Dit dus.. Heb nog nooit zo'n omhooggevallen kanker belg meegemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef Cardozo het volgende:
Olivier... Wat een staatsmongool zeg.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Dit dus.. Heb nog nooit zo'n omhooggevallen kanker belg meegemaakt.
Dat met Lodewijk vond ik juist briljant verzonnen. Er zijn mensen met veel munten dus die verwachten überhaupt geen stemmen. Lodewijk heeft er 5. Als hij dan 1 of 2 stemmen krijgt dan wordt hij bang en gaat hij zijn munten inzetten waardoor hij bij een eventuele samensmelting geen munten meer heeft. Slim verzonnen vond ik hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hele punt is juist ook dat ze er zo schijnheilig over doen. En het inderdaad veel te voorspelbaar is de eerste weken.
Je ziet het al bij het andere 'gezellige' kamp, dat die broertjes (vind het nog steeds belachelijk dat ze beiden mogen meedoen) iets aan het bedenken zijn om Lodewijk er uit te werken.
Dacht dat ze dat weer deden toen iemand in het rode team riep 'hey munt'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou ook veel handiger zijn om een NL en BE kamp te maken, dan heb je al die spelletjes onderling niet zo.
De munten pakken dit jaar ook niet zo leuk uit, vorig jaar met dat zoeken en niet weten of iemand er 1 had vond ik leuker.
De naam die als eerste wordt getrokken die blijft er altijd in; die theorie geldt al jaaarenquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:09 schreef starla het volgende:
Net alsof de volgorde van namen trekken random gebeurt
Altijd eerst 3 achter elkaar voor de ene en dan 4 achter elkaar voor de andere. Zo fricking voorspelbaar allemaal. Toen zoe de eerste stem kreeg wist je al dar ze nog 2 zou krijgen en bij willie idem dito. Spannender is een beetje omstebeurten, krijg je nog het idee dat er een héle kleine kans is dat er nog een andere naam tevoorschijn komt.
Haha, wat een debielenquote:Op vrijdag 14 september 2012 02:08 schreef Musti het volgende:
Onze pokerboys in hun jonge jaren.![]()
Bekend van "Man Bijt Hond"
(In de rubriek 'Ouder van de week' werden ze elke week op woensdagmiddag achtergelaten bij een Bekende Vlaming die een paar uur op hen moest passen. Met hun brutale bek en hun hilarische verslagjes achteraf werden ze algauw de schrik van het Vlaamse BV-dom. Al kon niet iedereen daar even hard mee lachen)
Parodie
Alles Kan Beter - Tweelingen + Outro
Je kan volgens mij op de eilandraad niet munten voor iemand anders inzetten, maar je kan ze natuurlijk wel gewoon vóór de eilandraad aan iemand afgeven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef Stranger het volgende:
In hoeverre zijn die munten eigenlijk voor die persoon alleen? Had Ruud bijvoorbeeld 2 munten aan Willie kunnen geven?
Tja dat weet je van tevoren. Verschil in cultuur, dus als je wel je bek open trekt, dan moet je ook de consequenties accepteren. Ik denk dat het op een geven moment heel erg moeilijk wordt om niet uit je rol te vallen, moeilijker dan menig kijker denkt. De makers moeten wel iets verzinnen, want dit BE vs NL gedoe begint wel erg voorspelbaar te worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Tering belgen met hun laffe gedrag. Baas Willie trekt zijn bek open en de belgen kunnen het weer niet handelen, wat een slap volk is het toch ook.
Heb net de 2e afl. gezien! LOLquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
Tering belgen met hun laffe gedrag. Baas Willie trekt zijn bek open en de belgen kunnen het weer niet handelen, wat een slap volk is het toch ook.
( en wat denken die broertjes nou? Lijkt mij een publiek geheim in dat kamp dat ze vast wel afspraken maken )
Het verschil zit em in dat Willie aan Gene en Rambo vroeg om op Ruudt te stemmen. Tess stond daar ook bij, maar vermoedelijk dacht Willie dat zij sowieZoë zou stemmen (of dat hadden ze buiten de camera besproken). Wanneer Rambo en Gene dit daadwerkelijk hadden gedaan was de uitslag geweest:quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:18 schreef Musti het volgende:
[..]
Heb net de 2e afl. gezien! LOL
België vs Nederland? Indien ze "Be" op Ruud hadden gestemd zou er nu ook een 2e Nederlander weggestemd zijn. Waar ligt het verschil?
In het gesprek achteraf wordt hij "baas Willi" er zelfs niet mee geconfronteerd, toch niet door de N. Nu ontploft de bom in het gezicht van "baas". En nog worden we er op aangesproken alsof het "ons" idee was? Beetje vreemd, niet?
"Ik vind het een beetje lafjes"; zei Calimero toen."Ik heb niet de ER ervaring gehad, die ik dacht te zoeken hier."
Doet me denken aan plan pita van vorig jaar.![]()
In Your Face, Bro. ROFL
Net als in 2008 met Yin en Hansquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef Pheno het volgende:
Sowieso, flikker die BNérs en BVérs eruit. Die spelen nog een acteerspel ernaast. Ik vond de 'gewone mensen'-versie leuker.
IK BEN ZE BEU!
Maar zoe heeft daar al niks meer te zoeken, die was na 1 dag al ziek en had gewoon weggestemd moeten worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:18 schreef Musti het volgende:
[..]
Heb net de 2e afl. gezien! LOL
België vs Nederland? Indien ze "Be" op Ruud hadden gestemd zou er nu ook een 2e Nederlander weggestemd zijn. Waar ligt het verschil?
In het gesprek achteraf wordt hij "baas Willi" er zelfs niet mee geconfronteerd, toch niet door de N. Nu ontploft de bom in het gezicht van "baas". En nog worden we er op aangesproken alsof het "ons" idee was? Beetje vreemd, niet?
"Ik vind het een beetje lafjes"; zei Calimero toen."Ik heb niet de ER ervaring gehad, die ik dacht te zoeken hier."
Doet me denken aan plan pita van vorig jaar.![]()
In Your Face, Bro. ROFL
Eigenlijk vind ik dat België gewoon uit Europa moet worden gezet. Inpakken en richting Afrika ermee!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind dat Belgen sowieso in de mangrove moeten en geen recht hebben op het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |