Je mist wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Markster het volgende:
zo stoer, een macbook air EN een iPad.
homo
Dus dit is nu een donkere zolderkamer.. donders.. heftigquote:
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.quote:
wat moet je met zoveel baggerquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.
Appleception.
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.quote:
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.
Chapeu.
Je voert de trolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.
Chapeu.
Als ik op de kast ben krijg ik echt niet een dermate samenhangend verhaal uit m'n toetsenbord, hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagen
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je voert de trolHij reageert altijd op Apple topics en nu heb je hem gegeven wat hij wilde. Aandacht.
Goed zo.
Kerel, alsjeblieft, zoek hulpquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.
Samsung is sowieso beter. Voor die prijs kan ik wel 10 tablets en 3 laptops achter elkaar zetten. En het werkt allemaal net zo snel.quote:
Gast, dan weet je dat hij aandacht vraagt met die shit en dan ga je er nog uitgebreid op in ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.
Zoek een ander, lijkt me beter.quote:
Ik denk niet dat je met TBS veel keuzevrijheid hebt wat betreft je hulp, maar ik zal het bij mijn volgende verlof eens aankaarten. En nou optiefen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Zoek een ander, lijkt me beter.
stockholmsyndroomquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef rosalinde93 het volgende:
Nerds met hun "merk dit is beter..... blablabla"
Apple is gewoon geil. Punt.
Maar Sony is veel geiler A#ETTEATEATquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef rosalinde93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Materiaal geil vinden is op zich al zielig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef rosalinde93 het volgende:
Kerel, het gaat echt niet goed met je hequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met TBS veel keuzevrijheid hebt wat betreft je hulp, maar ik zal het bij mijn volgende verlof eens aankaarten. En nou optiefen.
Ik zeg ook helemaal niet dat het goed met me gaat manquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kerel, het gaat echt niet goed met je heJe zit er vast niet zonder reden. Kon je het jonge bloemetje bij de school niet weerstaan?
Pauper kwaliteit.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
voor mij nooit meer iets anders dan Apple. Eindelijk producten die het doen, geschikt zijn voor leken, top snelheid, top kwaliteit en top design hebben
'Eindelijk producten die het doen"quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
voor mij nooit meer iets anders dan Apple. Eindelijk producten die het doen, geschikt zijn voor leken, top snelheid, top kwaliteit en top design hebben
je laptop zonder accu gaat 4 min mee.. maximaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef Markster het volgende:
[..]
'Eindelijk producten die het doen"
Kom op hoor. Mijn router van 50,- kan meer en doet het net zo goed als de airport router. Mijn laptop kan meer (qua games bijvoorbeeld) dan een macbook en kost nog niet de helft. etc etc
Kan JIJ mij vertellen waarom ik dan nooit problemen heb met mijn android en windows pc en laptop nou he hequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
hahaha ts is een uitkeringstrekker die geen iphone kan betalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Markster het volgende:
Meneertje Cook brengt de iPhone 5 uit, en al die homootjes zijn in rep en roer, overal op internet zie je mensen hun iphone4 meteen verkopen, en dat voor een minimale vooruitgang
Leuk filmpje ter illustratie:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |