NotTheSame heeft die Recaro dacht ik. En die was er volgens mij wel heel tevreden mee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Als iemand hier een kinderwagen heeft gekocht die je met liefde dagelijks twee trappen af en op sleept, dan hoor ik het graag. Hij moet ook in een miniappartement passen.
![]()
Als voorpret vast wat online geneusd en toen zag de Recaro BabyZen er wel aantrekkelijk uit, maar die is nog duurder dan alle andere mooie dure kinderwagens. Gelukkig hebben we nog héél lang!
Wat een idee zo'n onderstel zou evt nog wel in een schuurtje kunnen ...?quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Alleen een onderstel en de maxicosi erop ofzo? En voor de langere stukken je wiegding achter in de auto?
Gaan wij ook doen (bovenhuis). Onderstel achterin de auto, reiswieg/maxi cosi mee naar boven. Onze hal beneden is te smal om de wagen daar te stallen, boven kan ook niet tenzij in de babykamer en dat lijkt me niet erg praktisch.quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Alleen een onderstel en de maxicosi erop ofzo? En voor de langere stukken je wiegding achter in de auto?
Whahahahquote:Op zondag 16 september 2012 11:53 schreef Mangostine het volgende:
En dat je je kat vervolgens zo terugvindt:
[ afbeelding ]
Kat in de zak
liefquote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef danic het volgende:
Kwisted, ik heb echt met je te doen. Jeuk is echt verschrikkelijk! Ik heb het gehad aan mijn voeten toen ik hoogzwanger was van Eva, ik weet het niet meer exact, maar ik was al met verlof iig. Ik heb toen cetomacrogolgel van de huisarts gekregen. Twee bestandsdelen ervan zijn vaseline en eeeeh....hoe heet dat ook alweer? Kaarsvet zeg maar.
Misschien dat dat helpt?
Komt omdat ze zelf niet tegen die pijn kunnen, en zij zelf dus wel altijd een ruggeprik nodig zouden hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Logician78 het volgende:
Ik irriteer mij soms dood aan die (schoon)vaders hoe lullig etc. En dat ze het raar vinden als een vrouw geen ruggeprik wil
Oeps lees deze reactie nu pas :-) Maar nee er rommelt niks bij mij helaas!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |