wait whut?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:05 schreef Michielos het volgende:
Sennheiser kan met alle respect simpelweg niet tippen aan Apple. Zo is het nu eenmaal
Alles wat bijzonder populair is wordt tegen aan geschopt. Logisch dat men er dus ook een sport van maakt om Apple af te kraken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
En weer een anti-appletopic.
Nooit en NOOIT zie je een anti-Androidtopic oid, de blinde haat jegens Apple is zo intens zielig, het lijken wel moslims die rellen om een filmpje.
Fanboygedrag is idd zielig, maar haat jegens een merk nog 100 keer triester.
Android is groter dan Apple qua verkopen, dus de echte meeloopschapen hebben Androidquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles wat bijzonder populair is wordt tegen aan geschopt. Logisch dat men er dus ook een sport van maakt om Apple af te kraken.
ok en nu? Dit is de 100ste keer dat je jezelf herhaalt en er is niks veranderd tussendoor. Sommige dingen blijven nou eenmaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Nooit en NOOIT zie je een anti-Androidtopic oid, de blinde haat jegens Apple is zo intens zielig, het lijken wel moslims die rellen om een filmpje.
Sennheiser heeft het ontworpen, Apple heeft het gerevolutioneerd en perfectioneert. Ooit eens apple headsetje gehad? Nee? Nou dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut?
Sennheiser is HET merk voor alles wat met geluid te maken heeft, kneus
mensen die een telefoon met Android hebben onderbouwen hun mening echter wel met behulp van specs. Apple-gebruikers doen dit NOOIT, en daar kunnen mensen zich nog al een aan ergeren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android is groter dan Apple qua verkopen, dus de echte meeloopschapen hebben Android.
ik heb wel een Apple-headset gehad, ik heb ook Beats gehad, maar Sennheiser verslaat ze allebei met gemakquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sennheiser heeft het ontworpen, Apple heeft het gerevolutioneerd en perfectioneert. Ooit eens apple headsetje gehad? Nee? Nou dan.En waarom de Ad hominem?
Maar lang niet het beste merk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut?
nee, maar naar mijn ervaringen wel beter dan 'gehypete' merken als Beats en Apple op die marktquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Maar lang niet het beste merk.
Grappig dat iemand die het allemaal zogenaamd zo weinig doet al-tijd reageert op de anti-mensen in dit soort topics en dat je ook al-tijd hapt als iemand een anti-Apple grap maakt *kuch* SinglesSC *kuch*.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Garantiehuilverhalen zijn ook altijd leuk...quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef TBakkert het volgende:
Tevens heb ik niks tegen de producten opzich, maar ik vind wel dat Apple dingen zo uitbrengt dat ze er maar zo veel mogelijk winst uit halen, terwijl ze al lang betere telefoons kunnen produceren. En alle 'fanboys' doen daar gewoon in mee
Oh dat sowieso ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar naar mijn ervaringen wel beter dan 'gehypete' merken als Beats en Apple op die markt
Je hebt inderdaad ook mensen die alleen naar de specificaties kijken en naar de zo hoog mogelijke cijfertjes zoeken. Cijfers zeggen niet alles.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die een telefoon met Android hebben onderbouwen hun mening echter wel met behulp van specs. Apple-gebruikers doen dit NOOIT, en daar kunnen mensen zich nog al een aan ergeren.
Tevens heb ik niks tegen de producten opzich, maar ik vind wel dat Apple dingen zo uitbrengt dat ze er maar zo veel mogelijk winst uit halen, terwijl ze al lang betere telefoons kunnen produceren. En alle 'fanboys' doen daar gewoon in mee
zeg ik ook niet. Maar de redenen waarom een iPhone dan toch beter is, zijn vrij obscuurquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad ook mensen die alleen naar de specificaties kijken en naar de zo hoog mogelijke cijfertjes zoeken. Cijfers zeggen niet alles.
Helemaal niets. Hier op Fok! denkt men ook massaal dat 'Beats by Dre' een hipsterproduct is. Neem het dus maar niet te serieus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef shawtyyy het volgende:
Mag ik weten wat is er zo hipster is aan een iPhone ?
Haha ze moeten zonodig over alles wat te zeggen hebben hequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:55 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Helemaal niets. Hier op Fok! denkt men ook massaal dat 'Beats by Dre' een hipsterproduct is. Neem het dus maar niet te serieus.
Ervaringen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg ik ook niet. Maar de redenen waarom een iPhone dan toch beter is, zijn vrij obscuur
Sennheiser is leuk, maar geen enkele kan tippen aan dezequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut?
hoe zijn we van het geweldige iphone onderwerp op de verwerpelijke bose geraaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
Sennheiser is leuk, maar geen enkele kan tippen aan deze
[ afbeelding ]
Bose, HET merk voor alles wat met geluid te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |