frustrated much?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef aeque het volgende:
Mark Rutte is en blijft gewoon een kwal. In doen en laten en qua looks.
Ze zeggen wel eens, op ieder potje past een deksel. Maar zo'n misvormd deksel heb ik nog nooit gezien. En aangezien Ramona/Sharon(hoe dat wijf ook heet van Zanger Rinus) al bezet is, blijft Rutte voorlopig nog wel even single.
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.quote:
Tactisch PvdA stemmen om de VVD aan de macht te brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.
Ik denk dat ik een ochtend humeur heb...quote:
Ik wou eigenlijk op Hero Brinkman stemmen, maar bezweek onder groepsdruk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je 'tactisch' op de PvdA hebt gestemd, terwijl je eigenlijk SP wilde stemmen, moet de VVD natuurlijk afgezeken worden. En het liefst niet qua inhoud.
Dit die man was beter dan alles wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:04 schreef TrollenFTW het volgende:
Balkenende was zo slecht nog niet.
Dit is ook wel vervelend ja. Hopelijk komt de SP in de coalitie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tactisch PvdA stemmen om de VVD aan de macht te brengen
Goed plan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
PvhK
Partij van het Kanon
-Kanon is gratis
-Drinken en blowen mag in het openbaar
-Gratis hoeren
Ja, volgens mij 2Nutz, Lithia en Rosepetalsquote:
als een Poolquote:
|