Je mist wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Markster het volgende:
zo stoer, een macbook air EN een iPad.
homo
Dus dit is nu een donkere zolderkamer.. donders.. heftigquote:
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.quote:
wat moet je met zoveel baggerquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.
Appleception.
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.quote:
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.
Chapeu.
Je voert de trolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.
Chapeu.
Als ik op de kast ben krijg ik echt niet een dermate samenhangend verhaal uit m'n toetsenbord, hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagen
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je voert de trolHij reageert altijd op Apple topics en nu heb je hem gegeven wat hij wilde. Aandacht.
Goed zo.
Kerel, alsjeblieft, zoek hulpquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.
Samsung is sowieso beter. Voor die prijs kan ik wel 10 tablets en 3 laptops achter elkaar zetten. En het werkt allemaal net zo snel.quote:
Gast, dan weet je dat hij aandacht vraagt met die shit en dan ga je er nog uitgebreid op in ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.
Zoek een ander, lijkt me beter.quote:
Ik denk niet dat je met TBS veel keuzevrijheid hebt wat betreft je hulp, maar ik zal het bij mijn volgende verlof eens aankaarten. En nou optiefen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Zoek een ander, lijkt me beter.
stockholmsyndroomquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef rosalinde93 het volgende:
Nerds met hun "merk dit is beter..... blablabla"
Apple is gewoon geil. Punt.
Maar Sony is veel geiler A#ETTEATEATquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef rosalinde93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Materiaal geil vinden is op zich al zielig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef rosalinde93 het volgende:
Kerel, het gaat echt niet goed met je hequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met TBS veel keuzevrijheid hebt wat betreft je hulp, maar ik zal het bij mijn volgende verlof eens aankaarten. En nou optiefen.
Ik zeg ook helemaal niet dat het goed met me gaat manquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kerel, het gaat echt niet goed met je heJe zit er vast niet zonder reden. Kon je het jonge bloemetje bij de school niet weerstaan?
Pauper kwaliteit.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
voor mij nooit meer iets anders dan Apple. Eindelijk producten die het doen, geschikt zijn voor leken, top snelheid, top kwaliteit en top design hebben
'Eindelijk producten die het doen"quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
voor mij nooit meer iets anders dan Apple. Eindelijk producten die het doen, geschikt zijn voor leken, top snelheid, top kwaliteit en top design hebben
je laptop zonder accu gaat 4 min mee.. maximaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef Markster het volgende:
[..]
'Eindelijk producten die het doen"
Kom op hoor. Mijn router van 50,- kan meer en doet het net zo goed als de airport router. Mijn laptop kan meer (qua games bijvoorbeeld) dan een macbook en kost nog niet de helft. etc etc
Kan JIJ mij vertellen waarom ik dan nooit problemen heb met mijn android en windows pc en laptop nou he hequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
hahaha ts is een uitkeringstrekker die geen iphone kan betalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Markster het volgende:
Meneertje Cook brengt de iPhone 5 uit, en al die homootjes zijn in rep en roer, overal op internet zie je mensen hun iphone4 meteen verkopen, en dat voor een minimale vooruitgang
Leuk filmpje ter illustratie:
Je hebt ze nog nooit aan gezet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan JIJ mij vertellen waarom ik dan nooit problemen heb met mijn android en windows pc en laptop nou he he
Maakt me niks uit. Ik had er wel problemen mee en met Apple geen meer. 0,0 problemen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan JIJ mij vertellen waarom ik dan nooit problemen heb met mijn android en windows pc en laptop nou he he
HO. Ik heb vroeger wel degelijk apples gehad. Toen het nog echte apples waren. In de G3 en G4 tijd. Maar dat zegt je waarschijnlijk niets, want jij bent begonnen met de iPod en sindsdien is apple helemaal heilig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
je laptop zonder accu gaat 4 min mee.. maximaal
ik koop vor t uiterlijk en de kwaliteit. Mensen die erop zeiken hebben echt met alle respect nooit een Apple gehad. Topkwaliteit! NOOIT problemen.
man man wat ergerde ik me altijd op laptops, niet iphone dingen e,.d.
echt verschrikkelijk
En het geld boeit me niet. Goedkoop is duurkoop!
Nooit problemen met mijn windows 7 pc, laptop, TI-84 plus rekenmachine en Samsung Galaxy SIIquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
Gewoon in plastic gelaten wat je niet ziet wat niet deertquote:
Jah dat ligt aan jou gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maakt me niks uit. Ik had er wel problemen mee en met Apple geen meer. 0,0 problemen!
ik ben waarschijnlijk ouder dan jijquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef Markster het volgende:
[..]
HO. Ik heb vroeger wel degelijk apples gehad. Toen het nog echte apples waren. In de G3 en G4 tijd. Maar dat zegt je waarschijnlijk niets, want jij bent begonnen met de iPod en sindsdien is apple helemaal heilig.
Daarbij doet jouw macbook zonder accu ook niet veel hoor
accu mijn laptop 3 minuten maximaal.. virussen: beyond compare.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nooit problemen met mijn windows 7 pc, laptop, TI-84 plus rekenmachine en Samsung Galaxy SIIDit is echt een non-argument.
ga prutsen met je android speeltje jong.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef Markster het volgende:
[..]
HO. Ik heb vroeger wel degelijk apples gehad. Toen het nog echte apples waren. In de G3 en G4 tijd. Maar dat zegt je waarschijnlijk niets, want jij bent begonnen met de iPod en sindsdien is apple helemaal heilig.
Daarbij doet jouw macbook zonder accu ook niet veel hoor
Dit dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga prutsen met je android speeltje jong.
is de moeite niet. obvious is obvious.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Echt zo frappant dat er nooit anti-Android topics zijn
Dezequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iPhone is een mooi product ja voor digibeten. Maar een MacBook durven ze allemaal niet aan, dan missen ze toch Windows.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik koop vor t uiterlijk en de kwaliteit. Mensen die erop zeiken hebben echt met alle respect nooit een Apple gehad. Topkwaliteit! NOOIT problemen.
echt verschrikkelijk
voor digibeten zoals mij is t zelfs perfect. 1000x beter dan een Android phone. Cijfers bewijzen dat ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
iPhone is een mooi product ja voor digibeten. Maar een MacBook durven ze allemaal niet aan, dan missen ze toch Windows.
Virussen heb je echt aan jezelf te danken. Dat getuigt meer van jouw onkunde dan van de superioriteit van Apple. Mijn Asus laptop gaat uren mee dus ook dát is geen argument.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
accu mijn laptop 3 minuten maximaal.. virussen: beyond compare.
Apple: niks aan de hand, snelheid is goed. Accu is Apple technology dus goed en alles doet het naar behoren
voor mij nooit meer iets anders iig
Jup. Ben fanatiek gamer, en Mac is daar gewoon beperkt in. Voor dagelijks: iPhone en iPadquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
iPhone is een mooi product ja voor digibeten. Maar een MacBook durven ze allemaal niet aan, dan missen ze toch Windows.
Beschadigd het ook nooit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon in plastic gelaten wat je niet ziet wat niet deert
[..]
Jah dat ligt aan jou gewoon
Misschien is onderwijs belangrijker dan geldquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
Laat iedereen gewoon lekker zijn ding doen.
Wat kan mij het schelen? als mensen het geld maar uitgeven, dan wordt ik er ook beter van.
Games voor Mac zijn nu heel erg in opkomst toch? Maar ja, een gamemac (itt tot een gamepc) kost dan wel weer 3000 euroquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jup. Ben fanatiek gamer, en Mac is daar gewoon beperkt in. Voor dagelijks: iPhone en iPad
kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Misschien is onderwijs belangrijker dan geld
Doe ik maar al te graag. Ik kan namelijk zelf bepalen hoe mijn interface eruit ziet, welke android ik draai. Welke dingen ik erop zet, etc etc.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik mij nog niet in verdiept..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Games voor Mac zijn nu heel erg in opkomst toch?
Het is al goed. VVDquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan gebeuren![]()
sorry voor de fout
Wel eens een iPhone in je handen gehad? Android fanboiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Doe ik maar al te graag. Ik kan namelijk zelf bepalen hoe mijn interface eruit ziet, welke android ik draai. Welke dingen ik erop zet, etc etc.
Wat zeg je? Jij laat je keuzes bepalen door meneer apple. mij niet gezien
Meerdere malen, en ik ben er niet kapot van. Allemaal veel te saai die icoontjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wel eens een iPhone in je handen gehad? Android fanboi
heerlijk. bewegende achtergrond. widgets. andere onzin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Doe ik maar al te graag. Ik kan namelijk zelf bepalen hoe mijn interface eruit ziet, welke android ik draai. Welke dingen ik erop zet, etc etc.
Wat zeg je? Jij laat je keuzes bepalen door meneer apple. mij niet gezien
dit dus. Zoals ik reeds eerder zei. Mensen die zeiken op Apple hebben geen Apple. Die zeiken enkel maar. Ze hebben het geld niet er voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wel eens een iPhone in je handen gehad? Android fanboi
dit dus. wel zielug eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit dus. Zoals ik reeds eerder zei. Mensen die zeiken op Apple hebben geen Apple. Die zeiken enkel maar. Ze hebben het geld niet er voor
Ik denk dat investeerders hier wel een slaatje mee kunnen slaan. Apple heeft al een grote kudde achter zich aanlopen en als ze games voor mac goed weten te marketen (lees: revolutionaire ontwikkeling op gamegebied, nog nooit eerder vertoond etc. etc.) kunnen ze er echt héél veel geld mee verdienen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik mij nog niet in verdiept..
Onzin omdat apple dat niet heeft? Totdat apple ermee komt dan is het opeens revolutionair. Zoals een notificatiebar die direct gejat is van android. Maar apple mag dat, maar andersom nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijk. bewegende achtergrond. widgets. andere onzin.
hier, heb je een iphone om je topic wat leuker te maken
[ afbeelding ]
ah, daar wordt het geld er weer bijgehaald hoor. typisch. Heeft er alleen niets mee te makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit dus. Zoals ik reeds eerder zei. Mensen die zeiken op Apple hebben geen Apple. Die zeiken enkel maar. Ze hebben het geld niet er voor
Ronde hoekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijk. bewegende achtergrond. widgets. andere onzin.
hier, heb je een iphone om je topic wat leuker te maken
[ afbeelding ]
Zolang Google het nooit gekocht heeft, mag het ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Onzin omdat apple dat niet heeft? Totdat apple ermee komt dan is het opeens revolutionair. Zoals een notificatiebar die direct gejat is van android. Maar apple mag dat, maar andersom niet
goede samenvatting. jammer dat je het licht verder niet ziet enzo. maar ja als je wel een lichtje was had je een iphone kunnen kopen omdat geld dit dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Onzin omdat apple dat niet heeft? Totdat apple ermee komt dan is het opeens revolutionair. Zoals een notificatiebar die direct gejat is van android. Maar apple mag dat, maar andersom niet
Wat als ik zeg dat mijn smartphone even duur is als een iphone?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit dus. wel zielug eigenlijk
na 1 dag niet meer iigquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat als ik zeg dat mijn smartphone even duur is als een iphone?
Dan zeg ik dat je bent opgelichtquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gewoon omdat het leuk is. 80% is trolquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Navida het volgende:
Laat die lui toch gewoon trots zijn op hun Apple rotzooi, waarom altijd weer een Apple vs de rest discussie? loopt toch uit op niets..
Nopequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je bent opgelicht
Even duur als Apple? Holy shitquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Welke is dat dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Adelante het volgende:
Onterechte klacht.
Gepost vanaf mijn iPhone.
een subaru heeft ook betere specs dan een gemiddelde bmw. doe mij toch maar een gemiddelde bmw boven die subaru als dagelijks vervoermiddelquote:
samsung notequote:
Het gaat hier om de betaalbaarheid. Ik denk dat iedereen zich wel een Apple product kan veroorloven, maar een BMW? BMW's ontlenen een zekere status aan de eigenaar en tegenwoordig lacht de halve wereld je uit als je een Apple product hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een subaru heeft ook betere specs dan een gemiddelde bmw. doe mij toch maar een gemiddelde bmw boven die subaru als dagelijks vervoermiddel
Sorry, maar je noemde smartphone, geen digitale frisbee...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
samsung note
[ afbeelding ]
http://versusio.com/nl/sa(...)apple-iphone-4s-64gb
De redenen dat je voor iphone kiest is vooral het formaat... maar dat zie ik als nadeel.
Ik vind de design van iphone niet mooier dan htc, samung enz.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een subaru heeft ook betere specs dan een gemiddelde bmw. doe mij toch maar een gemiddelde bmw boven die subaru als dagelijks vervoermiddel
Ik vond het promofilmpje voor de Note erg leuk gedaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
samsung note
[ afbeelding ]
http://versusio.com/nl/sa(...)apple-iphone-4s-64gb
De redenen dat je voor iphone kiest is vooral het formaat... maar dat zie ik als nadeel.
Dat is een smartphone, kijk anders even in een woordenboek wat het betekent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Sorry, maar je noemde smartphone, geen digitale frisbee...
hihihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het gaat hier om de betaalbaarheid. Ik denk dat iedereen zich wel een Apple product kan veroorloven, maar een BMW? BMW's ontlenen een zekere status aan de eigenaar en tegenwoordig lacht de halve wereld je uit als je een Apple product hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat is een smartphone, kijk anders even in een woordenboek wat het betekent.
ios is fantastisch. sukkelige android is sukkelige android, goed voor de markt die niet veel geld heeft. op een paar toptoestellen na welke gekocht worden door specs geilende nerdjes die niets van het leven begrijpen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind de design van iphone niet mooier dan htc, samung enz.
Uiteindelijk blijft dit ook niet objectief en zal dit voor iedereen anders zijn.
Dus discussiëren over design is nutteloos.
Android is juist eerder een Ferrari, maar dan met een lage prijs.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef Dimens het volgende:
Android. Hetzelfde als een auto met 200pk maar zonder wielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
over welke toptoestellen hebben we het dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ios is fantastisch. sukkelige android is sukkelige android, goed voor de markt die niet veel geld heeft. op een paar toptoestellen na welke gekocht worden door specs geilende nerdjes die niets van het leven begrijpen.
de 400 euro + toestellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
over welke toptoestellen hebben we het dan?
Waarom kocht je dan geen echte tablet? Of een echte telefoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen?
Ook bel ik weinig.
Ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Mensen die een iPhone kiezen omdat het een prima telefoon is.![]()
Mensen die alles wat van Apple is blind kopen.![]()
________________________!
elk toestel met android is bagger ivm iphone, tenzij je een spec geilend nerdje bent, dan kun je een snellere processor dan de iphone wel waarderen puur op het sneller zijn van de processor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ook die zijn bagger ivm iphone.
Ik doe het zelf niet maar sommige mensen houden van spelletjes spelen op hun mobieltje. Dan kun je kiezen uit een iPhone of een goedkoper toestel dat betere prestaties levert. Nou ik weet het wel hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
elk toestel met android is bagger ivm iphone, tenzij je een spec geilend nerdje bent, dan kun je een snellere processor dan de iphone wel waarderen puur op het sneller zijn van de processor.
Android gewoon fijne telefoons vinden net als iPhones.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Android gebruikers die hun oplader overal mee naatoe moeten nemen
Android inovatief vinden terwijl apps vanuit ios geport worden
Android tablets
Niet gewoon drag & drop shit van/naar je telefoon kunnen kopiëren, veel succes met je bloatware en dichtgetimmerde UIquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Android gebruikers die hun oplader overal mee naatoe moeten nemen
Android inovatief vinden terwijl apps vanuit ios geport worden
Android tablets
ow ja welke game is zoveel beter (sneller) met verder dezelfde specs op android dan op android?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet maar sommige mensen houden van spelletjes spelen op hun mobieltje. Dan kun je kiezen uit een iPhone of een goedkoper toestel dat betere prestaties levert. Nou ik weet het wel hoor.
En toen begon ik te twijfelen over mijn nieuwe telefoon.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet gewoon drag & drop shit van/naar je telefoon kunnen kopiëren, veel succes met je bloatware en dichtgetimmerde UI
totdat je er een tijdje 1 gehad hebt en verkocht bent aan de fijne werkingquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gekte om iets simpels als een telefoontjes. Hoe bedoel je massahysterie. Ben blij dat die Apple meuk mij helemaal niets doet om eerlijk te zijn.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja welke game is zoveel beter (sneller) met verder dezelfde specs op android dan op android?
dat Apple qua smartphones kwalitief veel beter zou zijn is niet waar. Android 4.1 kan meer dan IOS 6.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk ouder dan jij
Heb zowel laptops als Apple producten geprobeerd. En apple is kwalitatief gezien egwoon echt 3x beter. Geeneens te vergelijkenHou jij het maar bij je goedkope prulletjes en laat het echte werk over aan de mensen die kwaliteit en design kunnen waarderen. Dan is het ook opeens helemaal niet meer zo duur
MEER IS BETER. WHOEI!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
dat Apple qua smartphones kwalitief veel beter zou zijn is niet waar. Android 4.1 kan meer dan IOS 6.
en liever 300 euro meer uitgeven voor een telefoon wat minder kan. How sillyquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Mensen die een iPhone kiezen omdat het een prima telefoon is.![]()
Mensen die alles wat van Apple is blind kopen.![]()
________________________!
Het aantal T-cellen doet er wel toe meen ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
is meer aids beter dan minder aids
misschien dat die lelijke hoer wel meer trucjes doet voor minder geld, dat maakt haar nog niet de betere keuze natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en liever 300 euro meer uitgeven voor een telefoon wat minder kan. How silly
inderdaad, het oog wil ook watquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat die lelijke hoer wel meer trucjes doet voor minder geld, dat maakt haar nog niet de betere keuze natuurlijk
en een natte doos werkt fijner dan een opgedroogd schuursponsje met een gat erinquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, het oog wil ook wat
Middels iCloud is drag and drop iets wat totaal overbodig is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet gewoon drag & drop shit van/naar je telefoon kunnen kopiëren, veel succes met je bloatware en dichtgetimmerde UI
op mijn iphone 4s speelt het heel wat soepeler iig dan op dat filmpje. wat een jankspel trouwensquote:
Op Windows wellicht, op OS X is het een super programma.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
En iTunes is een kutpogramma
I am Pritt and I approve this message.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
wil net zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
I am Pritt and I approve this message.
Laat al die IT-nerds maar met hun homebrew shit kutten en 2 tientjes uitsparen. In die tussentijd kan ik mijn tijd beter aan andere dingen besteden.
Hij kan inderdaad wat minder, maar soms heeft iemand daar genoeg aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en liever 300 euro meer uitgeven voor een telefoon wat minder kan. How silly
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef xSouL het volgende:
Ik snap die hele zooi niet van je kan Apple niet betalen, daarom kies je voor Android!
De Samsung Galaxy S3 was ook 650 euro toen hij net nieuw werd gereleased. Ik had destijds ook voor een 4s kunnen gaan die zelfs goedkoper was, maar ik ga niet meer lopen betalen voor een inferieur product. Zelfs de iPhone 5 verslaat de S3 niet. Slechtere resolutie, geen NFC chip, zelfde UI sinds 2007
Met een abonnement kan je gewoon iedere telefoon krijgen voor 35/40 euro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef xSouL het volgende:
Ik snap die hele zooi niet van je kan Apple niet betalen, daarom kies je voor Android!
De Samsung Galaxy S3 was ook 650 euro toen hij net nieuw werd gereleased. Ik had destijds ook voor een 4s kunnen gaan, maar ik ga niet lopen betalen voor een inferieur product. Zelfs de iPhone 5 verslaat de S3 niet. Slechtere resolutie, geen NFC chip, zelfde UI sinds 2007
Gejat van de iPod touch, Donder goed gejat, beter dan slecht bedacht.quote:
De UI/gebruiksvriendelijkheid staat voorop. Wat als sinds 2007 goed isquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.Betre interface, gebruiksvriendelijkheid en design staan voorop.
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai. Het is gewoon een 4s met facelift.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.Betre interface, gebruiksvriendelijkheid en design staan voorop.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gejat van de iPod touch, Donder goed gejat, beter dan slecht bedacht.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai geworden. Het is gewoon een 4s met facelift.
Gebruiksvriendelijkheid? Ik weet niet hoe autistisch de hedendaagse mens is om Android niet te kunnen begrijpen
[..]_!
Nano, ook goed, sorry ben geen apple fanboi, wel van de iPhone en iPadquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai. Het is gewoon een 4s met facelift.
Gebruiksvriendelijkheid? Ik weet niet hoe autistisch de hedendaagse mens is om Android niet te kunnen begrijpen
[..]_!
Amenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai. Het is gewoon een 4s met facelift.
Daarom heeft samsung ook maar 1 toestelquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Fopje het volgende:
Mensen die roepen dat Apple kwalitatief beter is. Terwijl ze wel om het half jaar een nieuwe kopen omdat er dan weer een "betere" uit is. Vind je het gek dat die toestellen nooit kapot gaan?
zogenaamd gejat, maar wel vele malen beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gejat van de iPod touch, Donder goed gejat, beter dan slecht bedacht.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zogenaamd gejat, maar wel vele malen beter.
Waarom doet Apple dat zelf dan niet? Omdat ze willen wachten tot de volgende release met de specs die ze met de vorige release al in huis hadden, en dat alleen om maar meer geld te kunnen wegsnoepen van Apple-fanboys
Neem een kijkje bij je lokale telefoon dealer zou ik zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Mensen met een Samsung doen er over het algemeen minder stoer mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Daarom heeft samsung ook maar 1 toestel
met iPod nano kan je ten eerste niet bellen en ten tweede was Nokia degene die er een design van maakte dat niet vierkant was.quote:
Ja, nee, die doen de hele dag apple aanvallen. Dat zegt ook wel weer wat eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen met een Samsung doen er over het algemeen minder stoer mee.
Nee, de mensen met een Samsung lopen nu allemaal te klagen over hoe slecht de iPhone 5 wel niet is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen met een Samsung doen er over het algemeen minder stoer mee.
dat valt reuze mee...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, nee, die doen de hele dag apple aanvallen. Dat zegt ook wel weer wat eigenlijk
Hoe veel aanvallen richting android zie je op FOK!, en hoe veel op Apple?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat valt reuze mee...
Een vriend van me heeft een iPhone 4 gehad en is overgestapt naar Samsung Galaxy S serie.
Hij zegt dat het lekkerder werkt.
Ik heb ook beiden mogen bedienen en vind de interface van Android juist gemakkelijker?
misschien omdat mensen die Apple supporten al moeite genoeg hebben om hun systeem (hopeloos) te verdedigen en daardoor geen tijd meer hebben voor tegenaanvallenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hoe veel aanvallen richting android zie je op FOK!, en hoe veel op Apple?
Juist.
hier mensen die wakker worden van hun Apple fanboy schap: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1403937quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat die lelijke hoer wel meer trucjes doet voor minder geld, dat maakt haar nog niet de betere keuze natuurlijk
betere interface? Die icoontjes die al 5 jaar hetzelfde zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij zit hier volgens mij al te lang. De "autisten" grap is nu wel eens overleden. Dat Android zo zit te flamen op Apple doet denken dat iOs misschien toch wel beter is. Waarom anders er zo veel aandacht aan besteden? Zegt ook wel weer wat over de doorsnee Android gebruiker, hopeloos flamend en agressief. iOs daar en tegen, zijn gewoon tevredenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
misschien omdat mensen die Apple supporten al moeite genoeg hebben om hun systeem (hopeloos) te verdedigen en daardoor geen tijd meer hebben voor tegenaanvallen
tevens is dat op FOK!, In het echte leven gebeurt dat zo zelden dat ik nu begin te denken dat je autistisch bent en FOK! 'het echte leven' noemt...
jij wil deze discussie constant beëindigen met je 'quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:07 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jij zit hier volgens mij al te lang. De "autisten" grap is nu wel eens overleden. Dat Android zo zit te flamen op Apple doet denken dat iOs misschien toch wel beter is. Waarom anders er zo veel aandacht aan besteden? Zegt ook wel weer wat over de doorsnee Android gebruiker, hopeloos flamend en agressief. iOs daar en tegen, zijn gewoon tevreden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Android is juist eerder een Ferrari, maar dan met een lage prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan je er echt niet bij neerleggen he? Dit bevestigt mijn vorige posts betreffende Android gebruikers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij wil deze discussie constant beëindigen met je '' smiley, maar dat is volgens mij alleen maar omdat je er onderuit wil komen
Tevens is iedereen die ik ken met een Android gewoon meer dan tevreden, maar omdat Apple de patenten-oorlog heeft verklaard aan alles en iedereen, krijgen de gebruikers dat in het dagelijks leven te verwerken.
iPod mini en iPod nano 2nd generation hadden beiden al deze bouwvorm (afgeronde zijkanten) en die zijn beiden VEEL ouder dan de Nokia Lumia. Niks afgekeken dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
met iPod nano kan je ten eerste niet bellen en ten tweede was Nokia degene die er een design van maakte dat niet vierkant was.
dit plaatje is dus wel de slechtste vergelijking ooit, juist omdat Apple in dezelfde productlijn hetgeen doet dat Nokia al eerder doorhad
Witte Ipad, dus toch hommo..quote:
Ja maar Windows is omslachtig, het is niet gebruiksvriendelijk en je hebt altijd last van BSOD's enz.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef Markster het volgende:
[..]
'Eindelijk producten die het doen"
Kom op hoor. Mijn router van 50,- kan meer en doet het net zo goed als de airport router. Mijn laptop kan meer (qua games bijvoorbeeld) dan een macbook en kost nog niet de helft. etc etc
Goedkoop is duurkoopquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef Expression het volgende:
Androids zijn superieur. Beter dan dat speelgoed telefoontje uit China.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.
Een rij meer apps, i'm amazed.quote:Betre interface,
kuch...itunes kuchquote:gebruiksvriendelijkheid
Longphonequote:en design staan voorop.
Omdat ik een tablet niet in mijn broekzak kan doen en een laptop sowieso beter is dan een tablet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom kocht je dan geen echte tablet? Of een echte telefoon?
Het gaat hier dan ook om Amerikanen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hier bewijs van de achterlijkheid van Apple-fanboyz:
(vent zegt dat de iPhone 5 uit is, maar laat ze gewoon een iPhone 4s zien, en ze slikken het natuurlijk als zoete koek. "Wauw, hij is echt veel lichter, veel lichter!")
Het is grappig, want alle vooroordelen die ik over iSheep had worden echt 100% bevestigd
domme apple fanboys iddquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
(vent zegt dat de iPhone 5 uit is, maar laat ze gewoon een iPhone 4s zien, en ze slikken het natuurlijk als zoete koek. "Wauw, hij is echt veel lichter, veel lichter!")
Het is grappig, want alle vooroordelen die ik over iSheep had worden echt 100% bevestigd
conclusie, in niks is de iPhone beter of slechter dan de concurrentie. Vroeger waren ze met gemak mijlenver voor op de concurrentie....quote:
je weet dat ik dat filmpje in de OP heb staan notabene?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef Markster het volgende:
[..]
je weet dat ik dat filmpje in de OP heb staan notabene?
nee dat ben je nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef reeybehn het volgende:
Ja want als je een iPhone koopt ben je meteen een faggot/hipster
Sent from my iPhone
Dus ik heb nu 1,5 jaar een iPhone 4. Ik mag in december verlengen en kies dan voor een iPhone 5. Ben ik dan een faggot? Omdat ik Apple kies wegens goede ervaringen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Markster het volgende:
[..]
nee dat ben je niet
Als je het apparaat hebt, en je staat niet meteen in de rij om de nieuwste te halen, prima.
Als je het apparaat hebt, omdat je hem fijn vindt werken, prima
Als je het apparaat hebt, omdat er een apple logo op staat, niet prima
jij staat toch niet voor de deur van de mediamarkt om de iphone5 op releasedag te halen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef reeybehn het volgende:
[..]
Dus ik heb nu 1,5 jaar een iPhone 4. Ik mag in december verlengen en kies dan voor een iPhone 5. Ben ik dan een faggot? Omdat ik Apple kies wegens goede ervaringen?
Ik vind t gewoon fijn werken allemaal. MacBook air. iPhone 4. iPad 2. En misschien zijn andere apparaten wel "beter". Maar wat ik fijn vind is dat alles nu met elkaar integreert. Muziek op alle apparaten. Foto's meteen overal. Muziek via Apple tv etc.
juist dat vind ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef Onmisbaar het volgende:
Je zult je hier maar oprecht druk over maken. Het is maar een mobieltje kerel.
Kan jij niet lezen ofzo? Dat is totaal niet wat hij bedoelde.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef reeybehn het volgende:
[..]
Dus ik heb nu 1,5 jaar een iPhone 4. Ik mag in december verlengen en kies dan voor een iPhone 5. Ben ik dan een faggot? Omdat ik Apple kies wegens goede ervaringen?
Ik vind t gewoon fijn werken allemaal. MacBook air. iPhone 4. iPad 2. En misschien zijn andere apparaten wel "beter". Maar wat ik fijn vind is dat alles nu met elkaar integreert. Muziek op alle apparaten. Foto's meteen overal. Muziek via Apple tv etc.
mee eens. Al moet wel Whatsapp eens er goed op gaan werken op Windows Phonequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:53 schreef Dutchguy het volgende:
Als hipsters echt smaak hadden, zouden ze op de Lumia 920 wachten. Potdomme wat een prachtig toestel.
dat moet lukken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
mee eens. Al moet wel Whatsapp eens er goed op gaan werken
mmm, op Windows Phone draait het gewoon niet goed...quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat moet lukken.
Ik kan whatsapp ook op mijn LG Cookie draaien en op mijn PC(= windows)
Huh hoe kan je Whatsapp op een Cookie en je PC draaien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat moet lukken.
Ik kan whatsapp ook op mijn LG Cookie draaien en op mijn PC(= windows)
Ik heb een klasgenoot die toegaf dat hij in de rij stond voor een Applewinkel bij de releasenacht van de iPad 2quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef Markster het volgende:
[..]
jij staat toch niet voor de deur van de mediamarkt om de iphone5 op releasedag te halen?
Dan ben je echt verdwaald in je hoofd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot die toegaf dat hij in de rij stond voor een Applewinkel bij de releasenacht van de iPad 2.
Mijn vader zag een collega op die foto's staan die toen op elke nieuwssite stonden. Die had dus speciaal vrij gevraagd om daar te kunnen overnachten ofzo bleek achterafquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot die toegaf dat hij in de rij stond voor een Applewinkel bij de releasenacht van de iPad 2.
Ik heb twee keer een iPhone gehad maar mijn HTC Desire HD stijgt er toch bovenuit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
echt verschrikkelijk
wait whut?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:05 schreef Michielos het volgende:
Sennheiser kan met alle respect simpelweg niet tippen aan Apple. Zo is het nu eenmaal
Alles wat bijzonder populair is wordt tegen aan geschopt. Logisch dat men er dus ook een sport van maakt om Apple af te kraken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
En weer een anti-appletopic.
Nooit en NOOIT zie je een anti-Androidtopic oid, de blinde haat jegens Apple is zo intens zielig, het lijken wel moslims die rellen om een filmpje.
Fanboygedrag is idd zielig, maar haat jegens een merk nog 100 keer triester.
Android is groter dan Apple qua verkopen, dus de echte meeloopschapen hebben Androidquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles wat bijzonder populair is wordt tegen aan geschopt. Logisch dat men er dus ook een sport van maakt om Apple af te kraken.
ok en nu? Dit is de 100ste keer dat je jezelf herhaalt en er is niks veranderd tussendoor. Sommige dingen blijven nou eenmaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Nooit en NOOIT zie je een anti-Androidtopic oid, de blinde haat jegens Apple is zo intens zielig, het lijken wel moslims die rellen om een filmpje.
Sennheiser heeft het ontworpen, Apple heeft het gerevolutioneerd en perfectioneert. Ooit eens apple headsetje gehad? Nee? Nou dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut?
Sennheiser is HET merk voor alles wat met geluid te maken heeft, kneus
mensen die een telefoon met Android hebben onderbouwen hun mening echter wel met behulp van specs. Apple-gebruikers doen dit NOOIT, en daar kunnen mensen zich nog al een aan ergeren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android is groter dan Apple qua verkopen, dus de echte meeloopschapen hebben Android.
ik heb wel een Apple-headset gehad, ik heb ook Beats gehad, maar Sennheiser verslaat ze allebei met gemakquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sennheiser heeft het ontworpen, Apple heeft het gerevolutioneerd en perfectioneert. Ooit eens apple headsetje gehad? Nee? Nou dan.En waarom de Ad hominem?
Maar lang niet het beste merk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut?
nee, maar naar mijn ervaringen wel beter dan 'gehypete' merken als Beats en Apple op die marktquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Maar lang niet het beste merk.
Grappig dat iemand die het allemaal zogenaamd zo weinig doet al-tijd reageert op de anti-mensen in dit soort topics en dat je ook al-tijd hapt als iemand een anti-Apple grap maakt *kuch* SinglesSC *kuch*.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Garantiehuilverhalen zijn ook altijd leuk...quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef TBakkert het volgende:
Tevens heb ik niks tegen de producten opzich, maar ik vind wel dat Apple dingen zo uitbrengt dat ze er maar zo veel mogelijk winst uit halen, terwijl ze al lang betere telefoons kunnen produceren. En alle 'fanboys' doen daar gewoon in mee
Oh dat sowieso ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar naar mijn ervaringen wel beter dan 'gehypete' merken als Beats en Apple op die markt
Je hebt inderdaad ook mensen die alleen naar de specificaties kijken en naar de zo hoog mogelijke cijfertjes zoeken. Cijfers zeggen niet alles.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die een telefoon met Android hebben onderbouwen hun mening echter wel met behulp van specs. Apple-gebruikers doen dit NOOIT, en daar kunnen mensen zich nog al een aan ergeren.
Tevens heb ik niks tegen de producten opzich, maar ik vind wel dat Apple dingen zo uitbrengt dat ze er maar zo veel mogelijk winst uit halen, terwijl ze al lang betere telefoons kunnen produceren. En alle 'fanboys' doen daar gewoon in mee
zeg ik ook niet. Maar de redenen waarom een iPhone dan toch beter is, zijn vrij obscuurquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad ook mensen die alleen naar de specificaties kijken en naar de zo hoog mogelijke cijfertjes zoeken. Cijfers zeggen niet alles.
Helemaal niets. Hier op Fok! denkt men ook massaal dat 'Beats by Dre' een hipsterproduct is. Neem het dus maar niet te serieus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef shawtyyy het volgende:
Mag ik weten wat is er zo hipster is aan een iPhone ?
Haha ze moeten zonodig over alles wat te zeggen hebben hequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:55 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Helemaal niets. Hier op Fok! denkt men ook massaal dat 'Beats by Dre' een hipsterproduct is. Neem het dus maar niet te serieus.
Ervaringen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg ik ook niet. Maar de redenen waarom een iPhone dan toch beter is, zijn vrij obscuur
Sennheiser is leuk, maar geen enkele kan tippen aan dezequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut?
hoe zijn we van het geweldige iphone onderwerp op de verwerpelijke bose geraaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
Sennheiser is leuk, maar geen enkele kan tippen aan deze
[ afbeelding ]
Bose, HET merk voor alles wat met geluid te maken heeft
Ik moet de eerste die in het echt opschept over zijn iPhone nog tegen komen. Het zijn juist een veelal die Samsung-gebruikers die telkens maar moeten roepen hoe erg hun oversaturated beeldschermpjes beter zijn dan die van onschuldige iPhone-gebruikers.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Luister mensen. Het is heel logisch als sommigen in de onze samenleving die maar continue lopen te pronken met hun iPhone ( of welk ander gadget ook) en dan irritaties oproept bij anderen,helemaal als diezelfde personen hun acties overdrijven. Heel logisch en heel vanzelfsprekend want niets is zo vervelend als je continue hetzelfde geluid moet aanhoren en er geen ruimte wordt gelaten voor een ander geluid of nog beter : redelijkheid. En laat dat laatste nu bij fanboys vak ver te zoeken zijn.
Maar daar die 'ziekte' is al herkent als het Stockholm syndroom.![]()
Shure kan daar aan tippenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat wel vervelend is, is dat velen zeggen: "Ik pak even mijn iphone." ipv:"Ik pak even mijn mobiel/telefoon."quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:24 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik moet de eerste die in het echt opschept over zijn iPhone nog tegen komen. Het zijn juist een veelal die Samsung-gebruikers die telkens maar moeten roepen hoe erg hun oversaturated beeldschermpjes beter zijn dan die van onschuldige iPhone-gebruikers.
Dat jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat wel vervelend is, is dat velen zeggen: "Ik pak even mijn iphone." ipv:"Ik pak even mijn mobiel/telefoon."
Ik blijf het vreemd vinden.
Wat is daar vervelend aan? Doet het je pijn dat hij je eraan herinnert dat je geen iPhone hebt? Uiteindelijk gaat het om een iPhone die hij nodig heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat wel vervelend is, is dat velen zeggen: "Ik pak even mijn iphone." ipv:"Ik pak even mijn mobiel/telefoon."
Ik blijf het vreemd vinden.
Ik heb er wel 1quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is daar vervelend aan? Doet het je pijn dat hij je eraan herinnert dat je geen iPhone hebt? Uiteindelijk gaat het om een iPhone die hij nodig heeft.
Bosequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1
"Ik Doe eerst de Eastpack op mijn rug en ga met de Sparta naar de Syntus om over te stappen op de NS. Dan stap ik uit bij de Groslch. Trek ik de rits van mijn pall-mall dicht en loop ik langs alle fords, opels, mercedesen, bmw's etc. naar de Cinestar. Daar bestel ik een Cine Ticket en haal een paar Euro's uit mijn louis vuitton. Vervolgens kijk ik naar een Philips welke mij een paramount pictures laat zien."
Kijk Dat slaat dus kant nog wal.
B&O.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad, laat me met rust man, met je android, fijn voor jequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Dimens het volgende:
Ik zie anders nooit iemand met een iPhone pronken. Het zijn juist de mensen die hun "oh zo heilige Samsung/HTC" uit hun broekzak halen op het moment dat je je iPhone in je hand hebt en dan over de specificaties beginnen, je gaan uitlachen vanwege het kleine scherm om dan vertellen welke custom ROM ze hebben geïnstalleerd en hoe niet gesloten hun OS is.
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit inderdaad, laat me met rust man, met je android, fijn voor je
Aldus iemand die nog nooit een Apple product heeft gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
wrong..quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aldus iemand die nog nooit een Apple product heeft gehad.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
wrong..
heb een ipod (die ik niet gebruik. prefereer liever mn sweex mp4 speler. No bullshit)
En had een iphone, maar vond de sgs2 toch beter.
Ipad had ik, maar die hebben mn ouders nu.
dus mondje....
Je had Apple producten en ineens een piemel in je kontquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
wrong..
heb een ipod (die ik niet gebruik. prefereer liever mn sweex mp4 speler. No bullshit)
En had een iphone, maar vond de sgs2 toch beter.
Ipad had ik, maar die hebben mn ouders nu.
dus mondje....
Dit meen jequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Dimens het volgende:
Ik zie anders nooit iemand met een iPhone pronken.
Oh shit. Verslagen in mijn eigen spel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Expression het volgende:
[..]
Dit meen je? Was jij niet de persoon die op de eerste pagina van dit (?) topic, zijn Apple product showde?
(beetje offtopic misschien..)quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Dimens het volgende:
Ik zie anders nooit iemand met een iPhone pronken.
Leuk, dingen van 4chan vertalen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
Dat zijn debielen ja. Maar iedereen met een tablet die dat doet is een debiel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Expression het volgende:
[..]
Dit meen je? Was jij niet de persoon die op de eerste pagina van dit (?) topic, zijn Apple product showde?
Je noemt jezelf een debiel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zijn debielen ja. Maar iedereen met een tablet die dat doet is een debiel.
Nooit gehoord van jankende telefoons.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:58 schreef retorbrapi het volgende:
Androidjes die op de zaterdagavond janken over iPhone/Apple, what else is new?
En met 'mensen' doel je op Android fundamentalisten, dat is namelijk het volk dat denkt dat een telefoon alleen uit specs bestaat en verder niks. Lekker twee specslijstjes naast elkaar leggen en dan op basis van de hoogste cijfertjes concluderen welke het beste is. Hoe simpel denk je dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die een telefoon met Android hebben onderbouwen hun mening echter wel met behulp van specs. Apple-gebruikers doen dit NOOIT, en daar kunnen mensen zich nog al een aan ergeren.
je kan er nog een hoop bijhalen, wat ook goed is, maar de specs maken toch echt de grootste impactquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En met 'mensen' doel je op Android fundamentalisten, dat is namelijk het volk dat denkt dat een telefoon alleen uit specs bestaat en verder niks. Lekker twee specslijstjes naast elkaar leggen en dan op basis van de hoogste cijfertjes concluderen welke het beste is. Hoe simpel denk je dan?
Hihi, ik trapte er bijna in.quote:Op zondag 16 september 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je kan er nog een hoop bijhalen, wat ook goed is, maar de specs maken toch echt de grootste impact
waarin?quote:
quote:
buyers bias.quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Vanmiddag een Galaxy Nexus aangeschaft, geweldig ding.
Deze telefoon benadrukt als geen ander: Android > iOS
Nee, ik heb nu genoeg telefoons gehad om er meteen over te kunnen oordelen, zodra ik hem ken.quote:Op zondag 16 september 2012 06:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
buyers bias.
iphoneik heb altijd afgegeven op fanboys. heb zelf jarenlang android gehad. en toen een keer een iphone geleend. omg omg omg nu fanboy 4evah
die komt er nietquote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef TBakkert het volgende:
nog 5, en dan heeft nog een Apple vs. de rest-topic een #2 gehaald
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |