Hmm er gebeurt wel iets dus.. Ga je nu ook ovutesten gebruiken en/of tempen? Shit zeg, als het allemaal zo lang duurtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Poppejans het volgende:
Oh en ik laat niet veel van me horen omdat er steeds zo weinig te melden valt hier, maar lees wel al jullie verhalen mee hoor.
Maar nu heb ik ook weer wat te vertellen; ben toch weer ongesteld geworden, mn lijf is echt vaahaag
In nov met de pil gestopt, in juni(!)een keer ongesteld geweest, daarna weer niks en nu dus ineens weer
En ik heb nog steeds de arts niet gebeld voor een doorverwijzing, stom he. Gewoon omdat ik denk dat ik in het zh weer zal horen wat ik ook hoorde voordat ik zwanger van Wolf werd; dat er niks afwijkends is...
Maar ik wil niks liever dan zwanger worden, het duurt me alweer veel te lang nu. Ik twijfel nog of ik nog weer zal afwachten of er nu wel een eisprong komt, of toch maar gaan bellen maandag
#einde dagboek
Lijkt me een strak plan!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
...Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
....
Ik wil ook meedoenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga maandagochtend toch maar bellen, nog weer een keertje langs de gyn kan nooit kwaad.Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
quote:Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
(ik ben een definitieve lurker maar ik vind je berichtje hartverscheurend)
Nou sorry, maar dat dus... Ik mis denk ik ook even het voor-verhaal, maar toch. Tuurlijk is het kut als je graag een kindje wilt en de testen blijven negatief terwijl er ook geen ongesteldheid is, onduidelijkheid is the mother of all evil, maar om daar nou "non-stop om te huilen" ... nee, sorry dat gaat mijn inlevingsvermogen echt te boven. Maar goed, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, welke kant op dan ook.quote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]Ik lees niks hartverscheurends
Darkbrowneyes, je username zegt me zo niks dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gaat er een verhaal vooraf aan dit berichtje ofzo?
Waarom zou je huilen bij 2x een negatieve test?
Dan zou ik al geen tranen meer over hebben gehad geloof ik![]()
Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hoi dames,
Kom even uit de lurkmodus, afgelopen 3 weken zo vreemd gevoeld. Probeerde er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar de symptomen kwamen vanzelf.
Week 2 getest..negatief
Vanochtend getest.. negatief
Ik ben er zo kapot van, heb non stop gehuild vanaf het moment dat ik uitslag hadSorry als ik er even tussen kom zeuren..ik voel me zo alleen nu
Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..quote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.
Dan lijkt het niet alsof je bezig bent om zwanger te raken. Want dan kan je beter die pil niet slikken
Maar dan niet piepen in het wachten op het tweede streepje topic, want dan wacht je er totaal niet opquote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |