abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 22 februari 2009 @ 12:28:10 #1
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66336523
Vervolg op: Wat voor soort kinderwagen, deel 8

Enkele bekende merken:
Bugaboo
Mutsy
Urban Jungle
Stokke
Quinny
X-adventure
Koelstra
Phil and Teds

Mijn laatste post:
quote:
Miss_sly, er is ook een topic over autostoetjes: Autostoeltjes 2

Bij de maxi-cosi groep 0 (tot 9 maand) mogen ze ook maar 1,5 per dag in zitten ivm kromming van de rug
Dus als het even kan, liever in de ligbak, maar het is superhandig dat je je kind slapend uit de auto op je wielen, boodschapjes doen, van de wielen af, en weer naar huis kan rijden, zonder schreeuwend kind in de winkel
en ja, het duurt even voordat je daar echt handiheid in krijgt.
manlief vecht nog steeds met onze wagen. en eli is al 18 mnd ...
(niet dat we de wagen nog vaak gebruiken, want ik zweer bij de draagdoek, maar dat terzijde )
En Reinhilde was erg blij met haar Bugaboo Bee

[ Bericht 20% gewijzigd door RockabeIIa op 07-08-2009 16:01:28 (dode linkjes verwijderd) ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66364379






Dit word onze nieuwe bekleding voor de bugaboo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66364829
Die bekelding is
Ik vind die rode met die apen van Paul Frank ook geweldig.
  maandag 23 februari 2009 @ 14:13:24 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_66373081
Verschrikkelijk

Waarom moet er toch overal een doodshoofd op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66373260
ik ben ook niet zo van de doodshoofden voor babies...
ik vind het wel weer leuk dat er wat meer keuze is, en natuurlijk dat jij er blij mee bent Nicole!
pi_66411603
We hebben recentelijk de Phil and Ted's Vibe aangeschaft, gezien in de babypark voor 940 euri..ik dacht...dat ken geodkoper, en zeker nu met de engelse pond, vond ik hem .....490 euri, excl 90 euri verzendkosten. Goeie deal dus.

Er is nl. geen mooie, handige wagen die 2 kinderen kan meenemen in 1 keer. Hij is net zo breed als de bugaboo, maar wel langer, cm of 15 ong. en heeft maar 3 wielen.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_66533504
*spam*
Stoppen ermee graag...

[ Bericht 90% gewijzigd door BE op 27-02-2009 21:03:35 ]
pi_66791303
tvp
gammele kinderwagen op zoek naar een "nieuwe"
pi_66791327
Heeft er hier iemand ervaring met een Topmark kinderwagen? En zijn die ervaringen dan goed of slecht? Het is een behoorlijk goedkoop merk maar dan nog vind ik het best duur eigenlijk Maar als ie na 3 weken uit elkaar valt koop ik natuurlijk liever een ander
pi_66791356
Tot de hoeveel maanden liggen kinderen eigenlijk in de 'bak' van zo'n combiwagen? Ik vraag mezelf namelijk af of dat voor ons wel nodig is. Ons kindje wordt aan het begin van de winter geboren. Voor het wandelen rondom huis heb ik nog een ouderwetse Van Delft staan, maar ik wil nog een tweedehandse wagen aanschaffen die wel achter in de auto past. Tegen de tijd dat je er écht op uit gaat is ons kindje een half jaar oud, gebruik je dan het maxicosi ding of de bak (reiswieg) nog?
pi_66791401
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:26 schreef Fiemeeltje het volgende:
Tot de hoeveel maanden liggen kinderen eigenlijk in de 'bak' van zo'n combiwagen? Ik vraag mezelf namelijk af of dat voor ons wel nodig is. Ons kindje wordt aan het begin van de winter geboren. Voor het wandelen rondom huis heb ik nog een ouderwetse Van Delft staan, maar ik wil nog een tweedehandse wagen aanschaffen die wel achter in de auto past. Tegen de tijd dat je er écht op uit gaat is ons kindje een half jaar oud, gebruik je dan het maxicosi ding of de bak (reiswieg) nog?
Het maxicosi ding? De maxicosi gebruik je tot 13 (of was het 15) kilo of zo? En ik mag hopen dat je kind met een half jaar nog geen 15 kilo weegt
De reiswieg gebruik je dan meestal niet echt meer.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66791443
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het maxicosi ding? De maxicosi gebruik je tot 13 (of was het 15) kilo of zo? En ik mag hopen dat je kind met een half jaar nog geen 15 kilo weegt
De reiswieg gebruik je dan meestal niet echt meer.
Ja het maxicosi ding, maxicosi is toch een merknaam waar ook kinderwagens enzo van zijn? Ik bedoel hier specifiek het bakje

Dan denk ik dat ik maar geen reiswieg/bak aan ga schaffen en het even laat bij een maxicosi met onderstel. Dan kun je dus het eerste jaar nog wel vooruit begrijp ik...
pi_66791490
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:46 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Ja het maxicosi ding, maxicosi is toch een merknaam waar ook kinderwagens enzo van zijn? Ik bedoel hier specifiek het bakje

Dan denk ik dat ik maar geen reiswieg/bak aan ga schaffen en het even laat bij een maxicosi met onderstel. Dan kun je dus het eerste jaar nog wel vooruit begrijp ik...
Maxicosi is een merknaam wat productnaam is geworden. De Maxicosi mogen ze maar twee uur achter elkaar in overigens. Van de reiswieg vind ik het fijne dat ze er gewoon lekker in kunnen slapen, waar je ook bent. Zolang als je wil. Nou hebben wij de Stokke, en de bak van de Stokke is niet bijzonder groot, ze zeggen dat kinderen er een half jaar in kunnen, nou die van ons in ieder geval niet, ik denk een maand of vier en dan gaat het echt niet meer.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66791513
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maxicosi is een merknaam wat productnaam is geworden. De Maxicosi mogen ze maar twee uur achter elkaar in overigens. Van de reiswieg vind ik het fijne dat ze er gewoon lekker in kunnen slapen, waar je ook bent. Zolang als je wil.
Voor het rondom huis en wandelgebeuren hebben we een kinderwagen mét bak. Maar die past dus niet in de auto. Ik zie ons in de winter niet uren gaan wandelen dus dat komt wel goed. Voor het meenemen en overal slapen heb je wel een punt inderdaad, maar eens even over nadenken...
pi_66791716
Wij hebben de maxicosi, het bakje, tot ze ongeveer een jaar was gebruikt. Maar sommige kindjes zijn er sneller uit, maar ik denk nog niet met 6 mnd over het algemeen hoor...

Reiswieg van de bugaboo hebben we een maand of 5 a 6 gebruikt, toen wilde ze meer zien en was langer dan een paar minuten in die bak liggen niet tof meer. De zitinzet kon wel helemaal plat dus dan lag ze daar in in een lekkere voetenzak (lodger bunker). En kon ze toch wat meer zien.

Reiswieg/bakken zitten volgens mij vaak bij de wagen erbij toch...? Of je zou eens moeten kijken naar bv die bugaboo bee (oid), daar kan je een nestje bij kopen en die is compact. (ik vind het niet een heel charmant ding, maar wellicht issie wel heel praktisch).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66791754
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:22 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben de maxicosi, het bakje, tot ze ongeveer een jaar was gebruikt. Maar sommige kindjes zijn er sneller uit, maar ik denk nog niet met 6 mnd over het algemeen hoor...

Reiswieg van de bugaboo hebben we een maand of 5 a 6 gebruikt, toen wilde ze meer zien en was langer dan een paar minuten in die bak liggen niet tof meer. De zitinzet kon wel helemaal plat dus dan lag ze daar in in een lekkere voetenzak (lodger bunker). En kon ze toch wat meer zien.

Reiswieg/bakken zitten volgens mij vaak bij de wagen erbij toch...? Of je zou eens moeten kijken naar bv die bugaboo bee (oid), daar kan je een nestje bij kopen en die is compact. (ik vind het niet een heel charmant ding, maar wellicht issie wel heel praktisch).
Bij de Stokke zit hij niet standaard erbij.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:33:47 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_66791846
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bij de Stokke zit hij niet standaard erbij.
Dat is nieuw, voorheen werd hij in NL niet zonder bak verkocht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66791904
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is nieuw, voorheen werd hij in NL niet zonder bak verkocht.
Volgens mij moesten ze die apart erbij bestellen. Hij wordt wel nauwelijks gekocht zonder bak.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 10:33:09 #19
5428 crew  miss_sly
pi_66792658
Wij hebben ons ook laten voorlichten bij Babydump en ik heb nog iemand gesproken wiens zoontje nu 14 maanden is.

Hij had een Stokke gekocht, maar vond het voor hoog wonen niet ideaal. De mevrouw van de Babydump heeft ons ook laten zien hoe de Stokke opgevouwen kan worden maar dat is niet al te klein. De Bugaboo kan kleiner worden opgevouwen.

maar deze man zei dus dat als hij het nu moest doen, dan zou hij een niet te dure kinderwagen kopen ivm de kinderwagenbak die je toch een hele tijd nodig hebt en daarna een gewone lichte buggy. Maar vanaf welke leeftijd kan een kind in een gewone buggy? is de zitinzet net zoiets als een buggy, of toch net wat anders?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66793091
Ik zou een echte buggy niet te snel doen. Ik zie op straat toch wel veel kindjes in van die kruidvat buggy's.
Voor jezelf is het heel handig, maar voor een kindje vind ik comfortabel toch wel belangrijk

In een maxicosi cabriofix mag je 2 uur zitten, zon kleine buggy lijkt me niets voor een kind van 6 maanden.

Mijn dochter kon met 6 maanden echt niet lekker in de quinny zapp. net een lappenpop.
Dus ik heb haar gewoon in het quinnybuzz3 zitje..

Ik heb ook vat te zeuren op de stokke. Ik vind het zitje zo dun van stof..
Zit een klein kussentje in, en hier word de stokke ervaren als niet fijn.

Ik wil pas met een jaar of 1,5 de zapp gaan gebruiken op kleine afstanden
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 11:02:09 #21
5428 crew  miss_sly
pi_66793154
Maar er is toch wel verschil tussen een kruidvat buggy en een goede, stevige buggy? het voordeel van een buggy is gewoon dat hij in een bewweging opte vouwen is en mee naar boven te sjouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66793398
Miss_sly, ik vind persoonlijk de zitinzet van de wagen een stuk comfortabeler dan de buggy. Heb het idee dat Mirte er lekkerder in zit, ook met de banden enzo vind ik voor langere stukken de wagen veel lekkerder. Loopt ook lichter.
De buggy vind ik handig voor de stad in ofzo. Want ookal kan de bugaboo "vrij klein" opgevouwen, hij vult hier toch bijna de hele kofferbak...
Wanneer je kleine in de buggy kan is ook een beetje afhankelijk van je buggy (die heb je natuurlijk ook in veel soorten en maten en kwaliteiten). Als die een ligstand heeft dan kan je kleintje er volgens mij best snel in, dus dat is dan iets om op te letten.
Pas toen Mirte echt goed zat, vond ik dat ze in de buggy ook fatsoenlijk zat. Eerst hing ze er maar wat in, in de wagen heeft ze toch meer steun.
Ik hoef niet met mn wagen de trap op te sjouwen ofzo, dus dat scheelt natuurlijk wel. Maar ik ben dolgelukkig met mn wagen. We hebben al heel wat kilometers gemaakt en voor de tweede gaat 'ie ook weer volop gebruikt worden.

Het is zo lastig om te zeggen wat wijsheid is voor een ander. Ik denk dat je voor jezelf toch een soort "beste keus" zal moeten maken uit het oerwoud van mogelijkheden, gebruikerservaringen, enzovoort. Maar dat gaat jullie vast wel lukken . Goed rondkijken, uitproberen en dan kom je al een heel eind (wij konden veel afstrepen toen we zijn gaan proberen)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66793645
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:02 schreef miss_sly het volgende:
Maar er is toch wel verschil tussen een kruidvat buggy en een goede, stevige buggy? het voordeel van een buggy is gewoon dat hij in een bewweging opte vouwen is en mee naar boven te sjouwen.
Nee dat vind ik niet

Een buggy vind ik niets om een kindje in te doen wat net uit een wagenbak komt..
Mant om hem zo makkelijk opvouwbaar te maken is het zitje natuurlijk een stuk minder stevig en comfortabe
Ook heeft het ruggetje weinig steun, en vind ik vaak de hoek waarin ze liggen niets.
Ook in ligstand zijn ze een stuk minder stevig en comfortabel voor een kindje vergeleken met een wagen..

En mijn buzz kan je ook in 1 beweging opvouwen en uitklappen
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 11:00:05 #24
5428 crew  miss_sly
pi_66819456
Nijna

MamsX, je spreekt jezelf wel een beetje tegen met je laatste zinnetje

We gaan ons maar goed laten voorlichten en dan kijken we wel. We zullen alleen wel snel moeten beslissen, want zo'n ding zit ook nog een redelijke levertijd op en hij moet natuurlijk wel op tijd geleverd kunnen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 8 maart 2009 @ 12:38:39 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66821652
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Nijna

MamsX, je spreekt jezelf wel een beetje tegen met je laatste zinnetje

We gaan ons maar goed laten voorlichten en dan kijken we wel. We zullen alleen wel snel moeten beslissen, want zo'n ding zit ook nog een redelijke levertijd op en hij moet natuurlijk wel op tijd geleverd kunnen worden.
De Buzz gaat inderdaad met één hand open, (automatisch veersysteem) maar is verre van klein in opgevouwen staat. Er is niks bezuinigd op het zitcomfort .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 13:00:22 #26
5428 crew  miss_sly
pi_66822296
Duidelijk...tenminste, voor zover mogelijjk

Op de site van Bugaboo staat bij de Bugaboo Bee dat hij vanaf de geboorte kan worden gebruikt, maar deze heeft geen kinderwagenbak? Heeft die dan een speciaal stoeltje waardoor de baby toch helemal plat kan liggen? Iemand ervaring mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:24 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_66823528
Miss, wat ik zie op de site is dat je een apart nestje (cocon) erbij kan kopen, deze zet je vast in de stoel. Het lijkt mij zo op het eerste gezicht een heel slimme oplossing voor jullie!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 14:05:15 #28
5428 crew  miss_sly
pi_66824739
ja Jelief, nu je het zegt, zie ik het ook. Toch eens gaan informeren daarnaa, want dit klinkt wel als een heel prima oplossing.
ERgens las ik ook nog iets over de Bugaboo Gecko, maar daarover kan ik op de site niets meer vinden. Is dat een oud model ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 8 maart 2009 @ 14:13:54 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66825073
miss, de gecko is idd een oud model.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:20:33 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_66998263
Hai dames, misschien is het hier al een keer gezegd maar dan doe ik het nog een keer want ik ga even niet 9 topics teruglezen.

Dit berichtje is voor de dames die een QUINNY BUZZ model 2007 hebben.
Eva zit in de wandelwagen inzet en met de dikke winterjas en de voetenzak loop ik er elke keer tegen aan dat de riempjes te kort zijn en ik haar niet vast krijg.
Ik heb net even met QUINNY gebeld (mailen kan ook). En nu blijkt dat dit een kinderziekte is en zij sturen je kosteloos verstelriempjes op.
Verder vertelde ze me ook dat ze tegenwoordig ook een XL seat hebben, breder waarbij dit probleem niet meer aan de orde is. Maargoed, in ieder geval. Je kunt bij hen dus verstelriempjes krijgen.
Topservice nietwaar?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:03:01 #31
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66999584
Wij gebruiken voor Linde de buggy om haar naar de opvang te brengen maar wat ond daarbij vooral opvalt is dat de vering van de buggy echt slecht is. Nu is het wel een goedkoop prenatal-eigen-merk-buggy omdat we 'm in het halletje bij de opvang laten staan. Geen idee of het qua vering beter is bij duurdere buggy's. Voor langere afstanden gebruiken we liefst gewoon de bugaboo. Die 'stuurt' ook een stuk makkelijker (met 1 hand te doen) terwijl de buggy meer iets wegheeft van een onbestuurbaar winkelwagentje
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:07:55 #32
100412 mefke79
komt goed!
pi_67003851
er was hier nog niemand met ervaring met de maxi cosi mura, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67020032
Hij staat hier in volle afwachting op de a.s babykamer Mefke, hij rijdt heerlijk rondjes op de 12M2, en ik vond t in- en uitklappen prima te doen in 1x!

Maar das ook alle gebruiksinfo die ik je er tot nu toe over kan geven
(wij hebben de 4 variant, Adriatic Blue)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zaterdag 14 maart 2009 @ 14:23:04 #34
5428 crew  miss_sly
pi_67038759
Wij hebben vandaag de Bugaboo Bee in het echt bekeken, en we zijn eruit: deze wordt het. Een baby kan er in liggen en hij is goed op te vouwen en licht om te dragen. Ik ben zoo blij dat we eruit zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 15 maart 2009 @ 11:09:10 #35
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67062848
Misschien dat het al in een vorig topic is langsgekomen, maar wat is er in Nederland verkrijgbaar voor tweelingen?

Wij wonen in Israel en zijn vooralsnog qua degelijke 'dubbeldekkers' alleen de McLaren en de City Mini van Babyjogger tegengekomen, in prijs varierend tussen ong. 320 - 560 euro. Om hassanjassan te citeren: "ik dacht...dat ken geodkoper." Het kan hier wel goedkoper, maar dan zit je met onafgewerkte Chinees/Vietnamese sh.t.
We hebben hier nog een oude catalogus uit de UK en daar stonden goede dingen in van minder dan 250 euro, het probleem is dat we het daarmee nog niet hier hebben (we kunnen het mijn Engelse schoonmoeder niet aandoen om met zo'n ding te sjleppen, mijn ouders kunnen wel iets uit Nederland meenemen, als we het maar lief vragen ).

Ideeën/ervaringen zijn meer dan welkom. Wat erg belangrijk is voor ons, is het gemak om zo'n kreng te kunnen inklappen. Mijn vrouw is nogal klein (< 1,50 m) en kan dus niet hier een haakje losmaken terwijl ze daar aan een hendeltje moet trekken terwijl ze een heveltje met de voet moet opvissen. Daarbij, ze heeft er ook het geduld niet voor : simpel ergens aan trekken of op iets duwen en klaar is Klara.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_67066769
Heb je al gekeken bij Phil and Teds of Urban Jungle, Silktie ?
  zondag 15 maart 2009 @ 13:34:58 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67067091
Van abc-design is een hele handige (ook makkelijk in en uit te klappen!) duowagen op de markt. Hij heet de Zoom. Even googelen, ze hebben een site.
pi_67070616
Miss_sly, dat is alweer iets om van je lijstje af te strepen . Leuk dat jullie eruit zijn!

Silktie, ik heb geen ervaring met duowagen, succes met zoeken.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67088812
Ha Miss_Sly, leuk!

Wij hebben de Bee nu 3 weken en ik wil echt niet meer zonder. Was echt een hele goede koop!
En wij wonen 2 hoog, ik moet dus ook sjouwen. En met de Bee gaat dat echt heel goed, vergeleken met andere wagens is hij ook echt licht.

Ik hoop dat jullie er net zo veel plezier van zullen hebben als dat wij ervan hebben!
Welke kleur heb je gekocht? Wij hebben een rode.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:54:54 #40
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67088948
SilkTIe, wij hebben/krijgen dan wel geen tweeling maar we hebben een peuter en krijgen er als het goed is binnenkort een baby bij.

Voor tweelingen is er best veel maar de Phil en Teds valt daar niet onder, dus zoek daar niet op dat is echt bedoelt voor 1 groter kindje en 1 baby, 2 baby's past niet omdat er maar 1 kan liggen.
De rest van de wagen is erg zwaar en breed (ik ben zelf 1,63 met normaal 53kg) en ik kon bijna niets van die wagen tillen en bv in de kofferbak leggen.
Hier was het dus ook een behoorlijke zoektocht zeker omdat je voor bijna alle tweelingwagens minimaal een stationwagon nodig had om het gevaarte in de kofferbak te krijgen.
Mama van Isa en Ties
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 07:48:43 #41
5428 crew  miss_sly
pi_67091894
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ha Miss_Sly, leuk!

Wij hebben de Bee nu 3 weken en ik wil echt niet meer zonder. Was echt een hele goede koop!
En wij wonen 2 hoog, ik moet dus ook sjouwen. En met de Bee gaat dat echt heel goed, vergeleken met andere wagens is hij ook echt licht.

Ik hoop dat jullie er net zo veel plezier van zullen hebben als dat wij ervan hebben!
Welke kleur heb je gekocht? Wij hebben een rode.
Een ervaringsdeskundigen
Gebruiken jullie ook het nestje voor Thomas? Is het plat genoeg, want dat wilde ik nog wel een even zeker weten En wat hadden jullie eerst?
Fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn.
We hebben hem nog niet besteld, schoonmoeder wil mee als we hem gaan bestellen, waarschijnlijk omdat we hem dan van mijn schoonouders krijgen. Schaap wil kaki en ik wil geel. Volgens de mevrouw in de winkel kost zo'n kapje lost echter maar 40 euro, dus misschien kopen we er twee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67091981
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef marlieske het volgende:
SilkTIe, wij hebben/krijgen dan wel geen tweeling maar we hebben een peuter en krijgen er als het goed is binnenkort een baby bij.

Voor tweelingen is er best veel maar de Phil en Teds valt daar niet onder, dus zoek daar niet op dat is echt bedoelt voor 1 groter kindje en 1 baby, 2 baby's past niet omdat er maar 1 kan liggen.
euh...ik gebruik hem al bijna 2 jaar, voor mijn 2-ling. Prima ding.
Je kan allebei de kinderen laten liggen. Ik denk dat je niet helemaal goed op de site hebt gekeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door kapitein_pannekoek op 16-03-2009 08:23:34 ]
pi_67094673
Miss_Sly, we hadden eerst een Adventure Cruiser ofzoiets. Ik wilde vanaf het begin al een Bee, maar toen kreeg ik in mn hoofd dat ik perse een bak wilde hebben; omdat ik een winterkindje kreeg. We hebben toen heel goedkoop eentje overgekocht van Ticootje, en daar heeft Thomas dan ook 2,5 maand prima in gelegen, toen was hij al te groot voor die bak . Hij was ook niet zo stabiel als ik zou willen, als ik met 1 hand stuurde had hij de neiging te gaan kantelen. Verder was het verre van ideaal om naar 2 hoog te slepen... dus alsnog een Bee gekocht!
Omdat Thomas best wel groot is hebben we geen nestje gekocht. Ik denk dat hij daar nog 1 maand in gepast zou hebben. Maar de nestjes zien er erg comfortabel uit, voor een tweede kindje komt er dan ook een nestje!

(Even voor de beeldvorming hoe het met de eerste wagen ging en hoe nu, als we weg gingen:
eerst: ik naar beneden met onderstel. dan de bak naar beneden en monteren. Dan Thomas halen en weg. pfff.
nu: naar de eerste, Bee uitklappen, dan Thomas halen, in de Bee, en dan in 1x naar beneden en weg.)
pi_67094816
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:03 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

euh...ik gebruik hem al bijna 2 jaar, voor mijn 2-ling. Prima ding.
Je kan allebei de kinderen laten liggen. Ik denk dat je niet helemaal goed op de site hebt gekeken.
Euuhm we hebben 'm gekocht maar er kan maar 1 nestje voor een baby in, de eerste maanden moet een baby toch echt plat liggen is mijn bescheiden mening
Mama van Isa en Ties
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 maart 2009 @ 10:35:28 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67094907
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef marlieske het volgende:

[..]

Euuhm we hebben 'm gekocht maar er kan maar 1 nestje voor een baby in, de eerste maanden moet een baby toch echt plat liggen is mijn bescheiden mening
misschien hebben jullie niet dezelfde versie van P&T?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67097497
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

misschien hebben jullie niet dezelfde versie van P&T?
Dat denk ik ook. Bij mij zitten of lagen ze naast elkaar. Niet op of onder elkaar.
pi_67102561
Sorry dan heb ik inderdaad een andere uitvoering in mijn hoofd als K_P heeft staan.
Excuses voor de verwarring
Mama van Isa en Ties
pi_67102634
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef marlieske het volgende:
Sorry dan heb ik inderdaad een andere uitvoering in mijn hoofd als K_P heeft staan.
Excuses voor de verwarring
Das geheul niet erg!
pi_67108312
voor de wintersporters onder ons: de Stokke is geweldig in de bergen en de sneeuw
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67209510
wie weet of er een budgetmodel tweelingparaplubuggy bestaat?
Zelfs op marktplaats zijn de maclarens nog best wel duur en zo heel vaak zullen we hem toch niet gebruiken. Het is alleen maar voor af en toe naar de stad of de kinderboerderij.
pi_67211472
Ik weet niet hoe de prijs van bv de koelstra duobuggy is...? Volgens mij is die wel iets voordeliger dan de mclaren... (althans de gewone versie wel...). Ff opgezocht... 169 euro...
En een buggypod misschien een optie? 129 euro. Moet je wel even kijken of die aan je huidige buggy/wagen past.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67222262
Ik heb de volgende 2 zits buggy's gevonden toen wij aan het kijken waren

http://www.twee-en-meer.nl/catalog/index.php?cPath=23_125

http://www.twee-en-meer.nl/catalog/index.php?cPath=23_49

Zijn echte paraplu buggy's en heb ff de prijs in de gaten gehouden, maar ze zijn allemaal best prijzig natuurlijk.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:02:11 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67233038
Even een vraagje...

Als de baby komt is Linde ongeveer 2 jaar en 2 maanden. Is het dan nog nodig om een kinderwagen te nemen waar 2 kindjes inkunnen? Of kan ik het wel af met zo'n meerij-plankje en anders een draagdoek voor de baby en de wagen voor Linde?
pi_67234264
Stiemie, Mirte is net nog geen 2, maar ik ga het proberen met draagdoek-wagen combi.
Of Mirte in buggy en baby in doek of baby in wagen en Mirte in doek. En als we met zn vieren op pad gaan kunnen we buggy en wagen mee.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67234292
En we hebben nog een fietskar staan, dus eventueel kan ik die als "duo wagen" gebruiken (al moet ik dan niet de kruidvat binnen willen bijvoorbeeld ;-).
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:48:58 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67234638
Stiemie, als je een keer een draagdoek wil proberen (ook met Linde), dan weet je me te vinden, he?
En de oplossing van Nijna klinkt wel goed. Als je ook een buggy hebt, tenminste

Dat vroeg ik me ook af, zijn er ook losse frames te koop van de bugaboo?
Dan zou je zowel de ligbak als het zitdeel tegelijk kunnen gebruiken, en hoef je niet iedere keer om te bouwen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:21:06 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67235812
Ah draagdoek en wagen moet gaan lukken dus

Davinia ik weet niet of het verstandig is om Linde nu te gaan dragen. Ik heb al behoorlijke last van mijn bekken en merk dat het met zware dingen tillen snel erger wordt. Maar na de bevalling is Linde in de doek en baby in de wagen ook een idee natuurlijk! Voor de baby heb ik zo'n tricot slen (geloof dat ie zo heet?)

We hebben trouwens ook een buggy, die gebruiken we anders alleen om Linde naar de opvang te brengen, maar die kunnen we natuurlijk ook gewoon gaan gebruiken!
pi_67236343
Hier wel gekozen voor een dubbele kinderwagen, en vooral omdat Isa en de baby per week 2 dagen naar mijn moeder gaan, en aangezien die 3 kunst ruggenwervels heeft is dragen geen optie.
Ik kan Isa of de baby ook niet te vaak op mijn lijf dragen omdat ik met mijn bekken zit en elke onbalans bij lopen pijn gaat doen na 15 minuten.... tja dan maar een rib uit je lijf betalen bij de Prenatal
Isa is trouwens nog geen 2 als de baby komt, en altijd braaf in de pas mee lopen wil nog niet lukken.
Mama van Isa en Ties
pi_67249513
Davinia, dat zou ook nog wel handig zijn, een los bugaboo frame... Misschien ga ik er eens een mailtje aan bugaboo aan wagen ;-). Die zitinzet zit wel beter dan de buggy vind ik toch stiekum...

Stiemie, misschien kan Linde straks ook al wat stukjes zelf lopen en dan kan je doek ook meenemen voor als ze het lopen zat is...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67249807
Ons bevalt de combi bugaboo, doek en sinds vandaag meerijplankje prima. We hebben de kinderwagenbak er niet op gedaan, avalon zat/zit in de maxi-cosi of de platgelegde wandelwageninzet als ze in de wagen zit.
Zo heb ik de meeste mogelijkheden om doek en wagen voor beide meiden te gebruiken. Het meerijplankje vind ik niet lekker lopen maar het is wel fijn om even mee naar het park te lopen als ik geen zin heb in de doek.
pi_67251806
Ik heb er een mailtje aan bugaboo aan gewaagd... eens kijken wat er terugkomt.

Owlet, mooi dat die combi goed bevalt. Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Maar ik vind de wagenbak voor zo'n ukkie toch ook nog wel knus hoor . Ik hou in elk geval de mogelijkheid in mn achterhoofd. Ik was sowieso niet van plan om honderden euro's uit te gaan geven voor een extra frame zeg maar, dan kan ik net zo goed een plankje of een duowagen kopen
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67392210
Ik ben op zoek naar een buggy
Nu zit ik heel erg te twijfelen over de Quinny Zapp.
Het nadeel ervan is en blijft gewoon dat hij maar 1 stand heeft
Nou dacht ik eerst dat dit niet zo'n probleem zou zijn omdat Lotte toch niet in de kinderwagen slaapt, tot ze natuurlijk opeens wel weer in de wagen sliep. En het feit dat een eventueel broertje of zusje voor Lotte in de toekomst dit misschien wel weer doet telt natuurlijk ook mee.

Een andere optie is denk ik dan iets als de Chicco Buggy, ook weer een stuk goedkoper, maar die lijkt me weer minder fijn rijden

Wat zijn jullie ervaringen hierin?
pi_67392581
Mrien, ik zou eens in de winkel gaan proberen wat het verschil is. Ik moet zeggen dat ik zelf de slaapstand in de buggy weinig gebruik. Wij hebben een koelstra, rijdt lekker.
Bij mijn ouders staat een oude chicco, die is laag en rijdt niet lekker. Maar volgens mij een heel oud model. Dus ik zou echt gaan proberen in de winkel denk ik... Kind erin zetten en rijden maar, dan kan je er zo al een paar afstrepen waarschijnlijk.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67393418
Was ik ook van plan.
Ik vroeg me meer af eigenlijk in hoeverre die ligstand echt gebruikt wordt omdat je daar toch heel wisselende reacties op krijgt (maar dat zal hier waarschijnlijk wel hetzelfde zijn )
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:56:11 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67393557
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef Nijna het volgende:
Ik heb er een mailtje aan bugaboo aan gewaagd... eens kijken wat er terugkomt.

Owlet, mooi dat die combi goed bevalt. Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Maar ik vind de wagenbak voor zo'n ukkie toch ook nog wel knus hoor . Ik hou in elk geval de mogelijkheid in mn achterhoofd. Ik was sowieso niet van plan om honderden euro's uit te gaan geven voor een extra frame zeg maar, dan kan ik net zo goed een plankje of een duowagen kopen
Heb je al respons gehad?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67398435
Haha, kan jij gedachten lezen? Ik heb gisteren een berichtje terug gehad van ze.
Je kan inderdaad een frame los krijgen, via de verkooppunten en dit kost volgens mn mail ¤104,95.
Ik denk dat we het hier eerst maar even houden bij de buggy icm draagdoek/wandelwagen icm draagdoek.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_67410067
Mrien, wij hebben de Zapp en ik ben er erg te spreken over, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem alleen gebruik voor ff naar het dorp/stad om te winkelen dus lange afstanden worden wel met de kinderwagen afgelegd. Hij vouwt heerlijk klein op, en klapt ook handig uit en hij is super wendbaar ik vind hem elke cent waard, maar er zijn ook goedkopere en inmiddels betere alternatieven te vinden, zelfs die wel plat kunnen!
Ik zou dus zeker ff naar de winkel gaan.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:31:06 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67414706
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef Nijna het volgende:
Haha, kan jij gedachten lezen? Ik heb gisteren een berichtje terug gehad van ze.
Je kan inderdaad een frame los krijgen, via de verkooppunten en dit kost volgens mn mail ¤104,95.
Ik denk dat we het hier eerst maar even houden bij de buggy icm draagdoek/wandelwagen icm draagdoek.




Maar das wel een schappelijke prijs, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67419697
Het is een stuk goedkoper dan een hele bugaboo... .
Maar voor dat halve jaartje dat we de bak gebruik vind ik het dan toch nog best veel...
Voor 60 euro meer heb je een duo wagen, die kan je wel langer gebruiken...
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:25:37 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67420266
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:58 schreef marlieske het volgende:
Mrien, wij hebben de Zapp en ik ben er erg te spreken over, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem alleen gebruik voor ff naar het dorp/stad om te winkelen dus lange afstanden worden wel met de kinderwagen afgelegd. Hij vouwt heerlijk klein op, en klapt ook handig uit en hij is super wendbaar ik vind hem elke cent waard, maar er zijn ook goedkopere en inmiddels betere alternatieven te vinden, zelfs die wel plat kunnen!
Ik zou dus zeker ff naar de winkel gaan.
Een wagen die heel veel op de zap lijkt en wel plat kan is de buggy van titanium baby. Er zit een soort van bandje achter dus je kunt hem in alle standen zetten.
Wij wilden persé een buggy die plat kon overigens en tot nu heeft dat ding (we hebben een koelstra) misschien 2 keer plat gelegen ofzo.
Titanium baby buggy snooze is met 4 wielen en titnanium baby buggy breeze is met 3 wielen (die laatste lijkt het meeste op de zapp.
http://www.titaniumbaby.nl/
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:26:58 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67420298
Oh en deze buggy heeft ook zo'n stang voor. Bij de buik zeg, weet niet wat de meerwaarde daarvan is maar goed die zit er ook op.
pi_67463628
Wij hebben Quinny Speedy. Mijn zoontje (8.5 maand) lijkt er alleen niet zo graag meer in te willen omdat hij heel plat ligt en bijna niets ziet. Iemand tips hoe ik hem wat meer omhoog/rechtop kan zetten?
pi_67464530
Aan de achterkant heb je een touwtje met klem waar je aan kan trekken (aan het touw achtige ding), met de klem kun je dat touwtje vast klemmen. Als je er aan trekt als je zitting wat omhoog geduwt hebt, dan kun je hem vast klemmen en is de zitting meer rechtop.

Hoop dat je m'n beschrijving snapt
pi_67464636
Hihih blij dat ik de speedi niet heb.. de buzz is een stuk makkelijker. 2 dingetjes indrukken en klaar


Maar nu mijn vraag, behalve de buzz parasol zijn er nog andere parasolletjes die er lekker op passen?
of moet ik toch die belachelijk dure van quinny zelf aanschaffen?
pi_67464777
Moet zeggen dat de Speedy ook wel erg makkelijk is hoor, je moet het alleen net even weten
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:38:41 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67464939
Ik vrees dat je die van quinny zelf moet kopen. Komt door die rare platte stang.
Ik kreeg er overigens wel een adaptertje bij zodat je de parasol ook op gewone buggy's kunt plaatsen.
pi_67538105
Dank je Mrien! Het helpt alleen bij ons niet. Nu hebben we een riempje tussen de twee duwstangen gespannen zodat de zitting meer omhooggeduwd wordt zeg maar... zo kan het ook!
pi_67540861
Is natuurlijk ook een oplossing! Heb je niet dat touwtje waar je aan moet trekken dan?
Even foto's gemaakt hoe het bij mij is
1
2
3
  maandag 30 maart 2009 @ 12:13:10 #79
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67542441
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef MamsX het volgende:
Hihih blij dat ik de speedi niet heb.. de buzz is een stuk makkelijker. 2 dingetjes indrukken en klaar


Maar nu mijn vraag, behalve de buzz parasol zijn er nog andere parasolletjes die er lekker op passen?
of moet ik toch die belachelijk dure van quinny zelf aanschaffen?
Je kan een losse Quinny adapter kopen en een los universeel parapluutje wat weer op de adapter past. Wij hebben een pluutje van een tientje en de adapter was volgens mij ook zoiets .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67543240
Wat een goede fotoreportage Mrien! Dank je
Ik heb dus wel dat touwtje en klemmetje, maar kan m er niet mee strakker trekken, hij zal wel op zijn strakst zitten denk ik.
  maandag 30 maart 2009 @ 12:55:39 #81
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67543589
Ligt het aan mij of zijn die boodschappenmandjes onderin steeds kleiner geworden? Ik zoek een wagen met een grote bak.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67543652
Die van de Speedy is inderdaad niet heel groot
Ik heb pas wel ergens een vrij grote bak gezien bij een wagen, ze zijn er dus nog wel

Peterfan, het was bij mij ook even pieren en trekken hoor om hem hoger te krijgen. Hoorde onlangs ook van iemand anders die hetzelfde probleem had gehad. Maak anders eens een foto hoe je de wagen hebt staan nu?
pi_67547763
Ik zou wel een foto willen maken maar...
ik zit nu op mijn werk..
Ik zou echt niet weeeeeten hoe je foto's op fok moet plaatsen..
(ik ben nogal een noob en ook niet heel fanatiek, heb niet eens zo'n leuk plaatje onder mijn naam! )

duss..

Maar ik ga thuis wel even vergelijken met jouw foto's!
pi_67564342
Ik zag trouwens vandaag nog een Speedy die echt helemaal in zitstand stond, het kan dus wel
Gewoon even kijken/vergelijken en proberen
Overigens staat de band op foto 3 (naast die klem achtige ding), als je hem goed aangetrokken hebt helemaal "gekreukeld"
Klem induwen en trekken maar

Om een foto te plaatsen moet je hem ergens uploaden, bv op www.photobucket.com en dan hier plaatsen
pi_67575071
Wij krijgen de Quinny van mijn nicht. Deze is beige van kleur en zo goed als nieuw.
Mevrouw had tijdens haar baby, 2 tot haar beschikking.

Nu is het echter alleen de wieg, dus geen buggy.

Iemand een idee, waar ik online losse spullen voor de Quinny met 3 wielen kan kopen?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:42:46 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_67575106
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67575201
Wil toch eerst kijken wat het nieuw allemaal kost.
En wat er mogelijk is.

Kan echter alleen complete wagens vinden.
Dus geen losse onderdelen, als in, boodschappen netjes, tas, parasol etc.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:50:22 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_67575323
babypark
babywalz
prenatal
babyplanet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67575332
Het is trouwens een quinny freestyle.
Iemand hier ervaing mee? Lijkt mij een erg fijne wagen.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:46:20 #90
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67605000
Wij hebben deze gevonden.. een duo-wandelwagen


met voor baby dit

en dan ziet het er zo uit


en niet duur hier gevonden
pi_67608505
Lunastar Geweldig.

We kregen gisteren van mijn ouders te horen, dat we de kinderwagen van hen krijgen.
En mogen een nieuwe Quinny met alles erop en eraan uitzoeken.

Helemaal super.
pi_67623141
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef k_i_m het volgende:

Je kan een losse Quinny adapter kopen en een los universeel parapluutje wat weer op de adapter past. Wij hebben een pluutje van een tientje en de adapter was volgens mij ook zoiets .
Dankjewel ik ga eens even het uitpluizen
  woensdag 1 april 2009 @ 19:46:09 #93
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67623180
Pfrrrrt, ik moet ook een duowagen vrees ik, met 20 mnd verschil tussen de beide kinders straks. Dus ik ga goed meelezen en opletten hier.
pi_67626813
Ik ben fan van de xadventure duo-wagen
  donderdag 2 april 2009 @ 20:05:41 #95
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67655856
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben fan van de xadventure duo-wagen
Ah, ik wilde net vragen hoe dat merk bevalt. X Adventure...
En ik weet niet zo goed wat te doen. Brent is bijna 3 als er een nieuw ukkie bij komt. Wat raden jullie aan? Wel of geen duo-wagen? Of een gewone wagen met een extra meerijplankje?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67656949
wij hebben de Graco duokinderwagen. zou echt geen andere willen.
hij rijd heerlijk, en een grote opberg ruimte onder de wagen.
mama van 3 kids!
pi_67657471
Als je geen draagdoek gaat gebruiken dan zou ik toch voor een duowagen kiezen, Rocka het is best lekker om ze allebei vast te kunnen zetten
  donderdag 2 april 2009 @ 21:22:28 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67657988
Ja, daar zat ik ook over te twijfelen. Gewoon een goeie kinderwagen waar ik gemakkelijk een buggy van kan maken en dan als ik met 2 kids de stad in ga de bolle in de wandelwagen en de kleine in de draagdoek (maar dan kun je nooit iets passen oid).
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 april 2009 @ 21:45:20 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67658718
Hier gaan we nog steeds voor de pod aan de quinny speedy en we hebben inmiddels ook een MacLaren buggy gekregen van vrienden voor de korte stukjes, Sasha daarin, baby in de draagdoek.

We krijgen de zitten hier 'redelijk rechtop' maar echt recht niet. Idd zaten wij ook over en riempje na te denken. Dat is wmb het enige waar Quinny echt nog eens goed over na moet denken...
***
pi_67660389
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:05 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ah, ik wilde net vragen hoe dat merk bevalt. X Adventure...
En ik weet niet zo goed wat te doen. Brent is bijna 3 als er een nieuw ukkie bij komt. Wat raden jullie aan? Wel of geen duo-wagen? Of een gewone wagen met een extra meerijplankje?
Zo'n plankje achter de kinderwagen vind ik echt helemaal niks. Ik heb er een keer mee gereden maar ik ben niet zo heel groot en dan loop je al vrij snel alsof je heel nodig moet poepen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 2 april 2009 @ 22:42:22 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_67660669
Wij hebben zojuist een Maxi-Cosi Mura 4 gekocht in het blauw/groen. We wilden eigenlijk zwart of grijs, maar toen we die in het echt zagen, vonden we em veel te donker. Deze is aan de buitenkant donkerblauw (de bak) en het zitje is blauw met groen. Niet te besmettelijk en toch unisex. En wat me vooral opviel is dat de duwstang erg hoog kan. Wij zijn beide vrij lang en manlief zette em zelfs ietsje omlaag omdat de hoogste stand te hoog was. Nou nog wachten tot juli, want dan krijgen we em pas.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 2 april 2009 @ 22:46:29 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67660791
Aha, dat klinkt vrijwel hetzelfde als teveel boodschappen aan de wagen hebben hangen. A no-no dus Tnx Estrys!

Mooie keuze Mefke. Ik lees er wel heel veel goede reviews over.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:37:35 #103
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67667611
Estrys idd.. dat heb ik ook zo ondervonden.. mijn zus had er zo ééntje aan haar wandelwagen en ik ging het eens uitproberen.. en zoals jij het uitlegt zou het moeten geweest zijn..
pi_67699612
iemand hier ervaring met de Chicco liteway buggy?
we zijn op zoek naar een buggy die makkelijk mee kan op de fiets maar het moet ook niet na 2 weken een rijdende ramelaar zijn.
Op kieskeurig.nl zie ik 2 reviews die allemaal 10'en geven..
In de winkel zie ik McClarens van over de 200 euro maar dus ook die chicco voor amper 100 euro...
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:22:22 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68136819
Even een vraagje over de Quinny Freestyler.
Ik heb mijn oog laten vallen op een vrijwel nieuwe tweedehands wagen en vroeg me af of ik er vanuit mag gaan dat er een meerij-plankje aan vast gemaakt kan worden. Weet iemand dit?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68161841
Gister even georienteerd op kinderwagens.
Via internet al wel gekeken maar we zagen door de bomen het bos niet meer.
De dame hielp ons goed en n.a.v. een weekje vakantie met 3 vrienden incl. kids en 3 versch. kinderwagens was ik er al achter gekomen wat ik wel of niet prettig vond.
Dat maakte het wle makkelijker en naar aanleiding daarvan kwamen we eigenlijk uit op de quinny of de mutsy slider en w.s. word die het.
We willen nog even naar een wat grotere zaak en het was nog maar orienterend, hebben nog tijd genoeg.

Iemand ervaringen met de mutsy slider?
pi_68161895
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje over de Quinny Freestyler.
Ik heb mijn oog laten vallen op een vrijwel nieuwe tweedehands wagen en vroeg me af of ik er vanuit mag gaan dat er een meerij-plankje aan vast gemaakt kan worden. Weet iemand dit?
Jep plankje van mutsy (prenatal 50 euro ongeveer, maar je kan ze vast ook 2e hands nog krijgen)
Enige nadeel is dat het plankje niet helemaal precies in het midden zit.

deze dus:


Als je wil kan ook wel even een foto maken hoe het bij ons zit in combi met de quinny

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2009 10:26:57 ]
  zondag 19 april 2009 @ 13:17:25 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68166239
Tnx LL
Als je zin hebt een foto te maken dan graag
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68166824
Wij zijn ook opzoek naar een goede buggy om mee te nemen op vakantie. Ik gebruik nu de Bugaboo nog, omdat Jet daar zo fijn in zit Crook vind hem echter te groot om weer mee te slepen naar Frankrijk
Ik ben 1.63 en Crook is 2 meter welke buggy is dan het makkelijkst?? Ze zijn of heel hoog of veel te laag .... Help!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_68172687
Uitproberen in de winkel zou ik zeggen beaker...
Wij hebben zelf een koelstra buggy, ik vind hem fijn rijden, maar hij is wel vrij hoog volgens mij.
Ik ben 1.74 en lief 1.93.
Ik gebruik voor hier om huis enzo ook de bugaboo. Voor mee in de auto gebruik ik de buggy.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_68538550
Ik heb vandaag een maclaren duobuggy op de vrijmarkt gekocht. Alle twee de zitjes kunnen volledig plat dus Avalon kan er in haar lodger bunker ook al in. Geen slechte vangst voor vijf euro
pi_68539747
Mooie vangst inderdaad zeg! 5 euro

Ik heb vandaag echt heel veel Quinny Zapp buggy's gezien. Bij de Ouders van Nu hebben ze een mooie aanbieding waar ik over twijfel (Jaar Ouders van Nu + Quinny Zapp voor slechts ¤ 125,-).
pi_68650321
Ik heb een probleempje, we hebben de kinderwagen (quinny speedi) op de babykamer gezet en de maxi cosi erop. Eerder heeft alles ook al zo bij mijn vader op zolder gestaan en is het los van elkaar naar ons toe gekomen. Nu wilde ik vandaag even de maxi cosi er af halen om te kijken hoe deze precies in de auto moet, maar nu gaat de maxi cosi niet meer van de wagen af??
Ik druk de knoppen op de maxi cosi tegelijk in en probeer dan de cosi eraf te tillen maar het gaat niet, zit gewoon vast.
Heeft iemand enig idee hoe de maxi cosi eraf te krijgen zonder de adapters te slopen??
De wagen & maxi cosi zijn trouwens tweedehands dus terug naar de winkel is geen optie.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:03:23 #114
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_68650614
Zit hij echt vast? Die van ons ging ook vrij stroef. De knoppen indrukken en dan even wat wiebelen hielp dan wel.. Het lijkt alsof de MC soms wat tever naar achteren/voren leunt..
  maandag 4 mei 2009 @ 12:06:50 #115
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68650740
Nou hebben wij een MaxiTaxi CX maar bij ons is het idd knopjes indrukken en het ding is los..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68651151
Ik deed het ook altijd door de beide knoppen tegelijk in te duwen en hem er dan af te tillen
Soms ging het overigens niet altijd even makkelijk, dan was het even goed trekken
pi_68651191
Ja het lijkt alsof ie echt vast zit. Ik ga het straks nog even proberen want ik ben nu in staat om de hele zooi weg te gooien!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:37:56 #118
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68651840
Dan moet je het gewoon even met z'n tweetjes doen. De één drukt de knoppen in, en de ander tilt aan de stang. Dan werkte bij ons wel als hij een beetje scheef -en daardoor muurvast- zat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68652673
Hij is weer los, gelukkig!! Met mn vingers kon ik net tussen de adapter en de maxi cosi en daardoor het haperende dingetje weg drukken. Blijkbaar zat dat klem, want nu doet ie het wel weer. Toch bedankt voor de tips!
  maandag 4 mei 2009 @ 13:26:57 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68653450
Gelukkig FTA!
Maar er zat dus iets klem wat normaal niet zo hoort en dat is nu verholpen?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:11:04 #121
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68654651


ik heb op deze helemaal verliefd, de Mutsy Slider. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat?

* Vlindur wil sowizo een 4 wieler (3 wielers vind ik eng)
Kind op hoogte, (Bij de bugaboo ligt het kind te laag. We zijn beide 1.85+ en we willen dus niet te laag moeten grijpen)

Iemand anders nog een goed merk?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68655236
Ja klopt Noli, ik ga de komende tijd maar even vaak de maxi cosi van de wagen af halen en er weer op zetten, het zal je maar gebeuren dat je met je kind ergens staat en je krijgt de maxi cosi niet meer van de wagen af! Even aan kijken dus en anders toch een nieuwe maxi cosi kopen.

Vlindur ik kan je niet helpen met een ervaring met de Mutsy, ik vind het persoonlijk ook niet zo'n hele mooie wagen. Wij hebben gekozen voor de quinny speedi omdat we nogal vaak gaan wandelen in het bos of op het strand. Het kind ligt er ook niet erg laag en de stang is goed te verstellen, dat vond ik een must omdat ik 1.60 ben en mijn vriend 1.80.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:58:23 #123
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68656171
Flower-T-A, maar dat is een 3wieler. Mijn schoonzus heeft de Quinny Buzz 4, een 4 wieler. Maar dat vind ik maar een gammel ding, Het kindje stuitert alle kanten op in de wagen. De Mutsy leek mij veel stabieler.

En de ruimte in de bak is ruimer bij de Mutsy dan bij de Quinny..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68656301
Voordeel van de mutsy vind ik wel dat het zitje naar je toe geplaatst kan worden!
  maandag 4 mei 2009 @ 15:04:47 #125
100412 mefke79
komt goed!
pi_68656386
Speciaal voor bakruimte en het makkelijk verstellen hebben wij gekozen voor de mura van maxi cosi. Wij zijn beiden ook lang (1.90 en 1.85) en de wagen is vrij hoog. Wij vonden de stokke (nog hoger) niks vanwege niet luchtbanden en stoeltje waar kinderen nooit zelf in en uit kunnen komen. Maar Vlindur, gewoon gaan proberen hoor, winkel kiezen met veel merken en rondjes lopen maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68656492
Vlindur, wij hebben inderdaad ook naar de Buzz gekeken maar die vond ik ook een stuk gammeler dan de speedi, die is ondanks dat het en 3-wieler is echt niet gammel hoor. Maar als je inderdaad liever een 4-wieler hebt dan zou ik ook niet zo snel voor de buzz gaan. Bij ons was een 3-wieler beter ivm de ruimte in de kofferbak.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:09:59 #127
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68656564
Hihi, ik zie me al helemaal proeflopen in de winkel Er zijn toch ook winkels met hele trajecten? (zand, kiezel, steen enz)
De Stokke vind ik niet mooi. En idd, Ze kunnen er nooit zelf uit klimmen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68656661
De grote warenhuizen van de Prenetal hebben inderdaad zo'n heel hobbelweggetje. Maar ook andere winkels hebben dat vaak wel. Gewoon proberen inderdaad (en je kofferbak opmeten)
  maandag 4 mei 2009 @ 15:12:59 #129
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68656668
Flower -T-A, Mijn vriendin heeft een 3 wieler, zij kan er mee lopen, maar ik kan er echt niet meer overweg, hij blijft maar kantelen bij mij, doodeng. Ik zal wel iets fout doen, maar dan haal ik voor ons eigen kindje gewoon een 4 wieler. Wel zo veilig voor beiden

Ik heb een station, dus ruimte hebben we wel. Mijn vriend heeft een 107(van de zaak), dus daar past gewoon *niks* in, hoeven we ook niet om te denken dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 mei 2009 @ 15:25:23 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_68657078
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:11 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb op deze helemaal verliefd, de Mutsy Slider. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat?

* Vlindur wil sowizo een 4 wieler (3 wielers vind ik eng)
Kind op hoogte, (Bij de bugaboo ligt het kind te laag. We zijn beide 1.85+ en we willen dus niet te laag moeten grijpen)

Iemand anders nog een goed merk?
Komt mevrouw Stokke weer! Ik ben 1.78 en Bert ruim 1.90, maar zelfs mijn pa kan er met 1.96 goed mee lopen door de hoogte en door de verstelbare hoogte van de bak en inzet geen rugklachten

Kom hem hier een keer proberen met Ruben erin Echt waar, je bent verkocht Hij is misschien niet supermooi, maar wel superhandig en praktisch!


(En reken maar dat Ruben er zelf in kan klimmen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68657462
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef mrien het volgende:
Mooie vangst inderdaad zeg! 5 euro

Ik heb vandaag echt heel veel Quinny Zapp buggy's gezien. Bij de Ouders van Nu hebben ze een mooie aanbieding waar ik over twijfel (Jaar Ouders van Nu + Quinny Zapp voor slechts ¤ 125,-).
Ik zit hier ook over na te denken.
Is hij echt zo klein om mee te nemen? En als ik het goed begrijp kan ik m'n maxicosi er ook op kwijt?
Zitten de adapters erbij?

[ Bericht 4% gewijzigd door Zweefvliegje op 04-05-2009 15:43:57 ]
  maandag 4 mei 2009 @ 15:42:18 #132
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68657698
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Komt mevrouw Stokke weer! Ik ben 1.78 en Bert ruim 1.90, maar zelfs mijn pa kan er met 1.96 goed mee lopen door de hoogte en door de verstelbare hoogte van de bak en inzet geen rugklachten

Kom hem hier een keer proberen met Ruben erin Echt waar, je bent verkocht Hij is misschien niet supermooi, maar wel superhandig en praktisch!


(En reken maar dat Ruben er zelf in kan klimmen )
Ja, maar.. Hij is echt ZO lelijk dat ik hem gratis niet eens zou willen..
En dat die beentjes wijd moeten liggen omdat ze anders niet in de bak kunnen vind ik ook zo stom. Het is gewoon absoluut mijn ding niet.

Een keertje langs komen had ik graag gedaan, maar je woont zo ver weg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68657763
Wij hebben een bugaboo (ik 1.74 en lief 1.94) en zijn er erg tevreden over.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 4 mei 2009 @ 15:46:57 #134
100412 mefke79
komt goed!
pi_68657853
Troel, ik geloof je meteen over de hoogte, maar ik heb een vriendin met een Stokke en we hebben met haar wagen door onze nieuwbouwwijk gesjokt en daar werd het kindje niet vrolijk van, hij hobbelde en hobbelde. Vandaar ook de keuze voor luchtbanden.
En verder sluit ik me aan bij Vlindur, ik vind em gewoonweg lelijk, net zoals de Bee trouwens. Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders werd de wereld zo saai. Wij vonden de Mura meteen gaaf en hij is handig en degelijk, dus dat is em dan geworden. Vraag me over een half jaar nog eens of ik er dan ook nog blij mee ben...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 4 mei 2009 @ 15:47:05 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_68657860
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:42 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, maar.. Hij is echt ZO lelijk dat ik hem gratis niet eens zou willen..
En dat die beentjes wijd moeten liggen omdat ze anders niet in de bak kunnen vind ik ook zo stom. Het is gewoon absoluut mijn ding niet.

Een keertje langs komen had ik graag gedaan, maar je woont zo ver weg!
Nee, jij woont gewoon ver weg En ik kan me je aversie tegen het uiterlijk goed voorstellen hoor, maar voor de rest van het echt reuze mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 15:48:49 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_68657924
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef mefke79 het volgende:
Troel, ik geloof je meteen over de hoogte, maar ik heb een vriendin met een Stokke en we hebben met haar wagen door onze nieuwbouwwijk gesjokt en daar werd het kindje niet vrolijk van, hij hobbelde en hobbelde. Vandaar ook de keuze voor luchtbanden.
En verder sluit ik me aan bij Vlindur, ik vind em gewoonweg lelijk, net zoals de Bee trouwens. Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders werd de wereld zo saai. Wij vonden de Mura meteen gaaf en hij is handig en degelijk, dus dat is em dan geworden. Vraag me over een half jaar nog eens of ik er dan ook nog blij mee ben...
Hier ook een nieuwbouwwijk en hier ook wel met andere wagens gelopen en die hobbelden net zo goed, vandaar dat wij ons daar niet zo erg druk over maakten. Maarja, inderdaad, het is maar goed dat er zoveel verschillende zijn, want het moet ook gewoon bij je passen (Bert vond bijvoorbeeld het handvat van de Bugaboo heel onprettig, terwijl veel mensen dat een heerlijke wagen vinden).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68658185
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ik zit hier ook over na te denken.
Is hij echt zo klein om mee te nemen? En als ik het goed begrijp kan ik m'n maxicosi er ook op kwijt?
Zitten de adapters erbij?
Volgens mij zitten de adapters er inderdaad bij. Hij is inderdaad zo klein ja (tenminste, als ik het plaatje zie bij de buggy mee voor op de fiets ding). Anders gewoon even bij de Prenetal ofzo binnenlopen, heb ik ook gedaan van de week (om te kijken of hij wel hoog genoeg was voor manlief)
  maandag 4 mei 2009 @ 16:10:05 #138
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68658736
Ik zou het liefst het 'stuur' van de koelstra op de Mutsy willen hebben. Dan ben ik direct klaar

Wegens ongeluk (kapotte) pijnlijke pols en ik heb alleen bij de koelstra geen pijn. Maar dat is dus weer een driewieler

Is er geen site waar je zelf je wagen kan ontwerpen? Dat zou echt ideaal zijn!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 mei 2009 @ 16:15:49 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_68659001
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou het liefst het 'stuur' van de koelstra op de Mutsy willen hebben. Dan ben ik direct klaar

Wegens ongeluk (kapotte) pijnlijke pols en ik heb alleen bij de koelstra geen pijn. Maar dat is dus weer een driewieler

Is er geen site waar je zelf je wagen kan ontwerpen? Dat zou echt ideaal zijn!
Ja, met stofjes naar eigen smaak en snufjes naar eigen smaak Lijkt mij een prima idee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 16:17:19 #140
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68659084
Nu ik het hartje heb gehoord is het ineens zo echt allemaal. En moet ik ook ineens nadenken over duowagens enzo .
  maandag 4 mei 2009 @ 16:19:59 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_68659204
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Nu ik het hartje heb gehoord is het ineens zo echt allemaal. En moet ik ook ineens nadenken over duowagens enzo .
Een van de twee in een draagdoek en de andere in je huidige wagen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 16:21:27 #142
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68659271
Dan zou mijn bak onder de vlinders zitten natuurlijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 mei 2009 @ 16:21:40 #143
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68659279
Ja, dat gaat waarschijnlijk vaak gebeuren inderdaad .
pi_68659368
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Nu ik het hartje heb gehoord is het ineens zo echt allemaal. En moet ik ook ineens nadenken over duowagens enzo .
Ja, echt leuk man!

*deelt totaal mening van Vlindur over een Stokke... die postbodekar komt er hier never in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 4 mei 2009 @ 16:24:15 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_68659386
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, echt leuk man!

*deelt totaal mening van Vlindur over een Stokke... die postbodekar komt er hier never in
* Troel schrapt bezoek aan Poppejans
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68659388
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier ook een nieuwbouwwijk en hier ook wel met andere wagens gelopen en die hobbelden net zo goed, vandaar dat wij ons daar niet zo erg druk over maakten. Maarja, inderdaad, het is maar goed dat er zoveel verschillende zijn, want het moet ook gewoon bij je passen (Bert vond bijvoorbeeld het handvat van de Bugaboo heel onprettig, terwijl veel mensen dat een heerlijke wagen vinden).
Seb is dol op hobbelen
Wij zijn nog steeds razend enthousiast over de Stokke. Vooral de korte draaicirkel is voor mij doorslaggevend geweest. En heej hij mag dan misschien niet de mooiste zijn in jullie ogen maar mijn moeder zegt altijd van en schone tafel kan je ook niet lang eten
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68659460
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef Troel het volgende:

[..]

* Troel schrapt bezoek aan Poppejans
Maar.. maarrr volgens mij loopt mijn ouderwetse kinderwagen qua vering en wieltjes net zo lekker als die van jou hoor, nou kan je lekker ook niet testrijden met die van mij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 4 mei 2009 @ 16:26:24 #148
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68659484
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]


*deelt totaal mening van Vlindur over een Stokke... die postbodekar komt er hier never in
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef Troel het volgende:

[..]

* Troel schrapt bezoek aan Poppejans
Hihi
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68659520
* Estrys gaat op bezoek bij Troel voor een Stokke meeting
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 4 mei 2009 @ 16:31:03 #150
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_68659708
Oh ja! Ik heb al jaren een wandelwagen!





Alleen hij is vies en stinkt zo. Als ik hem schoon krijg ga ik hem zeker gebruiken, maar als ik dat niet krijg moet er toch een nieuwe komen. (Deze is van J's zus geweest. Haar 2 kinderen hebben er vroeger in gelegen. Hij is van Knorr )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 mei 2009 @ 19:05:27 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68664715
ik ben ook al lekker aan het kijken naar kinderwagens...
vriendlief is 194 cm en ik 185 cm, dus we moeten ook een hoge kinderwagen hebben,
2e vereiste is, dat ie compact moet zijn, want we hebben een klein sportief autotje met weinig kofferbak.
(kia Picanto)

iemand tips???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 mei 2009 @ 19:32:02 #152
100412 mefke79
komt goed!
pi_68665648
Pff, Beessie-Jen, voor de hoogte zou ik het wel weten (zie ook hierboven) maar klein is ie niet echt. Dus sorry, kan je niet verder helpen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68666650
Beessie-Jen, auto meenemen als je voor een wagen gaat kijken, want een Kia Picanto heeft een mini-kofferbakje... Wij waren voor een auto erbij aan het kijken en oa de Kia picanto viel af door de kleine kofferbak, de buggy kon er niet in (te lang in opgevouwen toestand), maar misschien is dat met een wagen wel wat makkelijker.
De bugaboo vouwt vrij klein op, maar ik denk dat het verstandig is om bij een winkel te vragen of je wat dingen kan passen. Beperkt misschien wel je keuze, maar dat zie je dan wel weer...
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 4 mei 2009 @ 20:08:50 #154
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68666971
En eerst heb je natuurlijk alleen maar je onderstel wat erin moet, want dan kan het kind nog in de maxicosi, en die gaat niet achterin! Mijn ervaring met de Quinny Buzz is dat hij overal wel past, desnoods kan je de voorwielen er nog vanaf halen. Maar zelfs in de Suzuki Ignis (met kofferruimte van twee pakken melk diepte) kan ie gewoon nog op z'n kant .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68667080
Je kan van de bugaboo de bak vrij plat maken als je de baleinen (of is het balijnen) eruit haalt. Wel ff gedoe, maar scheelt wel ruimte. Wij propten het altijd zo in de achterbak, met wielen eraf gaat t een stuk makkelijker, maar kost meer moeite.
Gewoon bij de winkel vragen of je mag proberen...
Mama van 2 lieve meiden :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 mei 2009 @ 20:12:58 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68667169
de oude versie van de bugaboo paste ook achterin in de Hyundai Atoz
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 4 mei 2009 @ 20:14:07 #157
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68667214
Of je gooit de bak op de achterbank, dat past meestal ook wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 4 mei 2009 @ 20:17:51 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68667350
Maar als je lang bent is de bugaboo niet echt een ideale wagen want die bak, vind ik dan, zit heel erg laag. De duwstang kan wel net zo lang als andere wagens uitgetrokken worden dacht ik, maar om in de bak te komen is het echt even bukken dan.
***
  maandag 4 mei 2009 @ 20:32:25 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68667931
De buk-a-boo BE .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68669469
Lol, dus vandaar de naam, hahaha.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 4 mei 2009 @ 21:44:14 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_68670911
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar.. maarrr volgens mij loopt mijn ouderwetse kinderwagen qua vering en wieltjes net zo lekker als die van jou hoor, nou kan je lekker ook niet testrijden met die van mij

Ik vind DIE dingen dus echt gruwelijk lelijk
Net zoals sommige wiegjes die je op marktplaats enzo tegenkomt waar je dan hoge bedragen voor geboden ziet worden en dan denk ik, nog niet als ik dat bedrag erbij krijg

Dat wat jullie bij de Stokke hebben dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 21:46:14 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_68671004
Schiet me iets te binnen: mijn Twingo heeft een deelbare achterbank. Dus in theorie kan kindje op deel 1 zitten en deel twee kan dan plat om de wagen er in te leggen. Die kun je dan eventueel ook gewoon met de veiligheidsgordel vastzetten. Beesie, kan dat bij jullie auto ook? Dan heb je ineens wat meer ruimte.
en buk a boo....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 4 mei 2009 @ 21:48:23 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68671097
die quinny buzz vind ik ook een leuke kinderwagen, en als ik dat zo hoor, moet dat wel gaan passen. en de bak kan inderdaad op de achterbank. Want daar is nog een extra plekje vrij.


ga me er nog eens verder op orienteren en vrijdagavond denk ik eens ff samen naar de babypark om de kinderwagens irl te bekijken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 mei 2009 @ 21:49:38 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68671157
ik kan trouwens ook 2 grote boodschappentassen (vol) kwijt in de kofferruimte, dus denk dat het dan best moet passen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 mei 2009 @ 21:49:59 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_68671171
Wij zaten met een Peugeot 206 en de Stokke kon daar met onderstel en wagenbak/inzet in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 21:53:14 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_68671295
Troel, kunnen we het toch nog met elkaar eens zijn.. Ik vind die oude wagens ook maar niets. Schattig bij een ander, maar niet voor mij en al helemaal niet als ik er voor moet betalen. Wat ik dan wel grappig vind is dat zo'n ouderwetse bak veel groter is. Handig bij grote kindjes hebben wij al gezien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68673407
Wij zijn een aant. weken geleden naar een babyzaak geweest en een aantal dingen opgenoemd.
Moeten boodschappen in mee kunnen, moet klein op te vouwen zijn ivm mijn kleine auto, wandelwageninzet naar je toe en van je af, wendbare voorwielen en de wandelwageninzet moet goed neer te klappen zijn zodat het kind ook ffl ekker kan slapen.

Hierbij kwamen we op de quinny uit en op de mutsy slider en ons gevoel neigt steeds meer naar de mutsy slider.
Deze was goed hoog (zijn 1.85 ong) je kunt er een grote boodschappenmand onderhangen en bij het inklappen gaat de duwstang er zeg maar bij mee af waardoor je een heel compact pakketje kreeg en de wielen kunnen eraf.
pi_68682068
Beessie-Jen, mijn buren hebben ook een kia picanto en die hebben gekozen voor een quinny zapp en daar dan de maxi cosi op, maar ik weet eigenlijk niet of je bij de zapp de duwstang langer kan maken?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:33:46 #169
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68683859
. En hij kan ook niet als echte wandelwagen gebruikt worden tot het kind echt goed kan zitten, want hij kan niet plat. Maar wél lekker klein op te vouwen. Dat vind ik dan ook het enige pluspunt (wij hebben er sinds kort één omdat we het handig vonden om met de fiets mee te nemen) want als ik de Buzz en de Zapp vergelijk qua rijgemak, trap ik de Zapp vandaag nog van het balkon!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68686417
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:49 schreef Troel het volgende:
Wij zaten met een Peugeot 206 en de Stokke kon daar met onderstel en wagenbak/inzet in.
Maar die past dus niet onze Fiat Grande Punto, en al helemaal niet in mijn Panda. Het is maar net hoe breed de kofferbak is. Wij zetten het onderstel altijd rechtop achter de bestuurdersstoel. Kun je ook nog boodschappen kwijt in de kofferbak. Ideaal. Maar het is een kwestie van proberen denk ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:58:05 #171
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68686997
Wij hebben ook een klein beetje rond zitten kijken en weten in elk geval dat we graag een lichte, compact opvouwbare wagen nodig hebben omdat we twee hoog wonen en dus moeten sjouwen. Mijn lief is erg gecharmeerd van driewielers want die vind hij stoer, ikzelf heb (nog) niet echt een voorkeur. Tot nu toe (en dat is echt alleen maar op grond van plaatjes, informatie en reviews lezen, dus nog niets getest) hebben wij ons oog laten vallen op de Easy Walker Sky of de Bugaboo Bee. Wat ik me echter afvraag bij de Bugaboo is of het nestje dan wel groot genoeg is voor het kindje om in te bewegen, dat lijkt me zoveel kleiner als een echte bak erop?

Zijn er mensen met ervaring met de Easy Walker? We gaan binnenkort eens kijken bij de Babypark, ben erg benieuwd.
3!
pi_68738538
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef k_i_m het volgende:
. En hij kan ook niet als echte wandelwagen gebruikt worden tot het kind echt goed kan zitten, want hij kan niet plat. Maar wél lekker klein op te vouwen. Dat vind ik dan ook het enige pluspunt (wij hebben er sinds kort één omdat we het handig vonden om met de fiets mee te nemen) want als ik de Buzz en de Zapp vergelijk qua rijgemak, trap ik de Zapp vandaag nog van het balkon!
Kan de MaxiCosi direct op de Zapp of moet je er nog apart adapters bij kopen?
Hij is dus al klaar voor MaxiCosi gebruik http://www.quinny.com/quinny/instructions.aspx?id=23

[ Bericht 1% gewijzigd door Zweefvliegje op 06-05-2009 18:13:25 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:58:20 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_68740964
Quinny en Maxi Cosi zijn allebei van merken van Maxi Cosi (of eigenlijk Dorel, maar dat kent dan weer niemand omdat ze die naam niet gebruiken). Dus die wagens zijn inderdaad al standaard gemaakt voor koppeling met de maxi cosi en meestal hebben ze zelfs aparte kleurcombi's in de maxicosi lijn die dan precies passen bij de wagen. Maar wij vonden de bijbehorende maxicosi niet zo mooi en hebben dus een andere kleur.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68742192
Ik zweer echt bij mijn quinny buzz.

(en de zapp vind ik voor kort gebruik ook prima.)
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:29:43 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68744916
wij gaan ws dus ook voor de Quinny Buzz.. we gaan vrijdag even irl kijken en testen in de babypark.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68802414
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar (een patroon van, desnoods) een zwarte zonnekap/zonnescherm van de MaxiCosi Citi van een paar jaar oud.
Is er iemand die mij daar aan kan helpen? Dat is nog het enige wat ik nodig heb, verder helemaal klaar dus. Omdat het over kinderwagens gaat: wij zijn (al 6 jaar) in het bezig van een Mutsy Urbanrider en een Quinny Zapp. Over beide niet echt tevreden, maarja beide wagens zijn nog goed dus zonde om nieuwe te kopen.
pi_68803142
Wij hebben voor de Mura 4 gekozen, want ik vind al die 3wiel dingen maar niks en de 4wiel is zelfs compacter als die is ingepakt volgens de verkoopster. Black grey slice hebben we gekozen als kleur. We hebben met meerdere wagens gelopen en we vonden deze echt het beste lopen.
pi_69419939
Ondanks dat we er toch redelijk van overtuigd waren dat we de mutsy slider wilden is het toch een maxi cosi mura 3 geworden.
Heeft toch meer voordelen, prijs maakt nauwelijks uit en de wandelwageninzet van de mutsy was erg hard.
Kon over 3 weken al geleverd worden, dat hebben we maar even uitgesteld.
pi_69436225
Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Erg mooie wagen. We zijn er erg tevreden over. Wel een paar kleine min puntjes, vinden wij. Hij is nog best groot in de kleinste stand en neemt dan ook veel ruimte in beslag in de auto. Het inklappen gaat prima maar het uitklappen gaat soms best lastig.
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:32:12 #180
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_69443903
Wij willen erg graag de Babyjogger City Mini Double hebben. Hier in Israel kost 'ie rond de ¤ 600, op internet heb ik gevonden dat 'ie in Nederland voor zo'n ¤ 500 over de toonbank gaat. Die ¤ 100 is voor mij niet genoeg reden om mijn ouders te laten rondsjouwen om het te kopen en het t.z.t. mee te nemen. Tijd, benzine en zweet maken het verschil te klein om het werkelijk een voordeel te laten zijn.

Iemand enig idee of je in een winkel voor minder geld klaar bent? Zo ja, hoeveel en waar?
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:42:15 #181
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69444041
Wij hadden eerst ook een Mura in gedachten, maar ik vond dat T-stukje tussen de benen zo raar. Ik heb liever een beugel rondom het buikje.
Toen zagen we in de winkel de Mutsy 4-rider en die vonden we er ook leuk uit zien, alleen hadden we ons daar totaal niet op ingelezen dus geen idee of die goed of slecht beoordeeld was. Dus maar weer naar huis om de boel op internet na te kijken.
Inmiddels hebben we besloten dat een nieuwe wagen (moest eerst per se nieuw van mijn man) toch niet nodig is voor ons. Ik ga straks weer fulltime werken en we lopen echt niet ieder weekend naar de stad. Een nette tweedehandse leek ons dus ook prima.
Nu hebben we een nette tweedehandse Mutsy 3-rider gekocht. Nog niet gebruikt natuurlijk, maar tevreden met de aankoop tot nu toe
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69450503
Wij hebben de maxicosi Mura 4 uitgezocht in de donker bruine uitvoering. Als het goed is gingen mn ouders hem vandaag voor me ophalen
pi_69451720
Alltime, dat uitklappen is een kwestie van oefenen. Als je de handigheid hebt staat ie zo in elkaar hoor.

Wij gaan het gewoon weer doen met de bugaboo cameleon. Heb er al heel wat km's mee gemaakt en hoop er nog een hoop bij te gaan maken met de kleine op komst.
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:43:38 #184
100412 mefke79
komt goed!
pi_69453210
Ca.ra, dat t-stukje kan er tussenuit, toch?
Wij hebben em wel gekocht, de mura 4. Je ziet ze nog bijna nergens 'in het wild' lopen...wij kunnen em begin juli halen. Hoeft ook niet eerder, staat ie alleen maar in de weg. Hebben jullie een bijpassende maxi-cosi erbij? Wij hebben ene compleet ander kleurtje, die vonden we nl. mooier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:54:12 #185
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69457269
Oh dat wist ik niet. Maar dan kan je kind toch uit de wagen vallen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69460533
Nee hoor het zit toch vast met de gordels.
Ook met een beugel om een kind heen kan het zo uit de wagen vallen hoor (als de gordels los zijn)
pi_69469037
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:43 schreef mefke79 het volgende:
Ca.ra, dat t-stukje kan er tussenuit, toch?
Wij hebben em wel gekocht, de mura 4. Je ziet ze nog bijna nergens 'in het wild' lopen...wij kunnen em begin juli halen. Hoeft ook niet eerder, staat ie alleen maar in de weg. Hebben jullie een bijpassende maxi-cosi erbij? Wij hebben ene compleet ander kleurtje, die vonden we nl. mooier.
Heb hem al een paar keer gezien hier in het hoge noorden en elke dag als ik met de babykamer bezig ben. Ouders hebben hem al in een vroeg stadium cadeau gegeven
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:11:35 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_69471036
ca.ra heb net echt effe goed gezocht, maar het lijkt erop dat maxicosi zelf geen foto's heeft zonder dat ding erin, dus ook niet raar dat je dat niet gezien hebt. Bij ons zat ie er niet in, in de winkel, dus hij kan er zeker uit.
Jaheur, hier in het zuiden is ie nog weinig te zien en we krijgen em zelf ook pas begin juli.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69503656
Nou we waren overtuigd van de mutsy maar hebben hem in de winkel naast de maxi cosi gezet en ik vond een uur voor de aankoop dat stukje tussen de benen ook wat raar hoor maar ben er goed aan gewend en hij kan er ook af en je krijgt er een afdekplaatje bij.
Maxicosi was toch wat stabieler en steviger en kregen hun relatief minder klachten over dan de mutsy.
Ook vond ik van een bepaald soort mutsy de bekleding kitscherig, en nog belangrijker, bij de slider was de wandelwageninzet ontzettend hard en je moet er ook een dag mee op stap kunnen.
Banden zijn wat zachter van de maxicosi en een grote boodschappenmand.
Qua ruimte maakte het niet uit en qua prijs ook niet dus dat waren voor ons o.a. een aantal voordelen.
Verder kregen we er de originele maxicosi luiertas bij, 60 euro korting op een maxicosi en we hoefden er minder accecoierse bij te kopen in tegenstelling tot de mutsy.

Kleur hebben we grijs/zwart gekozen.

Hier in het oosten ook nog niet echt gezien, ook nog niet echt op gelet.
pi_69506669
black grey hebben wij ook. Hier in het dorp heeft iemand dezelfde en heb in emmen er al 2 gezien, als je eenmaal wat voor ogen hebt let je er sneller op. Is ook met een nieuwe auto uitzoeken net zo.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:48:48 #191
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69508387
Help!
bedankt voor de hulp, ik ben er uit

[ Bericht 87% gewijzigd door RockabeIIa op 28-05-2009 23:42:27 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:03:09 #192
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69539724
Onze nieuwe aanschaf:



Maandag gaan we em ophalen
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:11:40 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69539962
Wauw wat een mooi ding Rocka Kun je die maandag gelijk al meenemen?
Hij s heel stoer
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:31:48 #194
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69540549
Yeps, de wagen is niet splinternieuw maar vrijwel ongebruikt
incl. step-upje voor B-man
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:36:54 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69540734
Mooi!
***
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:02:49 #196
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69541690
Oeh Rocka, bling-bling!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:11:50 #197
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69541991
Moek der een fietsbel op zetten, Ca.ra?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69542236
Wat een leuke ,Rocka! echt ontzettend gaaf die kleur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:51:41 #199
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69543397
Jaaaa een ring-ring op de bling-bling!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:48:42 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69547283
Mooie wagen Rocka! Is het nou een Mutsy? Hebben wij ook, nog van Devin, maar dan de single spoke versie en in het paars.
En wij hebben ook zo'n voetenplankje gekocht voor de grote broer. Kan haast niet wachten om rond te toeren met mijn 2 jongens
.... met gevoel voor drama....
pi_69547311
Mooi wagen Rocka!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:58:44 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547357
Rocka hij is heel mooi.

Weten jullie misschien of er ook voetenplakjes zijn voor de Quinny Buzz? Het onderstel lijkt me daar namelijk niet echt geschikt voor.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:12:24 #203
100412 mefke79
komt goed!
pi_69547448
Rocka, die is echt gaaf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 09:26:30 #204
5428 crew  miss_sly
pi_69547556
Mooie, stoere wagen, Rocka
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69548402
is dat zo'n plankje achter de wagen? want dat vind ik me een partij onpraktisch met mijn 1.65 m Ik heb er vorig jaar mee gelopen met een achternichtje en neefje maar ik liep alsof ik moest poepen. Verschilt dat per wagen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:45:12 #206
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69548454
Estrys, ik denk dat het aan de wagen ligt maar ook aan je eigen lengte Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met die gekke houding
En er zijn andere oplossingen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69548475
mja Ik heb nog geen plannen voor een tweede voorlopig en wij hebben een Stokke en volgens mij hebben ze daar niks voor bedacht
vroeg het me even af, wel mooie wagen trouwens ziet er cool uit
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:47:05 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69548491
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Mooie, stoere wagen, Rocka
Tnx <3 ben er zelf ook heel blij mee (ondanks dat een ouderwetse 60's wagen 300x beter bij ons past, maarja deze is handiger )
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:49:44 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69548532
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:41 schreef Estrys het volgende:
is dat zo'n plankje achter de wagen? want dat vind ik me een partij onpraktisch met mijn 1.65 m Ik heb er vorig jaar mee gelopen met een achternichtje en neefje maar ik liep alsof ik moest poepen. Verschilt dat per wagen?
ja handig is het niet, een collega heeft er een op haar bugaboo zitten. Maarja, Eva is dan nét 2 en om nou alles te voet te doen is voor haar misschien vermoeiend. En met een duowagen (naast elkaar) ben je gelijk zo breed.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:58:21 #210
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69548629
Je hebt ook stoeltjes en zadeltjes om achter je kar te hangen (Popples heeft/had er 1 te koop). Of zitjes, soort van visstoeltjes, die kunnen op de wieg geplaatst worden (voor kids 13-15 kg)
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 11:06:43 #211
5428 crew  miss_sly
pi_69548721
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Tnx <3 ben er zelf ook heel blij mee (ondanks dat een ouderwetse 60's wagen 300x beter bij ons past, maarja deze is handiger )
Ow, in mijn gedachten past ie wel goed bij jullie. Lekker stoer, erg mooi en geen onnodig gedoe

Ik vond hem zo mooi dat ik nog even de specs bekeken heb, maar hij scheelt 3,5 met de
Bugaboo Bee, dus wij blijven bij onze keus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 11:21:03 #212
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69548984
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:41 schreef Estrys het volgende:
is dat zo'n plankje achter de wagen? want dat vind ik me een partij onpraktisch met mijn 1.65 m Ik heb er vorig jaar mee gelopen met een achternichtje en neefje maar ik liep alsof ik moest poepen. Verschilt dat per wagen?
Ik (1.66 m ) vind het plankje redelijk goed te doen op onze Bugaboo Classic. Het loopt niet heel fantastisch, maar daar tegen afgewogen is het vooral erg handig als ik op wil/moet schieten, Lucie er op en rennen maar!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69549005
rocka wat een super kinderwagen zeg.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Je hebt ook stoeltjes en zadeltjes om achter je kar te hangen (Popples heeft/had er 1 te koop). Of zitjes, soort van visstoeltjes, die kunnen op de wieg geplaatst worden (voor kids 13-15 kg)
je bedoelt deze:



er zitten voetsteuntjes bij en alle bevestigingen
ik heb hem nog.

ik heb een graco duo kinderwagen die achterelkaar zit en die is echt geweldig. fijjn wendbaar en niet breed.
mama van 3 kids!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:24:30 #214
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69549063
Goedzo pops

Miss_sly, 3,5kg of meter of duizend?
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 15:57:51 #215
5428 crew  miss_sly
pi_69554396
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Goedzo pops

Miss_sly, 3,5kg of meter of duizend?
haha, ja, stom he
3,5 kg dus. En dat iedere keer mee naar boven en naar beneden sjouwen is niet echt fijn. De Bee blijft het lichtste en voor ons de beste wagen dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:56:44 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69559517
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:21 schreef Popples het volgende:
rocka wat een super kinderwagen zeg.
[..]

je bedoelt deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

er zitten voetsteuntjes bij en alle bevestigingen
ik heb hem nog.

ik heb een graco duo kinderwagen die achterelkaar zit en die is echt geweldig. fijjn wendbaar en niet breed.
Ik vind kindjes achter elkaar in de wagen niet zo leuk.
pi_69563494
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:51 schreef hassanjassan het volgende:
We hebben recentelijk de Phil and Ted's Vibe aangeschaft, gezien in de babypark voor 940 euri..ik dacht...dat ken geodkoper, en zeker nu met de engelse pond, vond ik hem .....490 euri, excl 90 euri verzendkosten. Goeie deal dus.

Er is nl. geen mooie, handige wagen die 2 kinderen kan meenemen in 1 keer. Hij is net zo breed als de bugaboo, maar wel langer, cm of 15 ong. en heeft maar 3 wielen.
Nou ik ben dus met de vibe op vakantie geweest, naar amerika. Met 2 kids, eentje van 2 jr en eentje van 3 maanden.

Mijn ervaring is als volgt: het is een superding! Ik heb dat mandje erbij gekocht toendertijd en voor de baby is dat echt heerlijk, die heeft elke keer super lekker geslapen, geen problemen met max 2 uur in een maxicosi. De peuter vond het allemaal prima en kon goed zitten/dutje doen wanneer nodig.

Maar wat gewoon heel handig is, is dat ik dus de 2 kids kan meenenen in een wagen die niet veel langer is dan een bugaboo. Het is gewoon een hele praktische wagen voor 2 kids van verschillende leeftijd.

Wat handig is, airlines gaan ook echt niet klagen dat je zo'n wagen meeneemt tot aan de slurf, het past goed in een redelijk grote kofferbak (vouwt nl. heel klein op) en is relatief licht (15kg).

Grappig zijn vaak de reactie van mensen die denken maar 1 kind in zo'n wagen te verwachten en dan ineens van achteren een armpje omhoog zien gaan
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:12:28 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69563809
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, hassanjassan!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 1 juni 2009 @ 00:39:45 #219
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69591442



Dit wiegje schuif je dus in die hangende opening

Deze lijkt op de Vibe (maar is de Sport, die hebben wij dan in het zwart).
en inderdaad het is een super handig wendbaar en klein dingetje dat met meer gemak in mijn kofferbak gaat als de Quinny Speedi.
Ties slaapt er heerlijk in en je hebt niet allerlei mensen die met hun snottert in de kinderwagen bak gaan hangen om de baby te bekijken/wakker te maken
En fijne is ook nog dat Isa er ook lekker in zit en als Ties straks wat groter is kan hij ook goed zitten en als Isa dan moe is van het lopen klik je super snel het zitje dat voorop zit er achterop en kunnen ze beiden mee in de wagen. Ooooh kee hij is duur maar hij is het geld dubbel en dwars waard als wij eerder hadden geweten dat we de kinderen snel op elkaar wilden/zouden krijgen dan hadden we meteen deze wagen gekocht ipv de Quinny. Fijne trouwens is ook dat de wagen zelfs smaller is als de Quinny en wendbaarder ook, de boodschappenmand is groter en zelfs met de zitting van de oudste er voorop geklikt kan je hem inklappen het is dus niet bij iedere keer in de auto mee een bouwpakketje.
Wat ik dus wel eens zie bij vriendinnen die een duo wagen hebben waarbij ze langs elkaar zitten, ze sjouwen zich een breuk.

Ik kan hem iedereen aanraden ook als je maar 1 kindje hebt is het een fijne karretje zeker als je kofferbak niet super groot is en jezelf wel houdt van niet te zwaar willen als je regelmatig met de auto weg gaat.
Mama van Isa en Ties
  maandag 1 juni 2009 @ 00:42:21 #220
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69591524
Ooh en vergeet ik te zeggen dat ik in eerste instantie er niet echt van gecharmeerd was, ik vond dat reiswiegje wel erg klein en tja is dat wel leuk en niet onhandig .... maar ik ben om zeker nu ik merk dat ties het heerlijk vind in een klein bedje te slapen. De eerste 2 weken heeft hij zelf continu in dit wiegje geslapen omdat hij daarin beter op temperatuur bleef.
Mama van Isa en Ties
pi_69990146
Onze duowagen bevalt goed. Ook met zo'n nestje zoals Marlieske zo te zien.
Ik gebruik ook nog wel de "gewone" mutsaerts (oid). Maar die wil ik verkopen als Tyler uit de bak is.
En dan een gewone buggy erbij kopen.
Maar ja, welke? Hij moet plat kunnen en licht zijn en mee op de fiets kunnen. En niet belachelijk duur zijn.
Iemand enig idee welke goed is?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:37:45 #222
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69990247
ik hoor mensen altijd jubelen over de mc larens buggy's heb er zelf echter nog nooit mee gereden moet ik wel bekennen.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:40:24 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69990322
Goedkoop & plat, licht en handig is niet zo'n goeie combi, denk ik... Misschien eens op zoek naar een 2e-hands McLaren? Gezondheid van je kind (bijv. dat de buggy meer dan 1 stand heeft en plat kan) lijkt mij het belangrijkst.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69992883
Wij hebben een koelstra buggy, goedkoper dab mclaren, maar ik ben er erg blij mee, kan ook mee op de fiets!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_69993664
maxi cosi birdi


kan helemaal plat, rijd geweldig, grootzitvlak en net zo klein als de rest opvouwbaar. misschien eens op marktplaats kijken ingrid. wij hebben hem ook van marktplaats. waar ik hem van heb, hadden hem gekocht voor 1 vakantie en daarna nooit meer gebruikt. voor 30 euro met nieuwe voetenzak erbij laat ik hem niet staan.
mama van 3 kids!
pi_69993702
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vind kindjes achter elkaar in de wagen niet zo leuk.
even hier op terug komend. weet je al hoe je het gaat doen?

tja niet leuk vinden als ze achterelkaar zitten het is maar net wat je zelf leuk vind.
ik heb gewoon naar het praktische gekeken zoals de winkels in kunnen en makkelijk rijdbaar, grote net enz.
daarom heb ik gekozen voor achter elkaar. aangezien we wel eens naar eindhoven of venlo ofzo gaan vind ik het wel fijn dat ik de winkels door kom. aangezien ik geen draagdoek kan ben ik maar blij met de kinder duo wagen.
mama van 3 kids!
pi_69994250
Hier is mijn suoergavecoolewagen, klaar voor gebruik



And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:34:52 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69994590
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 05:08 schreef Popples het volgende:

[..]

even hier op terug komend. weet je al hoe je het gaat doen?

tja niet leuk vinden als ze achterelkaar zitten het is maar net wat je zelf leuk vind.
ik heb gewoon naar het praktische gekeken zoals de winkels in kunnen en makkelijk rijdbaar, grote net enz.
daarom heb ik gekozen voor achter elkaar. aangezien we wel eens naar eindhoven of venlo ofzo gaan vind ik het wel fijn dat ik de winkels door kom. aangezien ik geen draagdoek kan ben ik maar blij met de kinder duo wagen.
Nou dat is wel grappig. Ik had vannacht in bed namelijk niks te doen, mja ik had kunnen slapen maar dat ging niet ivm beenpijn, dus ik dacht. Heej, misschien ga ik wel een draagdoekmama worden en dan doe ik beeb in draagdoek en Eva in buggy...
Dat had ik dus bedacht. En verder nog niks
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:37:34 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69994631
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef marlieske het volgende:
ik hoor mensen altijd jubelen over de mc larens buggy's heb er zelf echter nog nooit mee gereden moet ik wel bekennen.
Mijn man, die nogal koppig kan zijn, zei:
"ik ben geen engelse tienermoeder, dus we kopen geen mclaren"
En daar was de kous mee afgedaan.

Over buggies dus. WIj twijfelden toen tussen een koelstra of een zapp. Koelstra was toen doorslaggevend went die had een ligstand. Nou, die heb ik welgeteld 2 keer gebruikt ofzo....
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:37:58 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69994637
McLaura helemaal klaar dus! Superleuk!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:40:06 #231
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70000518
Ik kreeg een mailtje van prenatal dat ze komende week 20% korting geven op bepaalde kinderwagens. Sla je slag dus! van 17 tm 21 juni: Deze week 20% korting op kinderwagens van de merken Quinny, Maxi Cosi, Bugaboo, Koelstra & Easywalker. Ga naar onze winkels of bestel online
pi_70001090
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Goedkoop & plat, licht en handig is niet zo'n goeie combi, denk ik... Misschien eens op zoek naar een 2e-hands McLaren? Gezondheid van je kind (bijv. dat de buggy meer dan 1 stand heeft en plat kan) lijkt mij het belangrijkst.
Gezondheid is uiteraard belangrijk. Het heeft ook geen haast nog. Als we nog niks kunnen vinden, kunnen we de wandelwageninzet nog gebruiken. En anders in de dubbele wagen.
En sowieso pas als kinderbijslag er is. Ik ga zeker nog op mp kijken tegen die tijd en kringloop zit in de buurt, ga ik ook langs.
Bedankt voor de tips.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:15:36 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70001232
Ik vind deze duowagen echt te gek!
Niet duur, maar belangrijker: erg compact! Heeel relaxt om mee te winkelen.
pi_70001539
Net even zitten neuzen bij Prenatal en Babyplanet. De Chicco liteway buggy en Koelstra hebben mijn voorkeur. Prijs valt me nog mee.
pi_70015265
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Net even zitten neuzen bij Prenatal en Babyplanet. De Chicco liteway buggy en Koelstra hebben mijn voorkeur. Prijs valt me nog mee.
verschil is dat die koelstra heeell erg licht is (kan mee op de fiets in een buggy-mee) en die chicco is ook wel licht maar toch wel een stukje zwaarder en is net een twijfelgevalletje op de fiets,...(we hebben zelf de koelstra en die gaat regelmatig mee op de fiets)
pi_70074528
Is er hier iemand met een Quinny Speedi? Wij hebben 'm al in maart gekocht en mn moeder brengt 'm voglende maand voor ons naar Duitsland. Maar moet daar een matrasje in, of is dat er al? En wat zijn de maten? Want je moet daar toch ook gewoon een matrashoesje enzo inleggen? Kan het op internet niet meer terugvinden...
Lotte!
Noah!
pi_70075630
Matrasje zit er in Lin
Er kan best goed een wieghoeslaken omheen.
pi_70075845
Moet je dan ook nog zo'n beschermdingetje hebben tegen doorlekken en spugen en zulks?
Lotte!
Noah!
pi_70075927
Een molton? een hydrofiel eronder is denk ik wel genoeg?
Ik gebruikte hydrofiel
pi_70075954
quote:
Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef tinny het volgende:

[..]

verschil is dat die koelstra heeell erg licht is (kan mee op de fiets in een buggy-mee) en die chicco is ook wel licht maar toch wel een stukje zwaarder en is net een twijfelgevalletje op de fiets,...(we hebben zelf de koelstra en die gaat regelmatig mee op de fiets)
Aha. Enig idee welk model je hebt? Kwam er verschillende tegen.
pi_70076032
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef MamsX het volgende:
Een molton? een hydrofiel eronder is denk ik wel genoeg?
Ik gebruikte hydrofiel
Ok, mooi. Die heb ik in grootverpakkingen ingeslagen bij de HEMA En als laatste vraag: mensen met ervaring met het dekentje? Is dat warm genoeg voor van de winter of heb ik echt iets extra's nodig nog?

Ik voel me zo'n n00b. Soms vraag ik me af wat dat kind met ons als ouders moet
Lotte!
Noah!
pi_70078229
ik vond het dekentje goed genoeg. je hebt er ook nog een soort hoes overheen die beschermt ook nog veel

ik heb om het matrasje een wieghoeslakentje gedaan
(ook de quinny speedi)
pi_70078310
Ok, thnx!
Lotte!
Noah!
pi_70088025
Hier ook een speedy Linda. Matrasje zit er dus al in en ook ik deed er een hoeslaken voor een wiegje over. Daarna een hydrofiel op hoofdhoogte. In de winter een lakentje en dan het dekentje wat je er bij kreeg, of soms als ik zin had in meer kleur een dekentje van onszelf. Heel soms deed ik er nog een kruik bij (in december toen er ijs lag...).

(enneh...ik was ook zo'n noob 11 maanden terug. No worries, je leert echt snel. Ik had nog nooit van hydrofiel luiers, tuitbekers, borstvoedingspads, het verschil tussen een wandelwagen/kinderwagen/buggy etc. gehoord. Komt allemaal goed! )
pi_70089522
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Marrije het volgende:
Ik vind deze duowagen echt te gek!
Niet duur, maar belangrijker: erg compact! Heeel relaxt om mee te winkelen.
weet je wat ik me trouwens afvraag hoeveel ruimte daar tussen zit tussen het voor stoeltje en het laatste. of het kind wel lang genoeg kan liggen.

amaranta wat toevallig dat je daarover zat te denken maar denk wel dat als je alleen weggaat je niks kan passen enzo he je bent wel kindgebonden.

linda maak je geen zorgen alles komt goed. ik was en net als alle andere ouders een noob.
je kunt zoveel opledingen enzo gedaan hebben maar bij je eigen kind is het echt anders
mama van 3 kids!
pi_70098715


Het komt ook vast wel goed, zal beebje vast niet laten doodvriezen, maar die hormonen hah...

Ik woon in Duitsland en hier doen ze niet aan lakentjes/dekentjes. Tot 1 jaar in bed alleen een slaapzakje. En kussen (voor volwassenen) hebben hier een afmeting van 80x80cm en die worden dus gewoon boven op de baby gelegd in de winter. Maar ik met mn Nederlandse gewoontes vindt dat allemaal zo raar En bovendien vind ik het saai, een bedje met alleen een matrasje en hoeslakentje erin, maar goed, dat hoort hier niet echt thuis
Lotte!
Noah!
pi_70107183
linda dat weet ik, ik kijk duitse tvzenders zoals mein baby enzo en zie daar hele andere dingen.
komt allemaal goed
mama van 3 kids!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:45:49 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70107247
Even een vraagje aan de Phil & Teds-bezitters: wanneer je een P&T-wagen koopt voor je baby (en je hebt dus nog geen ander kind), waar doe je dan het babynestje? Kun je dat dan op het voorste stoeltje plaatsen, of hangt het erachter en heb je dan een leeg voorstoeltje voor? Ik meende zoiets ergens gezien te hebben, maar ik kan dit nergens echt terugvinden. Verder vind ik het mooie wagens, dank jullie wel voor de tip!
3!
pi_70111137
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:45 schreef Incantrix het volgende:
Even een vraagje aan de Phil & Teds-bezitters: wanneer je een P&T-wagen koopt voor je baby (en je hebt dus nog geen ander kind), waar doe je dan het babynestje? Kun je dat dan op het voorste stoeltje plaatsen, of hangt het erachter en heb je dan een leeg voorstoeltje voor? Ik meende zoiets ergens gezien te hebben, maar ik kan dit nergens echt terugvinden. Verder vind ik het mooie wagens, dank jullie wel voor de tip!
Ik heb de P&T vibe en ik kan dus het stoeltje voor de peuter vastklikken, schuinboven het zitje wat vast zit aan de wagen. Ik zou dus dan alleen een hangend nestje hebbem in het geval van 1 kind-bemanning.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_71424069
heeft iemand ervaring met de buggies van 2N-joy, Topmark ofwel Titanium
we willen buggy aanschaffen die voor ons niet duur is
deze zijn niet duur maar weet niet of die wel goed zijn???
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:54:46 #251
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71429282
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:45 schreef Incantrix het volgende:
Even een vraagje aan de Phil & Teds-bezitters: wanneer je een P&T-wagen koopt voor je baby (en je hebt dus nog geen ander kind), waar doe je dan het babynestje? Kun je dat dan op het voorste stoeltje plaatsen, of hangt het erachter en heb je dan een leeg voorstoeltje voor? Ik meende zoiets ergens gezien te hebben, maar ik kan dit nergens echt terugvinden. Verder vind ik het mooie wagens, dank jullie wel voor de tip!
Beetje laat maar beter als nooit, wij hebben de sport P&T.
Als je de kinderwagen koopt voor de eerste koop je dat 2de zitje er nog niet bij (of wel maar dan ligt het te stoffen) je kan de zitting van de buggy helemaal plat leggen en daar leg je dan het nestje op.
Je rijdt dus niet met een leeg stoeltje er voor of achter op

Maar ik persoonlijk vind dat het nestje vrij krap is voor dagelijks gebruik (Ties is nu 3 maanden en ligt er klem in!), wij gaan nu met 2 kinderen niet zo snel van huis als met 1 kindje dus ik gebruik het nestje niet al te veel meer en leg Ties in het zitje met een maxi cosi voetenzak (dan ligt hij in de stand zoals van een maxi cosi want het zitje kan op 2 standen) maar ik twijfel of ik de wagen zou kopen als ik 1 kindje had.... qua afscherming tegen de wind b.v. is er zodra de wagen voor alleen een baby (die plat moet liggen) gebruikt word weinig te vinden.
Maar ik zou zeggen ga naar de prenatal en bekijk het eens van dichtbij.
Hij is te duur om alleen op jubel verhalen van een ander af te gaan.
Mama van Isa en Ties
pi_71649614
@ Degene met een maxi cosi mura

Passen er gewoon de standaard wiegelakentjes over het matrasje heen?

En ik bedacht me ineens dat een voetenzak best handig zou zijn bij de maxi cosi.
Nu zag ik er ook een van wallaboo die je ook gelijk in de reiswieg kunt gebruiken, iemand hier ervaring mee?
pi_71650765
Wij hebben nooit een voetenzak in de maxicosi gehad.. We hebben die van augustus tot mei gebruikt, dus de volle winterperiode.. De stukjes van huis naar auto zijn niet zulke grote stukken. Wij deden dan meestal een fleecedekentje om de kleine heen.
Voor langere stukken buiten gebruikten we bijna altijd de reiswieg. Een enkele keer de MC, maar dan gewoon 2 dekentjes erover..

En op onze reiswieg(quinny speedy) zat een windscherm over de wieg. (volgens mij bij de mura ook). Daar een dekentje onder, en we konden zo door de kou wandelen zonder een ijzig kleintje..
pi_71653298
het-is-mij wij hebben een mura, maar ik heb het nog niet geprobeerd. Nou moet ik ook zeggen dat ik een standaard rechthoekig wieglakentje van de hema om ons ovale matras van de hangwieg gekregen hebben, dus ik vind dat het gewoon moet passen. Ik zal vanavond eens kijken als ik er aan denk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:22:06 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71661331
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:29 schreef Popples het volgende:

[..]

weet je wat ik me trouwens afvraag hoeveel ruimte daar tussen zit tussen het voor stoeltje en het laatste. of het kind wel lang genoeg kan liggen.

amaranta wat toevallig dat je daarover zat te denken maar denk wel dat als je alleen weggaat je niks kan passen enzo he je bent wel kindgebonden.

linda maak je geen zorgen alles komt goed. ik was en net als alle andere ouders een noob.
je kunt zoveel opledingen enzo gedaan hebben maar bij je eigen kind is het echt anders
sorry voor mij late reactie maar ik lees het nu pas

Ja, hij heeft genoeg ruimte om te liggen, mijn jongste heeft tot een maand of 6 gelegen en de laatste 2 maanden paste het niet meer, maar dan lagen zn beentjes al op de plek waar ze ook komen als ie zou zitten. Ik ben écht meer dan tevreden over deze duowagen en krijg regelmatig de vraag van mensen waar ik 'm heb gekocht.
pi_71672823
heeft iemand ervarig met een Buggypod (evt icm Urban Jungle) het lijkt me namelijk wel de ideale oplossing voor eerste kindjes die nog te klein zijn om zelf te lopen of op een plankje te staan...en ouders die niet graag met een duowagen op stap willen...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:06:17 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71674343
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:43 schreef tinny het volgende:
heeft iemand ervarig met een Buggypod (evt icm Urban Jungle) het lijkt me namelijk wel de ideale oplossing voor eerste kindjes die nog te klein zijn om zelf te lopen of op een plankje te staan...en ouders die niet graag met een duowagen op stap willen...
Ik moest echt eerst een plaatje gaan zoeken om te zien wat het is.
Nee zo'n ding heb ik niet. Lijkt me ook vreselijk onhandig, zo breed. Ik zou het ook alleen maar gebruiken om boodschappen te gaan doen oid.

I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:02:24 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71677719
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik moest echt eerst een plaatje gaan zoeken om te zien wat het is.
Nee zo'n ding heb ik niet. Lijkt me ook vreselijk onhandig, zo breed. Ik zou het ook alleen maar gebruiken om boodschappen te gaan doen oid.

[ afbeelding ]
Ik ken maar weinig winkels waar zo'n brede wagen makkelijk naar binnen kan. De poortjes bij een supermarkt zijn een stuk smaller.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:17:30 #259
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71678215
Valt mee hoor heb natuurlijk zelf een urban jungle duo maar pas overal naar binnen!!
zelfs in de oudste kleine pandjes hier in de oude binnenstad

Dus moet met zo'n aanklik ding ook wel lukken denk ik.

En bij de supermarkt zijn altijd kassa's die wat breder zijn waar je makkelijk door heen kan.

Heb nog nergens gestaan waar ik niet naar binnen kan.

Het enige vervelende is, winkels zonder lift! Met een normale wagen kan je nog op de roltrap (deed ik nog toen ik de buzz gebruikte voor de oudste) maar dat is echt onmogelijk met een tweelingwagen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:21:28 #260
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71678302
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:17 schreef MamaNik het volgende:
Valt mee hoor heb natuurlijk zelf een urban jungle duo maar pas overal naar binnen!!
zelfs in de oudste kleine pandjes hier in de oude binnenstad

Dus moet met zo'n aanklik ding ook wel lukken denk ik.

En bij de supermarkt zijn altijd kassa's die wat breder zijn waar je makkelijk door heen kan.

Heb nog nergens gestaan waar ik niet naar binnen kan.

Het enige vervelende is, winkels zonder lift! Met een normale wagen kan je nog op de roltrap (deed ik nog toen ik de buzz gebruikte voor de oudste) maar dat is echt onmogelijk met een tweelingwagen
Onze duowagen gaat in sommige gevallen ook mee de roltrap op, tis een lichtgewicht en smal dus dat gaat prima. Maar ja, bij onze wagen zitten de zitjes achter elkaar ipv naast elkaar.
pi_71679542
Kan je niet beter voor een plankje met stoeltje gaan ipv zo'n aanhang geval ernaast?
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:43:55 #262
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71680710
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Nijna het volgende:
Kan je niet beter voor een plankje met stoeltje gaan ipv zo'n aanhang geval ernaast?
zo'n KiddyBoard heb ik ook nog achter mijn urban jungle duo voor Milan (net 2) IDEAAL!!!!!
  zondag 6 september 2009 @ 21:11:12 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_72499239
Zo even het topic doorgelezen. Wij twijfelen tussen Maxi Cosi Mura4 en de Mutsy 4Rider en we neigen sterk naar de 2e. We hebben met beide gereden vanmiddag en vonden de mutsy wat fijner. Daarbij is de MC Mura wel erg groot qua omvang.

Hier ook bezitters van de Mutsy 4Rider? MC Mura4 heb ik gelezen en klinkt opzich goed. Overigens dachten wij dat de reiswieg van de Mura erg ruim was, maar we hebben het matrasje opgemeten en ze zijn allemaal ongeveer 75cm lang. De Murabak is misschien wat breder maar aan die heb je niet echt nodig.
pi_72499436
Wij hebben afgelopen week dit plankje met stoeltje van mijn schoonouders gekregen

  zondag 6 september 2009 @ 21:25:09 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72499850
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:15 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben afgelopen week dit plankje met stoeltje van mijn schoonouders gekregen

[ afbeelding ]
Gaaf!
Wij waren gisteren bij de babydump maar voor de QuinnyBuzz bestaat er geen plankje helaas. Onderkant is zeg maar rond ipv recht en dan kan er geen enkel plankje aan vst.
Ik ga quinny eens mailen of ze er geen kunnen maken voor me
gheghe
pi_72501828
Happy, wij hebben de mura 4, inderdaad omdat ze aangeven dat die een grote bak heeft. Nou is ook flink rechthoekig en dat is de dreami bak van quinny dan weer niet, maar of ie zoveel groter is dan de Mutsy, geen idee. De redenen voor het kiezen van de mura:
* adapters voor de cosi er meteen bij
* heel complete kinderwagenbak met alles erop en eraan
* Stoeltje om te draaien en heel plat te leggen
* de hoogte (want wij zijn lang) en het feit dat ie makkelijk is in te stellen
* wendbaarheid
* grote banden en luchtbanden (ipv geen luchtbanden)
Succes met kiezen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72502638
Ik sluit me aan bij mefke met nog een aanvulling:
Daarnaast vond ik de wandelwageninzet van de mutsy erg hard, leek wel een houten plank met alleen bekleding en dat leek ons niet zo comfortabel als je er een dagje mee weg gaat.
pi_72510945
Die wandelwageninzet zal ik nog eens goed bekijken, maar volgens mij is die van de 4Rider minder hard dan van de Slider, maar heb 'm niet echt vergeleken met de Mura. Banden weet ik ook niet zeker, maar maakt voor ons niet zo heel veel uit.

De stang van de Mutsy 4Rider is zelfs hoger dan die van de Mura (mijn hubby is ook lang dus voorwaarde) en met 1 vinger te bedienen. De wendbaarheid van de Mutsy vonden wij juist beter dan die van de Mura (zo zie je maar weer dat het voor een ieder anders is).

Die adapter van de mutsy kost 25 euro dus daar hoef je het niet voor te laten en ook de kinderwagenbak is helemaal compleet met fleece dekentje en voetenzak. Stoeltje is ook om te draaien en kan plat dus ook daar weiken ze niet van elkaar af.

Ik ga zeker nog naar de zitting kijken en die banden maar we neigen nu toch erg sterk naar de Mutsy 4Rider.
pi_72511060
Misschien ff anders op kieskeurig die twee vergelijken voor wat betreft de specs etc?
pi_72511183
Goeie tip
  maandag 7 september 2009 @ 09:11:45 #271
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72511462
Happy, wij hebben ook lopen twijfelen tussen de Mura4 en de 4Rider, maar wij gaan voor de 4Rider. Met als enige overtuiging dat wij het zo stom vonden dat de Mura die stang tussen de benen heeft. (Die er overigens wel uitkan) en daardoor zo'n vreselijk stomme voetenzak heeft met 2 aparte beenvakken.

We gaan dus nu voor de Mutsy.. Maar nu moeten we nog kiezen tussen de 14 kleuren


We neigen trouwens naar Team Brown.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72511521
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef Vlindur het volgende:
Happy, wij hebben ook lopen twijfelen tussen de Mura4 en de 4Rider, maar wij gaan voor de 4Rider. Met als enige overtuiging dat wij het zo stom vonden dat de Mura die stang tussen de benen heeft. (Die er overigens wel uitkan) en daardoor zo'n vreselijk stomme voetenzak heeft met 2 aparte beenvakken.

We gaan dus nu voor de Mutsy.. Maar nu moeten we nog kiezen tussen de 14 kleuren

[ afbeelding ]
We neigen trouwens naar Team Brown.
Ik vond in eerste instantie dat stuurtje ook dom maar hoe langer ik er naar keek hoe meer ik eraan wende.
Hoorde van een collega dat haar zoontje het helemaal geweldig vind.
Die voetenzak vind ik ook dom inderdaad maar...............er past een lodger voetenzak in de wandelwageninzet en die wilden we zowieso al als voetenzak dus probleem opgelost!
(ik vond het stofje van de mutsy wat minder mooi persoonlijk ) ow en waar je de boodschappen in kwijt kon, bij de slider of 4rider kon je nog een extra mandje aanhangen volgens mij dat was dan wel weer makkelijk.
  maandag 7 september 2009 @ 09:42:46 #273
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72511964
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:15 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ik vond in eerste instantie dat stuurtje ook dom maar hoe langer ik er naar keek hoe meer ik eraan wende.
Hoorde van een collega dat haar zoontje het helemaal geweldig vind.
Die voetenzak vind ik ook dom inderdaad maar...............er past een lodger voetenzak in de wandelwageninzet en die wilden we zowieso al als voetenzak dus probleem opgelost!
(ik vond het stofje van de mutsy wat minder mooi persoonlijk ) ow en waar je de boodschappen in kwijt kon, bij de slider of 4rider kon je nog een extra mandje aanhangen volgens mij dat was dan wel weer makkelijk.
Nee idd. Ik had er als ontwerper ook een ander stofje op geplaatst . Maar het is wel de enige die ons verder helemaal bevalt. Juist ook omdat wij lang zijn heb je dan niet zo heel veel keus. Maar de Mura is idd mooier qua stof
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72512460
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:15 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben afgelopen week dit plankje met stoeltje van mijn schoonouders gekregen

[ afbeelding ]
op zich is dit natuurlijk wel ideaal kan zitten kan staan... alleen als ze zitten kijkt het kind tegen de wagen aan (als ze jonger zijn dan 2/2,5) dat lijkt me ook niet echt garant staan voor een leuk ritje (cq jengelend kind)


Overigens inmiddels de buggy-pod gemonteerd (lastig klusjes) op de Urban Jungle... het past allemaal wel maar net.. nadeel is dat we de UJ nu niet meer kunnen inklappen omdat 1 van de Buggypod steunen dit verhindert.

Over het gebruik van de buggy-pod ...dat is wel ideaal klapt hem zo in en zo weer uit en je kunt hem ook zo weer helemaal van de wagen af halen. Tijdens het rijden is er wel 1 ergernisjes.... stoepranden... die kun je nu niet meer zo soepel nemen... je moet dus echt op zoek naar zo'n afgevlakt plekje anders hanes je een ongeluk...

Wat wel frusti is dat bij sommige super markten je net 2,5 cm te breed bent om door het reguliere poortje te kunnen! Maar bij andere supers pas je er net doorheen..Dus voor de zekerheid pak je nu altijd de brede kasa ingang

Is het zijn geld waard? (130 euro) mwwwhhooahh eigenlijk vind ik het te duur...voor wat het biedt... 75 euro was reeler geweest m.i.
Overigens zijn de reakties op straat ontelbaar iedereen lijkt het rete-handig..
pi_72516051
WIj hebben afgelopen vrijdag de Maxi cose mura gekocht
  maandag 7 september 2009 @ 12:42:54 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72516071
Hoe breed ben je ongeveer met die buggypo\d?
Gangpad kruidvat lukt al niet met kinderwagen.
pi_72516149
Amarante, de kruidvat is dan ook wel een winkel die er een soort kunst van heeft gemaakt om de gangpaden zo smal mogelijk te maken door zoveel mogelijk rommel uit te stallen. Idioten zijn het, maar goed...

Wij hebben zo'n plankje van bugaboo achter de wagen, Mirte wilde er eerst helemaal niet op en nu soms een klein stukje... Hopelijk wordt het steeds een stukje verder, kan ik straks ook eens gaan wandelen met beide dames... . Alhoewel ik er ook 1 in de doek kan doen, maar soms is zo'n plankje ook wel handig eignelijk...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_72516718
Ymme, welke kleur heb je gekocht? En ook met de kinderwagenbak erbij?
Ik vind het zo grappig dat je ze gewoon zo weinig op straat ziet. Net alsof bijna niemand em heeft. Ik heb onze kleur zelfs nog nooit 'in het wild' zien lopen...

Over die mutsy, ziet er ook goed uit. Ik ken de stofjes verder niet, vond de kleurtjes niet heel boeiend eerlijk gezegd. Maar ja, wij waren er ook van overtuigd dat we de zwarte wilden en uiteindelijk hebben we een donkerblauwe met groen omdat zwart wel heel zwart was. En volgens mij denken anderen daar ook zo over, want het is de enige kleur uit de 2009 reeks die je nu al tegen lagere prijzen kan krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72522101
Wij hebben de zwarte, pimpen m wel met ons kindje
  maandag 7 september 2009 @ 16:48:14 #280
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72522415
Ik wil ook persee geen zwarte. Vind het niet mooi voor een baby En ik zelf hou ik ook niet zo van zwart.

En op een of andere manier zoek ik nu echt alles in het bruin uit
Mijn huis heeft bruine (wierook) kleuren, de cosi wordt bruin en de wagen dus ook ook mijn babykamertje is eikenkleur. Maar het behang wordt wel blauw
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72522620
het-is-mij, tuurlijk, met een kindje er in is het een heel ander gezicht. En wij hebben dus de donkerblauwe, nog steeds donker. Raar he, ik ben een echte zwartfan, maar op de een of andere manier vond ik het nou helemaal niks. Ach ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72522841
Ha ha vlindur, wij hebben dezelfde tik met groen. Grasgroen wel te verstaan. De cosi is groen en de wagen donkerblauw met groen en het hele kamertje...groen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72522949
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef tinny het volgende:

[..]

op zich is dit natuurlijk wel ideaal kan zitten kan staan... alleen als ze zitten kijkt het kind tegen de wagen aan (als ze jonger zijn dan 2/2,5) dat lijkt me ook niet echt garant staan voor een leuk ritje (cq jengelend kind)
Linde is 2 en ze kijkt volgens mij redelijk over de wagen heen. En ze had er met proefrijden ook niet echt last van. Overigens is het plankje alleen voor als ze echt moe is. Ze is namelijk wel gewend om een lang eind te lopen. Afgelopen weekend heeft ze met mijn ouders 2,5 kilometer gelopen
  maandag 7 september 2009 @ 17:04:56 #284
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72522967
Mefke

Ik vind groen ook prachtig, had ook zo een groene kamer willen maken, maar daar was vriendlief het niet zo mee eens

Dus dan maar bruin met blauw
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72523184
Wij hebben een Bugaboo besteld! Daar hoefden we niet over na te denken!
  maandag 7 september 2009 @ 17:29:20 #286
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72523765
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:12 schreef NieuweUser het volgende:
Wij hebben een Bugaboo besteld! Daar hoefden we niet over na te denken!
Wij ook niet. Veels te laag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72523820
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij ook niet. Veels te laag!
Haha! Wij zijn niet zo lang, dus dat scheelt!
pi_72523879
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
Ymme, welke kleur heb je gekocht? En ook met de kinderwagenbak erbij?
Ik vind het zo grappig dat je ze gewoon zo weinig op straat ziet. Net alsof bijna niemand em heeft. Ik heb onze kleur zelfs nog nooit 'in het wild' zien lopen...

Over die mutsy, ziet er ook goed uit. Ik ken de stofjes verder niet, vond de kleurtjes niet heel boeiend eerlijk gezegd. Maar ja, wij waren er ook van overtuigd dat we de zwarte wilden en uiteindelijk hebben we een donkerblauwe met groen omdat zwart wel heel zwart was. En volgens mij denken anderen daar ook zo over, want het is de enige kleur uit de 2009 reeks die je nu al tegen lagere prijzen kan krijgen.
Donkerbruin. Bak en buggy laat maar zeggen
Zwart parasolletje en we hebben een mooi groen/blauw/beige dekentje voor erin.
De voetenzak, tas en regenset.

Inderdaad, je ziet ze vrij weinig. Maar hè juist dat maakt deze zo bijzonder
  maandag 7 september 2009 @ 17:37:38 #289
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72524065
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Donkerbruin. Bak en buggy laat maar zeggen
Zwart parasolletje en we hebben een mooi groen/blauw/beige dekentje voor erin.
De voetenzak, tas en regenset.

Inderdaad, je ziet ze vrij weinig. Maar hè juist dat maakt deze zo bijzonder

Deze Ymme?

Mooi! Bruin
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 september 2009 @ 17:39:34 #290
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72524140

Wij zouden dan trouwens voor deze zijn gegaan. Die kleur word paars in een bepaalde hoek in de zon
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72525719
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze Ymme?

Mooi! Bruin


Mooi is ie hè
pi_72528560
Vanmiddag wilde Mirte zowaar wat langer op het plankje staan, nadat ik had gezegd dat ik haar echt niet ging tillen... We konden een heel rondje maken en onderweg heeft ze nog een stukje gelopen en werd het plankje volgeladen met ALLE bloemetjes die we tegenkwamen
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_72530405
Wij zijn vandaag gebeld, en we krijgen de wagen op 21 september (ruim op tijd dus )
Wij zijn ook voor de maxi cosi mura gegaan, wel de 3-wieler. En de bruine uitvoering! We zijn helemaal blij. Hij is zo mooi
pi_72544711
Gezien onze tweedehands Bugaboo Frog bijna uit elkaar valty, willen wij graag snel een nieuwe kinderwagen kopen. Alleen gebruiken wij het reiswieg gedeelte nog maar heel weinig dus hebben wij in gedachten om een goede buggy te kopen. Graag horen wij van gebruikers welke merken jullie hebben en wat jullie ervan de voor- nadelen vinden? Bij voorbaat bedankt allemaal.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:37:52 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72544805
Ik vind de Mura ook bijzonder mooi en stevig en ook wel zijn tijd vooruit.
Als ik de wagen die we nu hebben niet had gevonden dan was het ook een 4-wiels Mura geworden.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:02:35 #296
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72545317
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind de Mura ook bijzonder mooi en stevig en ook wel zijn tijd vooruit.
Als ik de wagen die we nu hebben niet had gevonden dan was het ook een 4-wiels Mura geworden.
Want jij hebt de Mutsy Joey toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:04:10 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72545351
Klopt helemaal
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:10:32 #298
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72545501
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Klopt helemaal
Ik vond hem te stootonvriendlijk en ik ben nogal onhandig Dus was te bang dat ik er een deuk in zou rijden. Vandaar dat wij voor een stofje gaan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72546187
Heej Ymme die kleurtjes van de Mura zie ik helemaal niet op de website!
Wij hebben de zwart met rode Mura-4, wij wilden een wagen die in ons autootje past en waarmee je relaxed door het bos kunt lopen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72546418
de kleurtjes van de mura volgens de site van mc zelf:


Ik weet dat er ook van vorig jaar nog kleuren zijn, bijvoorbeeld een paars/gele.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72546678
Op de site van babydump staat hij:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=1040&groep_id=525

En dan de roasted Brown 2009.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')