Waarom kocht je dan geen echte tablet? Of een echte telefoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen?
Ook bel ik weinig.
Ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Mensen die een iPhone kiezen omdat het een prima telefoon is.![]()
Mensen die alles wat van Apple is blind kopen.![]()
________________________!
elk toestel met android is bagger ivm iphone, tenzij je een spec geilend nerdje bent, dan kun je een snellere processor dan de iphone wel waarderen puur op het sneller zijn van de processor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ook die zijn bagger ivm iphone.
Ik doe het zelf niet maar sommige mensen houden van spelletjes spelen op hun mobieltje. Dan kun je kiezen uit een iPhone of een goedkoper toestel dat betere prestaties levert. Nou ik weet het wel hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
elk toestel met android is bagger ivm iphone, tenzij je een spec geilend nerdje bent, dan kun je een snellere processor dan de iphone wel waarderen puur op het sneller zijn van de processor.
Android gewoon fijne telefoons vinden net als iPhones.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Android gebruikers die hun oplader overal mee naatoe moeten nemen
Android inovatief vinden terwijl apps vanuit ios geport worden
Android tablets
Niet gewoon drag & drop shit van/naar je telefoon kunnen kopiëren, veel succes met je bloatware en dichtgetimmerde UIquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Android gebruikers die hun oplader overal mee naatoe moeten nemen
Android inovatief vinden terwijl apps vanuit ios geport worden
Android tablets
ow ja welke game is zoveel beter (sneller) met verder dezelfde specs op android dan op android?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet maar sommige mensen houden van spelletjes spelen op hun mobieltje. Dan kun je kiezen uit een iPhone of een goedkoper toestel dat betere prestaties levert. Nou ik weet het wel hoor.
En toen begon ik te twijfelen over mijn nieuwe telefoon.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet gewoon drag & drop shit van/naar je telefoon kunnen kopiëren, veel succes met je bloatware en dichtgetimmerde UI
totdat je er een tijdje 1 gehad hebt en verkocht bent aan de fijne werkingquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gekte om iets simpels als een telefoontjes. Hoe bedoel je massahysterie. Ben blij dat die Apple meuk mij helemaal niets doet om eerlijk te zijn.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja welke game is zoveel beter (sneller) met verder dezelfde specs op android dan op android?
dat Apple qua smartphones kwalitief veel beter zou zijn is niet waar. Android 4.1 kan meer dan IOS 6.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk ouder dan jij
Heb zowel laptops als Apple producten geprobeerd. En apple is kwalitatief gezien egwoon echt 3x beter. Geeneens te vergelijkenHou jij het maar bij je goedkope prulletjes en laat het echte werk over aan de mensen die kwaliteit en design kunnen waarderen. Dan is het ook opeens helemaal niet meer zo duur
MEER IS BETER. WHOEI!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
dat Apple qua smartphones kwalitief veel beter zou zijn is niet waar. Android 4.1 kan meer dan IOS 6.
en liever 300 euro meer uitgeven voor een telefoon wat minder kan. How sillyquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Mensen die een iPhone kiezen omdat het een prima telefoon is.![]()
Mensen die alles wat van Apple is blind kopen.![]()
________________________!
Het aantal T-cellen doet er wel toe meen ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
is meer aids beter dan minder aids
misschien dat die lelijke hoer wel meer trucjes doet voor minder geld, dat maakt haar nog niet de betere keuze natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en liever 300 euro meer uitgeven voor een telefoon wat minder kan. How silly
inderdaad, het oog wil ook watquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat die lelijke hoer wel meer trucjes doet voor minder geld, dat maakt haar nog niet de betere keuze natuurlijk
en een natte doos werkt fijner dan een opgedroogd schuursponsje met een gat erinquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, het oog wil ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |