abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 12:42:54 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72516071
Hoe breed ben je ongeveer met die buggypo\d?
Gangpad kruidvat lukt al niet met kinderwagen.
pi_72516149
Amarante, de kruidvat is dan ook wel een winkel die er een soort kunst van heeft gemaakt om de gangpaden zo smal mogelijk te maken door zoveel mogelijk rommel uit te stallen. Idioten zijn het, maar goed...

Wij hebben zo'n plankje van bugaboo achter de wagen, Mirte wilde er eerst helemaal niet op en nu soms een klein stukje... Hopelijk wordt het steeds een stukje verder, kan ik straks ook eens gaan wandelen met beide dames... . Alhoewel ik er ook 1 in de doek kan doen, maar soms is zo'n plankje ook wel handig eignelijk...
Fake it till you make it...
pi_72516718
Ymme, welke kleur heb je gekocht? En ook met de kinderwagenbak erbij?
Ik vind het zo grappig dat je ze gewoon zo weinig op straat ziet. Net alsof bijna niemand em heeft. Ik heb onze kleur zelfs nog nooit 'in het wild' zien lopen...

Over die mutsy, ziet er ook goed uit. Ik ken de stofjes verder niet, vond de kleurtjes niet heel boeiend eerlijk gezegd. Maar ja, wij waren er ook van overtuigd dat we de zwarte wilden en uiteindelijk hebben we een donkerblauwe met groen omdat zwart wel heel zwart was. En volgens mij denken anderen daar ook zo over, want het is de enige kleur uit de 2009 reeks die je nu al tegen lagere prijzen kan krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72522101
Wij hebben de zwarte, pimpen m wel met ons kindje
pi_72522415
Ik wil ook persee geen zwarte. Vind het niet mooi voor een baby En ik zelf hou ik ook niet zo van zwart.

En op een of andere manier zoek ik nu echt alles in het bruin uit
Mijn huis heeft bruine (wierook) kleuren, de cosi wordt bruin en de wagen dus ook ook mijn babykamertje is eikenkleur. Maar het behang wordt wel blauw
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72522620
het-is-mij, tuurlijk, met een kindje er in is het een heel ander gezicht. En wij hebben dus de donkerblauwe, nog steeds donker. Raar he, ik ben een echte zwartfan, maar op de een of andere manier vond ik het nou helemaal niks. Ach ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen, toch?
pi_72522841
Ha ha vlindur, wij hebben dezelfde tik met groen. Grasgroen wel te verstaan. De cosi is groen en de wagen donkerblauw met groen en het hele kamertje...groen!
pi_72522949
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef tinny het volgende:

[..]

op zich is dit natuurlijk wel ideaal kan zitten kan staan... alleen als ze zitten kijkt het kind tegen de wagen aan (als ze jonger zijn dan 2/2,5) dat lijkt me ook niet echt garant staan voor een leuk ritje (cq jengelend kind)
Linde is 2 en ze kijkt volgens mij redelijk over de wagen heen. En ze had er met proefrijden ook niet echt last van. Overigens is het plankje alleen voor als ze echt moe is. Ze is namelijk wel gewend om een lang eind te lopen. Afgelopen weekend heeft ze met mijn ouders 2,5 kilometer gelopen
pi_72522967
Mefke

Ik vind groen ook prachtig, had ook zo een groene kamer willen maken, maar daar was vriendlief het niet zo mee eens

Dus dan maar bruin met blauw
pi_72523184
Wij hebben een Bugaboo besteld! Daar hoefden we niet over na te denken!
pi_72523765
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:12 schreef NieuweUser het volgende:
Wij hebben een Bugaboo besteld! Daar hoefden we niet over na te denken!
Wij ook niet. Veels te laag!
pi_72523820
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij ook niet. Veels te laag!
Haha! Wij zijn niet zo lang, dus dat scheelt!
pi_72523879
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
Ymme, welke kleur heb je gekocht? En ook met de kinderwagenbak erbij?
Ik vind het zo grappig dat je ze gewoon zo weinig op straat ziet. Net alsof bijna niemand em heeft. Ik heb onze kleur zelfs nog nooit 'in het wild' zien lopen...

Over die mutsy, ziet er ook goed uit. Ik ken de stofjes verder niet, vond de kleurtjes niet heel boeiend eerlijk gezegd. Maar ja, wij waren er ook van overtuigd dat we de zwarte wilden en uiteindelijk hebben we een donkerblauwe met groen omdat zwart wel heel zwart was. En volgens mij denken anderen daar ook zo over, want het is de enige kleur uit de 2009 reeks die je nu al tegen lagere prijzen kan krijgen.
Donkerbruin. Bak en buggy laat maar zeggen
Zwart parasolletje en we hebben een mooi groen/blauw/beige dekentje voor erin.
De voetenzak, tas en regenset.

Inderdaad, je ziet ze vrij weinig. Maar hè juist dat maakt deze zo bijzonder
pi_72524065
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Donkerbruin. Bak en buggy laat maar zeggen
Zwart parasolletje en we hebben een mooi groen/blauw/beige dekentje voor erin.
De voetenzak, tas en regenset.

Inderdaad, je ziet ze vrij weinig. Maar hè juist dat maakt deze zo bijzonder

Deze Ymme?

Mooi! Bruin
pi_72524140

Wij zouden dan trouwens voor deze zijn gegaan. Die kleur word paars in een bepaalde hoek in de zon
pi_72525719
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze Ymme?

Mooi! Bruin

Mooi is ie hè
pi_72528560
Vanmiddag wilde Mirte zowaar wat langer op het plankje staan, nadat ik had gezegd dat ik haar echt niet ging tillen... We konden een heel rondje maken en onderweg heeft ze nog een stukje gelopen en werd het plankje volgeladen met ALLE bloemetjes die we tegenkwamen
Fake it till you make it...
pi_72530405
Wij zijn vandaag gebeld, en we krijgen de wagen op 21 september (ruim op tijd dus )
Wij zijn ook voor de maxi cosi mura gegaan, wel de 3-wieler. En de bruine uitvoering! We zijn helemaal blij. Hij is zo mooi
pi_72544711
Gezien onze tweedehands Bugaboo Frog bijna uit elkaar valty, willen wij graag snel een nieuwe kinderwagen kopen. Alleen gebruiken wij het reiswieg gedeelte nog maar heel weinig dus hebben wij in gedachten om een goede buggy te kopen. Graag horen wij van gebruikers welke merken jullie hebben en wat jullie ervan de voor- nadelen vinden? Bij voorbaat bedankt allemaal.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:37:52 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72544805
Ik vind de Mura ook bijzonder mooi en stevig en ook wel zijn tijd vooruit.
Als ik de wagen die we nu hebben niet had gevonden dan was het ook een 4-wiels Mura geworden.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72545317
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind de Mura ook bijzonder mooi en stevig en ook wel zijn tijd vooruit.
Als ik de wagen die we nu hebben niet had gevonden dan was het ook een 4-wiels Mura geworden.
Want jij hebt de Mutsy Joey toch?
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:04:10 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72545351
Klopt helemaal
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72545501
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Klopt helemaal
Ik vond hem te stootonvriendlijk en ik ben nogal onhandig Dus was te bang dat ik er een deuk in zou rijden. Vandaar dat wij voor een stofje gaan
pi_72546187
Heej Ymme die kleurtjes van de Mura zie ik helemaal niet op de website!
Wij hebben de zwart met rode Mura-4, wij wilden een wagen die in ons autootje past en waarmee je relaxed door het bos kunt lopen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72546418
de kleurtjes van de mura volgens de site van mc zelf:

Ik weet dat er ook van vorig jaar nog kleuren zijn, bijvoorbeeld een paars/gele.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')