Vind ik in zo'n programma toch wel echt veel leuker dan die Zoë.quote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef julia222 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel eigenlijk. Lijkt me ook heel vermoeiend als je altijd alles en iedereen maar 'de waarheid' moet vertellen.
Ja en ja. Welk jaar weet ik even niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er niet zo'n seizoen geweest? Of was dat in de tijd van onbekende deelnemers?
Of Joke die niet meer dan drie woorden heeft gezegd in al die tijd. Maar die zal dan wel ver komen ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik in zo'n programma toch wel echt veel leuker dan die Zoë.
Eigenlijk had ik dat niet verwacht, ik dacht dat het meer een pose was, dat rapper spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Normaal praten kan hij niet hè? Wat erg eigenlijk.
Sowieso jammer dat een van de twee uitgesproken kandidaten weg moet. Al heb ik niks met Fajah. Dat opstaan tegen RamboBelg is wel erg leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
Ik vind willie leuker...
Maar Fajah gaat belgen flamen... da's ook leuk.
mond volstoppen dusquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, alleen dan gaat ze praten...
Op dat eiland is dat lastig na een tijdje. Dan maar een kokosnoot gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |