abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117094443
PJ :* Vakantie jou nog goed gedaan?
pi_117095961
Oh en ik laat niet veel van me horen omdat er steeds zo weinig te melden valt hier, maar lees wel al jullie verhalen mee hoor.

Maar nu heb ik ook weer wat te vertellen; ben toch weer ongesteld geworden, mn lijf is echt vaahaag
In nov met de pil gestopt, in juni(!)een keer ongesteld geweest, daarna weer niks en nu dus ineens weer
En ik heb nog steeds de arts niet gebeld voor een doorverwijzing, stom he. Gewoon omdat ik denk dat ik in het zh weer zal horen wat ik ook hoorde voordat ik zwanger van Wolf werd; dat er niks afwijkends is...
Maar ik wil niks liever dan zwanger worden, het duurt me alweer veel te lang nu. Ik twijfel nog of ik nog weer zal afwachten of er nu wel een eisprong komt, of toch maar gaan bellen maandag
#einde dagboek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_117096236
Bluh, ja het is ook niks zo. Maar ik denk dat bellen weinig kwaad kan. Ook al was er voor Wolf ook niks te vinden, wil niet zeggen dat dat nu weer zo is. En wellicht kunnen ze nu wat meer? Anywho, :* voor jou!
pi_117096295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Poppejans het volgende:
Oh en ik laat niet veel van me horen omdat er steeds zo weinig te melden valt hier, maar lees wel al jullie verhalen mee hoor.

Maar nu heb ik ook weer wat te vertellen; ben toch weer ongesteld geworden, mn lijf is echt vaahaag
In nov met de pil gestopt, in juni(!)een keer ongesteld geweest, daarna weer niks en nu dus ineens weer
En ik heb nog steeds de arts niet gebeld voor een doorverwijzing, stom he. Gewoon omdat ik denk dat ik in het zh weer zal horen wat ik ook hoorde voordat ik zwanger van Wolf werd; dat er niks afwijkends is...
Maar ik wil niks liever dan zwanger worden, het duurt me alweer veel te lang nu. Ik twijfel nog of ik nog weer zal afwachten of er nu wel een eisprong komt, of toch maar gaan bellen maandag
#einde dagboek
Hmm er gebeurt wel iets dus.. Ga je nu ook ovutesten gebruiken en/of tempen? Shit zeg, als het allemaal zo lang duurt ;( :*
pi_117099878
Ik ga maandagochtend toch maar bellen, nog weer een keertje langs de gyn kan nooit kwaad.Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
L0t, ik gebruik inderdaad ovulatietesten, vrijwel dagelijks om maar niks te missen, maar nog geen eisprong mee gevonden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_117106555
Poppejans, wat rot om geen eisprong te kunnen vinden. Slim dat je toch maar eens belt, misschien maak je geen eisprong en lukt dat wel met wat hulp :*

Mijn man en ik zijn bijna op Schiphol. Ik deed vanochtend weer een test en het streepje verscheen sneller dan eergisteren en was ook ietsje donkerder. Gerust gesteld ben ik nog lang niet maar voor nu ziet het er goed uit!
We hebben wifi in Italië dus ik hou jullie in de gaten hoor!! :*
E.
pi_117106563
Veel plezier!
pi_117106590
Oh je gaat op vakantie, dat is nog eens een heerlijk begin dan zeg! Veel plezier Sparkling
pi_117106664
Fijne vakantie Sparkling! Hoop dat je er lekker van kunt genieten ondanks je zorgen :*
pi_117106793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
...Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
....
Lijkt me een strak plan! ^O^
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:49:21 #136
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117121102
Oef pj, het gaat bij jou ook niet echt van een leien dakje zeg... :* naar de dokter geen slecht plan denk ik.

Sparkling, je hebt gewoon een dikke plakkerd deze keer!!

Lijnloos, ik hoop voor jou snel duidelijkheid. Misschien raakt je lichaam wel getriggerd door de actie die nu ondernomen wordt. :*

Voor mij nog even afwachten wat het deze maand wordt... je kunt er ook gewoon bijna niet niet mee bezig zijn als vrouw! Ik heb bewust nog geen testen in huis gehaald...
pi_117124355
Frummeltje, heel herkenbaar. Mijn zus, die zelf nog niet bezig is, zegt steeds dat ik het los moet laten en ik slik extra vitamine B enzo omdat er een kans is dat dat miskramen voorkomt en zij zei laatst dat ze dat niet "al zou doen na 2 miskramen". Mensen die zelf bezig zijn met zwanger raken begrijpen veel beter dat het je steeds bezig houdt.
Ik duim voor je in ieder geval :*

Wij zijn aangekomen in Italië. Ik voel me prima, geloof amper dat ik zwanger ben. Al was ik vanmiddag zo moe dat ik in de auto in slaap gevallen ben..
Mijn man is zijn ID kaart verloren ergens, tussen Schiphol en Milaan.. Balen dus, extra stres! :(
E.
pi_117144937
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga maandagochtend toch maar bellen, nog weer een keertje langs de gyn kan nooit kwaad.Ik wil gewoon weer samen met je zwangeren Lijnloos, dit jaar nog!
Ik wil ook meedoen :Y

Trouwens wel vaag, donderdag en vrijdag flink gebloed maar gister was het alweer voorbij. En vandaag ineens het gevoel dat ik ongi moet worden, terwijl ik dat afgelopen weer eigenlijk niet gehad heb. :?
pi_117183487
Hoi dames,

Kom even uit de lurkmodus, afgelopen 3 weken zo vreemd gevoeld. Probeerde er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar de symptomen kwamen vanzelf.

Week 2 getest..negatief
Vanochtend getest.. negatief

Ik ben er zo kapot van, heb non stop gehuild vanaf het moment dat ik uitslag had ;( Sorry als ik er even tussen kom zeuren..ik voel me zo alleen nu
Till Lindemann.. <3
pi_117183521
:*
(ik ben een definitieve lurker maar ik vind je berichtje hartverscheurend)
pi_117183568
Darkbrowneyes.. :*
Ik kan het me zo goed voorstellen. Huil het er maar lekker even uit!
E.
pi_117186874
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
:*
(ik ben een definitieve lurker maar ik vind je berichtje hartverscheurend)
:') Ik lees niks hartverscheurends
Darkbrowneyes, je username zegt me zo niks dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gaat er een verhaal vooraf aan dit berichtje ofzo?
Waarom zou je huilen bij 2x een negatieve test?

Dan zou ik al geen tranen meer over hebben gehad geloof ik :+ :P
pi_117188287
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

:') Ik lees niks hartverscheurends
Darkbrowneyes, je username zegt me zo niks dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gaat er een verhaal vooraf aan dit berichtje ofzo?
Waarom zou je huilen bij 2x een negatieve test?

Dan zou ik al geen tranen meer over hebben gehad geloof ik :+ :P
Nou sorry, maar dat dus... Ik mis denk ik ook even het voor-verhaal, maar toch. Tuurlijk is het kut als je graag een kindje wilt en de testen blijven negatief terwijl er ook geen ongesteldheid is, onduidelijkheid is the mother of all evil, maar om daar nou "non-stop om te huilen" ... nee, sorry dat gaat mijn inlevingsvermogen echt te boven. Maar goed, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, welke kant op dan ook.
pi_117190440
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hoi dames,

Kom even uit de lurkmodus, afgelopen 3 weken zo vreemd gevoeld. Probeerde er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar de symptomen kwamen vanzelf.

Week 2 getest..negatief
Vanochtend getest.. negatief

Ik ben er zo kapot van, heb non stop gehuild vanaf het moment dat ik uitslag had ;( Sorry als ik er even tussen kom zeuren..ik voel me zo alleen nu
Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.
Dan lijkt het niet alsof je bezig bent om zwanger te raken. Want dan kan je beter die pil niet slikken :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117190482
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Beetje raar verhaal als je in SEX zegt dat je de pil gewoon slikte en dat de dokter zei dat je beter een andere pil kan nemen.
Dan lijkt het niet alsof je bezig bent om zwanger te raken. Want dan kan je beter die pil niet slikken :+
Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117190642
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of juist wel als je een zwangerschapstest al duur vindt..
Maar dan niet piepen in het wachten op het tweede streepje topic, want dan wacht je er totaal niet op :+
pi_117192475
Nou we zijn alles nagegaan, op een gegeven moment blijft een mogelijke zwangerschap over. En het was meer dan welkom..financieel ook.

Het was zo'n ander gevoel, je lichaam veranderd dus het idee dat ik het wel kon zijn wende en werd er blij van. Mijn vriend ook..

De reden dat ik zo moest huilen is omdat mijn verwachting en hoop te groot was. Ik ben zojuist iemand kwijt geraakt dus dit erbij kwam rauw op mijn dak. Maar bedankt voor jullie oordeel..ik zal me niet meer laten zien hier..
Till Lindemann.. <3
pi_117192810
Dat valt allemaal niet aan je berichtjes af te lezen. Helemaal niet als je je berichtjes in SEX naast dit berichtje leest. Dus moet je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik het maar een vreemd verhaal vind.
pi_117192869
Ja daar komt het over alsof je blij bent als je niet zwanger blijkt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117192999
Nou blij ben ik niet..maar kan begrijpen dat het zo overkomt. Alleen heb ik daar pas gereageerd toen ik wat rustiger was en uitgehuild. Succes iedereen, ik duim voor jullie..
Till Lindemann.. <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')