abonnement Unibet Coolblue
pi_193549843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef kuolema het volgende:
Hoi, mijn zus is zwanger van een tweeling en een van haar overwegingen voor een duowagen is de Mountain Buggy Duet. Nu is bekend dat deze smalle zittingen heeft en vraagt zij zich af of dat niet oncomfortabel is voor haar kinderen. Ik zag in een video een (gemiddelde?) vierjarige erin zitten en die paste gewoon, de rugleuning was ook lang genoeg.
Het lijkt mij dat het, zolang je geen obees kind hebt, allemaal wel gaat passen.
Mijn zus was slank als kind, van haar vriend weet ik het niet, respectievelijk gemiddelde lengte en iets daarboven (nu).
Wie heeft ervaring met deze kinderwagen - in het algemeen, maar vooral specifiek wat betreft ruimte voor de kinderen in de buggy-inzet betreft? En hoe zit het met de reiswieg qua ruimte?
Wij hebben deze wagen.
De reiswiegen hebben we tot 5 maanden gebruikt. Toen lagde grootste van de twee echt niet meer lekker.
Ze zijn nu 1.5 passen nog prima in de zitting hoor. Ze vinden het heerlijk om in te zitten.

Onze wagen staat te koop, omdat we hem niet zo veel meer gebruiken. En nu ze allebei kunnen lopen zal dat sowieso minder worden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 12:04:03 #202
399061 kuolema
vermaledijd
pi_193550095
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:47 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Wij hebben deze wagen.
De reiswiegen hebben we tot 5 maanden gebruikt. Toen lagde grootste van de twee echt niet meer lekker.
Ze zijn nu 1.5 passen nog prima in de zitting hoor. Ze vinden het heerlijk om in te zitten.

Onze wagen staat te koop, omdat we hem niet zo veel meer gebruiken. En nu ze allebei kunnen lopen zal dat sowieso minder worden.
Zijn ze een beetje gemiddeld qua lengte en gewicht nu? En je grootste met 5 maanden? Lag het niet lekker meer in de breedte of in de lengte?
Als de rugleuningen helemaal plat kunnen lijkt het me niet zo'n probleem als ze voor 6 maanden uit de wieg moeten.
Mijn zus weet niet hoe lang ze de wagen wil gaan gebruiken, maar misschien moeten ze er met 3 jaar ook nog in passen. - edit: in de buggy-inzet bedoel ik uiteraard, niet in de wieg :P
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_193555376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:04 schreef kuolema het volgende:

[..]

Zijn ze een beetje gemiddeld qua lengte en gewicht nu? En je grootste met 5 maanden? Lag het niet lekker meer in de breedte of in de lengte?
Als de rugleuningen helemaal plat kunnen lijkt het me niet zo'n probleem als ze voor 6 maanden uit de wieg moeten.
Mijn zus weet niet hoe lang ze de wagen wil gaan gebruiken, maar misschien moeten ze er met 3 jaar ook nog in passen. - edit: in de buggy-inzet bedoel ik uiteraard, niet in de wieg :P
Mijn jongens groeien beide boven het gemiddelde.
De grootste lag echt wel klem in de breedte, maar hij had wel een lekker dikke jas + nog een dekentje.
De zitting van het stoeltje kan helemaal plat, en met voetenzak zag het er heerlijk knus uit. Enigste nadeel, de zitting kan alleen van je af, maar dit heb ik nooit als storend ervaren.

Waarom verwacht je zus hem met die leeftijd nog te gebruiken?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:55:23 #204
399061 kuolema
vermaledijd
pi_193561404
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:42 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Mijn jongens groeien beide boven het gemiddelde.
De grootste lag echt wel klem in de breedte, maar hij had wel een lekker dikke jas + nog een dekentje.
De zitting van het stoeltje kan helemaal plat, en met voetenzak zag het er heerlijk knus uit. Enigste nadeel, de zitting kan alleen van je af, maar dit heb ik nooit als storend ervaren.

Waarom verwacht je zus hem met die leeftijd nog te gebruiken?
Dat klinkt allemaal goed.
Ik weet niet of ze hem zo lang gaat gebruiken, ik heb haar gevraagd wat ze verwacht/wil maar ze had daar niet echt een antwoord op.

[ Bericht 6% gewijzigd door kuolema op 10-06-2020 00:01:09 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 1 juli 2020 @ 19:56:21 #205
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193878862
Vandaag de Easywalker Miley binnen gekregen. *O* deze was nog echt wel een stuk compacter dan de Mutsy Nexo. Met name doordat de wielen heel klein zijn. Heeft ook een geīntegreerde tas dus super fijn om mee te nemen in de bakfiets.



Echt een fijn ding! En blij dat ik eindelijk van onze Joolz af ben, omg wat een drama was dat ook om dat ding via m@rktplaats te slijten. :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 00:07:35 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194169961
Iemand hier ervaring met Nuna kinderwagens? Wij hebben van vrienden hun wagen gekregen, met reiswieg en autozitje. Dus de komende jaren zitten we goed ^O^ Ik zie alleen hier dit merk niet langskomen en vraag me af of dat een reden heeft ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_194173489
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 00:07 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier ervaring met Nuna kinderwagens? Wij hebben van vrienden hun wagen gekregen, met reiswieg en autozitje. Dus de komende jaren zitten we goed ^O^ Ik zie alleen hier dit merk niet langskomen en vraag me af of dat een reden heeft ;)
Het is gewoon een iets minder mainstream merk, maar ik heb wel eens gelezen (Consumentenbond test ofzo) dat het een prima wagen is!

* MorganLeFay had gewoon een saaie Mutsy ... wel superbekend, dus op Marktplaats veel reacties bij de doorverkoop (niet dat je er dan veel voor krijgt, maargoed) :P
  zondag 13 december 2020 @ 21:04:41 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196713881
Wij gaan deze week voor een buggy kijken, welke hebben jullie?

Ik heb de easywalker jackey op het oog, maar we moeten nog gaan proefrijden enzo.
Wil sowieso all black.
  zondag 13 december 2020 @ 21:48:00 #209
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196714591
Wat zoek je in een buggy?

Ik heb de Easywalker Miley, dat is dezelfde als de Jackey alleen dan heeft deze geen automatisch inklap-systeem.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zondag 13 december 2020 @ 22:52:51 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196715684
Eigenlijk niet veel, zolang het maar in de kofferbak past.
Automatisch inklappen lijkt me handig.
pi_206471586
Even een schopje, wij zijn nu ook aan het rondkijken.

Twijfelen tussen Joolz day+ of de Easywalker Jimmey.

De Joolz oogt mooier en is iets compacter. De Easywalker is echter makkelijker in en uit te klappen.

Iemand ervaring met deze wagens?
pi_206472035
Ik ben echt fan van Easywalker. Wij hebben de Harvey2 en zijn er heel blij mee. Rijdt heel soepel over alle terreinen, je voelt bijna niet dat je 'm duwt. In- en uitklappen gaat ook heel makkelijk.
Mijn dochter loopt nu zo'n week of 7/8, dus voor korte stukjes gebruik ik hem niet meer. Wel voor een wandelingetje of even wat langer erop uit en dan vindt ze het prima om erin te zitten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')