quote:Op zondag 16 september 2012 09:47 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben zo trots op mijn oudste, hij werkt nu sinds 1mnd op de zaterdag in een disco als glazenjongen en is dan om 6:30 thuis.
Elke keer maakt hij mij trouw wakker als hij thuis komt (komt dan bij mij op bed zitten met de jas nog aan) en dan praten we ong. een half uurtje over hoe het was.
En vanmorgen kwam hij super trots aan met zijn eerste zelfverdiende loon wel 100e, het straalde er af zo blij was hij.
En toen moest hij na een grote kop koffie meteen door om te zingen in het kerkkoorde bikkel!
Hij is ook echt grappigquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww die lijkt me echt super grappig! Veel plezier Coco!
Minirecensie? Oh, joh, ben ik niet zo goed inquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben benieuwd, kunnen we een minirecensie verwachten?
Jeuk zit aan de binnenkant natuurlijk, of niet? Bedoel, heeft krabben zin? Ik heb een paar maanden lang continu gruwelijke jeuk gehad op mijn rug/buik/benen/armen (bijwerking van de medicatie --> zat onder de galbultenquote:Op zondag 16 september 2012 00:10 schreef Kwisted het volgende:
Oh god, ik lig in bed en kan niet slapen. Ik word gek van de jeuk op mijn buik!!!! Nu wil ik echt alleen maar bevallen..
Wat cool! Dat klinkt niet als de gemiddelde 16-jarige, ikzelf wilde in elk geval vooral niet teveel opvallen dus verkoos indien nodig de mainstream ipv mijn mening.quote:Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Logician78 het volgende:
Minola klopt het is zo'n lieverd, zo'n zachte jongen!
Maar wel met totaal een eigen mening zo heeft hij bijv. een vriendinnetje maar werkt hij in een gay disco want hij vind homo's zo leuk om mee om te gaan. Zijn vrienden varieren van gothic's tot hockeyballenzo heerlijk!
Hij zingt in het koor van de appostolische gemeenschap omdat daar de mensen zo aardig zijn (hij kent de mensen van de kerk via een goede (ex) vriendin van hem en ondanks dat hij niet bij de kerk zit zijn ze zo weg van hem dat hij overal altijd mee mag/doen). Ik vind het zo mooi hoe hij het sociaal doet, vooral op die leeftijd zo zonder vooroordelen vind ik zo knap!
/eindetrotsemoedermodus
Nieuw apostolische kerk of apostolisch genootschap?quote:Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Logician78 het volgende:
Minola klopt het is zo'n lieverd, zo'n zachte jongen!
Maar wel met totaal een eigen mening zo heeft hij bijv. een vriendinnetje maar werkt hij in een gay disco want hij vind homo's zo leuk om mee om te gaan. Zijn vrienden varieren van gothic's tot hockeyballenzo heerlijk!
Hij zingt in het koor van de appostolische gemeenschap omdat daar de mensen zo aardig zijn (hij kent de mensen van de kerk via een goede (ex) vriendin van hem en ondanks dat hij niet bij de kerk zit zijn ze zo weg van hem dat hij overal altijd mee mag/doen). Ik vind het zo mooi hoe hij het sociaal doet, vooral op die leeftijd zo zonder vooroordelen vind ik zo knap!
/eindetrotsemoedermodus
Grappig. Daar ben ik lid van.quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Logician78 het volgende:
Thx, maar denk dat het ook veel met karakter te maken heeft?
Gemeenschap omggenootschap dus! haal dat altijd door elkaar)
Wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Logician78 op 16-09-2012 10:46:53 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
Bij mijn beste vriendin braken haar vliezen ook na een enorme lachbui, dus misschien maar beter Coco!
Ja! Die van ons komt vrijdagquote:Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Mangostine het volgende:
Nou, zal ik de kinderwagen eens uit de doos halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |