http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door ejiraM op 13-09-2012 22:10:31 ]Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
De kans dat een Belg op een Belg stemt is minder groot dan dat een Belg op een andere NL'er dan Willie stemtquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Willie nu zijn pijlen op een Nederlander richt...
Echt?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Deze TT was er vorig jaar ook al een keer. Maar zal vast wel elk jaar terugkeren.
Hij kwam me ook al bekend voor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Deze TT was er vorig jaar ook al een keer. Maar zal vast wel elk jaar terugkeren.
Of juist wel aangezien hij het voortouw zou nemen bij de proef maar daarin niet echt een succesverhaal van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De kans dat een Belg op een Belg stemt is minder groot dan dat een Belg op een andere NL'er dan Willie stemten Ruud krijg je er met 4 stemmen wel uit, die rekent nooit op stemmen
quote:
neh, daar is ie te naïef voor hoop ik.....sowieso moet WiWa blijven! lekker stokenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of juist wel aangezien hij het voortouw zou nemen bij de proef maar daarin niet echt een succesverhaal van heeft gemaakt.
Gouden Generatie. Die bij een kokosnoot meteen aan dat liedje denken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij kwam me ook al bekend voor.
[Expeditie Robinson 2011] #27 kijk uit malloot een kokosnoot!
Ja. Maar dat is toch wel een van de eerste zinnen die je te binnen schiet als je aan ER denkt.quote:
Je hebt m nog opgezocht ookquote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij kwam me ook al bekend voor.
[Expeditie Robinson 2011] #27 kijk uit malloot een kokosnoot!
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Gouden Generatie. Die bij een kokosnoot meteen aan dat liedje denken.
Ik vond dat dikke beest met die gekleurde snavel echt tiefuseng als kind.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Vroeger toen ik nog een klein egeltje was vond ik het heel tof dat van de letters van Ovide Video te maken was. Supergaaf.
Ik kwam er een paar weken terug achter dat ik dat liedje voor ongeveer 95% aan tekst gewoon nog kenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ovide en zijn vriendjes.quote:
Ja!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik wilde tv's die ook zo uit de grond schoten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vond dat dikke beest met die gekleurde snavel echt tiefuseng als kind.
Als je op de TT klikt, zie je 'm meteen, want hij staat in dezelfde topicreeks.quote:
Ken ik niet.quote:
The Rock.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Waar ken ik die soundtrack van? Kan er niet opkomen..
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, maar de kans is groot dat het The Dark Knight Rises is.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Waar ken ik die soundtrack van? Kan er niet opkomen..
Dan heb je wat moois gemist in je jeugdquote:Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je op de TT klikt, zie je 'm meteen, want hij staat in dezelfde topicreeks.
[..]
Ken ik niet.
Hij praat poep...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk vinden om je breekpunt te vinden
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je op de TT klikt, zie je 'm meteen, want hij staat in dezelfde topicreeks.
[..]
Ken ik niet.
Fajah die Rambo lekker aan het zieken is, mag er ook wel in blijven. Maar alleen daarom dan hé.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef muzas het volgende:
Als die neger en tess er maar in blijven.
quote:
Thanks, maar nu ik erover nadenk was het volgens mij van een van de Batman games..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, maar de kans is groot dat het The Dark Knight Rises is.
Oh ik dacht dat je de soundtrack van ER an sich bedoelde.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Thanks, maar nu ik erover nadenk was het volgens mij van een van de Batman games..
of
Of zit ik er nu naast?
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:28 schreef ZaZoe het volgende:
Blijft een lekkere dame die Evi Hanssen
Dat soort dingen kun je beter voor je houden wil je je nerdzijn verbergen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:30 schreef Xanarot het volgende:
Ik zal wel een nerd zijn maar tijdens de eliminatieproef hoorde ik toch echt muziek uit World of Warcraft van een jaar of 4 geleden... :$
Nog nooit gezien.quote:
Daarom mag ze er wel in blijven jaquote:
Ik vrees er ook al voor. Hopelijk was de spelleiding zo slim om de teams te husselen. Hebben ze al eens eerder gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:32 schreef starla het volgende:
Volgende week 4 belgen vs 2 nederlanders en dan 4 belgen vs 1 nederlander etc.
Wat een transparant kutprogramma.
Zo heet hij eigenlijk ook.quote:
Op zich is het wel zo dat de Nederlanders hetzelfde doen. Maar het is altijd zo dat het in het voordeel van de Belgen uitvaltquote:Op donderdag 13 september 2012 21:32 schreef starla het volgende:
Volgende week 4 belgen vs 2 nederlanders en dan 4 belgen vs 1 nederlander etc.
Wat een transparant kutprogramma.
Ow verrek.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo heet hij eigenlijk ook.
Gelukkig hebben we Zoë nog om naar te kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
kut fajah of willie eruit dan
Mooi, zappen naar de gypsy's.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Vroeg klaar, als het tot 21.45 gepland staat.
Blijkbaar was ook het niet interessante beeldmatriaal opquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn heel wat stukken tussen uitgeknipt die niet door de beugel kondenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Precies. De samensmelting wordt er 1 van Belgen uit het rode kampquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef muzas het volgende:
'Goed spelen'?
Dit was heel simpel, meer belgen dan hollanders. Punt.
Haha het viel me op en leek me noemenswaardig, ik hoorde eerder ook al muziek die in Sherlock Holmes (2009) werd gebruikt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter voor je houden wil je je nerdzijn verbergen.
En vorige week, Fajah heeft geen munten dus daar stemmen we op en Zoe zet een munt in.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef muzas het volgende:
'Goed spelen'?
Dit was heel simpel, meer belgen dan hollanders. Punt.
Haha, van mij mag het hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Haha het viel me op en leek me noemenswaardig, ik hoorde eerder ook al muziek die in Sherlock Holmes (2009) werd gebruikt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
gEEN Paul in de promo iig![]()
Wat een enorm sneu irritant kutventje is dat zeg
Gelukkig jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Zoë nog om naar te kijken.
Ditquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze niet gewoon een Belgenkamp en een kamp van Nederlanders tot aan de samensmelting... dit is gewoon niet leuk meer kijken
Goed idee idd. Maakt het een stuk spannender ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze niet gewoon een Belgenkamp en een kamp van Nederlanders tot aan de samensmelting... dit is gewoon niet leuk meer kijken
Dus jij kijkt elk jaar alleen de eerste paar weken naar ERquote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als volgende week hetzelfde liedje is kijk ik ook niet meer wat een schijt programma.
+1quote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
Je moet ook alleen Hollanders aan dit programma mee laten doen. En De Vlamingen hun eigen Robinson geven. Het is iedere keer hetzelfde liedje
Complot smeden is 1 ding, maar continu Belgen vs NL is zo irritant, saai en voorspelbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Willie niet moet zeiken in dit geval, want hij probeerde zelf een complot op poten te zetten om Ruud er uit te krijgen (weliswaar met de bedoeling om de stemmen van de Belgen te verspreiden over hem en Ruud, maar toch.
Valt mee. Ze heeft gewoon gelijk en dat mag best gezegd worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef .aeon het volgende:
Aan de ene kant die schijtbelgen, maar aan de andere kant kan ik Fayah ook niet uitstaan. Aandachttrekkend schreeuwwijf
Onzin, ze had gewoon een punt en goed dat ze dat uitsprak.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef .aeon het volgende:
Aan de ene kant die schijtbelgen, maar aan de andere kant kan ik Fayah ook niet uitstaan. Aandachttrekkend schreeuwwijf
Vorig jaar en het jaar daarvoor was het niet zo erg als nu.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij kijkt elk jaar alleen de eerste paar weken naar ER
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:30 schreef muzas het volgende:
Ik krijg door dit programma echt zo'n tiefushekel aan belgen.
Na Pita kwam die hele keuken nog voorbij joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar daarvoor was het niet zo erg als nu.
Twee jaar geleden alleen de eerste stemming. En vorig jaar had je alleen Pita.
Doen ze bijna elk jaar. Ik zie dat ik niks mis met het niet kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Complot smeden is 1 ding, maar continu Belgen vs NL is zo irritant, saai en voorspelbaar.
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Complot smeden is 1 ding, maar continu Belgen vs NL is zo irritant, saai en voorspelbaar.
Stel je niet aan, man. Waar precies was ze aandachtvragend aan het schreeuwen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef .aeon het volgende:
maar aan de andere kant kan ik Fayah ook niet uitstaan. Aandachttrekkend schreeuwwijf
JA EN KABOUTER PLOP IS KUT EN SAMSONquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef starla het volgende:
Stelletje kutbelgen idd. En dat mongoloide taaltje ook.
maar Evi Hansen niet!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
JA EN KABOUTER PLOP IS KUT EN SAMSON
de presentatrice van ER, degene die Dennis teveel screentime gunt.....weg met Dennis!quote:
Dat ze mogen meedoen is niet zo erg, maar ze hadden nooit bij elkaar mogen zitten. Wie dat bedacht hebt op de redactie moet een Belg zijn...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.
Je ziet het al bij het andere 'gezellige' kamp, dat die broertjes (vind het nog steeds belachelijk dat ze beiden mogen meedoen) iets aan het bedenken zijn om Lodewijk er uit te werken.
Nja, als je ze beiden laat meedoen is de kans groot dat ze bij elkaar kunnen komen. Maar het is vooral kwalijk dat ze bij elkaar gezet zijn ja, maar het is nog extra stom dat ze Fatima ook nog eens in hetzelfde kamp hebben gezet hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat ze mogen meedoen is niet zo erg, maar ze hadden nooit bij elkaar mogen zitten. Wie dat bedacht hebt op de redactie moet een Belg zijn...
Ja, dat slaat ook nergens op. Want dat gaat sowieso een trio worden en een duo is in ER al goud waard, laat staan een trio.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nja, als je ze beiden laat meedoen is de kans groot dat ze bij elkaar kunnen komen. Maar het is vooral kwalijk dat ze bij elkaar gezet zijn ja, maar het is nog extra stom dat ze Fatima ook nog eens in hetzelfde kamp hebben gezet hebben.
Sowieso vind ik het raar dat de redactie de groepen al had verdeeld. Ik begrijp best dat ze wilden voorkomen dat de verdeling zoals vorig jaar zou zijn (6 BE 2 NL in een kamp en 6 NL en 2 BE in andere kamp). Maar daar kunnen ze best creatief mee zijn door beide kampen verplicht vier mannen en vrouwen en vier Belgen en Nederlanders te hebben.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef ejiraM het volgende:
KAMP NOORD
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KAMP ZUID
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wat een rotklusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hebben teams in de OP
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Je ziet heel vaak dat de kampen (in het begin) niet in evenwicht zijn. Als daar dan nog zo'n verschil van locatie bijkomt wordt dat verschil alleen maar groter.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook nergens op. Want dat gaat sowieso een trio worden en een duo is in ER al goud waard, laat staan een trio.
Dat de redactie de kampen verdeelt...daar kan ik nog inkomen, maar het is zo knullig gedaan. Het kamp van Fatima lijkt mij echt vele malen sterker. En ook slimmer )lees; slagvaardiger), Rambo komt aan met 1 fuckking vrucht, en het andere kamp met 2 kokosnoten en ze hebben een fuik gemaakt, dus binnenkort gaan ze daar vis eten.
In ieder geval kunnen Ruud en Tess alvast hun spullen inpakken, want zij zijn de volgenden.
Mooi!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wat een rotklusMaar we hebben teams in de OP
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
Top!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
Dit dus.. Heb nog nooit zo'n omhooggevallen kanker belg meegemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef Cardozo het volgende:
Olivier... Wat een staatsmongool zeg.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Dit dus.. Heb nog nooit zo'n omhooggevallen kanker belg meegemaakt.
Dat met Lodewijk vond ik juist briljant verzonnen. Er zijn mensen met veel munten dus die verwachten überhaupt geen stemmen. Lodewijk heeft er 5. Als hij dan 1 of 2 stemmen krijgt dan wordt hij bang en gaat hij zijn munten inzetten waardoor hij bij een eventuele samensmelting geen munten meer heeft. Slim verzonnen vond ik hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.
Je ziet het al bij het andere 'gezellige' kamp, dat die broertjes (vind het nog steeds belachelijk dat ze beiden mogen meedoen) iets aan het bedenken zijn om Lodewijk er uit te werken.
Dacht dat ze dat weer deden toen iemand in het rode team riep 'hey munt'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou ook veel handiger zijn om een NL en BE kamp te maken, dan heb je al die spelletjes onderling niet zo.
De munten pakken dit jaar ook niet zo leuk uit, vorig jaar met dat zoeken en niet weten of iemand er 1 had vond ik leuker.
De naam die als eerste wordt getrokken die blijft er altijd in; die theorie geldt al jaaarenquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:09 schreef starla het volgende:
Net alsof de volgorde van namen trekken random gebeurt
Altijd eerst 3 achter elkaar voor de ene en dan 4 achter elkaar voor de andere. Zo fricking voorspelbaar allemaal. Toen zoe de eerste stem kreeg wist je al dar ze nog 2 zou krijgen en bij willie idem dito. Spannender is een beetje omstebeurten, krijg je nog het idee dat er een héle kleine kans is dat er nog een andere naam tevoorschijn komt.
Haha, wat een debielenquote:Op vrijdag 14 september 2012 02:08 schreef Musti het volgende:
Onze pokerboys in hun jonge jaren.![]()
Bekend van "Man Bijt Hond"
(In de rubriek 'Ouder van de week' werden ze elke week op woensdagmiddag achtergelaten bij een Bekende Vlaming die een paar uur op hen moest passen. Met hun brutale bek en hun hilarische verslagjes achteraf werden ze algauw de schrik van het Vlaamse BV-dom. Al kon niet iedereen daar even hard mee lachen)
Parodie
Alles Kan Beter - Tweelingen + Outro
Je kan volgens mij op de eilandraad niet munten voor iemand anders inzetten, maar je kan ze natuurlijk wel gewoon vóór de eilandraad aan iemand afgeven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef Stranger het volgende:
In hoeverre zijn die munten eigenlijk voor die persoon alleen? Had Ruud bijvoorbeeld 2 munten aan Willie kunnen geven?
Tja dat weet je van tevoren. Verschil in cultuur, dus als je wel je bek open trekt, dan moet je ook de consequenties accepteren. Ik denk dat het op een geven moment heel erg moeilijk wordt om niet uit je rol te vallen, moeilijker dan menig kijker denkt. De makers moeten wel iets verzinnen, want dit BE vs NL gedoe begint wel erg voorspelbaar te worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Tering belgen met hun laffe gedrag. Baas Willie trekt zijn bek open en de belgen kunnen het weer niet handelen, wat een slap volk is het toch ook.
Heb net de 2e afl. gezien! LOLquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Tering belgen met hun laffe gedrag. Baas Willie trekt zijn bek open en de belgen kunnen het weer niet handelen, wat een slap volk is het toch ook.
( en wat denken die broertjes nou? Lijkt mij een publiek geheim in dat kamp dat ze vast wel afspraken maken )
Het verschil zit em in dat Willie aan Gene en Rambo vroeg om op Ruudt te stemmen. Tess stond daar ook bij, maar vermoedelijk dacht Willie dat zij sowieZoë zou stemmen (of dat hadden ze buiten de camera besproken). Wanneer Rambo en Gene dit daadwerkelijk hadden gedaan was de uitslag geweest:quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:18 schreef Musti het volgende:
[..]
Heb net de 2e afl. gezien! LOL
België vs Nederland? Indien ze "Be" op Ruud hadden gestemd zou er nu ook een 2e Nederlander weggestemd zijn. Waar ligt het verschil?
In het gesprek achteraf wordt hij "baas Willi" er zelfs niet mee geconfronteerd, toch niet door de N. Nu ontploft de bom in het gezicht van "baas". En nog worden we er op aangesproken alsof het "ons" idee was? Beetje vreemd, niet?
"Ik vind het een beetje lafjes"; zei Calimero toen."Ik heb niet de ER ervaring gehad, die ik dacht te zoeken hier."
Doet me denken aan plan pita van vorig jaar.![]()
In Your Face, Bro. ROFL
Net als in 2008 met Yin en Hansquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef Pheno het volgende:
Sowieso, flikker die BNérs en BVérs eruit. Die spelen nog een acteerspel ernaast. Ik vond de 'gewone mensen'-versie leuker.
IK BEN ZE BEU!
Maar zoe heeft daar al niks meer te zoeken, die was na 1 dag al ziek en had gewoon weggestemd moeten worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:18 schreef Musti het volgende:
[..]
Heb net de 2e afl. gezien! LOL
België vs Nederland? Indien ze "Be" op Ruud hadden gestemd zou er nu ook een 2e Nederlander weggestemd zijn. Waar ligt het verschil?
In het gesprek achteraf wordt hij "baas Willi" er zelfs niet mee geconfronteerd, toch niet door de N. Nu ontploft de bom in het gezicht van "baas". En nog worden we er op aangesproken alsof het "ons" idee was? Beetje vreemd, niet?
"Ik vind het een beetje lafjes"; zei Calimero toen."Ik heb niet de ER ervaring gehad, die ik dacht te zoeken hier."
Doet me denken aan plan pita van vorig jaar.![]()
In Your Face, Bro. ROFL
Eigenlijk vind ik dat België gewoon uit Europa moet worden gezet. Inpakken en richting Afrika ermee!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind dat Belgen sowieso in de mangrove moeten en geen recht hebben op het strand.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk gewoon maar ingepakt laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 16 september 2012 11:29 schreef Doodloper het volgende:
Fantastisch seizoen was dat echtmet 100% erger-TV
quote:Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW
In België is er dus geen voorstelaflevering te zien.
Direct de mangrove in met onbekende Nederlanders en een paar onbekende Belgen. That's it!
Dr. Mikey bedankt voor je bijdrage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Musti op 17-09-2012 04:35:04 ]![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 04:23 schreef Musti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW
Direct de mangrove in met onbekende Nederlanders en een paar onbekende Belgen. That's it!
Dr. Mikey bedankt voor je bijdrage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Wat doet Fajah nue eigenlijk in dat mangrove bos? Moet ze in haar eentje eten regelen, of doet ze met de groep mee? Jammer dat dit niet in beeld gebracht wordt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Fajah, wat een dom wicht. Echt zo iemand die zich helemaal geweldig vind omdat ze 'rechtdoorzee' is (lees: te dom en asociaal om nuance aan te brengen). Daar hebben helaas wel meerdere Nederlanders last van gehad en alle edities.
Aan de andere kant die stuntman, wat een triest narcistisch mannetje is dat. Puur op basis van zijn uitspraken zou ik hem 12 jaar schatten.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 04:23 schreef Musti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW
Dr. Mikey bedankt voor je bijdrage!Daarom staat het ook in spoilers slimme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind ik ook wel eigenlijk. Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles en iedereen maar 'de waarheid' moet vertellen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Fajah, wat een dom wicht. Echt zo iemand die zich helemaal geweldig vind omdat ze 'rechtdoorzee' is (lees: te dom en asociaal om nuance aan te brengen). Daar hebben helaas wel meerdere Nederlanders last van gehad en alle edities.
Aan de andere kant die stuntman, wat een triest narcistisch mannetje is dat. Puur op basis van zijn uitspraken zou ik hem 12 jaar schatten.![]()
Toevallig zat ik net bij de frituur waar een of ander roddelblad lag met haar op de voorpagina. Het artikel ging erover hoe het kwam dat al haar relaties zo snel sneuvelden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef julia222 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel eigenlijk. Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles en iedereen maar 'de waarheid' moet vertellen.![]()
![]()
Wat een saaie kandidaten dit keer...Alleen Willie is wel lachen en Paul brengt nog wat sfeer.
Ik mis Sugarmijn broeder.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Haha Sugar deed niks.. Was na een tijdje ook best zwak tochquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef Revanches het volgende:
Wat een saaie kandidaten dit keer...Alleen Willie is wel lachen en Paul brengt nog wat sfeer.
Ik mis Sugarmijn broeder.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Hij deed wel iets.. Hij nieste!quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Haha Sugar deed niks.. Was na een tijdje ook best zwak toch![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:14 schreef Deceit het volgende:
Zoe was de zwakste en als het allemaal belgen of nederlanders waren lag ze er al uit. Maar die belgen maken er weer een vies spelletje van. Kut dit
Echt zo ontzettend ergerlijk. Kutbelgen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
In een normale editie gaan mensen samenwerken omdat het onderling klikt of om zelf verder te komen ongeacht ui welk land je komt. Belgen zijn in feite racistisch bezig wat hebben die stuntman en co er bijvoorbeeld aan,om Zoey er in te houden?
Niets nada.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da's toch tactiek? Zoë is niet lastig, biedt weinig tegenstand en is fysiek ook al geen uitdaging, dus snel uit het spel gespeeld
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuk? You trollin'?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik had tijdens GTST altijd een hekel aan Fajah, maar ik vind haar in ER wel leuk
Bizar eigenlijk![]()
Wat een slechte figuren weer... Denk dat ik dit seizoen misschien niet meer uitkijk. Tijd dat de gewone mensen terug komen, verdomme met die asociale B-sterren
En waarom die Dennis als presentator? Hij deed het barslecht als deelnemer en doet het als presentator zo mogelijk nog slechter...Are you fokking to me?![]()
Ik snap de beschuldigingen jegens de Belgen in het mangrovekamp niet echt.
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.![]()
De Nederlanders stemden in elk geval nog op de zwakste deelnemer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Supertolll het volgende:
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.![]()
Niet iedereen kan een flapuit waarderen, zeker de 'beleefde' (?) Belgen niet, die zeggen liever niet zo gauw waar het op staat. Verschil in cultuur. Ik zou denk ik net als Fajah zijn in het spel, al is dat tactisch niet zo slim. Maar dat betekent dat je jezelf zou moeten verloochenen om te winnen.
Zie ook hoe ver 'onzichtbare' Sascha vorig jaar kwam.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, en toevallig waaide het roddelblad zo op je schoot. Obsessietje much, hater?quote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Toevallig zat ik net bij de frituur waar een of ander roddelblad lag met haar op de voorpagina. Het artikel ging erover hoe het kwam dat al haar relaties zo snel sneuvelden.Go hard or go home![]()
komt vooral doordat de belgen immuniteitsmunten hadden. Voorderest konden ze elkaar nog niet goed.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Complotten is ook niet erg, wel als het weer Nederland vs. België wordt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Supertolll het volgende:
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.Shine bright like a diamond.![]()
Omdat ze ipv de zwakste weg te stemmen, gekozen hebben voor iemand met een grote bek.. Toevallig een Nederlander. Alsof die Belgen zich ook niet irriteren aan die tarzan van hun.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Supertolll het volgende:
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Haha meid toch...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en toevallig waaide het roddelblad zo op je schoot. Obsessietje much, hater?![]()
Deed-ie dat maar eens, heel hard, op de enige stoeprand van de mangrove. Met z'n Yes!!! Yes!!!! YES!!! YESSS!!!!!! omdat hij een kers had geplukt. Dat moest de ganse archipel weten. En Zijn Vriend Jean Luc, al neemt die denk ik de telefoon niet op als hij belt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef dreamdancer90 het volgende:
Als ze een flapuit niet kunnen waarderen, wannabe-Rambo is ook niet op z'n mondje gevallen.."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ach, over een of twee weken is die gast niets meer waard. Het kwaad straft zichzelf meestal.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed-ie dat maar eens, heel hard, op de enige stoeprand van de mangrove. Met z'n YES!!! YES!!!! YES!!! YESSS!!!!!! omdat hij een kers had geplukt. Dat moest de ganse archipel weten. En Zijn Vriend Jean Luc, al neemt die denk ik de telefoon niet op als hij belt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waarom beginnen ze niet gewoon gelijk met een compleet kamp "BN"ers en "BV"ers ...
Dan heb je tenminste echt NL vs BE![]()
![]()
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef dapluiz het volgende:
Waarom beginnen ze niet gewoon gelijk met een compleet kamp "BN"ers en "BV"ers ...
Dan heb je tenminste echt NL vs BE
Veel beter en geen gezeik over Belgen VS Nederlanders....![]()
Is er niet zo'n seizoen geweest? Of was dat in de tijd van onbekende deelnemers?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef dapluiz het volgende:
Dan heb je tenminste echt NL vs BEAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zo we gaan er weer voor zitten
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik ben nog blij dat ik toen maar met een schuin oog heb gekeken, anders had ik ook de halve expeditie al gezienquote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef muzas het volgende:
Oh, en bedankt kennismaking-aflevering.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Vind ik in zo'n programma toch wel echt veel leuker dan die Zoë.quote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef julia222 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel eigenlijk. Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles en iedereen maar 'de waarheid' moet vertellen.![]()
Ja en ja. Welk jaar weet ik even niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er niet zo'n seizoen geweest? Of was dat in de tijd van onbekende deelnemers?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oeh FajahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of Joke die niet meer dan drie woorden heeft gezegd in al die tijd. Maar die zal dan wel ver komen ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik in zo'n programma toch wel echt veel leuker dan die Zoë.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Fajah ziet er goed uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk had ik dat niet verwacht, ik dacht dat het meer een pose was, dat rapper spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Normaal praten kan hij niet hè? Wat erg eigenlijk.
![]()
Sowieso jammer dat een van de twee uitgesproken kandidaten weg moet. Al heb ik niks met Fajah. Dat opstaan tegen RamboBelg is wel erg leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
Ik vind willie leuker...
Maar Fajah gaat belgen flamen... da's ook leuk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
mond volstoppen dusquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, alleen dan gaat ze praten...![]()
Op dat eiland is dat lastig na een tijdje. Dan maar een kokosnoot gebruiken.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Willy net toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als Lodewijk hier aan mee moet doen, gooit hij in die emmer wat potgrond, zodat die niet zo snel leegloopt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zijn echte naam. Eigenlijk vindt alleen Dennis het nodig om hem zo te noemen, omdat hij hem kent. Ik vind dat Dennis gewoon normaal tegen iedereen moet doen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jammer hoor deze twee tegen elkaar.
Beiden veel langer er in willen zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eensquote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beiden veel langer er in willen zien.![]()
Nou Willie wil huilen. Denk dat dat vrij makkelijk te regelen toch, als hij dat zo graag wil.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vreemd, want op die camerabeelden bij het terugkijken zie je niet hét moment dat Willie die stok in dat gat propt, dat zat achter de emmer... Dus hoe ze nou konden bepalen dat zij eerder was?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nu hopen dat Rambo wat breekt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit ja..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beiden veel langer er in willen zien.![]()
Vreemd inderdaad. Al zou je nu wel denken dat hij later is.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
Vreemd, want op die camerabeelden bij het terugkijken zie je niet hét moment dat Willie die stok in dat gat propt, dat zat achter de emmer... Dus hoe ze nou konden bepalen dat zij eerder was?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Altijd die topsporters die als eerste breken.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind eigenlijk alleen Paul een beetje leukquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef muzas het volgende:
Dat hele strand-kamp heb ik dus echt niks mee...
Weet nog niet wie er in zitten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
QFTquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Noek het volgende:
Balen dat het tussen 2 toffe kandidaten ging. Wilde ze allebei houden.![]()
![]()
Allemaal de schuld van die kokosnoot van vorige week. Die heeft een verborgen trauma bij haar naar boven heeft gehaald.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Paul een beetje leuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef Redefine het volgende:
Allemaal de schuld van die kokosnoot van vorige week. Die heeft een verborgen trauma bij haar naar boven heeft gehaald.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: