SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis met de VVD, maar Mark Rutte moet echt wat aan zijn kop doen die hij soms trekt!
[ Bericht 2% gewijzigd door haan33 op 14-09-2012 08:51:34 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:35 schreef haan33 het volgende:
Rutte, de gast die altijd lacht,
Opzicht niks mis mee, een beetje optimisme in deze tijd is nooit goed.
Maar hij weet altijd de meeste erge koppen te trekken.
Voorbeeld:Het is altijd gemaakte vriendelijkheid/begrip dat vent uitstraalt. Zit weinig gemeend in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis met de VVD, maar Mark Rutte moet echt wat aan zijn kop doen die hij soms trekt!
Alleen daarom vertrouw ik zulke mensen al niet.
Tuurlijk is het niet makkelijk altijd maar gunstig met je bakkes op TV te komen, maar bij sommige straalt het er van af idd.
Het gaat nu niet over mij, Frank.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed voorlopig voorlopig krijgt hij het wel voor elkaar dat een aantal miljoen Nederlanders onder andere op zijn 'grafkop' stemmen.
Dat wil ik onze haan nog weleens voor elkaar zien krijgen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef sjgappie het volgende:
"Altijd blijven lachen."
- Bas van Toor (1935)
Ik denk Rutte juist profijt heeft van zijn single status. Ik zag laatst zo'n feestje van de VVD en daar liepen van typische korpsmeisjes rond. En we weten allemaal waartoe en hoe gemakkelijk die ergens toe in staat zijn dus ik denk Rutte wel aan zijn trekken komt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef aeque het volgende:
Mark Rutte is en blijft gewoon een kwal. In doen en laten en qua looks.
Ze zeggen wel eens, op ieder potje past een deksel. Maar zo'n misvormd deksel heb ik nog nooit gezien. En aangezien Ramona/Sharon(hoe dat wijf ook heet van Zanger Rinus) al bezet is, blijft Rutte voorlopig nog wel even single.
Op zijn leeftijd, maar vooral in zijn functie en dergelijke is het haast ongepast om er op los te neuken als een 18 jarige lummel. Ik denk dat die gast gerwoon niet capabel genoeg is om een relatie te hebben en te onderhoude. Maar goed; ongetwijfeld zal hij aan zijn trekken komen ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk Rutte juist profijt heeft van zijn single status. Ik zag laatst zo'n feestje van de VVD en daar liepen van typische korpsmeisjes rond. En we weten allemaal waartoe en hoe gemakkelijk die ergens toe in staat zijn dus ik denk Rutte wel aan zijn trekken komt.
PvhKquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef Pharkus het volgende:
Ik wilde op haan33 stemmen, maar ik kon je niet vinden op de kieslijst, dus toch maar op Mark Rutte gestemd.
Verlaag de leeftijd voor stemrecht naar 16 en je krijgt nog zetels ook met zo'n programma...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
PvhK
Partij van het Kanon
-Kanon is gratis
-Drinken en blowen mag in het openbaar
-Gratis hoeren
Dat zeker en dan ga ik al verdoofd van de drank een pleidooi houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Verlaag de leeftijd voor stemrecht naar 16 en je krijgt nog zetels ook met zo'n programma...
frustrated much?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef aeque het volgende:
Mark Rutte is en blijft gewoon een kwal. In doen en laten en qua looks.
Ze zeggen wel eens, op ieder potje past een deksel. Maar zo'n misvormd deksel heb ik nog nooit gezien. En aangezien Ramona/Sharon(hoe dat wijf ook heet van Zanger Rinus) al bezet is, blijft Rutte voorlopig nog wel even single.
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.quote:
Tactisch PvdA stemmen om de VVD aan de macht te brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.
Ik denk dat ik een ochtend humeur heb...quote:
Ik wou eigenlijk op Hero Brinkman stemmen, maar bezweek onder groepsdruk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |