Nou sowieso tot woensdag want dan zit ik ongeveer twee weken na een mogelijke eisprong. Vorige week dinsdag tijdens de echo waren de drie a vier grootste eitjes 15mm. Dus als ze door zijn gegroeid moeten ze woensdag of donderdag zijn gesprongen. Vanaf woensdagavond had ik ovutestjes gedaan, maar die waren steeds negatief (die hormonen regelen dus wel iets goed want eerder had ik altijd positieve ovutestenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef Pvoesss het volgende:
Maar hoelang wil je gaan wachten?
Ik had bij mijn oudste niets door pas met een week of 12![]()
Mijn jongste voelde ik al direct dat ik zwanger was. Dus iets merken of voelen hoeft echt niet.
Oh wat spannendquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:45 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee nog niet ongesteld hier! Wel nog steeds gevoelige tieten... en een drukkend gevoel in mijn buik.
Fieder, die natuurarts heeft inderdaad een combinatie van allerlei soorten vitaminepillen voorgeschreven en daarnaast korrels met bioresonantie ( als ik het goed zeg). Beetje zweverig maar het werkt super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een tikje van de wereld, had het zó niet verwacht, zo idioot snel ook, maar potverdikkie zeg, wat zijn we blij!
Wie doet er mee met streepjes piesen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |