Middels iCloud is drag and drop iets wat totaal overbodig is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet gewoon drag & drop shit van/naar je telefoon kunnen kopiëren, veel succes met je bloatware en dichtgetimmerde UI
op mijn iphone 4s speelt het heel wat soepeler iig dan op dat filmpje. wat een jankspel trouwensquote:
Op Windows wellicht, op OS X is het een super programma.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
En iTunes is een kutpogramma
I am Pritt and I approve this message.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
voor mij nooit meer iets anders dan Apple. Eindelijk producten die het doen, geschikt zijn voor leken, top snelheid, top kwaliteit en top design hebben
wil net zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Pritt het volgende:
[..]
I am Pritt and I approve this message.
Laat al die IT-nerds maar met hun homebrew shit kutten en 2 tientjes uitsparen. In die tussentijd kan ik mijn tijd beter aan andere dingen besteden.
Hij kan inderdaad wat minder, maar soms heeft iemand daar genoeg aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en liever 300 euro meer uitgeven voor een telefoon wat minder kan. How silly
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef xSouL het volgende:
Ik snap die hele zooi niet van je kan Apple niet betalen, daarom kies je voor Android!
De Samsung Galaxy S3 was ook 650 euro toen hij net nieuw werd gereleased. Ik had destijds ook voor een 4s kunnen gaan die zelfs goedkoper was, maar ik ga niet meer lopen betalen voor een inferieur product. Zelfs de iPhone 5 verslaat de S3 niet. Slechtere resolutie, geen NFC chip, zelfde UI sinds 2007
Met een abonnement kan je gewoon iedere telefoon krijgen voor 35/40 euro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef xSouL het volgende:
Ik snap die hele zooi niet van je kan Apple niet betalen, daarom kies je voor Android!
De Samsung Galaxy S3 was ook 650 euro toen hij net nieuw werd gereleased. Ik had destijds ook voor een 4s kunnen gaan, maar ik ga niet lopen betalen voor een inferieur product. Zelfs de iPhone 5 verslaat de S3 niet. Slechtere resolutie, geen NFC chip, zelfde UI sinds 2007
Gejat van de iPod touch, Donder goed gejat, beter dan slecht bedacht.quote:
De UI/gebruiksvriendelijkheid staat voorop. Wat als sinds 2007 goed isquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.Betre interface, gebruiksvriendelijkheid en design staan voorop.
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai. Het is gewoon een 4s met facelift.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De iphone zal ruim 3x beter zijn dan die Samson Galaxy s3.Betre interface, gebruiksvriendelijkheid en design staan voorop.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gejat van de iPod touch, Donder goed gejat, beter dan slecht bedacht.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai geworden. Het is gewoon een 4s met facelift.
Gebruiksvriendelijkheid? Ik weet niet hoe autistisch de hedendaagse mens is om Android niet te kunnen begrijpen
[..]_!
Nano, ook goed, sorry ben geen apple fanboi, wel van de iPhone en iPadquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai. Het is gewoon een 4s met facelift.
Gebruiksvriendelijkheid? Ik weet niet hoe autistisch de hedendaagse mens is om Android niet te kunnen begrijpen
[..]_!
Amenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Over design gesproken, die vind ik toch zo belachelijk saai. Het is gewoon een 4s met facelift.
Daarom heeft samsung ook maar 1 toestelquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef Fopje het volgende:
Mensen die roepen dat Apple kwalitatief beter is. Terwijl ze wel om het half jaar een nieuwe kopen omdat er dan weer een "betere" uit is. Vind je het gek dat die toestellen nooit kapot gaan?
zogenaamd gejat, maar wel vele malen beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gejat van de iPod touch, Donder goed gejat, beter dan slecht bedacht.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zogenaamd gejat, maar wel vele malen beter.
Waarom doet Apple dat zelf dan niet? Omdat ze willen wachten tot de volgende release met de specs die ze met de vorige release al in huis hadden, en dat alleen om maar meer geld te kunnen wegsnoepen van Apple-fanboys
Neem een kijkje bij je lokale telefoon dealer zou ik zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef xSouL het volgende:
[..]
Mensen met een Samsung doen er over het algemeen minder stoer mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Daarom heeft samsung ook maar 1 toestel
met iPod nano kan je ten eerste niet bellen en ten tweede was Nokia degene die er een design van maakte dat niet vierkant was.quote:
Ja, nee, die doen de hele dag apple aanvallen. Dat zegt ook wel weer wat eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen met een Samsung doen er over het algemeen minder stoer mee.
Nee, de mensen met een Samsung lopen nu allemaal te klagen over hoe slecht de iPhone 5 wel niet is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mensen met een Samsung doen er over het algemeen minder stoer mee.
dat valt reuze mee...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, nee, die doen de hele dag apple aanvallen. Dat zegt ook wel weer wat eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |