quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Adelante het volgende:
Onterechte klacht.
Gepost vanaf mijn iPhone.
een subaru heeft ook betere specs dan een gemiddelde bmw. doe mij toch maar een gemiddelde bmw boven die subaru als dagelijks vervoermiddelquote:
samsung notequote:
Het gaat hier om de betaalbaarheid. Ik denk dat iedereen zich wel een Apple product kan veroorloven, maar een BMW? BMW's ontlenen een zekere status aan de eigenaar en tegenwoordig lacht de halve wereld je uit als je een Apple product hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een subaru heeft ook betere specs dan een gemiddelde bmw. doe mij toch maar een gemiddelde bmw boven die subaru als dagelijks vervoermiddel
Sorry, maar je noemde smartphone, geen digitale frisbee...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
samsung note
[ afbeelding ]
http://versusio.com/nl/sa(...)apple-iphone-4s-64gb
De redenen dat je voor iphone kiest is vooral het formaat... maar dat zie ik als nadeel.
Ik vind de design van iphone niet mooier dan htc, samung enz.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een subaru heeft ook betere specs dan een gemiddelde bmw. doe mij toch maar een gemiddelde bmw boven die subaru als dagelijks vervoermiddel
Ik vond het promofilmpje voor de Note erg leuk gedaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
samsung note
[ afbeelding ]
http://versusio.com/nl/sa(...)apple-iphone-4s-64gb
De redenen dat je voor iphone kiest is vooral het formaat... maar dat zie ik als nadeel.
Dat is een smartphone, kijk anders even in een woordenboek wat het betekent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Sorry, maar je noemde smartphone, geen digitale frisbee...
hihihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het gaat hier om de betaalbaarheid. Ik denk dat iedereen zich wel een Apple product kan veroorloven, maar een BMW? BMW's ontlenen een zekere status aan de eigenaar en tegenwoordig lacht de halve wereld je uit als je een Apple product hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat is een smartphone, kijk anders even in een woordenboek wat het betekent.
ios is fantastisch. sukkelige android is sukkelige android, goed voor de markt die niet veel geld heeft. op een paar toptoestellen na welke gekocht worden door specs geilende nerdjes die niets van het leven begrijpen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind de design van iphone niet mooier dan htc, samung enz.
Uiteindelijk blijft dit ook niet objectief en zal dit voor iedereen anders zijn.
Dus discussiėren over design is nutteloos.
Android is juist eerder een Ferrari, maar dan met een lage prijs.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef Dimens het volgende:
Android. Hetzelfde als een auto met 200pk maar zonder wielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
over welke toptoestellen hebben we het dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ios is fantastisch. sukkelige android is sukkelige android, goed voor de markt die niet veel geld heeft. op een paar toptoestellen na welke gekocht worden door specs geilende nerdjes die niets van het leven begrijpen.
de 400 euro + toestellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
over welke toptoestellen hebben we het dan?
Waarom kocht je dan geen echte tablet? Of een echte telefoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen?
Ook bel ik weinig.
Ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Mensen die een iPhone kiezen omdat het een prima telefoon is.![]()
Mensen die alles wat van Apple is blind kopen.![]()
________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |