abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2012 @ 12:47:43 #101
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116843445
Oh dat is idd niet handig :{
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zondag 16 september 2012 @ 12:48:12 #102
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116843458
Ik ga maar eens op de bank liggen, 5u slaap is niet genoeg :')
pi_116843764
Suikertante, in het blad zwanger (gemaakt door de redactie van kinderen) stond een stukje waarin iemand uit de stad en iemand uit het dorp kinderwagens vergeleken.

Ik weet niet in hoeverre handig is, of wellicht weer heeeelemaal niet. Eentje die me iig opviel
Stokke Xplory.(1049 euro)
Nadeel vouwt groot op. De achterwielen komen samen met de voorwielen als die opgevouwen is.
Voordeel je kunt 'm achter je aan de trap "opslepen".

Quinny mood (699 euro)
Voordeel: zeer gemakkelijk op te vouwen. En automatisch uitklappen in 1 stap.
(kan wellicht handig zijn als je weinig ruimte hebt).
pi_116844172
Oké, een oud topic maar hier wordt eea over de Bee besproken.
pi_116844547
Hee wat leuk Papillion, bedankt voor de samenvatting! En Ophelia, ik had nog helemaal niet gekeken hier op Fok!. :@ Heb weer uren leesplezier zie ik al.

Ik ga even neuzen. Ik heb nog 7 maanden gelukkig, maar ik vind het stiekem nu al leuk :)
pi_116844740
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Als iemand hier een kinderwagen heeft gekocht die je met liefde dagelijks twee trappen af en op sleept, dan hoor ik het graag. Hij moet ook in een miniappartement passen.
:{

Als voorpret vast wat online geneusd en toen zag de Recaro BabyZen er wel aantrekkelijk uit, maar die is nog duurder dan alle andere mooie dure kinderwagens. Gelukkig hebben we nog héél lang!
NotTheSame heeft die Recaro dacht ik. En die was er volgens mij wel heel tevreden mee.
pi_116845541
Oh dank, dat schrijf ik even op voor een eventueel interviewtje ;)
Nee ik weet dat ik idioot vroeg ben, maar het is wel datgene waar ik me even goed in wil verdiepen. Het is een oud huis met een wenteltrap, dus het is wel handig als dat gewoon normaal kan met de wagen.
pi_116846084
Alleen een onderstel en de maxicosi erop ofzo? En voor de langere stukken je wiegding achter in de auto?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 16 september 2012 @ 13:55:09 #109
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116846241
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Alleen een onderstel en de maxicosi erop ofzo? En voor de langere stukken je wiegding achter in de auto?
Wat een idee zo'n onderstel zou evt nog wel in een schuurtje kunnen ...?
Dan hoef je alleen maar de maxi cosi te dragen.
pi_116846761
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Gaan wij ook doen (bovenhuis). Onderstel achterin de auto, reiswieg/maxi cosi mee naar boven. Onze hal beneden is te smal om de wagen daar te stallen, boven kan ook niet tenzij in de babykamer en dat lijkt me niet erg praktisch.

Edit: wij hebben dus een mutsy 4-rider. Ik geloof niet dat die heel klein op te klappen is, maar hij reed gewoon het fijnste.
  zondag 16 september 2012 @ 14:15:47 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116847015
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:53 schreef Mangostine het volgende:
En dat je je kat vervolgens zo terugvindt:

[ afbeelding ]

Kat in de zak -O-
Whahahah :D Te mooi!! Dat is wel een heel bijzondere plek om te gaan liggen :+

Wij hebben de recaro baby zen kinderwagen, en wij vinden 'm natuurlijk helemaal geweldig O+ Zit een autostoeltje, gewone 'bak' om in te liggen bij en je kan 'm uiteindelijk ook ombouwen tot buggy, dus je kunt 'm vrij lang gebruiken. Voordelen voor ons is meest handige manier om stang te verstellen om te lopen (ik ben wel wat kleiner dan mn man) plus het frame is tot een van de kleinste op te vouwen en dan ook nog makkelijk te verplaatsen (dus ik breek mn rug er niet op).
Verder is mijn man een petrolhead (autogek dus), en recaro is een Frans merk die race autostoelen maakt :P dus ja!

Verder vandaag lekker opgeruimd op zolder, scheelt al een hoop zeg O+ gister heerlijk wat broodnodige babydingen gekocht, oa setje wat we aan gaan doen als ze net geboren is :D
Ik zit alleen te twijfelen; wij hebben nu een romper met lange mouwen, een broekje en dan een vestje eroverheen. Is dat eik wel genoeg? :@ Of moet ze dan nog een shirtje aan onder dat vestje? /n00b ohja ze krijgt natuurlijk nog een dik dekentje (wrapper motion) om voordat ze in 't autostoeltje gaat, muts en sokken natuurlijk..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116847842
lijkt mij warm genoeg hoor Enf, ik zou niet ook nog een shirtje onder het vestje aan doen.
  zondag 16 september 2012 @ 14:44:40 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116847947
Je bent om en nabij Anouk d'r verjaardag uitgerekend en die had precies zoiets aan en idd in een soort wrapper de mc in! Komt goed Enf! ;) Tenzij er in ene sneeuw en suks gaat vallen in oktober :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116848013
Die kat _O-

Enfermera, anders zoek je er voor de zekerheid nog een t-shirtje bij. Als reserve onderdeel zeg maar.

Wij hebben de maxicosi mura 4 weels en daar ben ik heel tevreden over. Klapt klein op, is niet onmens zwaar ook. Hij heeft een tijdje op onze slaapkamer gestaan zodat Eva daarin kon slapen (we hadden geen wiegje) en daarna beneden in de kamer.
Maar nu ligt hij standaard achterin de auto. Ik zou niet weten waar ik hem laten moet anders. Misschien dat dat een idee is? Tico zei dat geloof ik ook al.
Dan draag je alleen de maxicosi met kindje naar boven en de rest blijft achter.

Kwisted, ik heb echt met je te doen. Jeuk is echt verschrikkelijk! Ik heb het gehad aan mijn voeten toen ik hoogzwanger was van Eva, ik weet het niet meer exact, maar ik was al met verlof iig. Ik heb toen cetomacrogolgel van de huisarts gekregen. Twee bestandsdelen ervan zijn vaseline en eeeeh....hoe heet dat ook alweer? Kaarsvet zeg maar.
Misschien dat dat helpt?

Mango, Free zei het al kort, maar het schijnt soms te helpen door een kwartiertje op handen en knieën te zitten om het draaien te bevorderen. In deze houding heeft je kindje de meeste ruimte. Ik weet dat Lex van Kleurdoos zo gedraaid is. Wellicht het proberen waard?
pi_116848287
Wij wonen vier hoog op 60m2.
Het onderstel van de kinderwagen ligt altijd in de achterbak. Baby in de MC mee naar boven of in de draagdoek.
De ligbak stond altijd op de achterbank. Inmiddels ligt hij ingeklapt met buggyinzet in de auto en is de ligbak naar de berging verplaatst waar hij ligt te niksen :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116849481
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef danic het volgende:

Kwisted, ik heb echt met je te doen. Jeuk is echt verschrikkelijk! Ik heb het gehad aan mijn voeten toen ik hoogzwanger was van Eva, ik weet het niet meer exact, maar ik was al met verlof iig. Ik heb toen cetomacrogolgel van de huisarts gekregen. Twee bestandsdelen ervan zijn vaseline en eeeeh....hoe heet dat ook alweer? Kaarsvet zeg maar.
Misschien dat dat helpt?

lief :*

als ik dit vaker ga hebben zal ik er eens navraag naar doen. Toen ik vanmorgen wakker werd was de jeuk gewoon over. Ik denk nu dat de baby misschien net zo heeft gelegen dat er veel spanning op mijn buik stond, want mijn buik stond ook echt puntig naar voren.

Ik heb net 'one born every minute' zitten kijken, opgenomen van TLC. Maar in dat programma gebeuren echt de gekste dingen heb ik het idee. Niet echt geruststellend als je het mij vraagt.
Vanavond Boer zoekt vrouw O+
  zondag 16 september 2012 @ 16:12:30 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116851338
Kyara + susie: ok thanks! :D Whaha ja..

Danic: ja, dat zat ik dus ook te denken :@ Kan 'm allicht in de tas gooien en dan zie ik wel of we 'm aandoen of niet..

Maar thanks voor de input :*!

Kwisted wat vervelend die jeuk zeg :* heeft je vk/huisarts nog opties?
En idd, One Born Every Minute, mijn god, wat een circus af en toe zeg :') En ook lekker medisch met iedereen een ruggenprik enzo.. :+ Tja. Ik zou er idd maar niet teveel op letten!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 16 september 2012 @ 16:53:24 #118
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116853445
Ik irriteer mij soms dood aan die (schoon)vaders hoe lullig etc. En dat ze het raar vinden als een vrouw geen ruggeprik wil :?
  zondag 16 september 2012 @ 17:24:46 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116854652
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Logician78 het volgende:
Ik irriteer mij soms dood aan die (schoon)vaders hoe lullig etc. En dat ze het raar vinden als een vrouw geen ruggeprik wil :?
Komt omdat ze zelf niet tegen die pijn kunnen, en zij zelf dus wel altijd een ruggeprik nodig zouden hebben ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 september 2012 @ 17:28:44 #120
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116854820
Ze = zusters

En laatst ook een man die zijn vrouw tijdens de weeen aan het pesten was, uitlachen en op de wc opsluiten.

Ook al eens een man die zich hardop afvroeg of zijn vriendin misschien gewoon een lage pijngrens had omdat ze zich zo aanstelde aangezien andere vrouwen het wel gewoon lukt.
8)7

Ik zit hier dan echt vloekend op de bank :@ O-)
pi_116855053
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Rommelt het bij jou al Frups?
Oeps lees deze reactie nu pas :-) Maar nee er rommelt niks bij mij helaas!
Heb er inmiddels echt de balen van maar dan ook omdat ik me niet fit voel, heb keel- en oorpijn en ben ontzettend moe!
Morgen gaat D. naar mijn schoonouders en blijft daar even een paar nachtjes logeren. Hopelijk benut de beeb de rust en besluit hij te komen!
pi_116856699
Overigens staat hier juist de maxicosi standaard in de auto. Ik vind baby in de maxicosi echt te zwaar om te dragen :@

Kinderwagen staat hier standaard in de schuur. Als we met de wagen weg gaan gaan we gewoon via de tuin naar buiten dus dat is wel lekker.
pi_116857028
O jeetje hoogzwanger en dan jeuk aan de onderkant bij je voeten :X .. Nog een graadje erger!
Ik kan met moeite mijn schoenen strikken :+ .. Dus hoop dat ik daar in ieder geval geen jeuk ga krijgen!

Ik duim voor je Frups! Tis nu wel genoeg geweest niet? Hopen dat je je ook snel weer beter voelt!

Maxicosi is ook loeizwaar Kyara! En dadelijk ook nog minstens 3 kilo beeb erbij. Denk dat dat ding ook veel bij ons in de auto zal staan om die reden :+

Oww ik erger me echt soms dood aan die mensen bij dat programma waar jullie het over hebben. Ik wil best geloven dat een bevalling echt klote is en vaak gepaard zal gaan met veul pijn. Maar wat voor show sommigen daar opvoeren :X .. Maja het is en blijft tv he, alles is gemonteerd dus ... Denk dat we ons daar niet zo door moeten laten opnaaien :+

En vooral sommige van die mannen inderdaad :X ... Echt 0,0 niks empathie in hun lijf .. Afschieten!

Zo, onze dag vol met familiebezoekjes zit er weer op. Nu lekker thuis van de mooie avond genieten. En ik heb me toch een partijtje zin in een glas wijn :@ .. Maar ik doe het lekker niet! Nog effe volhouden! Dat kunnen we best.
pi_116857212
Met 3 kg gaat het nog wel hoor. Denk meer aan een kilo of 8 :X

Ik heb gister trouwens New Years Eve gekeken en ik moest ook wel lachen om de barende dames in de film. En de babies die er uit kwamen. Lekker representatief :D

Sterkte met de laatste loodjes Frups.

En jeuk is zeker vervelend. Sterkte Kwisted!
  zondag 16 september 2012 @ 18:40:51 #125
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116857473
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')