Grappig. Daar ben ik lid van.quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Logician78 het volgende:
Thx, maar denk dat het ook veel met karakter te maken heeft?
Gemeenschap omggenootschap dus! haal dat altijd door elkaar)
Wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Logician78 op 16-09-2012 10:46:53 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
Bij mijn beste vriendin braken haar vliezen ook na een enorme lachbui, dus misschien maar beter Coco!
Ja! Die van ons komt vrijdagquote:Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Mangostine het volgende:
Nou, zal ik de kinderwagen eens uit de doos halen?
Joolzquote:Op zondag 16 september 2012 10:38 schreef Logician78 het volgende:
Welke kinderwagen heb je besteld?
Oeh en ik voelde al een tijdje friebels, maar net de eerste 5 eerste kleine schopjes!!!!!
Die hebben wij ook besteld! En die was idd na testen van 100 wagens de fijnste op alle gebiedenquote:Op zondag 16 september 2012 12:18 schreef Fieder het volgende:
[..]
Joolzvind m zoooo mooi. En inklappen/ stoeltjes wisselen ging heel makkelijk
![]()
En schopjes, wat liefffffIk voelde vorige week veel gekriebel, nu al een paar dagen niet meer. Mn darmen rommelen wel heel druk
Schopjes zullen nog wel even op zich laten wachten.
Whahah Mango die kat van jou! Straks ligt ie in de wagen, misschien daar ook wat ballonnetjes in ofzo. Lekker prutsen met je wagen![]()
Women spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of wist je dat al)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |