SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis met de VVD, maar Mark Rutte moet echt wat aan zijn kop doen die hij soms trekt!
[ Bericht 2% gewijzigd door haan33 op 14-09-2012 08:51:34 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:35 schreef haan33 het volgende:
Rutte, de gast die altijd lacht,
Opzicht niks mis mee, een beetje optimisme in deze tijd is nooit goed.
Maar hij weet altijd de meeste erge koppen te trekken.
Voorbeeld:Het is altijd gemaakte vriendelijkheid/begrip dat vent uitstraalt. Zit weinig gemeend in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis met de VVD, maar Mark Rutte moet echt wat aan zijn kop doen die hij soms trekt!
Alleen daarom vertrouw ik zulke mensen al niet.
Tuurlijk is het niet makkelijk altijd maar gunstig met je bakkes op TV te komen, maar bij sommige straalt het er van af idd.
Het gaat nu niet over mij, Frank.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed voorlopig voorlopig krijgt hij het wel voor elkaar dat een aantal miljoen Nederlanders onder andere op zijn 'grafkop' stemmen.
Dat wil ik onze haan nog weleens voor elkaar zien krijgen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef sjgappie het volgende:
"Altijd blijven lachen."
- Bas van Toor (1935)
Ik denk Rutte juist profijt heeft van zijn single status. Ik zag laatst zo'n feestje van de VVD en daar liepen van typische korpsmeisjes rond. En we weten allemaal waartoe en hoe gemakkelijk die ergens toe in staat zijn dus ik denk Rutte wel aan zijn trekken komt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef aeque het volgende:
Mark Rutte is en blijft gewoon een kwal. In doen en laten en qua looks.
Ze zeggen wel eens, op ieder potje past een deksel. Maar zo'n misvormd deksel heb ik nog nooit gezien. En aangezien Ramona/Sharon(hoe dat wijf ook heet van Zanger Rinus) al bezet is, blijft Rutte voorlopig nog wel even single.
Op zijn leeftijd, maar vooral in zijn functie en dergelijke is het haast ongepast om er op los te neuken als een 18 jarige lummel. Ik denk dat die gast gerwoon niet capabel genoeg is om een relatie te hebben en te onderhoude. Maar goed; ongetwijfeld zal hij aan zijn trekken komen ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk Rutte juist profijt heeft van zijn single status. Ik zag laatst zo'n feestje van de VVD en daar liepen van typische korpsmeisjes rond. En we weten allemaal waartoe en hoe gemakkelijk die ergens toe in staat zijn dus ik denk Rutte wel aan zijn trekken komt.
PvhKquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef Pharkus het volgende:
Ik wilde op haan33 stemmen, maar ik kon je niet vinden op de kieslijst, dus toch maar op Mark Rutte gestemd.
Verlaag de leeftijd voor stemrecht naar 16 en je krijgt nog zetels ook met zo'n programma...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
PvhK
Partij van het Kanon
-Kanon is gratis
-Drinken en blowen mag in het openbaar
-Gratis hoeren
Dat zeker en dan ga ik al verdoofd van de drank een pleidooi houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Verlaag de leeftijd voor stemrecht naar 16 en je krijgt nog zetels ook met zo'n programma...
frustrated much?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef aeque het volgende:
Mark Rutte is en blijft gewoon een kwal. In doen en laten en qua looks.
Ze zeggen wel eens, op ieder potje past een deksel. Maar zo'n misvormd deksel heb ik nog nooit gezien. En aangezien Ramona/Sharon(hoe dat wijf ook heet van Zanger Rinus) al bezet is, blijft Rutte voorlopig nog wel even single.
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.quote:
Tactisch PvdA stemmen om de VVD aan de macht te brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.
Ik denk dat ik een ochtend humeur heb...quote:
Ik wou eigenlijk op Hero Brinkman stemmen, maar bezweek onder groepsdruk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.
Dit die man was beter dan alles wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:04 schreef TrollenFTW het volgende:
Balkenende was zo slecht nog niet.
Dit is ook wel vervelend ja. Hopelijk komt de SP in de coalitie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tactisch PvdA stemmen om de VVD aan de macht te brengen
Goed plan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
PvhK
Partij van het Kanon
-Kanon is gratis
-Drinken en blowen mag in het openbaar
-Gratis hoeren
Ja, volgens mij 2Nutz, Lithia en Rosepetalsquote:
als een Poolquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef sjgappie het volgende:
"Altijd blijven lachen."
- Bas van Toor (1935) - (2012)
Een soort van Frankensteijn dus.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik las grafkop
moest gelijk aan deze man denken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:39 schreef pasopikbijt het volgende:
Als ik zijn kop zie hoor ik altijd een heel creepy stemmetje dat "geeeellllddd!" roept.
Pics?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
Samsom heeft wel veel mooiere armen dan Rutte. Terwijl je juist zou verwachten dat Rutte wat meer aandacht aan zijn lichaam zou besteden.
Idd. Maar wel als een aardige chauffeur.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Roemer ziet eruit als een touringcarchauffeur.
Ja, zeker.quote:Op maandag 17 september 2012 08:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Idd. Maar wel als een aardige chauffeur.
Het grappigst is die koe van een fout op dit plaatje, allejezus wat faal je dan als grappigeplaatjesmaker zegquote:
Mensen die niet begrijpen dat Rutte door zijn status de ene na de andere VVD-slet aan het afwerken is om zijn achterstand ten gevolge van zoutloze kutkop goed te maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef SpeechlessOne het volgende:
Dus vandaar dat hij nog steeds single is. Heb ik toch nooit begrepen
Die deugt tenminste, daar ben ik van overtuigd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Oprotten met die lul!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Pulzzar het volgende:
Is Mark Rutte soms familie van Gerrit Zalm?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die deugt tenminste, daar ben ik van overtuigd!
Die man is sowieso 1000000 keer slimmer dan dat jij ooit in jouw leven zal zijn hem hatenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd, maar vooral in zijn functie en dergelijke is het haast ongepast om er op los te neuken als een 18 jarige lummel. Ik denk dat die gast gerwoon niet capabel genoeg is om een relatie te hebben en te onderhoude. Maar goed; ongetwijfeld zal hij aan zijn trekken komen ja.
Hij heeft geschiedenis geleerd wat een sukketlje hoe denkt hij daarmee het land te kunnen lijden??? Ik zie het: crisis 2013 open je ogen, mensen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Die man is sowieso 1000000 keer slimmer dan dat jij ooit in jouw leven zal zijn hem haten
Dankjewel man. Verder is een geschiedenisopleiding in combinatie met enige politicologische inbreng een prima basis voor een politieke carrière.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij heeft geschiedenis geleerd wat een sukketlje hoe denkt hij daarmee het land te kunnen lijden???
Zeggen dat haan lelijk is ,terwijl jij jouw foto niet eens durft te zetten op fotoboek.Ga met je barbie spelen 14 jarige puisterige brugklasserquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:19 schreef sexygirl14 het volgende:
Nee, jouw hoofd is lekker![]()
En ja ik heb je foto's gezien haan.
We leven in het heden met de blik op de toekomst. Stop met koeien uit de sloot halen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dankjewel man. Verder is een geschiedenisopleiding in combinatie met enige politicologische inbreng een prima basis voor een politieke carrière.
Ik bedoel meer van het geldbedrag wat Rutte krijgt per maand zal hij nooit krijgen en dit geval heeft hij het goed voor elkaar +Rutte weet wel meer dan alleen geschiedenis maatquote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij heeft geschiedenis geleerd wat een sukketlje hoe denkt hij daarmee het land te kunnen lijden??? Ik zie het: crisis 2013 open je ogen, mensen.
Leuke spreuken, net geleerd van een van de ooms aan het familiediner?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We leven in het heden met de blik op de toekomst. Stop met koeien uit de sloot halen.
Je weet niks.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Leuke spreuken, net geleerd van een van de ooms aan het familiediner?
Dat denken.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Die man is sowieso 1000000 keer slimmer dan dat jij ooit in jouw leven zal zijn hem haten
Hij heeft het slim aangepakt en is waarschijnlijk ook slim.Dat je jaloers op hem bent kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat denken.sowieso veronderstellen dat politici slim zijn, wat een mongool ben je dan.
Je kan hooguit zeggen dat ze zeer professionele huichelaars zijn.
Denken da tik jaloers ben op ten eerste die kankerkop van hem, en ten tweede zijn leugenachtige en bedrieglijke acteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:06 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Hij heeft het slim aangepakt en is waarschijnlijk ook slim.Dat je jaloers op hem bent kan ik wel begrijpen.
Nee, jij denkt dat iedereen premier kan worden en het gratis bij een pakje boter krijgtquote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Denken da tik jaloers ben op ten eerste die kankerkop van hem, en ten tweede zijn leugenachtige en bedrieglijke acteren.
Hij heeft een baan die ik nooit zou willen hebben, voor geen miljoenen. Wel "jaloers" op zijn salaris ja, dat heeft ie goed gedaan. Maar voor de rest heeft hij een pauperbaan en is het een ontzettende sukkel (zoals alle politici overigens).quote:Op donderdag 27 december 2012 14:13 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat iedereen premier kan worden en het gratis bij een pakje boter krijgten dat is dus niet zo.Hij heeft het heel slim gespeeld/ tactische zat het goed in elkaar.Ik begrijp jouw frustratie/woede aangezien hij met zijn "kutkop" meer heeft bereikt dan jou,en waarschijnlijk heb je ook nog is op de VVD gestemd
Dat bedoel ik stiekem wil jij ook 10.000 euro per maand verdienen je laten rondrijden door een privé chauffeur en nog een aantal chille secundaire arbeidsvoorwaarden.Rutte is uiteindelijk diegene die het hardst lacht hier.(Waarschijnlijk neukt hij nou een VVD sletje,terwijl hij zijn geld zit te tellenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij heeft een baan die ik nooit zou willen hebben, voor geen miljoenen. Wel "jaloers" op zijn salaris ja, dat heeft ie goed gedaan. Maar voor de rest heeft hij een pauperbaan en is het een ontzettende sukkel (zoals alle politici overigens).
Ik heb geen VVD gestemd, ik zag al direct dat hij een vieze gluiperd was.
Gecorrigeerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef sjgappie het volgende:
"Altijd blijven lachen."
- Bas van Toor (191835)
ahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Irritant dat we hier altijd dat soort dingen moeten verbeteren. Je zou toch zeggen dat mensen wel wat algemene ontwikkeling hebben.quote:
Tuurlijk wil ik 10k per maand verdienen, maar dan wel met werk dat ik leuk vind. Daarbij vind ik mijzelf er vele malen beter uitzien dan die gast, en daarnaast vind ik dat ik een veel aardiger persoon ben. Die gast is een pure leugenaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem wil jij ook 10.000 euro per maand verdienen je laten rondrijden door een privé chauffeur en nog een aantal chille secundaire arbeidsvoorwaarden.Rutte is uiteindelijk diegene die het hardst lacht hier.(Waarschijnlijk neukt hij nou een VVD sletje,terwijl hij zijn geld zit te tellen![]()
Ja maar Samson ook Geert Wilders in het vorige kabinet ook.Beloftes van tweede Kamerleden moet je nooit serieus nemen.Klinkt triest ik weet het maar die worden nooit in werkelijkheid gebracht ,tenzij VVD opeens 76 zetels haalt wat ook niet gaat gebeuren.Kortom ik begrijp jou wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik 10k per maand verdienen, maar dan wel met werk dat ik leuk vind. Daarbij vind ik mijzelf er vele malen beter uitzien dan die gast, en daarnaast vind ik dat ik een veel aardiger persoon ben. Die gast is een pure leugenaar.
Kortom, alleen zijn salaris is leuk, de rest niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |