quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb morgen een training en die lijkt me oprecht leuk. Daardoor heb ik nu een bijna weekend gevoel. Lekker
Telefonie in de praktijk, gevolgd door een bezoek aan het KPN verbindingscentrum en een kijkje in de toren. Doen ze niet vaak, dus extraquote:
Ik hou wel van telefonerenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Telefonie in de praktijk, gevolgd door een bezoek aan het KPN verbindingscentrum en een kijkje in de toren. Doen ze niet vaak, dus extra
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bijquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens niet rechts of links gestemd
Ik/wij ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bij
Ik hoop voor je dat je het overzichtje vandaag krijgt.quote:Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
Nee, mijn vriend ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bij
Ik hoop het voor je!quote:Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
Wiebel ook.quote:
quote:
Ja, ik ben zo moe van de afgelopen dagen. Slapen lukt wel.quote:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
Toch de dames die links stemmen
Goedemorgen![]()
Soempie hoe gaat het nu met je?
Fijnquote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt lieve mensen om me heen.![]()
Zeg ik dat ik dat bepaal? En ik mag toch wel vragen om een ander onderwerp?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
En Red, jij bepaalt niet welke onderwerpen we hier bespreken
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.
En ik ben blij met de SC.
Door naar een ander onderwerp te vragen bepaal jij het toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik dat bepaal? En ik mag toch wel vragen om een ander onderwerp?
Ik kom over een weekje wel terugquote:Op donderdag 13 september 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
Door naar een ander onderwerp te vragen bepaal jij het toch?En nee, ik vind als je een onderwerp niet boeiend vindt dan reageer je er gewoon niet op. Door naar een ander onderwerp te vragen laat je weten dat je het onderwerp niet interessant vindt en dat vind ik dan weer niet aardig naar anderen toe
Maar goed, dit is weer mijn pet peeve
Hoezo over een week? En je hoeft niet zo aangebrand te doen, ik zeg alleen dat ik het niet netjes vind om te vragen naar een ander onderwerpquote:Op donderdag 13 september 2012 10:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kom over een weekje wel terug
Ik heb al 2 koppen koffie op maar heb niet het idee dat het gewerkt heeftquote:
Je moet ook geen groene thee drinkenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al 2 koppen koffie op maar heb niet het idee dat het gewerkt heeft
Volgens mij zorgt ADD er ook voor dat alle ines geen invloed op je hebben. Ik kan rustig voor het slapen gaan een blikje redbull drinkenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je moet ook geen groene thee drinken
Er bestaat ook thee met extra veel theļne
Ik heb net een eierkoek opquote:
Ik naast de eierkoek ook alleen maar saai brood vandaag. Maar vanavond eten we pizza dus dat compenseert dan ook weerquote:Op donderdag 13 september 2012 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Oh, ik heb alleen brood
Gisteren als lunch een deluxe muffin op, dus eigenlijk heb ik genoeg slecht gedaan voor 3 dagen. Maar ik zou best een koekje lusten
Kies maar:quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef Mark het volgende:
Hebben ze er ook eentje met fatsoenlijke muziek er op?
Dat vond ik echt zo'n misselijke verkiezingstrucquote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Iemand al die toegezegde 1000 Euro van Rutte ontvangen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens niet rechts of links gestemd
Damnquote:Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vroeg het me al af...
wie is de PVV stemmer in ons midden
Ik zag ze gisteren op TV het podium in Scheveningen opkomen en dacht even dat Henk Krol in het midden stond...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Mark het volgende:
Ben bang dat ze daar LA the Voices mee betaald hebben. Da's al reden genoeg om niet op een VVD-feestje te willen komen
Yep, een paar uur geleden bij het verlaten van het feestje van de VVD in Scheveningen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Iemand al die toegezegde 1000 Euro van Rutte ontvangen?
Mijn moeder zei precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op TV het podium in Scheveningen opkomen en dacht even dat Henk Krol in het midden stond...
[ afbeelding ]
Hey kijk, iemand heeft een dweil op zijn hoofd.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op TV het podium in Scheveningen opkomen en dacht even dat Henk Krol in het midden stond...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk voor bij een verkiezingsnederlaag..quote:DJ Mental Theo heeft het niet zo op de heren van Los Angeles the Voices. Sterker nog, hij vond hun optreden tijdens de verkiezingsavond van de VVD in Scheveningen tenenkrommend. Daarom verzocht hij Mark Rutte via Twitter of hij de volgende keer de muziek mag verzorgen.
Eigenlijk zou het bij meninge overwinning ook wel passen...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Leuk voor bij een verkiezingsnederlaag..
''wonderful days belong to the past..''
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens alles wat je ging zeggen van tevoren bedacht of heb je het toch een beetje uit de losse pols gedaan?
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef Mark het volgende:
Heb je nog een mooie foto die je neer kan zetten?
Dank je.quote:
Ik vind het best gezellig eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe is het met jou? Ben je het zwanger zijn al zat?
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald.En ik heb nog foto's van m'n moeder met M. van een tijdje geleden.
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.
Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.
Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.
Waarmee ik ook probeerde te zeggen dat ik ook afscheid al had moeten nemen, omdat ze eerst geestelijk niet in orde bleek en daarna omdat ze dementerend was. Maar nu is het definitief.
Als hij niets leuk vindt, dan kies jij toch gewoon?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het best gezellig eigenlijk![]()
![]()
Alleen een geboortekaartjesprobleem, vriend vind praktisch niets leuk
[..]
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.
Ik weet het, doordrukken zou niet eens hoeven waarschijnlijk. Ik denk dat het genoeg is als ik zeg 'ik wil deze heel graag', maar ik heb toch het liefst iets wat we samen leuk vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef B.ertha het volgende:
Je zult er versteld van staan hoe snel de keuze ineens gemaakt kan zijn, met wederzijds instemmen, als jij jouw zin gaat doordrukken.
Op zich is het ook bij hem (en bij mijquote:Op donderdag 13 september 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Oh, als hij zo makkelijk akkoord gaat, dan zal mijn tactiek niet werken..
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op zich is het ook bij hem (en bij mij) een prima tactiek.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?
M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint heel hard gillen van blijdschap en dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Ik geloof dat het bij bepaalde (hele dure) zaken wel kan, een kleed op proef meenemen. Tweedehands lijkt me overigens een prima optiequote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef B.ertha het volgende:
Wij willen graag een vloerkleed maar we komen er ook niet uit welke. Daarbij komt ook nog dat Sheep denkt misschien allergisch te zijn (door ervaring als kind). Maar je kunt niet echt meerdere kleden kopen en een tijdje uitproberen
Nu hebben we het compromis dat we een leuk tweedehands kleed uitkiezen en kijken hoe het gaat. Dan eventueel alsnog veel geld uitgeven aan een nieuwe. Vanavond gaan we dus als het goed is een kleed kopen
Is me ook niet gelukt. Er is één kaartje wat hij mooi vond, ik ook trouwens, maar het is een winterkaartje en geen standaard kaartje.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?
quote:M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Mark het volgende:
Wij hebben de geboortekaartjes van onze laatste 3 kinderen laten maken, dus geen standaard ding. Als je wil kan ik je de website wel even PM'en
Binnenkort kan je dus weer op zoek naar je katten.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Mw. MM had een eigen reclame/ontwerp-bedrijf en die had, als het echt moest, vanaf scratch de boel binnen 2 dagen kant en klaar gedrukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Snel rondje googelen:quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Herkenbaar. Ik denk dat het vaak zo gaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.
Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.
de oude politiek mag het dus weer uit gaan makenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou het voorlopig nog op VVD + PVDA + D66 + CDA.
Weinig andere kansrijke coalities ook trouwens.
Ik ging er op de één of andere manier van uit dat je PvdA stemde, van daar. Was dus verbaasd over mijn verkeerde idee. Ik snap het wel, het niet stemmen vanwege de lijstrekker. De partij en de inhoud is weliswaar waar het om gaat, maar de lijsttrekker is toch degene die het moet doen, het gezicht van de partij, etc. Als die de kiezer niet kan overtuigen, niet eens charmeren, waarom zou dat in de kamer wel lukken? Ik heb natuurlijk niks aan het partijprogramma als de top van de partij er niks mee gedaan krijgt.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo datIk heb altijd GL gestemd en ga niet opeens een andere partij stemmen omdat de lijsttrekker me niet aanstaat. Dat begrijp ik sowieso niet, je stemt toch op de inhoud en niet op de persoon? Leiders komen en gaan, de inhoud blijft hetzelfde (als het goed is).
Daar heb je wel gelijk in, voor het grootste deel. Maar zonder het sluiten van compromissen kom je natuurlijk ook niet ver. Dan wordt je alleen maar gezien als het koppigste kindje van de klas en wil niemand met je samen werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt! Bij veel partijen is dat inderdaad zo maar GL en D66 heb ik nog nooit betrapt op het overboord gooien van hun principes. Tenminste, de belangrijkste punten dan. PvdA daarentegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahh dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zorgt ADD er ook voor dat alle ines geen invloed op je hebben. Ik kan rustig voor het slapen gaan een blikje redbull drinkenMaar psychisch werkt het vaak wel
Ik heb ook nooit enig effect van ines!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Tof van hemquote:VVD-voorman en premier Mark Rutte heeft zoals gebruikelijk donderdagochtend in alle vroegte les gegeven op een school. Dat meldt althans zijn partijgenoot Ton Elias op Twitter. Rutte week, ondanks de wilde nacht die achter hem lag en met net zo'n wilde dag nog voor de boeg, volgens deze informatie dus niet van zijn gebruikelijke gastdocentschap aan de school in de Haagse binnenstad af.
Rutte week, ondanks de wilde nacht die achter hem lag en met net zo'n wilde dag nog voor de boeg, volgens deze informatie dus niet van zijn gebruikelijke gastdocentschap aan de school in de Haagse binnenstad af.
De school in kwestie zwijgt in alle talen over de activiteiten van Rutte
Jep. Wel chique. Ben ook wel benieuwd wat ie dan doceertquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand stuurt een tweede email na de eerste en start met: "PS, ...." en ik was even in de war
Maatschappijleer geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Wel chique. Ben ook wel benieuwd wat ie dan doceert
Netjes.quote:
Klopt, een of twee uur per week op een VMBOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook wat gegoogled voor Oof.Die tweede heb ik vanmorgen nog naar gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg zoet, maar hij heeft wel wat.
En terecht, als die koters 's avonds een feestje hebben moeten ze ook gewoon naar school...quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Top: 's-avonds een vent, 's-morgens een vent.
Het kleine huis op de prairie?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie heeft er nog een aanrader voor een redelijk luchtige tv-serie met afleveringen van maximaal 30 minuten?
Raising Hope? Weet niet zeker of het max. 30 minuten is overigens.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie heeft er nog een aanrader voor een redelijk luchtige tv-serie met afleveringen van maximaal 30 minuten?
Ja, jammer is dat. Ik kijk series vaak vlak voor het slapen gaan en dan is zo'n lengte wel handig. Ik heb goede dingen gehoord over Game of Thrones en Breaking Bad, maar die afleveringen duren respectievelijk een uur en drie kwartier. Ik ga nu Episodes en Raising Hope eens proberen. Als dat niet bevalt kan ik altijd nog ervoor zorgen dat ik alle Simpsons en South Parks heb gezienquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Max. 30 minuten is vrij zeldzaam tegenwoordig geloof ik...
Wie stemt er nou op een fabrikant van halfgeleiders?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand ooit gehoord van de NXP? Schijnbaar konden we daar ook op stemmen en hebben welgeteld 68 mensen dat gedaan
Volgens Wikipedia kon je alleen in kieskring 9 op die partij stemmen, wat ongeveer overeenkomt met alleen Amsterdamquote:Op donderdag 13 september 2012 23:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, fout in het artikel, het is schijnbaar NXD. Ook nog nooit van gehoord trouwens
Lees ik ook net idd.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia kon je alleen in kieskring 9 op die partij stemmen, wat ongeveer overeenkomt met alleen Amsterdam
Hopelijk niet, ik hoor al vaak genoeg PMS-stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lees ik ook net idd.
Konden we eigenlijk wel overal PMS-stemmen?
Ah, ja, kon ook alleen die halfgeleiderfabrikant vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, fout in het artikel, het is schijnbaar NXD. Ook nog nooit van gehoord trouwens
PMSquote:Op donderdag 13 september 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lees ik ook net idd.
Konden we eigenlijk wel overal PMS-stemmen?
Ze noemen zichzelf liever MenSquote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
PMSIk kan alleen Premenstrueel Syndroom vinden.
Ah, toch wat anders, dus. Je link bekeken, daar voel ik me ook niet echt bij thuis.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf liever MenS
Family Guy, Modern Family: ook wel leuk en luchtigquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Vooral comedy's zijn 20 minuten tegenwoordig. The Big Bang Theory, How I Met Your Mother.
Ik vond dat destijds ook positie waarin hij vooral door Balkenende in gemanoeuvreerdquote:Op donderdag 13 september 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
Jojo, je moet als partijen soms compromissen sluiten, dat kan niet anders omdat je anders niet kunt regeren. Maar ik vind dat als je roept dat iets een breekpunt is dat je dan niet opeens van mening moet veranderen, dan ben je gewoon onbetrouwbaar.
Diaan, ten tijde van Wouter Bos was het het ergste, hij werd ook niet voor niets als een 'draaier' gezien. Het belachelijkste was dat er tijdens de verkiezingen geroepen werd dat de PvdA absoluut geen troepenmacht naar Irak wilde sturen en dat ze dat uiteindelijk wel deden. Cohen draaide een stuk minder en ik ben benieuwd naar Samsom. Ik heb wel vertrouwen in hem maar bij PvdA heb ik inmiddels wel zoiets van eerst zien dan geloven.
En Red, jij bepaalt niet welke onderwerpen we hier bespreken
Logisch dat je heel moe bent en moet huilen... dat hoort bij de verwerking.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben zo moe van de afgelopen dagen. Slapen lukt wel.
[..]
Nu welquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vroeg! Arme jij...
Moet je nog werken vandaag of zit het er al op?
Thx, ik ga kijken!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ophelia, wij hebben bij Lennon het geboortekaartje zelf laten maken. Samen met iemand van een bureau die daarin gespecialiseerd is: www.eigenwijsgedrukt.nl kun je wensen aangeven, zij maken een concept en kun je weer laten aanpassen. Volgens mij bij bijna elk gewenste drukke ophalen. Ik vond het ideaal omdat ik de kaartjes op de site en in boeken niet echt was wat ik wilde.
Waar heb je besteld?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hier een vrije daghad best wat uurtjes willen werken voor de financiėn, maar da's niet gelukt en ik geniet wel van mn dagje zo! Heb zojuist een crumble gebakken
dat was ik al dagen van plan maar ik was 's avonds steeds te moe
Zit nu alleen te klooien met een pakketje dat ik heb besteld, kan geen track&trace oid vindenmaar ik wil mn nieuwe trui!!
Echt een aanrader vind ik. En hele goede/snelle service en niet duur vond ik. Succes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is er weinig gepost vandaag
[..]
Nu wel
[..]
Thx, ik ga kijken!
Bij Bonprix, is een keer eerder prima gegaan, maar nu duurt het zo lang voor ik wat hoor, dus ik wou ff checken hoe de verzendstatus was, maar ik ga zo maar gewoon even naar het postkantoor denk ikquote:
Zo herkenbaar: een hele dag vrij hebben en dan nog aan het eind moeten haastenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
En een cadeautje scoren, dus ik moet al weer opschieten om alles op tijd te doenheb je ervan als je zo lang niks uitvoert...
Nou godzijdank wist ik wat ik moest kopen, iemand anders was zo hendig geweest om de jarige gewoon op te bellenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo herkenbaar: een hele dag vrij hebben en dan nog aan het eind moeten haasten
Echt wel!quote:
Qua uitspraak?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vooralsnog niet zo veel.. Lezen en proberen zo min mogelijk geraakt te worden door hoezeer de namen van de schilders etc. afgeslacht worden
Uitspraak jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Qua uitspraak?of op een andere manier?
Ik heb soms echt heimwee naar mijn colleges kunstgeschiedenis.... lichten uit, dia's aan, en dan maar informatie opslurpen
Ik ook, daarom hou ik me ook het liefste bij kunst uit de middeleeuwen en vroege renaissancequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uitspraak jaEn ik ben héél slecht in het accepteren van al die diepgezochte betekenissen achter kunst
![]()
Nou dat kan ik me voorstellen! Het is weekend hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit al 5 uur in een meeting. Ben het best wel zat....
ja daar kan ik dus echt niet tegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook, daarom hou ik me ook het liefste bij kunst uit de middeleeuwen en vroege renaissance![]()
Mijn twee vriendinnen vinden kunst alleen iets aan als het zo raar mogelijk is, zodat ze al hun kennis van psychologie en psychiatrie los kunnen laten op de gedachten achter het kunstwerk
precies. En volgens mijn professor gaat nu alles over seks. Ik zeg het je, die plaatst nog een seksueel trauma in Mondriaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker overzichtelijk, dat gaat gewoon allemaal over God / Jezus / andere heilige, of de opdrachtgeverWhat you see is what you get
Uiteraard, zie je dan niet hoe die primare kleuren primaire driften aanwakkeren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. En volgens mijn professor gaat nu alles over seks. Ik zeg het je, die plaatst nog een seksueel trauma in Mondriaan.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Levertijd van m'n auto is zeker drie maanden...dus nu maar even lief vragen of er tot die tijd geen vervangende auto te regelen is
Houden zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat nu te koop
Geen zin om in Lightning McQueen rond te rijden?quote:
Nee. En m'n toekomstige auto heeft al genoeg bestickering helaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen zin om in Lightning McQueen rond te rijden?
Ben geen ouder, maar ga in de USA straks wel weer aan Halloween doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef B.ertha het volgende:
Nog ouders die graag aan halloween doen?
http://imgur.com/OhYnS
En dan de ander als tenaatje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Het meest idiote kostuum dat ik een keer tegen ben gekomen, was een bloederig maandverband![]()
Echt héél ranzig
Ik zou liever de naam Van Dobben gebruiken dan Mora, honestlyquote:Van Dobben-kroket uit supermarkt
De bitterballen en kroketten van Van Dobben verdwijnen uit de supermarkten door de fusie tussen Royaan en Ad van Geloven
ANP
Toegevoegd: vrijdag 14 sep 2012, 19:01
De bitterballen en kroketten van Van Dobben verdwijnen op termijn uit de supermarkten. Dit is het gevolg van de fusie tussen Royaan (de huidige eigenaar van het Van Dobben-merk) en Ad van Geloven (eigenaar van Mora). Volgens de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) hebben de bedrijven samen een te grote machtspositie op de markt voor bitterballen en kroketten.
Voorwaarde om de fusie tussen de twee bedrijven toch door te laten gaan, is dat het nieuwe concern Van Dobben als retailmerk in de supermarkten verkoopt. De nieuwe eigenaar mag de merknaam in de maximaal zes jaar gebruiken. Daarna mogen de snacks alleen onder een nieuwe naam worden verkocht.
Gezonde concurrentie
De nieuwe gefuseerde onderneming mag ook geen kroketten of bitterballen op de markt brengen die op producten van Van Dobben lijken.
Volgens de NMa zijn de maatregelen nodig om gezonde concurrentie in het snackvak van de supermarkt te garanderen.
Aan groothandels en cafetaria mogen de Van Dobben-snacks nog wel gewoon worden verkocht. Volgens de NMa is er op die markten genoeg concurrentie.
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eet smakelijk!![]()
In dubio: wel of niet overstappen naar Oxxio??
Greenchoice betaalt de overstapboete niet... we moeten maar eens kijken. Ik voel er wel voor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
Overstappen naar oxxio, gratis ipad scoren, en zodra die binnen is overstappen naar een andere leverancier die de overstapboete voor je betaalt.
Ach het zijn nu even de lokkertjes die het leuk maken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ja ik ben 1x overgestapt, maar ik vind het veel teveel gedoe en stress. En ik denk dan: de grondstof is voor iedereen even duur, dus wat zal het aan het eind van de rit helemaal uitmaken
Ik richt bij deze het 'Handen af Van Dobben'-commitee op!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou liever de naam Van Dobben gebruiken dan Mora, honestly
Had je niet al zoiets?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga maar eens mijn nieuwe speeltje installeren.
[ afbeelding ]
verder zoeken, zonder die ipad krijg je betere aanbiedingen voor exact hetzelfde abo en bij zoiets zijn altijd veel addertjes. Kijk eens op energiedirect.nlquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom niet? Er is gebleken dat als je regelmatig overstapt je uiteindelijk goedkoper uit bent. Als ik kijk naar de vergelijking nu: minder betalen per maand en een gratis "de nieuwe iPad". Wij zitten nu al ruim 5 jaar bij Greenchoice.
Dit jaar ook overgestapt met verschillende verzekeringen.
Nog een iPad?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom niet? Er is gebleken dat als je regelmatig overstapt je uiteindelijk goedkoper uit bent. Als ik kijk naar de vergelijking nu: minder betalen per maand en een gratis "de nieuwe iPad". Wij zitten nu al ruim 5 jaar bij Greenchoice.
Dit jaar ook overgestapt met verschillende verzekeringen.
energiedirect.nl heeft dezelfde prijs als we nu hebben... dan blijven we bij de huidige!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
verder zoeken, zonder die ipad krijg je betere aanbiedingen voor exact hetzelfde abo en bij zoiets zijn altijd veel addertjes. Kijk eens op energiedirect.nl
Ja, wij hebben twee iPads 1. Een is erg traag, de ander is gevallen en gaat steeds aan/uit.. heel irritant. Ik vind het wel tijd voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een iPad?
Ik vind het wel goed met al die energie aanbieders, ze zijn immers allemaal de goedkoopste...
De iPad 1 heb je nu hooguit een jaar of twee. Hoe vaak vind je het nodig die dingen, waarvoor weinig mensen echt een parktisch nut hebben, te vervangen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben twee iPads 1. Een is erg traag, de ander is gevallen en gaat steeds aan/uit.. heel irritant. Ik vind het wel tijd voor een nieuwe.
Met jou altijdquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi MaJo.![]()
Zin om geen saffie te doen?
Te skippen? Drempelvrees?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
Toch besloten om te skippen vandaagzijn allebei gaar en gaan morgen voor de herkansing
Speelt ook wel een beetje mee jaquote:
Die drempel is toch niet zo hoog dat jullie morgen ook niet gaan?quote:
Eens maar in dit geval is het niet alleen om de heb. Meer omdat er eentje niet meer goed doet en de ander erg traag is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De iPad 1 heb je nu hooguit een jaar of twee. Hoe vaak vind je het nodig die dingen, waarvoor weinig mensen echt een parktisch nut hebben, te vervangen?
De iPad triggerde en na "onderzoek" blijkt het ook nog goedkoper te zijn dan wat we nu hebben. Dan lijkt het me geen slechte deal. Peace is het nog niet met me eens trouwens. Die wil bij Geeenchoice blijven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:49 schreef MaJo het volgende:
ik ga zo sporten
heb me vorige week ingeschreven bij een sportschool samen met G dus daar gaan we nu voor het eerst heen.
Ik ben trouwens erg blij met oxxiomaar voor de iPad zou ik het niet doen, gewoon goed kijken wat het goedkoopste voor jullie is.
Die trage, da's toch een kwestie van opschonen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens maar in dit geval is het niet alleen om de heb. Meer omdat er eentje niet meer goed doet en de ander erg traag is.
Goedemiddag!!
Dat eerste weet ik nog niet, dat tweede was ik wel van planquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die gaat het einde van het weekend zo te zien niet halen
foto waardig?
Aan t oefenen voor over tien dagen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheesecake! Eerste zonder 'garnering', 2de met
Neequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan t oefenen voor over tien dagen?
Heel toevallig is die datum bij mij blijven hangenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeMorgen komt er visite de cheesecake meehelpen opeten
[..]Daar had ik eerlijk gezegd nog niet eens aan gedacht, maar het is best een idee
Jawel, maar die heb ik hier niet of nauwelijks gepost geloof ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
Heb je eigenlijk foto's van de Carbagerun? Of heb ik die gewoon gemist?
Het is nog wel even wennen, het ding is namelijk gi-gan-tisch grootquote:
Wat ik gisteren probeerde te zeggen:quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De iPad triggerde en na "onderzoek" blijkt het ook nog goedkoper te zijn dan wat we nu hebben. Dan lijkt het me geen slechte deal. Peace is het nog niet met me eens trouwens. Die wil bij Geeenchoice blijven.
Wat valt dan onder diezelfde deal? Ik moet er ook aan gaan geloven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Na wat verder zoeken vonden wij dus elders exact dezelfde Oxxio deal (qua wat je krijgt dus) maar dan zonder iPad voor veel minder geld.
Lijkwagen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nog wel even wennen, het ding is namelijk gi-gan-tisch groot
quote:
Ah, zijn die ook zo ruim? plaatje verduidelijkt veelquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Denk aan model Amerikaanse taxi
Jawel, een paar zelfs. Een daarvan had een varken op het dak, een andere een molen en picknicktafel...quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, zijn die ook zo ruim? plaatje verduidelijkt veel![]()
Ik zag trouwens donderdag hier bij de AH een met kunstgras beklede auto staan. Zat er niet ook zo eentje in de Carbagerun?
Geen varken of molen, ik herinner me wel iets oranjes in het frame.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, een paar zelfs. Een daarvan had een varken op het dak, een andere een molen en picknicktafel...
Op de site zijn lang niet alle auto's te vinden. De mijne staat er niet op, de auto van Mikkie heb ik ook niet gezien en ook de Blingbling-BMW van IARL's broer heb ik niet opgemerktquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die waren het niet in ieder geval, qua model komt de bovenste in de buurt maar er zat van dat korte grastapijt op. Ik zal eens op de foto's op de site gluren. (al zijn er vast ook nog andere redenen om een auto te bekleden met kunstgras)
Ik weet dat Janneke Vermeulen meedoet, zij misschien? Dan hebben wij een connectiequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Voor de mensen die Dancing with the Stars kijken: van die blonde dame heb ik les gehad.
Wij staan niet op de site inderdaad. Wel een facebookpagina gemaakt met tig foto's erop, waarschijnlijk staat jullie Impreza er ook wel op. Die Audi met kunstgras heb ik op de introdag gezien. Ik wist niet dat de blingblingBMW van red's broer wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de site zijn lang niet alle auto's te vinden. De mijne staat er niet op, de auto van Mikkie heb ik ook niet gezien en ook de Blingbling-BMW van IARL's broer heb ik niet opgemerkt
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor komend jaar is 't idee om met een cabrio te gaan, maar mocht dat niet lukken, dan moet 't wel een dikke bak worden als 't enigszins kan. Zo'n Amerikaanse V8 is wel blits man!
Dat zou wel heerlijk zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Technisch schijnt ie in goede staat te zijn en er ligt een LPG-tank in, waarmee 1 op 10 haalbaar zou moeten zijn. Als het daar enigszins in de buurt zit ben ik komende editie minder kwijt aan brandstof dan afgelopen jaar, toen ik een redelijk normale 1.8 in het vooronder had liggen
De eigenaar wilde er graag vanaf. De wegenbelasting ligt boven de 170 euro per maand. Dan kan je er wel heel lang over gaan doen om er een hoger bedrag voor te krijgen, maar omdat wegenbelasting en verzekering gewoon doorlopen kan je dat niet al te lang volhouden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel heerlijk zijn.
Maar een echte Amerikaan met dikke V8 en LPG voor maar 500 euro? Dat kan wel, maar technisch vallen die meestal uit elkaar. Of de LPG-installatie werkt niet meer...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet dat Janneke Vermeulen meedoet, zij misschien? Dan hebben wij een connectie.
Is ook, maar roest is op zich geen probleem voor die week. Als er maar een APK op zit. Een 306 is ook leuk, maar valt al snel buiten budget.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De eigenaar wilde er graag vanaf. De wegenbelasting ligt boven de 170 euro per maand. Dan kan je er wel heel lang over gaan doen om er een hoger bedrag voor te krijgen, maar omdat wegenbelasting en verzekering gewoon doorlopen kan je dat niet al te lang volhouden.
En de Carbagerun gaat voor een deel ook om avontuur he. Ik wil best een gokje wagen met een Amerikaan als dat betekent dat ik niet de zoveelste ben met een Volvo 850.
Overigens twijfel ik er ook aan of je binnen budget een degelijke cabrio kan kopen. 205 is te klein, Escorts gaan wel maar roesten bij het leven, Saabs weet ik niet precies maar er was wel wat mee aan de hand en zo gaat het voort.
Deze 306 valt wel binnen het budgetquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ook, maar roest is op zich geen probleem voor die week. Als er maar een APK op zit. Een 306 is ook leuk, maar valt al snel buiten budget.
170 euro per maand mrb is wel veel zeg, is het zo'n lompe bak dan?! Dat betaal ik bij lange na niet eens voor m'n diesel...
Natuurlijk hoort avontuur erbij dus je zal me niet snel zien verschijnen in een Volvo, maar een redelijke kans op wat betrouwbaars vind ik ook wel iets waard.
Ogen en oren open houden, plus eventueel informeren bij een autohandelaar in de buurt of die nog wat heeft of weet te staanquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:33 schreef Mikkie het volgende:
Poeh, dan gaat het hard ja.
Die 306 had ik al eens gezien ja.
Escortjes zijn er nog wel te krijgen, maar bijna allemaal 1.6jes. Ik wil wel een wat dikkere motor voor komend jaar.
Verstandig. Ik wacht ook nog even af wat stallen en zo gaat kosten voor ik besluit de auto te nemen. Overigens is de Escort cabrio niet met grotere motoren dan een 1.8 geleverdquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Komt goed, we wachten nog wel even denk ik.
Want een stalling voor een maand of acht + schorsen kost ook weer knaken. En de teamsamenstelling is nog niet definitief... met z'n drieėn is een cabrio minder handig, dus dan moet er iets anders komen.
quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn oom is na twee weken in coma gelegen te hebben overleden
Bij welke maatschappij was dat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ik gisteren probeerde te zeggen:
Wij hebben die iPad deal ook gezien. Na wat verder zoeken vonden wij dus elders exact dezelfde Oxxio deal (qua wat je krijgt dus) maar dan zonder iPad voor veel minder geld. Zoveel minder, dat je er zelf een nieuwer model iPad voor kon kopen.
Mijn punt was dus: Het lijkt ontzettend aantrekkelijk, maar het kan nog beter
gecondoleerd PS.quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn oom is na twee weken in coma gelegen te hebben overleden
Neu, heel logisch. Maar het staat ook in het artikel hčquote:Op zondag 16 september 2012 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Amerikaanse borsten steeds groter
Is dat nou zo vreemd?
waarom is het dan "nieuws"quote:Op zondag 16 september 2012 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, heel logisch. Maar het staat ook in het artikel hč
Jep. En het is Fok.quote:Op zondag 16 september 2012 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom is het dan "nieuws"
want borsten?
Niet bij iedereenquote:Op zondag 16 september 2012 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Twee punten die schijnbaar steeds groter worden
Dank voor de tip...quote:Op zondag 16 september 2012 17:07 schreef wyccie het volgende:
Toppertje.
Hoe erg is het om een strafblad te hebben?
heb het ook gelezen. Weet nog steeds niet of ik het moet geloven (maar ben bang van welquote:
Een mannetje (vrouwen waren uiteraard niet toegestaan...) of 100 heeft wat met onleesbare teksten op vlaggen lopen zwaaien. Voelde me niet tot hen aangetrokken, dus heb niet meegedaan...quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand vandaag nog wezen protesteren/ rellen in Amsterdam?
Ik ben geen sushi-fan, dus zou voor de babi pangang gaan. De tweede keuze is lastigerquote:Op zondag 16 september 2012 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat nu meer een kwestie wordt:
Sushi of Babi Pangang?
Teppan Yaki of Peking Duck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |