Begrijpelijk hoor, balen is geoorloofd, en hoe. Veel sterkte.quote:Op zondag 30 september 2012 10:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan momenteel even niet meer danop mijn gezicht toveren. Baal flink...
Trek me even terug voorlopig. Succes voor jullie allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:46 schreef Happiny het volgende:
Zouden jullie voor mij even willen test staren?
Ik zie een heel licht streepje maar ik heb het gevoel dat ik gek aan het worden ben.Zet m eens in negatief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:46 schreef Happiny het volgende:
Zouden jullie voor mij even willen test staren?
Ik zie een heel licht streepje maar ik heb het gevoel dat ik gek aan het worden ben.Ik zie ook een licht streepje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar.... het is een streepje
Chanty, dat was bij mij dus alledrie de keren het geval.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Chanty het volgende:
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker en dacht: Getver dit is de derde keer op een rij dat ik zo vroeg wakker ben. En toen schoot me ineens te binnen dat er hier wat dames waren die ook ineens vroeg wakker waren en zwanger. Begin nu ernstig te twijfelen
Aaaahh hou opquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Chanty, dat was bij mij dus alledrie de keren het geval.
(En ook het bruinverlies bij de tweede.)
Whahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Bij de derde keer had ik wat last van mijn borsten en een zeurderig gevoel onderin mijn buik, maar aangezien het totaal ongepland was en ook niet zou moeten kunnen, want spiraal, dacht ik echt dat het tussen mijn orgen zat. En dus zei ik met een gekke bek tegen F. 'nou ja, het zal wel tussen mijn oren zitten, want ik word nog niet op rare tijden wakker 's ochtends'.![]()
De volgende ochtend was ik om half 6 klaar wakker en 'the rest is history'.
Dus ik ga voor je duimen hoor!
Jawel maar als ik nu test en hij is negatief dan weet ik nog niets want dan test ik te vroeg dus ik ga gewoon op zn minst wachten tot die twee weken om zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Happyine, ik zie hem ook. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, dan moet hij toch wel merkbaar donkerder zijn.
Chanty, heb je niet heel erg de neiging nu gewoon al een test te doen joh?![]()
Ik heb een afspraak in het ziekenhuis gemaakt, 22 oktober pas. Mijn gyn heeft vakantie tot die tijd dus nog 3 weekjes wachten. Tot de echo durf ik mezelf niet zo goed in Z&G te laten zien en er is toch nog niets te melden nu
Maar je kan ook een licht streepje krijgen zoals in het andere topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel maar als ik nu test en hij is negatief dan weet ik nog niets want dan test ik te vroeg dus ik ga gewoon op zn minst wachten tot die twee weken om zijn.
3 weekjes, dat gaat zo voorbij. Voel je je lekker zwanger verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |