Dit dus.. Heb nog nooit zo'n omhooggevallen kanker belg meegemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef Cardozo het volgende:
Olivier... Wat een staatsmongool zeg.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Dit dus.. Heb nog nooit zo'n omhooggevallen kanker belg meegemaakt.
Dat met Lodewijk vond ik juist briljant verzonnen. Er zijn mensen met veel munten dus die verwachten überhaupt geen stemmen. Lodewijk heeft er 5. Als hij dan 1 of 2 stemmen krijgt dan wordt hij bang en gaat hij zijn munten inzetten waardoor hij bij een eventuele samensmelting geen munten meer heeft. Slim verzonnen vond ik hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.
Je ziet het al bij het andere 'gezellige' kamp, dat die broertjes (vind het nog steeds belachelijk dat ze beiden mogen meedoen) iets aan het bedenken zijn om Lodewijk er uit te werken.
Dacht dat ze dat weer deden toen iemand in het rode team riep 'hey munt'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou ook veel handiger zijn om een NL en BE kamp te maken, dan heb je al die spelletjes onderling niet zo.
De munten pakken dit jaar ook niet zo leuk uit, vorig jaar met dat zoeken en niet weten of iemand er 1 had vond ik leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |