Precies. De samensmelting wordt er 1 van Belgen uit het rode kampquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef muzas het volgende:
'Goed spelen'?
Dit was heel simpel, meer belgen dan hollanders. Punt.
Haha het viel me op en leek me noemenswaardig, ik hoorde eerder ook al muziek die in Sherlock Holmes (2009) werd gebruikt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter voor je houden wil je je nerdzijn verbergen.
En vorige week, Fajah heeft geen munten dus daar stemmen we op en Zoe zet een munt in.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef muzas het volgende:
'Goed spelen'?
Dit was heel simpel, meer belgen dan hollanders. Punt.
Haha, van mij mag het hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Haha het viel me op en leek me noemenswaardig, ik hoorde eerder ook al muziek die in Sherlock Holmes (2009) werd gebruikt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
gEEN Paul in de promo iig![]()
Wat een enorm sneu irritant kutventje is dat zeg
Gelukkig jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Zoë nog om naar te kijken.
Ditquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze niet gewoon een Belgenkamp en een kamp van Nederlanders tot aan de samensmelting... dit is gewoon niet leuk meer kijken
Goed idee idd. Maakt het een stuk spannender ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze niet gewoon een Belgenkamp en een kamp van Nederlanders tot aan de samensmelting... dit is gewoon niet leuk meer kijken
Dus jij kijkt elk jaar alleen de eerste paar weken naar ERquote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als volgende week hetzelfde liedje is kijk ik ook niet meer wat een schijt programma.
+1quote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
Je moet ook alleen Hollanders aan dit programma mee laten doen. En De Vlamingen hun eigen Robinson geven. Het is iedere keer hetzelfde liedje
Complot smeden is 1 ding, maar continu Belgen vs NL is zo irritant, saai en voorspelbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Willie niet moet zeiken in dit geval, want hij probeerde zelf een complot op poten te zetten om Ruud er uit te krijgen (weliswaar met de bedoeling om de stemmen van de Belgen te verspreiden over hem en Ruud, maar toch.
Valt mee. Ze heeft gewoon gelijk en dat mag best gezegd worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef .aeon het volgende:
Aan de ene kant die schijtbelgen, maar aan de andere kant kan ik Fayah ook niet uitstaan. Aandachttrekkend schreeuwwijf
Onzin, ze had gewoon een punt en goed dat ze dat uitsprak.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef .aeon het volgende:
Aan de ene kant die schijtbelgen, maar aan de andere kant kan ik Fayah ook niet uitstaan. Aandachttrekkend schreeuwwijf
Vorig jaar en het jaar daarvoor was het niet zo erg als nu.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij kijkt elk jaar alleen de eerste paar weken naar ER
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:30 schreef muzas het volgende:
Ik krijg door dit programma echt zo'n tiefushekel aan belgen.
Na Pita kwam die hele keuken nog voorbij joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar daarvoor was het niet zo erg als nu.
Twee jaar geleden alleen de eerste stemming. En vorig jaar had je alleen Pita.
Doen ze bijna elk jaar. Ik zie dat ik niks mis met het niet kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Complot smeden is 1 ding, maar continu Belgen vs NL is zo irritant, saai en voorspelbaar.
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Complot smeden is 1 ding, maar continu Belgen vs NL is zo irritant, saai en voorspelbaar.
Stel je niet aan, man. Waar precies was ze aandachtvragend aan het schreeuwen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef .aeon het volgende:
maar aan de andere kant kan ik Fayah ook niet uitstaan. Aandachttrekkend schreeuwwijf
JA EN KABOUTER PLOP IS KUT EN SAMSONquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef starla het volgende:
Stelletje kutbelgen idd. En dat mongoloide taaltje ook.
maar Evi Hansen niet!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
JA EN KABOUTER PLOP IS KUT EN SAMSON
de presentatrice van ER, degene die Dennis teveel screentime gunt.....weg met Dennis!quote:
Dat ze mogen meedoen is niet zo erg, maar ze hadden nooit bij elkaar mogen zitten. Wie dat bedacht hebt op de redactie moet een Belg zijn...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.
Je ziet het al bij het andere 'gezellige' kamp, dat die broertjes (vind het nog steeds belachelijk dat ze beiden mogen meedoen) iets aan het bedenken zijn om Lodewijk er uit te werken.
Nja, als je ze beiden laat meedoen is de kans groot dat ze bij elkaar kunnen komen. Maar het is vooral kwalijk dat ze bij elkaar gezet zijn ja, maar het is nog extra stom dat ze Fatima ook nog eens in hetzelfde kamp hebben gezet hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat ze mogen meedoen is niet zo erg, maar ze hadden nooit bij elkaar mogen zitten. Wie dat bedacht hebt op de redactie moet een Belg zijn...
Ja, dat slaat ook nergens op. Want dat gaat sowieso een trio worden en een duo is in ER al goud waard, laat staan een trio.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nja, als je ze beiden laat meedoen is de kans groot dat ze bij elkaar kunnen komen. Maar het is vooral kwalijk dat ze bij elkaar gezet zijn ja, maar het is nog extra stom dat ze Fatima ook nog eens in hetzelfde kamp hebben gezet hebben.
Sowieso vind ik het raar dat de redactie de groepen al had verdeeld. Ik begrijp best dat ze wilden voorkomen dat de verdeling zoals vorig jaar zou zijn (6 BE 2 NL in een kamp en 6 NL en 2 BE in andere kamp). Maar daar kunnen ze best creatief mee zijn door beide kampen verplicht vier mannen en vrouwen en vier Belgen en Nederlanders te hebben.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef ejiraM het volgende:
KAMP NOORD
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KAMP ZUID
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wat een rotklusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hebben teams in de OP
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Je ziet heel vaak dat de kampen (in het begin) niet in evenwicht zijn. Als daar dan nog zo'n verschil van locatie bijkomt wordt dat verschil alleen maar groter.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook nergens op. Want dat gaat sowieso een trio worden en een duo is in ER al goud waard, laat staan een trio.
Dat de redactie de kampen verdeelt...daar kan ik nog inkomen, maar het is zo knullig gedaan. Het kamp van Fatima lijkt mij echt vele malen sterker. En ook slimmer )lees; slagvaardiger), Rambo komt aan met 1 fuckking vrucht, en het andere kamp met 2 kokosnoten en ze hebben een fuik gemaakt, dus binnenkort gaan ze daar vis eten.
In ieder geval kunnen Ruud en Tess alvast hun spullen inpakken, want zij zijn de volgenden.
Mooi!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wat een rotklusMaar we hebben teams in de OP
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()
Top!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
![]()