Je had Apple producten en ineens een piemel in je kontquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
wrong..
heb een ipod (die ik niet gebruik. prefereer liever mn sweex mp4 speler. No bullshit)
En had een iphone, maar vond de sgs2 toch beter.
Ipad had ik, maar die hebben mn ouders nu.
dus mondje....
Dit meen jequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Dimens het volgende:
Ik zie anders nooit iemand met een iPhone pronken.
Oh shit. Verslagen in mijn eigen spel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Expression het volgende:
[..]
Dit meen je? Was jij niet de persoon die op de eerste pagina van dit (?) topic, zijn Apple product showde?
(beetje offtopic misschien..)quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Dimens het volgende:
Ik zie anders nooit iemand met een iPhone pronken.
Leuk, dingen van 4chan vertalen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
Dat zijn debielen ja. Maar iedereen met een tablet die dat doet is een debiel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Expression het volgende:
[..]
Dit meen je? Was jij niet de persoon die op de eerste pagina van dit (?) topic, zijn Apple product showde?
Je noemt jezelf een debiel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zijn debielen ja. Maar iedereen met een tablet die dat doet is een debiel.
Nooit gehoord van jankende telefoons.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:58 schreef retorbrapi het volgende:
Androidjes die op de zaterdagavond janken over iPhone/Apple, what else is new?
En met 'mensen' doel je op Android fundamentalisten, dat is namelijk het volk dat denkt dat een telefoon alleen uit specs bestaat en verder niks. Lekker twee specslijstjes naast elkaar leggen en dan op basis van de hoogste cijfertjes concluderen welke het beste is. Hoe simpel denk je dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die een telefoon met Android hebben onderbouwen hun mening echter wel met behulp van specs. Apple-gebruikers doen dit NOOIT, en daar kunnen mensen zich nog al een aan ergeren.
je kan er nog een hoop bijhalen, wat ook goed is, maar de specs maken toch echt de grootste impactquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En met 'mensen' doel je op Android fundamentalisten, dat is namelijk het volk dat denkt dat een telefoon alleen uit specs bestaat en verder niks. Lekker twee specslijstjes naast elkaar leggen en dan op basis van de hoogste cijfertjes concluderen welke het beste is. Hoe simpel denk je dan?
Hihi, ik trapte er bijna in.quote:Op zondag 16 september 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je kan er nog een hoop bijhalen, wat ook goed is, maar de specs maken toch echt de grootste impact
waarin?quote:
quote:
buyers bias.quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Vanmiddag een Galaxy Nexus aangeschaft, geweldig ding.
Deze telefoon benadrukt als geen ander: Android > iOS
Nee, ik heb nu genoeg telefoons gehad om er meteen over te kunnen oordelen, zodra ik hem ken.quote:Op zondag 16 september 2012 06:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
buyers bias.
iphoneik heb altijd afgegeven op fanboys. heb zelf jarenlang android gehad. en toen een keer een iphone geleend. omg omg omg nu fanboy 4evah
die komt er nietquote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef TBakkert het volgende:
nog 5, en dan heeft nog een Apple vs. de rest-topic een #2 gehaald
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |