Kom maar door met die baby'squote:Op zaterdag 15 september 2012 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel dat dit het topic van Frups en Kwisted gaat worden
Done.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Danic, mag er bij mij ook achter dat ik een meisje krijg?
En geen sorry hoorik weet heel goed dat dat ook komt door de manier waarop de voorlichting in elkaar zit en hoe de algehele gedachtengang daarover is. Ik denk ook dat het komt doordat het eerst ook alleen een down-test was (gesteld dat dat klopt), dat is dan toch het beeld dat blijft hangen. En wij dachten precies eender hoor! Wij weten nu gewoon meer van de hoed en de rand en dan voel ik toch de drang dit te delen met mensen die nog moeten beslissen en niet alle info lijken te hebben. Achteraf bezien vind ik het ook jammer dat ik niet zo goed geïnformeerd was als dat had gekund, dus dan hoop ik voor hen dat zij een vollediger beeld kunnen krijgen dan ik destijds had
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
Danicje![]()
je bent lief
voel je je verder ok trouwens? Veel kwaaltjes?
Ohja, en 25 weken vandaag!
Oh, spannend! 10 weken vind ik een mooie mijlpaalquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:42 schreef danic het volgende:
[..]Het gaat goed ja. Gisteren ff wat opstartproblemen, maar dat is eigenlijk sinds een week over. Ben alleen nog moeoeoeoe
Maar daar kan ik iets aan doen (niet the voice kijken bv
)
Ik kijk uit naar woensdag, dan 10 weken, lekker uit de enkele cijfertjes haha.
Ja gaat nog prima. Nog geen tekenen dat ze eraan zit te komen helaas. Alles gaat rustig zijn gangetje. Ik ga er wel vanuit dat ik zeker nog een week doorloop. En mijn gevoel zegt dat ik bij 41w3d ingeleid ga worden, waarom? Geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef Frups het volgende:
Ik vind het een goed plan!
Het is hier nogsteeds veel te rustig!
Alles.goed bij jou kwisted?
Met kind? Man, ik mag blij zijn als ik alles eens per maand bij langs krijgquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww Kwisted hier zit er nog eentje um te knijpen hoor.. en ik heb nog een paar weken te gaan!
Hmmm .. mja zwanger zijn. Het hoort erbij. Heb er niet echt een hekel aan. Maar ben ook blij als ik dadelijk weer mijn eigen lijf terug heb en niet zo beperkt ben. Ik ben normaal altijd zo''n bezig bijtje en herken mezelf wat dat betreft de laatste maanden echt niet. Gelukkig kan ik de rust vinden om eraan toe te geven, want ik heb geen keus. Maar wat kijk ik uit naar het moment dat ik dadelijk in een dag tijd mijn huis weer van boven tot onder spik en span in orde heb. Nu doe ik elke dag een beetje zonderh et gevoel te hebben echt resultaat geboekt te hebben.
Hahaha, ik moest ook al beetje grinniken, sorry! Ik heb de uren van m'n hulp verdubbeld sinds onze dochter er is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Met kind? Man, ik mag blij zijn als ik alles eens per maand bij langs krijg
Oeps sorry haha, zo letterlijk bedoelde ik het niet hoor! Beeb zit nog lekker.in mijn buik!quote:Op zondag 16 september 2012 09:33 schreef Logician78 het volgende:
Frups ik schrok me dood!!
Ik nam je eerste zin te letterlijk
quote:Op zondag 16 september 2012 08:16 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen, zijn er vannacht al kindjes geboren?
We hebben trouwens meer LLM-ers dat Frups en Kwisted. Woman, Freubelot en Zolena zijn ook LLM toch? Ik stem voor een strengere meldplicht!
quote:Op zondag 16 september 2012 09:47 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben zo trots op mijn oudste, hij werkt nu sinds 1mnd op de zaterdag in een disco als glazenjongen en is dan om 6:30 thuis.
Elke keer maakt hij mij trouw wakker als hij thuis komt (komt dan bij mij op bed zitten met de jas nog aan) en dan praten we ong. een half uurtje over hoe het was.
En vanmorgen kwam hij super trots aan met zijn eerste zelfverdiende loon wel 100e, het straalde er af zo blij was hij.
En toen moest hij na een grote kop koffie meteen door om te zingen in het kerkkoorde bikkel!
Hij is ook echt grappigquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww die lijkt me echt super grappig! Veel plezier Coco!
Minirecensie? Oh, joh, ben ik niet zo goed inquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben benieuwd, kunnen we een minirecensie verwachten?
Jeuk zit aan de binnenkant natuurlijk, of niet? Bedoel, heeft krabben zin? Ik heb een paar maanden lang continu gruwelijke jeuk gehad op mijn rug/buik/benen/armen (bijwerking van de medicatie --> zat onder de galbultenquote:Op zondag 16 september 2012 00:10 schreef Kwisted het volgende:
Oh god, ik lig in bed en kan niet slapen. Ik word gek van de jeuk op mijn buik!!!! Nu wil ik echt alleen maar bevallen..
Wat cool! Dat klinkt niet als de gemiddelde 16-jarige, ikzelf wilde in elk geval vooral niet teveel opvallen dus verkoos indien nodig de mainstream ipv mijn mening.quote:Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Logician78 het volgende:
Minola klopt het is zo'n lieverd, zo'n zachte jongen!
Maar wel met totaal een eigen mening zo heeft hij bijv. een vriendinnetje maar werkt hij in een gay disco want hij vind homo's zo leuk om mee om te gaan. Zijn vrienden varieren van gothic's tot hockeyballenzo heerlijk!
Hij zingt in het koor van de appostolische gemeenschap omdat daar de mensen zo aardig zijn (hij kent de mensen van de kerk via een goede (ex) vriendin van hem en ondanks dat hij niet bij de kerk zit zijn ze zo weg van hem dat hij overal altijd mee mag/doen). Ik vind het zo mooi hoe hij het sociaal doet, vooral op die leeftijd zo zonder vooroordelen vind ik zo knap!
/eindetrotsemoedermodus
Nieuw apostolische kerk of apostolisch genootschap?quote:Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Logician78 het volgende:
Minola klopt het is zo'n lieverd, zo'n zachte jongen!
Maar wel met totaal een eigen mening zo heeft hij bijv. een vriendinnetje maar werkt hij in een gay disco want hij vind homo's zo leuk om mee om te gaan. Zijn vrienden varieren van gothic's tot hockeyballenzo heerlijk!
Hij zingt in het koor van de appostolische gemeenschap omdat daar de mensen zo aardig zijn (hij kent de mensen van de kerk via een goede (ex) vriendin van hem en ondanks dat hij niet bij de kerk zit zijn ze zo weg van hem dat hij overal altijd mee mag/doen). Ik vind het zo mooi hoe hij het sociaal doet, vooral op die leeftijd zo zonder vooroordelen vind ik zo knap!
/eindetrotsemoedermodus
Grappig. Daar ben ik lid van.quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Logician78 het volgende:
Thx, maar denk dat het ook veel met karakter te maken heeft?
Gemeenschap omggenootschap dus! haal dat altijd door elkaar)
Wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Logician78 op 16-09-2012 10:46:53 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
Bij mijn beste vriendin braken haar vliezen ook na een enorme lachbui, dus misschien maar beter Coco!
Ja! Die van ons komt vrijdagquote:Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Mangostine het volgende:
Nou, zal ik de kinderwagen eens uit de doos halen?
Joolzquote:Op zondag 16 september 2012 10:38 schreef Logician78 het volgende:
Welke kinderwagen heb je besteld?
Oeh en ik voelde al een tijdje friebels, maar net de eerste 5 eerste kleine schopjes!!!!!
Die hebben wij ook besteld! En die was idd na testen van 100 wagens de fijnste op alle gebiedenquote:Op zondag 16 september 2012 12:18 schreef Fieder het volgende:
[..]
Joolzvind m zoooo mooi. En inklappen/ stoeltjes wisselen ging heel makkelijk
![]()
En schopjes, wat liefffffIk voelde vorige week veel gekriebel, nu al een paar dagen niet meer. Mn darmen rommelen wel heel druk
Schopjes zullen nog wel even op zich laten wachten.
Whahah Mango die kat van jou! Straks ligt ie in de wagen, misschien daar ook wat ballonnetjes in ofzo. Lekker prutsen met je wagen![]()
Women spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of wist je dat al)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Als mijn vent thuis was geweest hadden jullie echt gelachen. Die is nog a-technischer dan ik... Nou kan ik hem tenminste uitleggen hoe het moet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Muwahaha Mango ik moest lachen om jouw kinderwagen-in-elkaar-zet-avontuur!
quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Als mijn vent thuis was geweest hadden jullie echt gelachen. Die is nog a-technischer dan ik... Nou kan ik hem tenminste uitleggen hoe het moet.
Echt, het mag een godswonder heten dat hij zonder kleerscheuren het boorwerk op het kamertje heeft verricht.
Hij heeft dus 3 weken geleden voor het eerst een boormachine gekocht. Wij de hele dag boren en doen:quote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef Fieder het volgende:
Hihi Mangogelukkig issie wel heel lief
NotTheSame heeft die Recaro dacht ik. En die was er volgens mij wel heel tevreden mee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Als iemand hier een kinderwagen heeft gekocht die je met liefde dagelijks twee trappen af en op sleept, dan hoor ik het graag. Hij moet ook in een miniappartement passen.
![]()
Als voorpret vast wat online geneusd en toen zag de Recaro BabyZen er wel aantrekkelijk uit, maar die is nog duurder dan alle andere mooie dure kinderwagens. Gelukkig hebben we nog héél lang!
Wat een idee zo'n onderstel zou evt nog wel in een schuurtje kunnen ...?quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Alleen een onderstel en de maxicosi erop ofzo? En voor de langere stukken je wiegding achter in de auto?
Gaan wij ook doen (bovenhuis). Onderstel achterin de auto, reiswieg/maxi cosi mee naar boven. Onze hal beneden is te smal om de wagen daar te stallen, boven kan ook niet tenzij in de babykamer en dat lijkt me niet erg praktisch.quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Alleen een onderstel en de maxicosi erop ofzo? En voor de langere stukken je wiegding achter in de auto?
Whahahahquote:Op zondag 16 september 2012 11:53 schreef Mangostine het volgende:
En dat je je kat vervolgens zo terugvindt:
[ afbeelding ]
Kat in de zak
liefquote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef danic het volgende:
Kwisted, ik heb echt met je te doen. Jeuk is echt verschrikkelijk! Ik heb het gehad aan mijn voeten toen ik hoogzwanger was van Eva, ik weet het niet meer exact, maar ik was al met verlof iig. Ik heb toen cetomacrogolgel van de huisarts gekregen. Twee bestandsdelen ervan zijn vaseline en eeeeh....hoe heet dat ook alweer? Kaarsvet zeg maar.
Misschien dat dat helpt?
Komt omdat ze zelf niet tegen die pijn kunnen, en zij zelf dus wel altijd een ruggeprik nodig zouden hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Logician78 het volgende:
Ik irriteer mij soms dood aan die (schoon)vaders hoe lullig etc. En dat ze het raar vinden als een vrouw geen ruggeprik wil
Oeps lees deze reactie nu pas :-) Maar nee er rommelt niks bij mij helaas!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
De baby en de maxicosi zijn hier beide nog niet in huis, dit is het theoretische scenario. Goede kans dat dat vrij snel wordt bijgesteldquote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Maxicosi is ook loeizwaar Kyara! En dadelijk ook nog minstens 3 kilo beeb erbij. Denk dat dat ding ook veel bij ons in de auto zal staan om die reden![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:13 schreef danic het volgende:
ZegZoiets moet je voorstellen tussen 16.00 en 17.00! Niet na half 7 als iedereen al gegeten heeft
Dat vond ik in februari te koud. We hadden een voetenzak die vast zat in de maxi cosi.quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef PureEvil het volgende:
Nou DML, hier bleef de maxi cosi toch al vrij snel in de auto staan hoor, denk al na 2/3 weken oid. Veel makkelijker om even je kind in en uit de maxi cosi te halen, dan elke keer dat ding heen en weer slepen, en vastzetten...(da's t ergste nog..)
quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Logician78 het volgende:
Ik irriteer mij soms dood aan die (schoon)vaders hoe lullig etc. En dat ze het raar vinden als een vrouw geen ruggeprik wil
Ja idd, dat soort bizarre dingen.. Die snappen ook niet dat pijn een deel van de bevalling is (betekend natuurlijk niet dat je het altijd maar moet accepteren en geen pijnstilling zou moeten nemen als je dat wilt), maar dat ze al helemaal in paniek raken of idd dit soort reacties geven als vrouwen pijn hebben..quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Logician78 het volgende:
Ze = zusters
En laatst ook een man die zijn vrouw tijdens de weeen aan het pesten was, uitlachen en op de wc opsluiten.
Ook al eens een man die zich hardop afvroeg of zijn vriendin misschien gewoon een lage pijngrens had omdat ze zich zo aanstelde aangezien andere vrouwen het wel gewoon lukt.
![]()
Ik zit hier dan echt vloekend op de bank![]()
Geen last van hoor???quote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als de MC met gordels vastzit en je wilt die vast laten zitten dan moet je wel halsbrekende toeren uit halen om kind er uit te wurmen trouwens weet ik uit ervaring
Nou als de gordel vast zit kan je de beugel niet meer bewegen dus tussen beugel en gordel wurmen was best irritant vond ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Geen last van hoor???
Zo'n klik systeem lijkt me wel handig idd..Maarja, dat hebben we niet..
Dit is volgens mij echt een typisch Nederlandse opvatting over hoe een bevalling zou moeten verlopen. Andere landen verklaren ons juist weer voor gek dat we aan thuisbevallingen en bevallingen zonder pijnmedicatie doen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ja idd, dat soort bizarre dingen.. Die snappen ook niet dat pijn een deel van de bevalling is (betekend natuurlijk niet dat je het altijd maar moet accepteren en geen pijnstilling zou moeten nemen als je dat wilt), maar dat ze al helemaal in paniek raken of idd dit soort reacties geven als vrouwen pijn hebben..![]()
Ach, voor dat eventjes vind ik het ook niet zo nodig. Ja het doet zeer, maar het pijnlijkste is de geboorte zelf vind ik en dan staat die ruggeprik toch uit.quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt een typisch Nederlandse opvatting over hoe een bevalling zou moeten verlopen. Andere landen verklaren ons juist weer voor gek dat we aan thuisbevallingen en bevallingen zonder pijnmedicatie doen.
Ik heb mijn mening er nog niet echt over gevormd, het is nog een ver van m'n bed show eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, voor dat eventjes vind ik het ook niet zo nodig. Ja het doet zeer, maar het pijnlijkste is de geboorte zelf vind ik en dan staat die ruggeprik toch uit.
Nou ik weet nog bij leyla dat ik het perse wilde maar dat ze na 4x prikken nog geen infuus konden aanleggen omdat ze steeds mis zaten. Dus gingen ze toch maar wachten op de gyn om te kijken of het nog wel nodig was.quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening er nog niet echt over gevormd, het is nog een ver van m'n bed show eerlijk gezegd
Ahh dat is wel heel vervelend ja, zeker op zo'n momentquote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik weet nog bij leyla dat ik het perse wilde maar dat ze na 4x prikken nog geen infuus konden aanleggen omdat ze steeds mis zaten. Dus gingen ze toch maar wachten op de gyn om te kijken of het nog wel nodig was.
Dat gekloot aan m'n lijf als ik toch al bezig ben, laat maar. Echt. Pak den sinaasappel en prik die lek ofzo. Dat uurtje extra kan ik er wel bij hebben zeg maar.
Nou ik heb 2x gehoord dat diegene echt de beste prikker van de afdeling was.quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh dat is wel heel vervelend ja, zeker op zo'n moment. Gelukkig heb ik heel makkelijke vaten en is mijn vriend een uitstekende infusenprikker, wat op zo'n moment altijd nog van pas kan komen
Ik zeg toch juist dat ik pijnstilling niet verkeerd vind? Alleen overal maar gelijk een ruggenprik in duwen terwijl vrouwen het soms eerst zelf willen proberen vind ik weer een ander uiterste.quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt een typisch Nederlandse opvatting over hoe een bevalling zou moeten verlopen. Andere landen verklaren ons juist weer voor gek dat we aan thuisbevallingen en bevallingen zonder pijnmedicatie doen.
Het was meer een algemene opmerking, niet speciaal tegen jou gericht of oneens met jou ofzoquote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik pijnstilling niet verkeerd vind? Alleen overal maar gelijk een ruggenprik in duwen terwijl vrouwen het soms eerst zelf willen proberen vind ik weer een ander uiterste.
Huuu infuusprikken en dat t dan niet lukt. Zo pijnlijkquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik heb 2x gehoord dat diegene echt de beste prikker van de afdeling was.
Echt laat maar, ik zal het ook bij de vk even aangeven, dat de aderen op m'n hand verraderlijk zijn. Die kun je blijkbaar niet prikken.
Werkelijk waar helemaal niks gemerkt van die hele ruggenprik niet. Sowieso, gezien de pijn die je al hebt...quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben meer schijt voor die ruggeprik als voor de bevalling![]()
Hoe ik er op het moment supreme over denk zie ik dan wel weer... Denk dat mijn hormonen en assertiviteit dan vanzelf de overhand wel zullen nemen
... En idd, iedereen moet mooi doen waar ie zich het beste bij voelt
![]()
Lot succes morgen met je termijnecho!
*mental note to self: heel vaak & veel plassen voor het persen*quote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef becky27 het volgende:
nee volgens mij niet, ik kon thuis prima op mijn eigen plee plassen... ik weet niet precies hoe dat werkt maar ze geven aan in het zkhs dat de blaas te vol zit dus katheter erin.
Oh, probleem is meer dat ik normaal best wel wat kan hebben, behalve dingen-proppen-in-gaten-die-normaal-alleen-uitgang-zijnquote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat slangetje is niet zo groot hoor cocot past wel, maar echt fijn voelde t niet...
En dat ze daar bezig zijn ben je dan ook wel gewend(toucheren enzo) (ook alleen tijdens de bevalling, bij t inwendig onderzoek/strippen moest k mn gedachten op 0 zetten
voelde toch anders..)
Ik kan me dat bij zo'n scopie ook wel voorstellen trouwens. Daar zou k ook wel voor onder zeil gebracht moeten worden
Toucheren lijkt me ook geen pretje. Maar zo'n katheter.... Meh...quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef danic het volgende:
toucherenDoe mij een katheter
![]()
Coco niet te druk over maken hoor. Bij mij werd die katheter dus net na de bevalling geplaatst en dan heb je net zo'n pijn ondergaan dat je die katheter niet eens merkt.
Ja snap ik, zou ik normaal ook hebben hoor. Tijdens de bevalling heb k dat katheteriseren niet eens heel bewust meegemaakt, alleen t gevoel van die katheter was naar. Dat weet k nog wel, maar het was alleen om de blaas even leeg te maken. Weet niet precies waarom t was.quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, probleem is meer dat ik normaal best wel wat kan hebben, behalve dingen-proppen-in-gaten-die-normaal-alleen-uitgang-zijn
Dan raak ik lichtelijk in paniek (althans, dat is tot nu toe altijd het geval geweest bij de coloscopie), behalve als ik een roesje krijg (mmm, roesje).
Mgoed. Ik laat het tegen die tijd maar op me afkomen en dan zien wel wel...
Toucheren vond.ik meevallen eigenlijk, althans tijdens de bevalling.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toucheren vond ik toch nog erger geloof ik dus valt mee Coco
Oh okquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het was meer een algemene opmerking, niet speciaal tegen jou gericht of oneens met jou ofzo
quote:Op maandag 17 september 2012 05:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Mogguh, hier wakker met maagpijn. Heb wat gegeten, en probeer zo nog wat te slapen...
Oh... vandaar. Wat vervelend johquote:Op maandag 17 september 2012 05:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Rennies helpen bij maagzuur, dit is nog een overblijfsel uit de tijd dat ik nog ibuprofen en pcm als snoepjes at met mijn slechte gebit en heftige angst voor de tandarts. Als ik niet zwanger ben neem ik medicijnen, nu moet ik het met brood en melk doen. Sommige weken heb ik elke nacht last, dan weer weken niet.
quote:Op maandag 17 september 2012 05:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Stelletje nachtbrakers hier! ;-)
Kan echt niet meer slapen .. nou ja net wat je zegt Enf. kunnen we vast wennen
Waarom anders niet dan? Ik denk dat ik ergens overheen gelezen heb.quote:Op maandag 17 september 2012 07:17 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen....
Ik las gister trouwens dat bij een tweeling eerst de kindjes komen en daarna pas de placenta's. Betekent voor mij dat ik zeer waarschijnlijk wel gewoon kan bevallen
Vroeg ik me ook al af... Kyara, ging jij uit van kind-placenta-kind-placenta of zo?quote:Op maandag 17 september 2012 07:40 schreef danic het volgende:
[..]
Waarom anders niet dan? Ik denk dat ik ergens overheen gelezen heb.
Ik vind de sterilisator iig erg handig! Flessenwarmer ben ik, ik geef borstvoeding, niet heel erg weg van. Duurt vrij lang vind ik. Maar misschien denk ik daar anders over wanneer ik ga overstappen op flesvoeding!quote:Op maandag 17 september 2012 08:33 schreef Mangostine het volgende:
Ze had ook nog een sterilisator en verwarmer voor de flessen staan.
Vraag voor de ervaren moeders, zijn dat nou echt handige dingen, of heb ik genoeg aan een vaatwasser, pan en magnetron?
ja ik heb er ook last vanquote:Op maandag 17 september 2012 08:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en niet-meer-doorslapen-*boks*
Word zo'n vier keer wakker per nacht. Gelukkig val ik wel redelijk snel weer in slaap
Aye, gelukkig kan ik 's morgens vaak wat later naar mijn werkquote:
Nice!quote:Op maandag 17 september 2012 09:14 schreef Mangostine het volgende:
Verlof is echt awesomeik lig weer terug in bed met beschuitjes en een kopje thee
Ik ga in eerste instantie geen ouderschapsverlof opnemen, maar wie weet.. Wil eerst even afwachten hoe het zo gaat. Ga wel een dag thuiswerken (dan moet ik vooral mail checken, telefonisch bereikbaar zijn, en alleen de noodzakelijke dingen echt doen, de rest kan ik op andere momenten inhalen).quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef klumsy het volgende:
Verlof lijkt me heerlijk
ik moet nog tot 20 december, ben nu al aan het aftellen....
En dan na m'n verlof neem ik ouderschapsverlof op en ga ik een jaar 2 dagen werken
( en ondertussenop zoek naar wat anders )
Als ik parttime had gewerkt/had willen werken, had ik ook geen thuiswerkdag kunnen krijgen inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 09:27 schreef klumsy het volgende:
1 dag thuis werken was geen optie omdat ik sowieso maar 3 dagen wilde gaan werken.
Bij een andere werkgever wil ik wel 3 dagen gaan werken, maar heb het hiet totaal niet meer naar m'n zin, dus dan maar 2 dagen en dan lekker opzoek naar wat anders
Ooohh, ik kan niet wachten! Heerlijk Mango, lekker rustigaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:14 schreef Mangostine het volgende:
Verlof is echt awesomeik lig weer terug in bed met beschuitjes en een kopje thee
Hoop voor je dat het dan toch nog lukt met draaien! en wat jij zegt zit denk ik wel waarheid inquote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef Mangostine het volgende:
Allejezus, dan krijg je het aardig voor je kiezen ja![]()
ik hoop stiekem dat met een ks al dat soort kwalen stilletjes aan me voorbij gaan, want ik ben er ook vrij vatbaar voor...![]()
Baby is nog steeds erg beweeglijk, draait uit zichzelf naar 10 over 8 stand en als ik dan op mijn zij ga liggen, tot dwarsligging. En dan weten we allebei niet meer hoe de bocht verder genomen moet worden.![]()
Ik ga af en toe ook op handen en knieën zitten, of met kussens onder mijn bekken. Ben benieuwd, ik hou wel hoop hoor...
Owquote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Oh maar bij een ks krijg je ook een katheter, dus die vlieger gaat dan niet op.
Nou, inderdaad!! Daar duim ik voor!quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, ik vind sowieso dat je baby nog moet draaien!
Ja! Zo is Sopho's eerste ook ter wereld gekomenquote:Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!! Daar duim ik voor!
En een natuurlijk stuitbevalling? Kan dat?
Oeh, dat lijkt me heel tofquote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Cathmar het volgende:
Ik blijf na het verlof een maand of 8 thuis. Heb al jarenlang levensloop gespaard en ga alles opnemen. Omdat ik niet inzie hoe ik dat logistiek voor elkaar ga krijgen met vier kids en werk, omdat we niet weten hoe we de opvang willen gaan regelen. En gewoon, omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |