quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk gewoon maar ingepakt laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 16 september 2012 11:29 schreef Doodloper het volgende:
Fantastisch seizoen was dat echtmet 100% erger-TV
quote:Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW
In België is er dus geen voorstelaflevering te zien.
Direct de mangrove in met onbekende Nederlanders en een paar onbekende Belgen. That's it!
Dr. Mikey bedankt voor je bijdrage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Musti op 17-09-2012 04:35:04 ]![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 04:23 schreef Musti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW
Direct de mangrove in met onbekende Nederlanders en een paar onbekende Belgen. That's it!
Dr. Mikey bedankt voor je bijdrage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Wat doet Fajah nue eigenlijk in dat mangrove bos? Moet ze in haar eentje eten regelen, of doet ze met de groep mee? Jammer dat dit niet in beeld gebracht wordt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Fajah, wat een dom wicht. Echt zo iemand die zich helemaal geweldig vind omdat ze 'rechtdoorzee' is (lees: te dom en asociaal om nuance aan te brengen). Daar hebben helaas wel meerdere Nederlanders last van gehad en alle edities.
Aan de andere kant die stuntman, wat een triest narcistisch mannetje is dat. Puur op basis van zijn uitspraken zou ik hem 12 jaar schatten.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 04:23 schreef Musti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW
Dr. Mikey bedankt voor je bijdrage!Daarom staat het ook in spoilers slimme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind ik ook wel eigenlijk. Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles en iedereen maar 'de waarheid' moet vertellen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Fajah, wat een dom wicht. Echt zo iemand die zich helemaal geweldig vind omdat ze 'rechtdoorzee' is (lees: te dom en asociaal om nuance aan te brengen). Daar hebben helaas wel meerdere Nederlanders last van gehad en alle edities.
Aan de andere kant die stuntman, wat een triest narcistisch mannetje is dat. Puur op basis van zijn uitspraken zou ik hem 12 jaar schatten.![]()
Toevallig zat ik net bij de frituur waar een of ander roddelblad lag met haar op de voorpagina. Het artikel ging erover hoe het kwam dat al haar relaties zo snel sneuvelden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef julia222 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel eigenlijk. Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles en iedereen maar 'de waarheid' moet vertellen.![]()
![]()
Wat een saaie kandidaten dit keer...Alleen Willie is wel lachen en Paul brengt nog wat sfeer.
Ik mis Sugarmijn broeder.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Haha Sugar deed niks.. Was na een tijdje ook best zwak tochquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef Revanches het volgende:
Wat een saaie kandidaten dit keer...Alleen Willie is wel lachen en Paul brengt nog wat sfeer.
Ik mis Sugarmijn broeder.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Hij deed wel iets.. Hij nieste!quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Haha Sugar deed niks.. Was na een tijdje ook best zwak toch![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:14 schreef Deceit het volgende:
Zoe was de zwakste en als het allemaal belgen of nederlanders waren lag ze er al uit. Maar die belgen maken er weer een vies spelletje van. Kut dit
Echt zo ontzettend ergerlijk. Kutbelgen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
In een normale editie gaan mensen samenwerken omdat het onderling klikt of om zelf verder te komen ongeacht ui welk land je komt. Belgen zijn in feite racistisch bezig wat hebben die stuntman en co er bijvoorbeeld aan,om Zoey er in te houden?
Niets nada.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Da's toch tactiek? Zoë is niet lastig, biedt weinig tegenstand en is fysiek ook al geen uitdaging, dus snel uit het spel gespeeld
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuk? You trollin'?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik had tijdens GTST altijd een hekel aan Fajah, maar ik vind haar in ER wel leuk
Bizar eigenlijk![]()
Wat een slechte figuren weer... Denk dat ik dit seizoen misschien niet meer uitkijk. Tijd dat de gewone mensen terug komen, verdomme met die asociale B-sterren
En waarom die Dennis als presentator? Hij deed het barslecht als deelnemer en doet het als presentator zo mogelijk nog slechter...Are you fokking to me?![]()
Ik snap de beschuldigingen jegens de Belgen in het mangrovekamp niet echt.
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.![]()
De Nederlanders stemden in elk geval nog op de zwakste deelnemer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Supertolll het volgende:
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.![]()
Niet iedereen kan een flapuit waarderen, zeker de 'beleefde' (?) Belgen niet, die zeggen liever niet zo gauw waar het op staat. Verschil in cultuur. Ik zou denk ik net als Fajah zijn in het spel, al is dat tactisch niet zo slim. Maar dat betekent dat je jezelf zou moeten verloochenen om te winnen.
Zie ook hoe ver 'onzichtbare' Sascha vorig jaar kwam.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, en toevallig waaide het roddelblad zo op je schoot. Obsessietje much, hater?quote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Toevallig zat ik net bij de frituur waar een of ander roddelblad lag met haar op de voorpagina. Het artikel ging erover hoe het kwam dat al haar relaties zo snel sneuvelden.Go hard or go home![]()
komt vooral doordat de belgen immuniteitsmunten hadden. Voorderest konden ze elkaar nog niet goed.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Complotten is ook niet erg, wel als het weer Nederland vs. België wordt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Supertolll het volgende:
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.Shine bright like a diamond.![]()
Omdat ze ipv de zwakste weg te stemmen, gekozen hebben voor iemand met een grote bek.. Toevallig een Nederlander. Alsof die Belgen zich ook niet irriteren aan die tarzan van hun.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Supertolll het volgende:
Tijdens de eerste stemming werd toch al duidelijk dat zowel Nederlanders als Belgen bezig waren met complotten. Dat die 'domme Belgen' de eerste stemming 'gewonnen' hebben ligt gewoon aan het feit dat ze het spel beter hebben gespeeld.Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Haha meid toch...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en toevallig waaide het roddelblad zo op je schoot. Obsessietje much, hater?![]()
Deed-ie dat maar eens, heel hard, op de enige stoeprand van de mangrove. Met z'n Yes!!! Yes!!!! YES!!! YESSS!!!!!! omdat hij een kers had geplukt. Dat moest de ganse archipel weten. En Zijn Vriend Jean Luc, al neemt die denk ik de telefoon niet op als hij belt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef dreamdancer90 het volgende:
Als ze een flapuit niet kunnen waarderen, wannabe-Rambo is ook niet op z'n mondje gevallen.."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."![]()
Ach, over een of twee weken is die gast niets meer waard. Het kwaad straft zichzelf meestal.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed-ie dat maar eens, heel hard, op de enige stoeprand van de mangrove. Met z'n YES!!! YES!!!! YES!!! YESSS!!!!!! omdat hij een kers had geplukt. Dat moest de ganse archipel weten. En Zijn Vriend Jean Luc, al neemt die denk ik de telefoon niet op als hij belt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waarom beginnen ze niet gewoon gelijk met een compleet kamp "BN"ers en "BV"ers ...
Dan heb je tenminste echt NL vs BE![]()
![]()
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef dapluiz het volgende:
Waarom beginnen ze niet gewoon gelijk met een compleet kamp "BN"ers en "BV"ers ...
Dan heb je tenminste echt NL vs BE
Veel beter en geen gezeik over Belgen VS Nederlanders....![]()
Is er niet zo'n seizoen geweest? Of was dat in de tijd van onbekende deelnemers?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef dapluiz het volgende:
Dan heb je tenminste echt NL vs BEAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zo we gaan er weer voor zitten
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik ben nog blij dat ik toen maar met een schuin oog heb gekeken, anders had ik ook de halve expeditie al gezienquote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef muzas het volgende:
Oh, en bedankt kennismaking-aflevering.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: