Linde is 2 en ze kijkt volgens mij redelijk over de wagen heen. En ze had er met proefrijden ook niet echt last van. Overigens is het plankje alleen voor als ze echt moe is. Ze is namelijk wel gewend om een lang eind te lopen. Afgelopen weekend heeft ze met mijn ouders 2,5 kilometer gelopenquote:Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef tinny het volgende:
[..]
op zich is dit natuurlijk wel ideaal kan zitten kan staan... alleen als ze zitten kijkt het kind tegen de wagen aan (als ze jonger zijn dan 2/2,5) dat lijkt me ook niet echt garant staan voor een leuk ritje (cq jengelend kind)
Wij ook niet. Veels te laag!quote:Op maandag 7 september 2009 17:12 schreef NieuweUser het volgende:
Wij hebben een Bugaboo besteld! Daar hoefden we niet over na te denken!
Donkerbruin. Bak en buggy laat maar zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
Ymme, welke kleur heb je gekocht? En ook met de kinderwagenbak erbij?
Ik vind het zo grappig dat je ze gewoon zo weinig op straat ziet. Net alsof bijna niemand em heeft. Ik heb onze kleur zelfs nog nooit 'in het wild' zien lopen...
Over die mutsy, ziet er ook goed uit. Ik ken de stofjes verder niet, vond de kleurtjes niet heel boeiend eerlijk gezegd. Maar ja, wij waren er ook van overtuigd dat we de zwarte wilden en uiteindelijk hebben we een donkerblauwe met groen omdat zwart wel heel zwart was. En volgens mij denken anderen daar ook zo over, want het is de enige kleur uit de 2009 reeks die je nu al tegen lagere prijzen kan krijgen.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Donkerbruin. Bak en buggy laat maar zeggen
Zwart parasolletje en we hebben een mooi groen/blauw/beige dekentje voor erin.
De voetenzak, tas en regenset.
Inderdaad, je ziet ze vrij weinig. Maar hè juist dat maakt deze zo bijzonder
quote:Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Ymme?
Mooi! Bruin
Want jij hebt de Mutsy Joey toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind de Mura ook bijzonder mooi en stevig en ook wel zijn tijd vooruit.
Als ik de wagen die we nu hebben niet had gevonden dan was het ook een 4-wiels Mura geworden.
Ik vond hem te stootonvriendlijk en ik ben nogal onhandigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |