Kom maar door met die baby'squote:Op zaterdag 15 september 2012 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel dat dit het topic van Frups en Kwisted gaat worden
Done.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Danic, mag er bij mij ook achter dat ik een meisje krijg?
En geen sorry hoorik weet heel goed dat dat ook komt door de manier waarop de voorlichting in elkaar zit en hoe de algehele gedachtengang daarover is. Ik denk ook dat het komt doordat het eerst ook alleen een down-test was (gesteld dat dat klopt), dat is dan toch het beeld dat blijft hangen. En wij dachten precies eender hoor! Wij weten nu gewoon meer van de hoed en de rand en dan voel ik toch de drang dit te delen met mensen die nog moeten beslissen en niet alle info lijken te hebben. Achteraf bezien vind ik het ook jammer dat ik niet zo goed geïnformeerd was als dat had gekund, dus dan hoop ik voor hen dat zij een vollediger beeld kunnen krijgen dan ik destijds had
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
Danicje![]()
je bent lief
voel je je verder ok trouwens? Veel kwaaltjes?
Ohja, en 25 weken vandaag!
Oh, spannend! 10 weken vind ik een mooie mijlpaalquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:42 schreef danic het volgende:
[..]Het gaat goed ja. Gisteren ff wat opstartproblemen, maar dat is eigenlijk sinds een week over. Ben alleen nog moeoeoeoe
Maar daar kan ik iets aan doen (niet the voice kijken bv
)
Ik kijk uit naar woensdag, dan 10 weken, lekker uit de enkele cijfertjes haha.
Ja gaat nog prima. Nog geen tekenen dat ze eraan zit te komen helaas. Alles gaat rustig zijn gangetje. Ik ga er wel vanuit dat ik zeker nog een week doorloop. En mijn gevoel zegt dat ik bij 41w3d ingeleid ga worden, waarom? Geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef Frups het volgende:
Ik vind het een goed plan!
Het is hier nogsteeds veel te rustig!
Alles.goed bij jou kwisted?
Met kind? Man, ik mag blij zijn als ik alles eens per maand bij langs krijgquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww Kwisted hier zit er nog eentje um te knijpen hoor.. en ik heb nog een paar weken te gaan!
Hmmm .. mja zwanger zijn. Het hoort erbij. Heb er niet echt een hekel aan. Maar ben ook blij als ik dadelijk weer mijn eigen lijf terug heb en niet zo beperkt ben. Ik ben normaal altijd zo''n bezig bijtje en herken mezelf wat dat betreft de laatste maanden echt niet. Gelukkig kan ik de rust vinden om eraan toe te geven, want ik heb geen keus. Maar wat kijk ik uit naar het moment dat ik dadelijk in een dag tijd mijn huis weer van boven tot onder spik en span in orde heb. Nu doe ik elke dag een beetje zonderh et gevoel te hebben echt resultaat geboekt te hebben.
Hahaha, ik moest ook al beetje grinniken, sorry! Ik heb de uren van m'n hulp verdubbeld sinds onze dochter er is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Met kind? Man, ik mag blij zijn als ik alles eens per maand bij langs krijg
Oeps sorry haha, zo letterlijk bedoelde ik het niet hoor! Beeb zit nog lekker.in mijn buik!quote:Op zondag 16 september 2012 09:33 schreef Logician78 het volgende:
Frups ik schrok me dood!!
Ik nam je eerste zin te letterlijk
quote:Op zondag 16 september 2012 08:16 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen, zijn er vannacht al kindjes geboren?
We hebben trouwens meer LLM-ers dat Frups en Kwisted. Woman, Freubelot en Zolena zijn ook LLM toch? Ik stem voor een strengere meldplicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |