quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb morgen een training en die lijkt me oprecht leuk. Daardoor heb ik nu een bijna weekend gevoel. Lekker
Telefonie in de praktijk, gevolgd door een bezoek aan het KPN verbindingscentrum en een kijkje in de toren. Doen ze niet vaak, dus extraquote:
Ik hou wel van telefonerenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Telefonie in de praktijk, gevolgd door een bezoek aan het KPN verbindingscentrum en een kijkje in de toren. Doen ze niet vaak, dus extra
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bijquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens niet rechts of links gestemd
Ik/wij ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bij
Ik hoop voor je dat je het overzichtje vandaag krijgt.quote:Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
Nee, mijn vriend ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bij
Ik hoop het voor je!quote:Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
Wiebel ook.quote:
quote:
Ja, ik ben zo moe van de afgelopen dagen. Slapen lukt wel.quote:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
Toch de dames die links stemmen
Goedemorgen![]()
Soempie hoe gaat het nu met je?
Fijnquote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt lieve mensen om me heen.![]()
Zeg ik dat ik dat bepaal? En ik mag toch wel vragen om een ander onderwerp?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
En Red, jij bepaalt niet welke onderwerpen we hier bespreken
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.
En ik ben blij met de SC.
Door naar een ander onderwerp te vragen bepaal jij het toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik dat bepaal? En ik mag toch wel vragen om een ander onderwerp?
Ik kom over een weekje wel terugquote:Op donderdag 13 september 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
Door naar een ander onderwerp te vragen bepaal jij het toch?En nee, ik vind als je een onderwerp niet boeiend vindt dan reageer je er gewoon niet op. Door naar een ander onderwerp te vragen laat je weten dat je het onderwerp niet interessant vindt en dat vind ik dan weer niet aardig naar anderen toe
Maar goed, dit is weer mijn pet peeve
Hoezo over een week? En je hoeft niet zo aangebrand te doen, ik zeg alleen dat ik het niet netjes vind om te vragen naar een ander onderwerpquote:Op donderdag 13 september 2012 10:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kom over een weekje wel terug
Ik heb al 2 koppen koffie op maar heb niet het idee dat het gewerkt heeftquote:
Je moet ook geen groene thee drinkenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al 2 koppen koffie op maar heb niet het idee dat het gewerkt heeft
Volgens mij zorgt ADD er ook voor dat alle ines geen invloed op je hebben. Ik kan rustig voor het slapen gaan een blikje redbull drinkenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je moet ook geen groene thee drinken
Er bestaat ook thee met extra veel theļne
Ik heb net een eierkoek opquote:
Ik naast de eierkoek ook alleen maar saai brood vandaag. Maar vanavond eten we pizza dus dat compenseert dan ook weerquote:Op donderdag 13 september 2012 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Oh, ik heb alleen brood
Gisteren als lunch een deluxe muffin op, dus eigenlijk heb ik genoeg slecht gedaan voor 3 dagen. Maar ik zou best een koekje lusten
Kies maar:quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef Mark het volgende:
Hebben ze er ook eentje met fatsoenlijke muziek er op?
Dat vond ik echt zo'n misselijke verkiezingstrucquote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Iemand al die toegezegde 1000 Euro van Rutte ontvangen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens niet rechts of links gestemd
Damnquote:Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vroeg het me al af...
wie is de PVV stemmer in ons midden
Ik zag ze gisteren op TV het podium in Scheveningen opkomen en dacht even dat Henk Krol in het midden stond...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Mark het volgende:
Ben bang dat ze daar LA the Voices mee betaald hebben. Da's al reden genoeg om niet op een VVD-feestje te willen komen
Yep, een paar uur geleden bij het verlaten van het feestje van de VVD in Scheveningen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Iemand al die toegezegde 1000 Euro van Rutte ontvangen?
Mijn moeder zei precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op TV het podium in Scheveningen opkomen en dacht even dat Henk Krol in het midden stond...
[ afbeelding ]
Hey kijk, iemand heeft een dweil op zijn hoofd.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op TV het podium in Scheveningen opkomen en dacht even dat Henk Krol in het midden stond...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.
En ik ben blij met de SC.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk voor bij een verkiezingsnederlaag..quote:DJ Mental Theo heeft het niet zo op de heren van Los Angeles the Voices. Sterker nog, hij vond hun optreden tijdens de verkiezingsavond van de VVD in Scheveningen tenenkrommend. Daarom verzocht hij Mark Rutte via Twitter of hij de volgende keer de muziek mag verzorgen.
Eigenlijk zou het bij meninge overwinning ook wel passen...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Leuk voor bij een verkiezingsnederlaag..
''wonderful days belong to the past..''
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens alles wat je ging zeggen van tevoren bedacht of heb je het toch een beetje uit de losse pols gedaan?
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef Mark het volgende:
Heb je nog een mooie foto die je neer kan zetten?
Dank je.quote:
Ik vind het best gezellig eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe is het met jou? Ben je het zwanger zijn al zat?
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald.En ik heb nog foto's van m'n moeder met M. van een tijdje geleden.
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.
Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.
Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.
Waarmee ik ook probeerde te zeggen dat ik ook afscheid al had moeten nemen, omdat ze eerst geestelijk niet in orde bleek en daarna omdat ze dementerend was. Maar nu is het definitief.
Als hij niets leuk vindt, dan kies jij toch gewoon?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het best gezellig eigenlijk![]()
![]()
Alleen een geboortekaartjesprobleem, vriend vind praktisch niets leuk
[..]
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.
Ik weet het, doordrukken zou niet eens hoeven waarschijnlijk. Ik denk dat het genoeg is als ik zeg 'ik wil deze heel graag', maar ik heb toch het liefst iets wat we samen leuk vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef B.ertha het volgende:
Je zult er versteld van staan hoe snel de keuze ineens gemaakt kan zijn, met wederzijds instemmen, als jij jouw zin gaat doordrukken.
Op zich is het ook bij hem (en bij mijquote:Op donderdag 13 september 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Oh, als hij zo makkelijk akkoord gaat, dan zal mijn tactiek niet werken..
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op zich is het ook bij hem (en bij mij) een prima tactiek.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?
M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint heel hard gillen van blijdschap en dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Ik geloof dat het bij bepaalde (hele dure) zaken wel kan, een kleed op proef meenemen. Tweedehands lijkt me overigens een prima optiequote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef B.ertha het volgende:
Wij willen graag een vloerkleed maar we komen er ook niet uit welke. Daarbij komt ook nog dat Sheep denkt misschien allergisch te zijn (door ervaring als kind). Maar je kunt niet echt meerdere kleden kopen en een tijdje uitproberen
Nu hebben we het compromis dat we een leuk tweedehands kleed uitkiezen en kijken hoe het gaat. Dan eventueel alsnog veel geld uitgeven aan een nieuwe. Vanavond gaan we dus als het goed is een kleed kopen
Is me ook niet gelukt. Er is één kaartje wat hij mooi vond, ik ook trouwens, maar het is een winterkaartje en geen standaard kaartje.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?
quote:M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Mark het volgende:
Wij hebben de geboortekaartjes van onze laatste 3 kinderen laten maken, dus geen standaard ding. Als je wil kan ik je de website wel even PM'en
Binnenkort kan je dus weer op zoek naar je katten.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Mw. MM had een eigen reclame/ontwerp-bedrijf en die had, als het echt moest, vanaf scratch de boel binnen 2 dagen kant en klaar gedrukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Snel rondje googelen:quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Herkenbaar. Ik denk dat het vaak zo gaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.
Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.
de oude politiek mag het dus weer uit gaan makenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou het voorlopig nog op VVD + PVDA + D66 + CDA.
Weinig andere kansrijke coalities ook trouwens.
Ik ging er op de één of andere manier van uit dat je PvdA stemde, van daar. Was dus verbaasd over mijn verkeerde idee. Ik snap het wel, het niet stemmen vanwege de lijstrekker. De partij en de inhoud is weliswaar waar het om gaat, maar de lijsttrekker is toch degene die het moet doen, het gezicht van de partij, etc. Als die de kiezer niet kan overtuigen, niet eens charmeren, waarom zou dat in de kamer wel lukken? Ik heb natuurlijk niks aan het partijprogramma als de top van de partij er niks mee gedaan krijgt.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo datIk heb altijd GL gestemd en ga niet opeens een andere partij stemmen omdat de lijsttrekker me niet aanstaat. Dat begrijp ik sowieso niet, je stemt toch op de inhoud en niet op de persoon? Leiders komen en gaan, de inhoud blijft hetzelfde (als het goed is).
Daar heb je wel gelijk in, voor het grootste deel. Maar zonder het sluiten van compromissen kom je natuurlijk ook niet ver. Dan wordt je alleen maar gezien als het koppigste kindje van de klas en wil niemand met je samen werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt! Bij veel partijen is dat inderdaad zo maar GL en D66 heb ik nog nooit betrapt op het overboord gooien van hun principes. Tenminste, de belangrijkste punten dan. PvdA daarentegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahh dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zorgt ADD er ook voor dat alle ines geen invloed op je hebben. Ik kan rustig voor het slapen gaan een blikje redbull drinkenMaar psychisch werkt het vaak wel
Ik heb ook nooit enig effect van ines!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Tof van hemquote:VVD-voorman en premier Mark Rutte heeft zoals gebruikelijk donderdagochtend in alle vroegte les gegeven op een school. Dat meldt althans zijn partijgenoot Ton Elias op Twitter. Rutte week, ondanks de wilde nacht die achter hem lag en met net zo'n wilde dag nog voor de boeg, volgens deze informatie dus niet van zijn gebruikelijke gastdocentschap aan de school in de Haagse binnenstad af.
Rutte week, ondanks de wilde nacht die achter hem lag en met net zo'n wilde dag nog voor de boeg, volgens deze informatie dus niet van zijn gebruikelijke gastdocentschap aan de school in de Haagse binnenstad af.
De school in kwestie zwijgt in alle talen over de activiteiten van Rutte
Jep. Wel chique. Ben ook wel benieuwd wat ie dan doceertquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand stuurt een tweede email na de eerste en start met: "PS, ...." en ik was even in de war
Maatschappijleer geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Wel chique. Ben ook wel benieuwd wat ie dan doceert
Netjes.quote:
Klopt, een of twee uur per week op een VMBOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook wat gegoogled voor Oof.Die tweede heb ik vanmorgen nog naar gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg zoet, maar hij heeft wel wat.
En terecht, als die koters 's avonds een feestje hebben moeten ze ook gewoon naar school...quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Top: 's-avonds een vent, 's-morgens een vent.
Het kleine huis op de prairie?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie heeft er nog een aanrader voor een redelijk luchtige tv-serie met afleveringen van maximaal 30 minuten?
Raising Hope? Weet niet zeker of het max. 30 minuten is overigens.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie heeft er nog een aanrader voor een redelijk luchtige tv-serie met afleveringen van maximaal 30 minuten?
Ja, jammer is dat. Ik kijk series vaak vlak voor het slapen gaan en dan is zo'n lengte wel handig. Ik heb goede dingen gehoord over Game of Thrones en Breaking Bad, maar die afleveringen duren respectievelijk een uur en drie kwartier. Ik ga nu Episodes en Raising Hope eens proberen. Als dat niet bevalt kan ik altijd nog ervoor zorgen dat ik alle Simpsons en South Parks heb gezienquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Max. 30 minuten is vrij zeldzaam tegenwoordig geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |