer in de auto dus eventjes tijd ;)
Bedankt, dat stelt gerust! Ik heb nu nog 1 test liggen en dan stop ik er ook mee. Dan ben ik 5 weken en moet ik maar vertrouwen hebben dat het goed zit toch?
Volgende week kom ik me melden in Z&G, als het goed is. Brrr, eng!

Nou, ik ga maar weer, anders worden jullie boos ;) Vandaag gaan we een dagje shoppen in Florence! :*
E.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:41:49 #174
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117267339
Super!

I O+ Florence!

Veel plezier :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117269353
Oh je doet vandaag niet even de laatste test zodat we daar vanaf zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')