abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2012 @ 09:47:21 #51
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116839391
Ik ben zo trots op mijn oudste, hij werkt nu sinds 1mnd op de zaterdag in een disco als glazenjongen en is dan om 6:30 thuis.

Elke keer maakt hij mij trouw wakker als hij thuis komt (komt dan bij mij op bed zitten met de jas nog aan) en dan praten we ong. een half uurtje over hoe het was.

En vanmorgen kwam hij super trots aan met zijn eerste zelfverdiende loon wel 100e, het straalde er af zo blij was hij.

En toen moest hij na een grote kop koffie meteen door om te zingen in het kerkkoor :+ de bikkel!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116839488
quote:
17s.gif Op zondag 16 september 2012 09:47 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben zo trots op mijn oudste, hij werkt nu sinds 1mnd op de zaterdag in een disco als glazenjongen en is dan om 6:30 thuis.

Elke keer maakt hij mij trouw wakker als hij thuis komt (komt dan bij mij op bed zitten met de jas nog aan) en dan praten we ong. een half uurtje over hoe het was.

En vanmorgen kwam hij super trots aan met zijn eerste zelfverdiende loon wel 100e, het straalde er af zo blij was hij.

En toen moest hij na een grote kop koffie meteen door om te zingen in het kerkkoor :+ de bikkel!
O+
Je praat altijd zo liefdevol over je oudste zoon, volgens mij is het echt een schat!
pi_116839530
Wat een bikkel Logi! Heeft ie van geen vreemde! ;-)

Arme Kwisted.. heb met je doen. Ze zeggen weleens dat je beter pijn als jeuk kunt hebben .. jeuk is echt kut!

Zet hem op LLM'ers! Ben wel weer toe aan verse babies! :-)

Gister heb ik Intouchables gezien. Vind het wel een aanrader!
pi_116839603
Ach Mango, je baby die wel wil draaien maar nog niet lukt. Mooie karaktereigenschap: niet opgeven!

Suiker, wat lief van je broertje! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!

Wat een lief verhaal, Logi! En wat een contrast: glazen halen en meteen door naar het kerkkoor :o

De pijn in mijn stuitje is weer voorbij! *O*
Tjee, wat is dat een naar gevoel: als je gaat zitten lijkt het alsof er een ijzeren staaf door je stuitje je buik in gaat. Ik heb gister wel de hele dag in bed gezeten/gelegen en uiteindelijk met een kersenpitkussen tegen mijn stuitje aangedrukt een film gekeken. Maar het is voorbij en ik ben meteen een stuk vrolijker! w/
  zondag 16 september 2012 @ 10:16:37 #55
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116839744
Minola klopt het is zo'n lieverd, zo'n zachte jongen!
Maar wel met totaal een eigen mening zo heeft hij bijv. een vriendinnetje maar werkt hij in een gay disco want hij vind homo's zo leuk om mee om te gaan. Zijn vrienden varieren van gothic's tot hockeyballen :) zo heerlijk!
Hij zingt in het koor van de appostolische gemeenschap omdat daar de mensen zo aardig zijn (hij kent de mensen van de kerk via een goede (ex) vriendin van hem en ondanks dat hij niet bij de kerk zit zijn ze zo weg van hem dat hij overal altijd mee mag/doen). Ik vind het zo mooi hoe hij het sociaal doet, vooral op die leeftijd zo zonder vooroordelen vind ik zo knap!

/eindetrotsemoedermodus :@
  zondag 16 september 2012 @ 10:17:30 #56
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116839757
Intouchables check downloading!

Limone wat fijn dat die pijn weg is!
pi_116839769
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww die lijkt me echt super grappig! Veel plezier Coco! _O-
Hij is ook echt grappig :D Absoluut de moeite waard :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben benieuwd, kunnen we een minirecensie verwachten?
Minirecensie? Oh, joh, ben ik niet zo goed in :+ Hij was in ieder geval echt heel tof :) En ik had toevallig laatst gelezen van iemand die zó hard moest lachen bij een film dat ze weeën ervan kreeg. Dus ik heb echt mijn best gedaan om niet al te hard te lachen :')

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 00:10 schreef Kwisted het volgende:
Oh god, ik lig in bed en kan niet slapen. Ik word gek van de jeuk op mijn buik!!!! Nu wil ik echt alleen maar bevallen..
Jeuk zit aan de binnenkant natuurlijk, of niet? Bedoel, heeft krabben zin? Ik heb een paar maanden lang continu gruwelijke jeuk gehad op mijn rug/buik/benen/armen (bijwerking van de medicatie --> zat onder de galbulten :')), en talkpoeder verzachtte de jeuk wel iets. Maar ja, die jeuk zat dus gelukkig wel aan de buitenkant.

Anyhoo, :* Jeuk is idd gekmakend.

Hoop LLM'ers idd O+

Logi, wat klinkt je zoon weer awesome :Y En jij zo liefdevol O+

Twink, Intouchables is idd super tof! :Y
pi_116839865
quote:
17s.gif Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Logician78 het volgende:
Maar wel met totaal een eigen mening zo heeft hij bijv. een vriendinnetje maar werkt hij in een gay disco want hij vind homo's zo leuk om mee om te gaan. Zijn vrienden varieren van gothic's tot hockeyballen :) zo heerlijk!
Hij zingt in het koor van de appostolische gemeenschap omdat daar de mensen zo aardig zijn (hij kent de mensen van de kerk via een goede (ex) vriendin van hem en ondanks dat hij niet bij de kerk zit zijn ze zo weg van hem dat hij overal altijd mee mag/doen). Ik vind het zo mooi hoe hij het sociaal doet, vooral op die leeftijd zo zonder vooroordelen vind ik zo knap!

Wat cool! Dat klinkt niet als de gemiddelde 16-jarige, ikzelf wilde in elk geval vooral niet teveel opvallen dus verkoos indien nodig de mainstream ipv mijn mening.

Maar dat hij zo is betekent ook dat jij het als 18-jarige (en daarna) toch niet zo verkeerd hebt aangepakt!
pi_116839873
quote:
17s.gif Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Logician78 het volgende:

Nieuw apostolische kerk of apostolisch genootschap?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 16 september 2012 @ 10:29:58 #60
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116839912
Thx, maar denk dat het ook veel met karakter te maken heeft? :@

Gemeenschap omg :+ genootschap dus! haal dat altijd door elkaar)
pi_116839929
Kwisted :* even doorzetten nog meid. Vervelend dat je t op t laatst nog even zwaar hebt.
Mango bijna LLM :o vervelend dat het draaien niet lukt.
Frups :D liet je ons even schrikken. Anders LLM's moeten zich melden ja!
Limone die pijn in mn stuitje heb ik niet gehad, iig niet zo erg dat ik t me herinner. Klinkt heel naar. Fijn dat t weer over is.
Logi ik ben fan van jouw oudste, wat een lieverd. En wat knap dat hij zo zn eigen ding doet. Dat durf ik soms nog steeds niet :P :@ O+ wat zal hij straks geweldig zijn met zn kleine zusje

Wij hebben gister de kinderwagen besteld O+ Kamertje ben ik nog niet over uit maar nog tijd zat.
pi_116840029
quote:
17s.gif Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Logician78 het volgende:
Thx, maar denk dat het ook veel met karakter te maken heeft? :@

Gemeenschap omg :+ genootschap dus! haal dat altijd door elkaar)
Grappig. Daar ben ik lid van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 16 september 2012 @ 10:38:39 #63
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116840033
Welke kinderwagen heb je besteld? O+

Oeh en ik voelde al een tijdje friebels, maar net de eerste 5 eerste kleine schopjes!!!!! O+
  zondag 16 september 2012 @ 10:39:53 #64
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116840052
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Grappig. Daar ben ik lid van.
Wat leuk!

Hij zit bij het ameezing
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Logician78 op 16-09-2012 10:46:53 ]
pi_116840086
Bij mijn beste vriendin braken haar vliezen ook na een enorme lachbui, dus misschien maar beter Coco!
  zondag 16 september 2012 @ 10:46:38 #66
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116840141
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
Bij mijn beste vriendin braken haar vliezen ook na een enorme lachbui, dus misschien maar beter Coco!
:D bij mij braken ze bij mijn oudste tijdens een potje pool!
Bij de andere 2 was een goede beurt wat het triggerde.

Misschien neuken op de pooltafel!? :+
pi_116840278
Logi schopjes! O+ superlief!
pi_116840442
Nou, zal ik de kinderwagen eens uit de doos halen?
pi_116840731
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Mangostine het volgende:
Nou, zal ik de kinderwagen eens uit de doos halen?
Ja! Die van ons komt vrijdag :)

En schopjes zijn leuk O+
pi_116840820
ik sta hier nu in een slagveld van karton en plastic met een ingevouwen pakket, en ik heb nu al geen idee hoe ik hem moet uitklappen. :{

"Maak de vergrendelingspal van het frame los door hem naar buiten te duwen en de duwstang omhoog te trekken."

:? :@

Edit: dat opschrijven hielp, ik heb hem nu. :P
pi_116840849
Ik wil hier graag een fotoverslag van!
pi_116840973
Wij hebben ook erg lang staan prutsen met de kinderwagen. En het is zo simpel.... Hoort er allemaal bij......

En Logi, wat een fijne knul! O+
pi_116841127
Hihi, zo herkenbaar Mango. Wij kregen hem niet ingeklapt. Mijn man en ik zijn beide technisch opgeleid, maar een kinderwagen kunnen inklappen bleek een hele uitdaging :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116841145
Logi, ik smelt helemaal bij de verhalen over jouw zoon O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116841273
Zo leuk, een van de voorwielen blokkeert nu al. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')